2a Marató del Priorat 3/10/2015

2a Marató del Priorat 3/10/2015

02 Mai 2015 10:21 #1 per dafont (Visitant)
Ei companys ja tenim aquí la 2a Marató per la comarca del Priorat. Obren inscripcions, via web, el proper dilluns 4 d'octubre.

Ja podeu marcar al calendari aquesta data per fer-la i passar-ho bé  :party: :party: :party:

www.maratodelpriorat.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2015 19:03 #2 per solteron (Associat/da)
Inscripcions obertes, fins al 14 de Juny el preu és de 35€, baix comparat amb lo que es veu per ahi, jo la vaig fer l'any passat i ens ho van passar de conya !

Estic rumiant si tornar-la a fer.

10 Mai 2015 11:27 #3 per dafont (Visitant)
solteron no hi ha res a pensar, tornarem a fer-al aquest any i a passar-ho collanut  :party: :party: :party:

10 Jun 2015 11:17 #4 per dafont (Visitant)
Ep !!! Aquest diumenge 14 és l'últim abans no s'encareixi l'inscripció de 35 € passarà a 44€.

Ja esteu avisats  :yipi:

10 Jun 2015 14:48 #5 per jcarpa (Visitant)
Jo també la vaig fer l'any passat, vam ser una bona colla disfressats i ens ho vam passar d'allò més bé!!!!

El millor que tenen aquest tipus de proves, és que les pots fer a competir, però la resta dels mortals ens ho passem millor bebent, menjat, corrent i caminant, i sobretot gaudint del peculiar i espectacular paisatge del Priorat!

La meva colla d'amics encara no estem inscrits, però aquesta setmana ho fem sense falta, uns a la mitja i altres a la marató.

Salut i alegria,
                Pere
PD: Ah, i el menjar final val la pena!!!

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

14 Jun 2015 19:26 - 14 Jun 2015 19:31 #6 per solteron (Associat/da)
Inscrit !!!     

Animeu-vos que aquesta nit pugen el preu

08 Set 2015 08:32 #7 per Boix (Associat/da)
Hola,

Vaig obrir un fil a marató però com que ja hi ha aquest l'he esborrat (només el volia tancar però m'he fet un embolic  :ouch:)
Hi ha pocs correcats apuntats oi? Veient els temps de l'any passat ja veig el perque està a muntanya enlloc de maratons  :he:

08 Set 2015 09:32 #8 per solteron (Associat/da)
Està a muntanya perquè es una cursa de muntanya.

08 Set 2015 09:45 #9 per jordi mas (Associat/da)

Hola,

Vaig obrir un fil a marató però com que ja hi ha aquest l'he esborrat (només el volia tancar però m'he fet un embolic  :ouch:)
Hi ha pocs correcats apuntats oi? Veient els temps de l'any passat ja veig el perque està a muntanya enlloc de maratons  :he:

Vam perdre tempsa als avituallaments  :he: :he:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

08 Set 2015 09:54 #10 per solteron (Associat/da)

Hola,

Vam perdre tempsa als avituallaments  :he: :he:

Doncs vosaltres encara vau córrer molt, jo vaig fer servir gairebé les 8 hores que donaven  :whistle: :party:

08 Set 2015 11:01 #11 per jcarpa (Visitant)
Nosaltres anem una bona colla, aquesta any a fer la mitja, que uns quants tenim marató de València i no volem  arribar passats de kms.

Tenim moooltes hores per fer  la mitja i no tenim pressa  :party: :party: :party: :party: :party:

Salut, Alegria i Bon Vi !!! :yipi: :yipi: :yipi:

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

25 Set 2015 10:28 #12 per dafont (Visitant)
Ep això ja ho tenim aquí. Aquesta marató no es per fer temps, per això ja hi ha les altres. Aquí el quit de la questió, es passar per tots els avituallaments, no confondre amb ser un barrut i tastar tots els fantàstics vins que ens posen al nostre avast, la llàstima que sigui amb gots de plàstic, menys el "Camins del Priorat" de l'Alvaro Palacios, que el vam poder beure amb copa de vidre, fantàstic. I l'altre referent a teninr en compte, espero que aquest any sigui igual, passar pel mig del celler Build Giné. Totes aquestes coses i d'altres no les vius, si només estàs pendent del rellotge i vols fotre temps. Aquesta és la única que tenim al país d'aquestes característiques i de les altres n'hi ha un fotimer
Per mi, les 8 hores que donen per poder-la fer, encara trobo que són poques. :party:

25 Set 2015 16:00 #13 per solteron (Associat/da)
Vinga animeu-vos ! que aquesta marató no cal entrenar-la gaire ! i és per passar-ho de conya.  :party:  :party:

