Parc de la Ciutadella (general)

Parc de la Ciutadella (general)

08 Oct 2008 23:11 - 08 Oct 2008 23:40 #81 per Eulàlia (Associat/da)
Hola Baguilera!

Ai sí! Quina ràbia punxar en el triatló :frown: Primer només acabo la natació i aquest cop em quedo al ciclisme. Espero que a la tercera serà la vençuda! Ara sé que és assequible. Ja arribarà el moment!

Eulàlia

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2008 03:54 #82 per ancho (Visitant)

Jo vaig estar ahir, i no vaig veure a ningú.
2*8 séries de 125m, buf!


Ancho, et compraré unes ulleres. Ahir vam estar fins les 21 h fent fartlek. On entrenes tu que mai ens veus? Al circuit de bicicletes al costat del Parlament, on els nens aprenen les normes de circulació?

Doncs a la cantonada del ping-pong (el vostre punt de trobada o estada habitual), només hi havía un grupet ¡jugant al ping-pong! fins a altes hores, quan ja gairebé no es veia res.
Probablement es per aixó que no os vaig veure... :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2008 22:41 #83 per (Visitant)

Hola correcats!

quin ambientillo!! :surprised:

Eulàlia


Benvinguda Eulàlia:party:

Jo vaig estar ahir, i no vaig veure a ningú.
2*8 séries de 125m, buf!


Ancho, et compraré unes ulleres. Ahir vam estar fins les 21 h fent fartlek. On entrenes tu que mai ens veus? Al circuit de bicicletes al costat del Parlament, on els nens aprenen les normes de circulació?

Doncs a la cantonada del ping-pong (el vostre punt de trobada o estada habitual), només hi havía un grupet ¡jugant al ping-pong! fins a altes hores, quan ja gairebé no es veia res.
Probablement es per aixó que no os vaig veure... :sarcastic:


Ancho jo puc donar fer que des de les 19h fins les 20:10h, quan ja vaig marxar, érem al parc entrenant els fartlecks gràcies a l’Enric.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2008 23:28 #84 per Chute (Associat/da)

A mi em faria molta il·lusió recuperar l'Oriol. A part que és un bon paio, té una classe excepcional. A ell i al Joan Viudes me'ls estimo, a part de personalment, com a esportistes. Han estat dos grans atletes (Viudes té 3:38 al 1500 i l'Oriol, si no m'equivoco, 3:42) i ara són dos companys extraordinaris, que comparteixen els entrenaments i les seves experiències amb tots nosaltres. L'Oriol, que ha estat molts anys sense entrenar, quan ara fa dos anys va decidir que volia provar de fer la marató de París, amb quatre mesos d'entrenament es va plantar a l'arribada en 2h32'. Increïble!


Jo vaig tindre el plaer de compartir grup durant molts anys al Barça amb aquests dos cracks, i realment era impressionant veure d'aprop les qualitats atlètiques d'aquests atletes. Viudes era un lluitador a cada entreno i cada cursa, i l'Oriol un superclase desde molt jove, amb una moral una mica fràgil, això sí. Però sens dubte uns atletes fora de sèrie.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2008 23:34 #85 per Enric59 (Visitant)
Un CoRReCaT més. Ahir es va apuntar en Joan Gasch Juan.

    * Baguilera
    * Klaatu
    * ancho
    * Danili
    * Jaumet
    * Pergat
    * David V
    * Pep de 10de1000
    * Vladi
    * Manel82
    * pollo
    * psampol
    * Enric1959
    * Longhi
    * Upe
    * Xeix (quan torni a córrer)
    * 666
    * Alex
    * Xoi
    * Tete Xavi
    * ftorner
    * Demian
    * Martyneytor
    * Vikingosdu
    * Gabriel
    * Júlia
    * Gemm@
    * juavalga
    * Juan.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2008 23:49 #86 per Pergat (Visitant)
Hola,
quina reunió d'atletes la que s'ha pogut veure aquesta tarda al Parc!!  :yipi:

