28 Marxa Gràcia-Montserrat

28 Marxa Gràcia-Montserrat

19 Jun 2015 20:12 #41 per ratadesants (Associat/da)

Correcats voleu que quedem per fer-nos una foto abans de sortir?? Que us sembla a les 16:50??  :whistle: ;)

Per allà ens veurem Tete

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 22:14 - 19 Jun 2015 22:15 #42 per XAVI-NAD (Associat/da)
Aquest any sóc baixa!
Marxo cap a l'Alt Empordà a fer Trail   :mdr:
Que us vagi molt bé que jo l' any passat vaig gaudir-la molt!  8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

19 Jun 2015 22:29 #43 per Biel54 (Associat/da)
Ja us buscaré per fer la foto  :he:

Jo la faré amb un àmic, veterà d'aquesta marxa, caminant  :whistle:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

19 Jun 2015 23:09 #44 per Sancho (Associat/da)
Jo vindré amb "camara" i per acompanyar uns quants kilometres al Biel (si vol) unes tres hores o aixi.
I demá intentaré ser-hi a Monistrol..... a quina hora creieu que arribareu....?

19 Jun 2015 23:14 #45 per jordipapiol (Visitant)
Sancho, vigila, la Marxa no passa per Monistrol,
Desde el Aeri de Montserrat puja per la dressera del aigua

19 Jun 2015 23:22 #46 per Sancho (Associat/da)
Ok, gràcies jordipapiol  :oh: :ouch: o sigui, que si vaig el diumenge en carrilet tinc que baixar al aeri ?

19 Jun 2015 23:52 #47 per jordipapiol (Visitant)
Si vols seguir la marxa i vens amb els Catalans, en la bossa que donem a la sortida tens uns tiquets de descompte per pujar i baixar amb el cremallera desde Monistrol.
Si vols fer l'ultima pujada a peu, has de baixar al AERI.

20 Jun 2015 14:07 #48 per (Visitant)

IMPORTANT: Desconvocada la vaga que es feia els diumenges del cremallera i el funicular de Montserrat. Per tant el servei demà funcionarà amb tota normalitat!!!! :party:

21 Jun 2015 16:46 #49 per ratadesants (Associat/da)
Com us ha anat la marxa ?

Jo vaig retirar-me  :'( al km40 a Ullastrell. Les molèsties al peu esquerre emprenyaven cada cop més, i  no em veia en cor de seguir.

Salut

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

21 Jun 2015 16:52 #50 per Biel54 (Associat/da)
Marxa Gracia-Montserrat al sac, era el meu debut.  :he:

Acompanyat en tot moment pel meu àmic Pepe, el "Tato", un veterà d'aquesta marxa.
La hem fet caminant, aguantant molt be tots els obtacles, fins que arribat la pujada i baixada de la Creu de Saba, on he patit molt per la meva inexperiencia i per un calçat inapropiat (d'asfalt).
I per rematar la pujada final a Montserrat, molta calor i he acabat deshidratat i esgotat.
Tot i això he acabat molt satisfet i no he pogut amagar unes llagrimes d'emoció.
Una organització molt bona, sempre molt ben atés a tots els controls i avituallaments, gràcies JordiPapiol per la Woll per acompanyar el sopar.
El meu temps final molt discret 17 h 20' , però repeteixo molt satisfet.

Un plaer compartir alguns moments de la marxa i dels avituallaments amb alguns correcats.

21 Jun 2015 18:17 #51 per (Visitant)

Biel ho has fet molt bé. Portaveu un ritme molt bo cosa que ho demostra que hem coincidit a molts controls. Nosaltres, gràcies Sílvia i Raquel sou unes cracks, també hem patit molt a partir del punt que comentes fins al final. I és que els últims quilòmetres amb tot el tute que ja es porta a sobre es fan molt durs. Llàstima Pedro suposo que al ja saber tot el que quedava has volgut prevenir. Espero que et recuperis aviat. Nosaltres al final hem fet unes 16 hores 30'. Molt contents però també molt trinxats!!!!

