Marató del Montseny

Marató del Montseny

10 Nov 2015 10:05 #21 per Koose (Associat/da)
Què tal, companys?  Com ha anat?
Quicu111, quina foto més guapa!!!

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2015 13:35 #22 per grimi (Associat/da)
aixo aixo vole croniques!!!
em penso que no veu tenir massa fresqueta  :surprised: :surprised:

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

10 Nov 2015 22:54 #23 per rutxi (Associat/da)
Eiiii! Doncs vinga, m'animo a escriure crònica curteta jeje...
Els antecedents pintaven una marató per oblidar, agost i setembre zero kms i zero esport per la tan estimada fascitis, prò és ben cert el q em deien q si pares del tot, sembla mentida, prò súbitament un dia t'aixeques i ja no hi és... increïble! :yes:
Doncs bé, un octubrus interruptus fa que acumuli uns miserables 80kms d'entrenament :whip: i comptant dues curses de 20-i-pico, però vaig pensar que aquí veníem a patir, portéssim un bon planning o un bon pànxing. De fet, la muntanya mai t'exigeix res, només cap i pota a parts iguals. :whistle:
Ens plantem amb l'edurovira a la sortida i això ja té mèrit. Saludem al dani75 i l'alexis que ens acompanyaran a la segona sortida, la  dels menys optimistes  :winktongue: sub6h en 46k pels del primer calaix i amb aquest perfil estava complicat pels mortals i més amb la calorada q fotia, però molts corredors suposo q van preferir arribar més d'hora i sortir abans :arf:. Així doncs, un quart més tard sortim. Xino-xano i la gent corrent tota l'estona  :surprised:... preveiem acarnissament a la baixada com així va ser :666:. Seguim caminant a tot allò q s'enfila, però el nou recorregut és molt corrible i la gent s'hi fa :666:. No perdem la calma i seguim a la nostra. Quan comença la cursa de veritat, a la pujada al matagalls, comença el R'n'R :whip:. I sense voler-ho m'animo i veig q me'n vaig sol, busco l'aprovació de l'edu però s'ha quedat enrera i sembla q millor serà q cadascú faci la seva. Menjo i bec (i pixo) com mai abans, pq sé q la calor em passarà comptes si no ho faig, i començo a sentir-me com abans de la lesió :he:. Baixo com un sonat i no paro de passar gent clavada :666:, i tot just soc a St Marçal. Queda la pistorra a ple sol fins encarar les agudes :whip:, pedregosa com una mala cosa... Aquí ja afluixo una mica pq la baixada son 16kms a sac. Arribo dalt de les agudes i la carenejada fins al Turó semblava la roca village pels volts de nadal. Quechues rondinaires, francesos despistats i pixapins preguntant si hi havia servei de bar al Turó :rofl:. La cleca de sol ens ha torrat a tots, i era un dia únic per estar endiumenjat allà dalt. Molta gent prò animant i un aire zegamil q t'hi cagues, un luxe :party:. Avituallament i molta gent ja estirant per rampes...  i jo flipant pq ni una! gràcies eternes Krlos pels savis consells q em vas donar via Jaumet...
I un cop dalt, miro el crono i dic, ostia santa! Més de cinc hores ja!  :eyes: A vere si salvo el sub7... tot i això ja fa estona q vaig doblant els de la primera sortida... els de sub6... i em tiro avall com en els vells temps a donar-ho tot :bad:, volia dedicar-li aquesta marató a algú molt especial i ho volia fer bé :love:. Començo a atrapar a molts corredors q ja defalleixen, de fet molts ja caminen :666:. El primer tram és ultrapedregós com una mala cosa, si frenes te la fots, així q tiro milles sense pensar gaire q demà és dilluns :bad:. Xerrem amb el vikingosdu q m'explica els seus problemes amb els turmells fins q em diu q passi i jo encantat :yes:. Marxo i ara el tram és molt més amplot i pendent, amb el què et deixa els genolls macos-macos :beurk:.
Aquí em trobo l'alexis i en manu, i els esperono a no defallir. Sou grans! :yes: A tot això,crec q m'he fotut uns 7-8 plàtans i uns 4-5 litres de líquid, i clar, em pixo viu again :whistle:. Joder amb lo bé q anava i ara parón i tornar a engegar amb lo trinxades q porto les potes... però bé, últims 10kms en baixada i pla final, creuant 3 cops el riu per enllustrar els mocasins :rofl:, i fer una arribada digne i amb dedicatòria en sub6h30. Molt bones sensacions q això és el q m'importa, ja que anar de menys a més es bes-ti-al :bad:. I zero molèsties aquesta setmana... ummssss... crec q això d'entrenar molt està sobrevalorat... però bé, fem el que ens ve de gust i l'entreno en forma part, no? Algun dia quan m'hi posi clar :whistle: A l'arribada un plaer comentar la jugada amb els companys i retrobar cracks com el jumper i en lluispatins (insisteixo, sí q vam anar-hi a la flowerpower! No us vam trobar! :oops:)
Tocarà donar-ho tot al relleu correcat de les 24h, q els companys són asfalterus de pro i encara fotré el pena...  :'( que fa exactament un any que no corro asfalt i ja estic acollonit!  :beurk:
Apa! Zasca rollo us he fotut! Prò per un dia q puc escriure una miqueta... I crec q m'he passat de ninotets jajaja