Quin nivellarru  :surprised:, moltes curses ja voldrien poder comptar amb un grup així :whistle:

Salutacions, Pergat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2008 11:22 #87 per Enric59 (Visitant)

Hola,
quina reunió d'atletes la que s'ha pogut veure aquesta tarda al Parc!!  :yipi:

Quin nivellarru  :surprised:, moltes curses ja voldrien poder comptar amb un grup així :whistle:

Salutacions, Pergat


Tens tota la raó, Pergat. Al marge que el vostre grup fa por, el nivell global és impressionant, tant en dones com en homes, tant séniors com veterans. Ahir m'ho vaig mirar des de la barrera perquè vaig acompanyar l'entrenament de les noies Bikila i veient tot aquell grup de gent en fila et venien ganes de ser-hi. Prop de 30 corredors, i els que anaven despenjats estaven fent la volta a 7', a 3:30/km!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2008 11:44 #88 per Júlia (Visitant)
Hola
veig que m'heu apuntat a la llista de Correcats que entrenen al parc!
Jo de moment només he pensat en anar-hi algun dia, no sé si això compta com a entrenament... :whistle:
Però bé, m'hi podeu deixar, cap problema :great:


    * Baguilera
    * Klaatu
    * ancho
    * Danili
    * Jaumet
    * Pergat
    * David V
    * Pep de 10de1000
    * Vladi
    * Manel82
    * pollo
    * psampol
    * Enric1959
    * Longhi
    * Upe
    * Xeix (quan torni a córrer)
    * 666
    * Alex
    * Xoi
    * Tete Xavi
    * ftorner
    * Demian
    * Martyneytor
    * Vikingosdu
    * Gabriel
    * Júlia
    * Gemm@
    * juavalga
    * Juan.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2008 14:06 #89 per Enric59 (Visitant)

Hola
veig que m'heu apuntat a la llista de Correcats que entrenen al parc!
Jo de moment només he pensat en anar-hi algun dia, no sé si això compta com a entrenament... :whistle:
Però bé, m'hi podeu deixar, cap problema :great:


Com que vas escriure, donava per fet que hi anaves. A veure si bens algun dia a fitxar  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2008 23:15 #90 per miqueljardi (Associat/da)
Jo també corro sovint pel parc
  * Baguilera
    * Klaatu
    * ancho
    * Danili
    * Jaumet
    * Pergat
    * David V
    * Pep de 10de1000
    * Vladi
    * Manel82
    * pollo
    * psampol
    * Enric1959
    * Longhi
    * Upe
    * Xeix (quan torni a córrer)
    * 666
    * Alex
    * Xoi
    * Tete Xavi
    * ftorner
    * Demian
    * Martyneytor
    * Vikingosdu
    * Gabriel
    * Júlia
    * Gemm@
    * juavalga
    * Juan.
    * Miqueljardi

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2008 23:32 #91 per Enric59 (Visitant)
Avui pels Bikila-Domingo Catalán ha estat un dia molt especial al Parc de la Ciutadella. Quan començàvem la nostra segona volta d'escalfament, el nostre company Mustafá Nouri, que estava al passeig dels Til·lers xerrant amb dues persones, ens ha fet aturar a tots i ens els ha presentat. Qui eren?

Doncs sí. Khalid Khannouchi, l'atleta nord-americà d'origen marroquí que va batre dues vegades el rècord del món de marató i que va ser el primer home en baixar de les 2:06: Londres 1999 (2:05:42); Londres 2002 (2:05:38). Com moltes altres vegades, Khannouchi ha vingut a Barcelona des de Nova York per fer-se les plantilles a cal podòleg Eduard Sánchez-Osorio.

Evidentment, ha estat una sorpresa i una alegria poder saludar i xerrar amb un crack d'aquestes característiques. Després de donar-li la mà, avui m'han sortit les sèries com no m'havien sortir de bé en tota la temporada (digueu-me impressionable).