21 Jun 2015 18:55 #52 per Vicenç (Associat/da)
Felicitats a tots, tan si heu acabat com si no, jo la vaig fer, crec que el 2008 i tinc molt bon record, va ploure una estona i després va quedar una nit molt tranquil·la, el que si recordo especialment es el darrer km pel camí de l'aigua, això de tenir que fer servir las mans per pujar i el cansament de tota l'estona......però al acabar no te preu, repeteixo felicitats.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

21 Jun 2015 19:46 - 21 Jun 2015 19:56 #53 per jordipapiol (Visitant)
Moltes felicitats a tots els Correcats, sort d' en BIEL, sino em sobren totes las VOLLS

22 Jun 2015 01:23 #54 per Biel54 (Associat/da)
Graàcies Tete Xavi, et vaig veure molt sencer a tots els avituallaments en que ens varem trobar, i fins i tot en ganes d'esprintar  :he:

Pedro, has fet be de retirar-te, quedava encara el mes dur i el perill de lesionar-te. Tu no has de demostrar res a ningu, company, ja ho has fet moltes vegades.  :yes:

22 Jun 2015 16:47 #55 per Xeix (Associat/da)
ratadesants, recuperat  :great:

Molt bé, però no us puc deixar sols mira que si arriben a quedar les volls  :surprised: que no us hidratàveu?  :666:

Suposo que ara entre els vostres somnis de terror deveu tenir la creu da Saba  :beurk:

22 Jun 2015 16:53 #56 per (Visitant)

Suposo que ara entre els vostres somnis de terror deveu tenir la creu da Saba :beurk:

Per mi el pitjor va ser l'ascensió a Montserrat amb les escales de mida doble, extra grans. Encara sort que hi havia barana on agafar-se... Això ho pot corroborar en Bristok que em va veure patir de valent!!!!  :oops:

22 Jun 2015 18:59 #57 per Silvia321 (Visitant)
bona tarda companys, que be que ho vaig passar a la Gracia Montserrat,vaig fer-la per 3 vegada i vaig gaudir molt, primera vegada per la Raquel, dona del Jumper, que va arribar i n estic molt orgullosa,durant el trajecte molt contenta i gaudint de les trobades amb Oriol (Bristok), el Tete Xavi, el Carles, el Biel, els organitzadors i voluntaris de la travessa i com no en Jordipapiol, que era molt satisfactori trobartel, que mes os puc dir, que m ho vaig passar d allo mes be i que ja estic mig inscrita a la matagalls montserrat.......aixo no para, TeteXavi, porto subidon d energia i les meves cames son imparables ;)
una gran abraçada a tots, i estic molt contenta de pertanyer als correcats, per aixo mai et trobes sola a una travessa! 8)

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

22 Jun 2015 20:23 #58 per (Visitant)

Gràcies a tu!!! Vas ser la líder del grup, posant seny on els altres només teníem rauxa... Set veia que anaves fàcil i que gaudies de cada passa que donaves. Faràs un gran Matagalls segur, jo us convido a fer a tu i la Raquel, tots els demés també, la Ripollet Montserrat de l'abril, encara que comparat amb aquesta és molt més senzilla i curta, només 47 Km's...
Jo la que no he fet i vull fer algun any és la Travessa del Montseny de finals de maig...
www.travessa.org   :whistle:

22 Jun 2015 20:36 #59 per crissbd (Associat/da)

Jo la que no he fet i vull fer algun any és la Travessa del Montseny de finals de maig...
www.travessa.org   :whistle:

Doncs fes-la, que es mooolt maca!!
Aquest any m'hagues anat be fer la Gracia-Montserrat per acumular hores i kms de cara a Matagalls, pero les activitats de final de curs de les nenes, no m'han deixat...
Ens veiem a Matagalls-Montserrat!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

22 Jun 2015 20:44 #60 per (Visitant)

Gràcies Cris per l'info!! Jo també et recomano la Gràcia Montserrat, està molt bé i ben organitzada. Això sí guarda forces per la part final que és la més dura...  :whistle:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats