Eiiii! Doncs vinga, m'animo a escriure crònica curteta jeje...
Els antecedents pintaven una marató per oblidar, agost i setembre zero kms i zero esport per la tan estimada fascitis, prò és ben cert el q em deien q si pares del tot, sembla mentida, prò súbitament un dia t'aixeques i ja no hi és... increïble! :yes:
Doncs bé, un octubrus interruptus fa que acumuli uns miserables 80kms d'entrenament

i comptant dues curses de 20-i-pico, però vaig pensar que aquí veníem a patir, portéssim un bon planning o un bon pànxing. De fet, la muntanya mai t'exigeix res, només cap i pota a parts iguals.

Ens plantem amb l'
edurovira a la sortida i això ja té mèrit. Saludem al
dani75 i l
'alexis que ens acompanyaran a la segona sortida, la dels menys optimistes :winktongue: sub6h en 46k pels del primer calaix i amb aquest perfil estava complicat pels mortals i més amb la calorada q fotia, però molts corredors suposo q van preferir arribar més d'hora i sortir abans :arf:. Així doncs, un quart més tard sortim. Xino-xano i la gent corrent tota l'estona :surprised:... preveiem acarnissament a la baixada com així va ser

. Seguim caminant a tot allò q s'enfila, però el nou recorregut és molt corrible i la gent s'hi fa

. No perdem la calma i seguim a la nostra. Quan comença la cursa de veritat, a la pujada al matagalls, comença el R'n'R

. I sense voler-ho m'animo i veig q me'n vaig sol, busco l'aprovació de l'edu però s'ha quedat enrera i sembla q millor serà q cadascú faci la seva. Menjo i bec (i pixo) com mai abans, pq sé q la calor em passarà comptes si no ho faig, i començo a sentir-me com abans de la lesió :he:. Baixo com un sonat i no paro de passar gent clavada

, i tot just soc a St Marçal. Queda la pistorra a ple sol fins encarar les agudes

, pedregosa com una mala cosa... Aquí ja afluixo una mica pq la baixada son 16kms a sac. Arribo dalt de les agudes i la carenejada fins al Turó semblava la roca village pels volts de nadal. Quechues rondinaires, francesos despistats i pixapins preguntant si hi havia servei de bar al Turó :rofl:. La cleca de sol ens ha torrat a tots, i era un dia únic per estar endiumenjat allà dalt. Molta gent prò animant i un aire zegamil q t'hi cagues, un luxe

. Avituallament i molta gent ja estirant per rampes... i jo flipant pq ni una! gràcies eternes
Krlos pels savis consells q em vas donar via
Jaumet...
I un cop dalt, miro el crono i dic, ostia santa! Més de cinc hores ja! :eyes: A vere si salvo el sub7... tot i això ja fa estona q vaig doblant els de la primera sortida... els de sub6... i em tiro avall com en els vells temps a donar-ho tot :bad:, volia dedicar-li aquesta marató a algú molt especial i ho volia fer bé :love:. Començo a atrapar a molts corredors q ja defalleixen, de fet molts ja caminen

. El primer tram és ultrapedregós com una mala cosa, si frenes te la fots, així q tiro milles sense pensar gaire q demà és dilluns :bad:. Xerrem amb el
vikingosdu q m'explica els seus problemes amb els turmells fins q em diu q passi i jo encantat :yes:. Marxo i ara el tram és molt més amplot i pendent, amb el què et deixa els genolls macos-macos :beurk:.
Aquí em trobo l'
alexis i en
manu, i els esperono a no defallir. Sou grans! :yes: A tot això,crec q m'he fotut uns 7-8 plàtans i uns 4-5 litres de líquid, i clar, em pixo viu again

. Joder amb lo bé q anava i ara parón i tornar a engegar amb lo trinxades q porto les potes... però bé, últims 10kms en baixada i pla final, creuant 3 cops el riu per enllustrar els mocasins :rofl:, i fer una arribada digne i amb dedicatòria en sub6h30. Molt bones sensacions q això és el q m'importa, ja que anar de menys a més es bes-ti-al :bad:. I zero molèsties aquesta setmana... ummssss... crec q això d'entrenar molt està sobrevalorat... però bé, fem el que ens ve de gust i l'entreno en forma part, no? Algun dia quan m'hi posi clar

A l'arribada un plaer comentar la jugada amb els companys i retrobar cracks com el
jumper i en
lluispatins (insisteixo, sí q vam anar-hi a la flowerpower! No us vam trobar!

)
Tocarà donar-ho tot al relleu correcat de les 24h, q els companys són asfalterus de pro i encara fotré el pena... :'( que fa exactament un any que no corro asfalt i ja estic acollonit! :beurk:
Apa! Zasca rollo us he fotut! Prò per un dia q puc escriure una miqueta... I crec q m'he passat de ninotets jajaja