Contra tot pronòstic i els molts cachondeos i comentaris als autocars del que ens anàvem a mullar, tothom amb les motxilles farcides de roba de recanvi i xubasquero, ens va fer una climatologia boníssima, quatre gotes mal contades i prou.
Arribo d’hora a les 13 hores massa d’hora, doncs encara que surto dels primers encara en falten mes de dues hores per la sortida, tinc temps de passejar menjar un entrepà i prendre un cafè al bar, es allà a on trobo el primer correcat a la crissbd, animada i contenta, un plaer saludar-te espero que hagis acabat be malgrat la falta de motivació.
Surtin del cafè de lluny Apintu en fa senyes no al reconec, ell insisteix amb els braços, "si si es a tu", a les hores me ha n’adono, allà esta també David1978 i Bil54 amb el seu amic, petem la xerrada i el temps corre mes depresa, desprès anem a agafar la Coca-Cola i pràcticament estem a la hora de sortida
Surto molt conservador, el inici es normal que tinguis ganes de córrer i mes quan be pla i baixada, però ho tinc clar, no vull castigar massa les cames al inici, Davidxxxx que ha sortit uns minuts mes tard que jo en sobrepassa a mitja baixada, jo de moment encara no vull sorrer, la baixada en molt pronunciada així dons no correr es casi irremeiable, començo a trotar i quasi arribant a Aiguafreda en trobo a Biel54 i al seu amic intentant tirar de ell, li dono ànims, no al trobo massa content, espero que aixis acabat, ja ens explicaràs company.
Passat Aiguafreda començar lo bo, agafar pals i cap a munt que fa pujada després entrem el bosc i a partir de aquí les possibilitats de córrer es van alternant i que cada un dosifiqui les seves forces.
Pràcticament arribant al avituallament de Les Poses Km 27,2 en troba Jordi-Collbató amb el seu amic molt animat, compartim un parell de km i entrem plegats al avituallament, mentre agafava algo per menjar en saluda Apintu, collons un altre que me ha atrapat, quines maquines ¡¡¡.
Continuo la marxa molt be de cames i sense forçar ritme, arribo a Sant Llorens km 42 amb 7h 15 minuts. Molt be i animat, encara que se que els 40 que resten son molt mes durs veig que tinc moltes possibilitats de baixar temps. Parada obligada al Bar cerveceta i canvi de mitjons, piles del frontal que el tenia mig esgotat i revisió de whatssaps, al mateix bar en trobo un correcat camuflat també molt motivat i content, no se com es diu. Total mig horeta, que rapit passa el temps quan descanses. Desprès passo per el Avituallament, mal rotllo, cua per entrar, han canviat al lloc aquesta vegada però no han millorat el sistema, 20 minutes mes perduts per agafar una mica mes de aigua, un caldo fruita i poca cosa mes, sen fa tard.
Una mica de tregua i arribem a la pujada temuda, Les Arenes dura dura, però ja ho sabem eixí que piano piano, 6 km cap a munt i desprès a respirar que arribem als donuts km. 57, omplint aigua en trobo a un correcat crec que David1978? una mica desanimat, Son les 2 de la matinada busco a pinelli31 però ja a marxat el muy bandido, ya te cojeré ya en Can Dragó, mira que no esperarme ¡¡¡.
A partir de aquí fins a vaquerisses ve el meu suplici, pensaments negatius, es un tram que ho paso molt malament, però ja arribant a vaquerisses torno a ser persona, vaig molt ve de cames i aprofito les baixades per trotar i començar a guanyar temps. Arribo a Monistrol, no vull mirar ni rellotge pujo a Montserrat de una tacada a tota maquina exprimint les cames al màxim, paro crono 16:37 o que be ho he tornat a aconseguir :yipi:
Al meu reconeixement a Apintu que quan jo pujava a Montserrat ell ja baixava “Ració extra” per que el cremallera feia vaga.