11 Nov 2015 10:31 #24 per Sarcel (Associat/da)

11 Nov 2015 10:48 #25 per grimi (Associat/da)
Bona cronica i enhorabona
Es una passada anaar de menys a mes i sobretot sense entrenar!!
maquina!!
r

11 Nov 2015 11:04 #26 per pinelli (Associat/da)
enhorabona rutxi .. gran marato ..  :yipi:

12 Nov 2015 15:20 #27 per dani75 (Visitant)
Hola companys/es!  totxo va!!!

Desprès de veure la  peli de dibuixos animats del Rutxi  :666:vaig escriure les meves impressions també!

Em venen moltes coses al cap, però la idea principal és que és una marató al·lucinant.

Diumenge 5 a.m. sona el despertador, i no costa llevar-se, és com el matí del dia de reis, amb la mateixa il·lusió i nervis d'un nen petit esmorzo i reviso per enèsima vegada la motxilla.

He quedat amb el meu veí, l'Alexis, i un bon amic, en Toni ,per pujar en cotxe i sortir junts.

En arribar al pavelló el primer que em pregunto és que cony foto jo allà. Ple de corredors i corredores que tenen pinta còrrer que se les pelen! L'equipació tampoc ajuda, van de Salomon de dalt a baix. I jo amb la Quechua i la Kalenji! jojo

Em trobo allà al Dabit, pel que veig ho porta tot, està inscrit, i té les bambes. Correrà, i molt. Ja no el tornaré a veure fins meta.

Calaix de sortida, i coincideixo allà amb l'Edu i en Rutxi. Faran segona sortida, com jo, però se de sobres que també marxaran ràpid.

Sortim i les primeres sensacions són bones, però m'incomoda una de les bessoneres, noto que apreta massa, abans del segon avituallament desistiria d'elles i les baixaria.
Fins al km 7 vaig acompanyant en Toni, anem més lents del que jo voldria, i li comento que jo tiraré un mica més endavant.

Així que corro sol pràcticament tota la cursa. I la veritat és que no paro d'avançar gent. Ajudat dels bastons només paro als avituallaments i sempre o corro o camino ràpid en les grans pujades.

Cada vegada que giro el cap veig que estem més alts. El paissatge és brutal. El recorregut ple de catifes de fulles, rierols, esplanades de pedres, quina manera més maca de conèixer el Montseny. Vaig fent algunes fotos, no puc veure aixó i no parar.
Pujo a Matagalls i em sento molt bé. Però la baixada en canvi és dura. Plena de fulles que rellisquen i que amagen el que hi ha a sota. Com diu el Dabit, posar el peu allà és un acte de fe. Per sort els bastons m'ajuden a equilibrar-me més d'una vegada.
Baixem molt en picat. Això vol dir que després pujarem també en picat. I així és!
Les agudes. buah! preciós. però és una autèntica paret. Aqui em trobo a l'Edu, que ha tingut problemes de panxa, i amb el que m'aniré creuant fins a meta.
També  em trobo al Jumper. El passo davant, però en algun avituallament em passaria ell, ja que arriba a meta abans que jo però no veig que m'hagi avançat.

Despres arribarà el Turó de l'home. Com diu en Rutxi, és hora punta d'excursionistes.
Arribo al Turó en 5h 40 minuts. Allà m'esperen la dona, el sogre i el meu fill gran!  :love: i no vaig malament del tot...o això creia, perquè després de passar la catifa de control patapom! una baixada de pedres sense possiblilitat de descans o frenar. I aqui pateixo de veritat. Començo ràpid però veig que em fotré una ostia. El genolls no m'aguanten. Aqui em comença a passar molta gent. Trigaria 2 hores en baixar!!

