Col.laboració amb l'ONCE

Col.laboració amb l'ONCE

19 Oct 2011 15:06 #21 per korfbaler (Associat/da)
Manel,

Ja ho he post al fil de la Sagrera. Jo correré, peró com el cap de setmana abans hauré fet (espero) la Marató de Sant Llorenç Savall, no tinc cap objectiu en concret. M'ofereixo com a voluntari

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 11:30 #22 per crica (Visitant)
Hem rebut una altra comanda des de l’ONCE per a trobar un voluntari que faci de guia/acompanyant per a un corredor invident que vol participar a la mitja marató d’Igualada pel proper dia 6 de novembre. La marca que vol fer és d’ 1 hora 30 minuts a 1 hora 35’. Això fa que l’acompanyant hagi de ser capaç de mantenir aquest ritme sobradament, ja que durant la cursa ha d’estar pendent del corredor invident, obrint-li pas, indicant-li els possibles obstacles o incidències a l’instant i descrivint-li el circuit.

Si us hi veieu amb cor, feu’m-ho saber el més aviat possible,  enviant-me un missatge privat. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.

Moltes gràcies a tothom.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 16:15 #23 per crica (Visitant)
Totes dues peticions d'acompanyant han estat resoltes en poques hores!  :surprised: 8)
Enhorabona a tots els que heu demostrat interés en aquest assumpte.
Ara, a esperar que l'ONCE ens demani més acompanyants.
:party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2011 16:46 #24 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la cursa de SAnt Andreu que es farà el proper 6 de desembre a Barcelona. El temps previst a fer és de 20-21 minuts. Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme de 4'/km.

Qui ho vulgui fer, li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2011 22:33 #25 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a les curses següents:
MItja de Mataró, 4 de desembre. El temps previst a fer és de 1.35-1.40
Cursa de SAnt Andreu, 6 de desembre a Barcelona. El temps previst a fer és de 20-25 minuts.
MItja de l'Espirall, 11 de desembre. El temps previst a fer és de 1.35-1.40

Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la inscripció de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer, li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2011 16:38 #26 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a les curses següents:
Cursa dels nassos, amb un temps previst de 45 minuts.
Cursa del barri de S. Antoni, amb un temps previst de 45 minuts.

Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la inscripció de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer, li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2011 22:35 #27 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la mitja marató de Sitges, pel dia 15.1.2012, amb un temps previst d'entre 1.35 i 1.40
Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la inscripció de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer, li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2011 16:26 #28 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la cursa dels Nassos de Barcelona, pel 31.12.2011, on vol baixar de 42 minuts.

Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2011 12:07 #29 per cosesdecorrer (Visitant)
Primer de tot felicitats per la proposta, imagino que deu ser enriquidor en tots els aspectes participar en quelcom aixi, per el que vec totes les marques queden lluny del que en aquests moments jo puc donar pero si es pot ajudar d'altres forma estare encantat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2011 16:26 #30 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la marató de Barcelona, pel 25.3.2012, on vol fer entre 3 hores 30' i 4 hores.  
Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2011 16:27 #31 per crica (Visitant)

L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la cursa dels Nassos de Barcelona, pel 31.12.2011, on vol baixar de 42 minuts.

Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.


Aquesta sol.licitud ja ha estat coberta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2011 22:04 #32 per crica (Visitant)

L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la marató de Barcelona, pel 25.3.2012, on vol fer entre 3 hores 30' i 4 hores.    
Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.


Aquesta sol.licitud ja ha estat coberta. MOltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2011 22:04 #33 per crica (Visitant)
A hores d'ara totes les sol.licituds han estat cobertes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 09:09 #34 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la cursa de Sant Antoni de Barcelona, pel 22.1.2012, on vol fer 47 minuts.

Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 09:11 #35 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a la marató de Barcelona, pel 25.3.2012, on vol fer entre 4 hores i 4 hores 15'.   
Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 09:15 #36 per crica (Visitant)
L'ONCE ens demana un altre voluntari/a per a acompanyar un atleta amb discapacitat visual per a les següents curses:
-Mitja de Terrassa 29.1.2012
-MItja de Granollers 5.2.2012
-Mitja de Gavà 12.2.2012
-Mitja de Barcelona 26.2.2012
-Mitja de Montornès 11.3.2012
El temps estimat a fer a totes elles és de 1'35-1'40.


La darrera d'elles, la de MOntornès obre inscripcions el dia 15 de desembre i s'acostumen a esgotar molt ràpidament. Per tant, prego a qui estigui interessat que m'ho faci saber el més urgentment possible.
Per tant, qui vulgui acompanyar-lo ha de ser capaç de mantenir perfectament un ritme suficientment inferior al sol.licitat.
Us recordem que l'ONCE paga la major part de les inscripcions de l'acompanyant a la cursa.

Qui ho vulgui fer li prego que m'enviï un missatge personal. Jo el respondré donant-li informació i dades de contacte. Si teniu dubtes, em podeu trucar al 667921609.


Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 09:18 #37 per crica (Visitant)
Per a facilitar la comprensió de les peticions de guies acompanyants aquest és el resum a data 8 de desembre.

-Sant Antoni de Barcelona 25.1.12  47 minuts.
-Mitja de Terrassa 29.1.2012    1'35-1'40
-MItja de Granollers 5.2.2012  1'35-1'40
-Mitja de Gavà 12.2.2012  1'35-1'40
-Mitja de Barcelona 26.2.2012    1'35-1'40
-Mitja de Montornès 11.3.2012  1'35-1'40      Urgeix trobar algú abans del 15.12.2011
-Marató de Barcelona 25.3.2012    4 hores 4'15

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 09:28 #38 per (Visitant)
Hola!!! Jo fa anys que col.laboro amb l´ICE dela UAB en temes d´inclusió. També amb la ONCE. Em comprometo a fer de guia a la mitja de Terrassa, granollers o gavà. Si vols referències meves pregunta a l´Antonio de la ONCE. Pel que fa al temps, estic al voltant d´1h25. El ritme de 1:35-1:40 és força assequible. Bé, ja diràs per un privat a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 10:06 #39 per ecopac (Associat/da)
Si a Terrassa us va bé ja m'ofereixo jo per col.laborar fent de guia-acompanyant ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2011 11:17 #40 per txuss (Visitant)
crica: Si a la mitja de Barcelona, no en teniu ningú, podeu comptar amb mi segur, i si s'apropa el dia i no teniu solucionat el tema de Montornés, ho podem parlar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.