L'altra persona que estava amb ell era la seva mànager, doctora i esposa Sandra.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2008 23:45 #92 per Enric59 (Visitant)

Evidentment, ha estat una sorpresa i una alegria poder saludar i xerrar amb un crack d'aquestes característiques. Després de donar-li la mà, avui m'han sortit les sèries com no m'havien sortir de bé en tota la temporada (digueu-me impressionable).


Quin luxe..... segur que avui no has notat ni l'efecte dels antibiòtics!  :whistle:
Realment no m'havia imaginat que a la Ciutadella passessin tantes coses...


Tenia la boca pastosa i una lleugera sensació de nàusea, però les cames anaven soles (mentre anaven!).

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2008 19:06 - 22 Oct 2008 19:08 #93 per ancho (Visitant)
Llástima!
Jo ahir vaig estar a la Ciutadella, i em va semblar que no hi había gaire ambient korrikolari (Efecte post Marató del Mediterrani?), i m'ho vaig perdre!
Jo mateix vaig fer un entrenament 'compactat' (1 volta menys, perque tenía as meus pares a sopara a casa)

Sí que vaig veure a l'Enric corrent (!), i, es clar, a les tauletes de ping-pong... :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2008 23:47 #94 per Enric59 (Visitant)
Sí, Ancho, fent la partideta, com vaig sentir que deies quan vas passar. Com que sempre ens quedem amb ganes de més tralla, després de les sèries de 1.000 vam fer una mica de tècnica de pala de ping-pong a les fosques.

Per cert, nosaltres tenim el costum de trucar al 010 quan veiem que hi ha fanals sense llum. Feu-ho vosaltres també quan esteu a les fosques en el vostre raconet del xiringuito. Ahir, a la volta de descalfament, vam variar el recorregut i vam veure el pobre Mayoral, el vostre entrenador, sol com un mussol, assegut en un banc mig a les fosques: semblava una figura de pessebre.

Podríeu demanar, de pas, que el xiringuito el tanquin més tard i així podreu demanar unes patates i un refresc. Perquè us deu agafar ganar, no? No sé què feu, mira que arribeu a estar hores i hores dins del parc. Que potser vigileu les barques de l'estany?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2008 11:51 #95 per ancho (Visitant)
Gràcies pels consells.
Per demanar, quwe no quedi...

Com que només anem 1-2 cops a la setmana a la Ciutadella, intentem treure-li profit :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2008 23:41 #96 per Enric59 (Visitant)
Klaatu, t'he inclòs a la llista del grup Bikila-Domingo Catalán. Ja ets un habitual, i després de la primera sèrie d'avui, t'ho has guanyat! Et sembla bé, no?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2008 12:44 #97 per ancho (Visitant)
Ahir vaig estar de nou per la ciutadella. Una tarde 'tranquila' comparada amb l'ambientaço runner que he vist les darreres vegades.

Per la nostra part, ens varem juntar un grup considerable (12 remers i remeres, o així), per fer 2*10*125m/recuperació 100m (sempre distàncies orientatives).

Con que al migdia vaig fer un dinar de feina, vaig repetir 20 vegades! :beurk:
Al final, vaig acabar d'una peça, i avui em fan mal les cames! :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2008 15:37 #98 per Zesar (Visitant)
Hola!

Hoy he entrenado a mediodía por el parque (cosa rara, no lo suelo hacer). Creo que me he cruzado con Enric y ¿Baguilera?. No he saludado porque iba muy jussto de tiempo.

Yo iba de negro, con shorts. La próxima saludo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2008 17:50 #99 per bego (Visitant)
Sí senyor, ens has identificat bé :-) Que potser ens has passat en una de les rectes i has girat cap a l'esquerra? Portaves malles negres fins als genoll?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2008 18:06 #100 per Enric59 (Visitant)
Ostres, mira que si era ell! Esperem que no ens hagi sentit  ;)

Zesar, que hi vas sovint pel Parc?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.