Desprès de la baixada en picat, queden encara 10 kms de planejar i algun turó petit fins el poble. Tot i anar cansat corro sempre. I paro sempre als avituallaments i bec i menjo com un senyor. codony, pa, embutit, sucre, fruits secs,...no em treu la gana res!

Al final de la baixada ve el regalito final. Passem el riu 3 vegades. I ni pedres ni osties. Pel mig, total pa lo que queda!

Veig el Dabit, i el crido! em fa fotos i es posa a còrrer davant meu fent fotos fins la meta. Conèixer a algú com ell és un luxe.

Meta, 7h 31 minuts.  allà la família i una cadira!!  Pasta, botifarra, beguda...

Al km 39 pensava que no tornava a còrrer mai més. Ara estic mirant quina serà la propera cursa.

Respecte a l'organització per a mi de 10! voluntaris, avituallaments, fins i tot els speakers!

Torno segur!

12 Nov 2015 15:53 #28 per pinelli (Associat/da)
felicitats dani75 .. un que encara fa mitjes de muntanya i veu amb admiracio tot el que feu..  :great:    molt gran !!

12 Nov 2015 17:24 #29 per Koose (Associat/da)
Enhorabona Dani75 i Rutxi!!
Quines cròniques més guapes!!
:yipi: :yipi:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

12 Nov 2015 17:33 #30 per grimi (Associat/da)
Efectivament bonres croniques si senyor!!!!
Bravi maratonians!!!

13 Nov 2015 20:33 #31 per cresteo (Visitant)
Aqui va la meva :great:

Arribo a la sortida amb la mateixa porque he tingut tota la setmana, fa mooolt de tepms que no faig la distància i, tot i que he pogut entrenar bé els messos passats, fa dues setmanes que he passat una grip, que em va tenir una setmana parat. De tota manera, avui em trobo sorprenentment bé, i tinc molt bones sensacions. ahir vaig decidir sortir sub6 i que sigui el que sigui... :oops:
El dia es bó i, tot i la boira de primera hora, es preveu que farà calor. Decideixo sortir amb la sense manigues. a la Salomon porto el tallavents per si de cas.
Sortida. la gent surt cagant llets. jo procuro marcar-me el ritme sense que em flipi el dels altres...El 2 primers km a 4:30 i després, comença la pujada, primer suau i va augmentant. Primer tap abans del primer avituallament. Paciència.
Arribo a les feixes en 1.07 aprox. Estic sorprès de trobar-me tant bé. segon avituallament. Els companys dels Maasais estan allà a tope amb els ànims.
d'allà fina a Sant Bernat i comença la pujada de veritat. es com una senda d'elefants on cadascú fa el que pot... Per no haver omplert els dos softflacks, em quedo sense aigua a mitja pujada. putada, però aguantarem fin a Sant Marçal. Matagalls( 2h.45') Comença la baixada, que havia fet uns dies abans i sé que està plena de fullas.Perillosa perque no veus les pedres de sota. M'ho prenc amb calma i m'adelanten 5 ò 6... es igual... arribada a San marçal. feliç perque la meva dona està allà i, a més , em porta suc de tarnoja i poma natural :whistle: això em revifa. me tre estic a l'avituallament, seto pre radio que el primer ja està al turó :surprised:. vinga som-hi.
La pujada a les agudes es dura i rellisca, pero no fa calor i s'agraeix. Arribo a les agudes i cap al turó, on tornen a ser els Maasais animant, i la Cris fent fotos. Cim del turó(4h19') i cap avall a tot el que pugui... que ja no és molt. La baixada de pedres no s'em fa massa dura, tothom m'ha dit que es molt xunga i vaig previngut.
Quan acaba la pedra, arriben els mals... jo pensava que no quedava massa i SI! Els ultima km amb tobogans i creuant 3 cops el riu s'em fan eterns, pero encaro cap a l'arribada amb tot el que em queda i arribo amb el somriure posat i bonissimes sensacions( dins el que hi ha) :ouch: en 5h 39' i amb els peus xops sense recanvi :rofl:
Bona cursa, ben avituallada i igual de bonica que de dura...

18 Nov 2015 14:56 #32 per Mona (Associat/da)
oooohhh!!!!

Quina enveja llegir els cròniques, ha de ser una Marató ben xula... o ultra, pq pel q veig eren més de 42km... però aquest no ha estat un bon any, així que seguirà sent una de les favorites per més endevant!

Dani75, ja pots anar-te gastant pasta per anar més elegant a la muntanya!

18 Nov 2015 15:12 #33 per DION (Associat/da)
Rutxi, dani75, cresteo quines cròniques nois, estic esgotat de llegir-les :surprised: :surprised:...sou uns cracks¡¡¡ 8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats