- Missatges: 108
Ostres....voleu dir que no ha hagut tongo amb el sorteig?? :he: :he: felicitats a tots dos!!!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jeje, noo si jo ho deia perque els hi ha tocat a l'Alba i el David :he:Ostres....voleu dir que no ha hagut tongo amb el sorteig?? :he: :he: felicitats a tots dos!!!
No, no, només donava les gràcies per la feina feta!
Enhorabona als afortunats!!
Jeje, noo si jo ho deia perque els hi ha tocat a l'Alba i el David :he:Ostres....voleu dir que no ha hagut tongo amb el sorteig?? :he: :he: felicitats a tots dos!!!
No, no, només donava les gràcies per la feina feta!
Enhorabona als afortunats!!
... els hi ha tocat a l'Alba i el David :he:
Hi ha algun llistat de les curses Taymory?Als que no heu guanyat, recordeu que tenim descompte a les curses de la Taymory trail fent servir el codi promocional que os varem enviar per missatge privat a tots els associats. Recordeu algunes de les aventatges que tenim al inscriure com Corredors.Cat:
- Descuentos del 15% para los integrantes del club (amb codi promocional enviat per missatge privat fà temps. Si algú no el trova que m'ho demani)
Ualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moltes grácies!!! :love:
O'Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllll!!!! que nos vemos en Mataró!!! :mdr:
Hi ha algun llistat de les curses Taymory?Als que no heu guanyat, recordeu que tenim descompte a les curses de la Taymory trail fent servir el codi promocional que os varem enviar per missatge privat a tots els associats. Recordeu algunes de les aventatges que tenim al inscriure com Corredors.Cat:
- Descuentos del 15% para los integrantes del club (amb codi promocional enviat per missatge privat fà temps. Si algú no el trova que m'ho demani)
Jo potser sóc massa nou i no el vaig rebre, si me'l pots enviar :money:
Salut!
Jordi
Gracies Òscar a partir d'allà a la web ho he vist tot més clar
D'entrada només crec que m'interessi la nocturna del 9 de Juliol, però qui sap...
Salut!
Jordi
Hola companys
En el sroteig d'ahir va sortir premiat el 58754. aixó vol dir que el 54 i el 55 han guanyat les 2 inscripcions.
Felicitats al Txaos i la O'Neil
txaos ==> 14,34,54,74,94
O'Neill ==> 15,35,55,75,95
Os enviaré un Privat per dir-ho com teniu que fer les inscripcions.
Als que no heu guanyat, recordeu que tenim descompte a les curses de la Taymory trail fent servir el codi promocional que os varem enviar per missatge privat a tots els associats. Recordeu algunes de les aventatges que tenim al inscriure com Corredors.Cat:
- Inscripciones gratuitas, cada 4 inscritos 1 gratuita.
- Promoción del los clubs participantes durante los eventos
- Promoción del club en las redes sociales de la prueba
- Creación de una imagen del las pruebas con el logo del club para facilitar el envió de la
promoción a sus socios y seguidores
- Posibilidad de canjear inscripciones gratuitas a cambio de voluntarios para algún
evento
Pots afegir bcnrosie i calvino.pf ?Bona nit companys,
He rebut alguns mails per tornara enviar el mail de promoció del circuit. Malauradament no el tinc guardat tampoc, pero os pasaré els PDFs que ens va passar l'organitzador amb tots els detalls de les curses del circuit, codi promocional i demés (no el penjo aqui ja que només es per a associats, ho enteneu, oi?)
Si no os sembla malament os els paso demà que els tinc al portail de la feina :love:
Si hi ha mes gent interesada, que ho digui per aqui. De moment tinc controlats al JRDi69, Gabriel, Juanjokyokushin