29 Set 2015 11:20 #14 per grampy (Associat/da)
gracies aen David i L'Alba que no poden vindre,en Mario i jo vindrem a arrosegarnos per les vinyes!!!!!!  :party: :party:

29 Set 2015 20:34 - 29 Set 2015 20:37 #15 per mario.cat (Associat/da)

gracies aen David i L'Alba que no poden vindre,en Mario i jo vindrem a arrosegarnos per les vinyes!!!!!!  :party: :party:

Gràcies Alba i David8) 8) 8) Ens foterem unes quantes copes a la vostra salut
En quant a tú Grampy, em fots en uns "fregaos". Entrenant poc, sense haver fet cap marató de muntanya, mitg lesionat, i m'enrredes per anar-hi !!!!   :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

I jo que soc facilona ...... !!!!!! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

29 Set 2015 23:38 #16 per grampy (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

02 Oct 2015 16:06 #17 per solteron (Associat/da)

03 Oct 2015 17:45 #18 per Vay (Associat/da)
    Buen debut en Maratón de Montaña. Me lo he pasado genial, no hay como estar tan bien, para disfrutar corriendo. Al final 4h34' (29 de la General), cuando mi objetivo era rondar las 5 horas.

Un diez para la organización; el circuito muy bien marcado, los voluntarios excepcionales y los avituallamientos impresionantes.

No conocía esta zona y me ha impresionado, seguro que en breve vuelvo a estar por aquí, o corriendo o con la bicicleta.

Un placer conocer a correcats desconocidos y volver a ver a otros conocidos como Solterón. Aunque sólo éramos 5.

En resumen, una Maratón muy recomendable, tanto por la organización como por el recorrido.

Saludos.

5 km: 19' 48" (Mediterrani Nit Run 2016)
10 km: 40´03" (Cursa Del Prat 2018)
Mitja: 1h 28' 10" (Mitja Mediterrani 2018)
Marató: 3h 09' 45"" (Valencia 2018)

04 Oct 2015 13:50 - 04 Oct 2015 14:08 #19 per solteron (Associat/da)
Aquí un que ha fet les dues edicions d'aquesta Marató i tinc que dir que la d'ahir ha esta força més avorrida que la primera, menys gent i sobretot molts menys corredors que anaven a gaudir-la i no a fer cap marca, si l'any passat erem molts els que vam trigar 7 hores o més doncs aquesta any em estat poquíssims i l'ambient de festa més aigualit   :no:

No estic d'acord que el circuit estès ben marcat, en general les marques eren poques i semblava marcat per un que hagués fet el circuit en sentit contrari, moltes cintes no es veien fins que giraves la corba o l'obstacle  :neutral: quan realment tenia que estar abans del gir. Sort que a les bifurcacions si que van procurar senyalitzar-lo bé.

La meva cursa no gaire bona perquè cap a el km 10 vaig tindre una rebrincada de turmell que al principi semblava que no havia estat res però que va començar a molestar a partir del 25 i vaig fer al final tot caminant, però d'això es tractava, aprofitar les 8 hores !!  :he:

Un plaer saludar i compartir amb els poquets correcats que erem, però si l'any passat a l'acabar-la tenia clar que volia tonar-la a fer aquesta any ja no penso el mateix.

Que vagi bé

04 Oct 2015 16:28 #20 per jordi mas (Associat/da)

Aquí un que ha fet les dues edicions d'aquesta Marató i tinc que dir que la d'ahir ha esta força més avorrida que la primera, menys gent i sobretot molts menys corredors que anaven a gaudir-la i no a fer cap marca, si l'any passat erem molts els que vam trigar 7 hores o més doncs aquesta any em estat poquíssims i l'ambient de festa més aigualit   :no:

No estic d'acord que el circuit estès ben marcat, en general les marques eren poques i semblava marcat per un que hagués fet el circuit en sentit contrari, moltes cintes no es veien fins que giraves la corba o l'obstacle  :neutral: quan realment tenia que estar abans del gir. Sort que a les bifurcacions si que van procurar senyalitzar-lo bé.

La meva cursa no gaire bona perquè cap a el km 10 vaig tindre una rebrincada de turmell que al principi semblava que no havia estat res però que va començar a molestar a partir del 25 i vaig fer al final tot caminant, però d'això es tractava, aprofitar les 8 hores !!  :he:

Un plaer saludar i compartir amb els poquets correcats que erem, però si l'any passat a l'acabar-la tenia clar que volia tonar-la a fer aquesta any ja no penso el mateix.

Que vagi bé

L'any que ve podem valorar de muntar un grup guapo i esgotar les existències de vi.  :great:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats