"Grup d'entrenament Ataràxia: aquesta tardor ens obrirem pas entre les fulles"

"Grup d'entrenament Ataràxia: aquesta tardor ens obrirem pas entre les fulles"

04 Des 2011 20:21 #141 per Franki2201 (Associat/da)
Hola a tots,

Jo entro en la meva darrera setmana de baixa laboral, espero, si bé no podré córrer fins ben entrat el gener ja que la cicatrització no és completa fins les 8 setmanes. M'han prohibit córrer (i anar en bici :mdr:) fins passat aquest temps.
A damunt em va agafar un herpes a la cama per la baixada de defenses, però no sembla important.
Ja veieu que estic fet un pupetes!!
Tinc moltes ganes de tornar però hauré de tenir paciència.
Ja us vaig seguint de tant en tant.
Vinga ànims amb els entrenaments, fin aviat

Francesc
               
El tema ha estat tancat.
05 Des 2011 20:45 #142 per Enric59 (Visitant)

Hola,
Al final, apart de les séries pel Mercadona, dijous al migdia em vaig escapar a fer una classe de spinning i aquest matí he anat a fer un castell (1h10min). Demà tinc la intenció de sortir en btt.
A veure si puc mantenir una mica el ritme d'anar fent cosetes.

Apa, ens veiem!!
Dolors


Dolors, la qüestió és que puguis anar fent alguna cosa. Quan estiguis més alliberada ja ens veurem.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
05 Des 2011 20:47 #143 per Enric59 (Visitant)

1:32:27  12 seg menys.He fet la cursa amb bona companyia,Lucius i Hansi,anar fent tranquils fins al km 17 que ha campat cadascu com ha pogut.El Hansi ha marxat i el Lucius s`ha quedat encara que al final en plena pujada i a pocs metres de meta m`ha arrancat el dorsal passant-me a tota pastilla, al veure`l he apretat i he esgarrapat algun segon.

dimecres?   jo treballare dilluns i dimecres pero segurament nomes al matí.

fins aviat


No està gens malament, Pere. És un bon crono.

Dimecres només rodaré. Demà faig Sant Andreu després de no corre gens des de la mitja de Tarragona  :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
05 Des 2011 20:48 #144 per Enric59 (Visitant)
Ànim, Francesc. I no tinguis pressa. Tot al seu temps.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Des 2011 09:38 #145 per perekms (Visitant)
Tenim entrenament avui?
El tema ha estat tancat.
07 Des 2011 12:13 #146 per Enric59 (Visitant)
Pere, no em donarà temps a arribar.

Mira de fer algun entrenament amb canvis de ritme. Cada 5'-10', per exemple. Comença suau i ves fent 10' forts (controlant respiració i gambada) + 5' recuperant sense baixar excessivament el ritme. Fes 60', acabant suau.

Dolors, aquest entrenament serveix també per a tu. Fes-lo quan puguis. I com et vaig dir l'altre dia, combina dies de rodatge amb dies de més qualitat.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
07 Des 2011 12:44 - 07 Des 2011 13:02 #147 per perekms (Visitant)
ok,ja fare alguna combinació.Si vaig al parc podria ser 5x (2000+1000 rec) aproximadament
Lucius,Dolors,anireu al parc?
El tema ha estat tancat.
07 Des 2011 15:42 #148 per dolo (Visitant)
Hola Pere,

Avui no puc, a part del tema del meu pare tinc a ma filla amb mi.

Enric, gràcies!!! Com que surto quan puc, quan ho faig prefereixo fer rodatge. Tinc intenció de sortir demà al matí i intentaré incloure algun canvi de ritme.

Apa, ens veiem!!!


El tema ha estat tancat.
07 Des 2011 17:24 #149 per perekms (Visitant)
Doncs com que estic sol,anire abans que sigui de nit.Demà tambe sortire a fer un rodatge suau
El tema ha estat tancat.
07 Des 2011 20:45 - 07 Des 2011 20:52 #150 per perekms (Visitant)
estava carregat muscularment i nomes he fet 3 x (2000+1000 rec) + 1x 1000.Crec que em feia falta un entrenament al parc per greixar musculatura i articulacions  :yes: 

  8.13 (4.51) - 8.18 (4.58) - 8.24 (5.14)  +  4.07

Francesc,ja veig que tot evoluciona correctament.Al gener ja compartirem entrenaments un altre cop.Tinc el teu xip ben guardat

fins aviat
El tema ha estat tancat.
09 Des 2011 14:06 #151 per dolo (Visitant)
Hola,
Pere, on vas fer aquest entrenament?
Jo al final ahir vaig anar cap a Montjuic i vaig incloure 3 canvis de ritme. El primer pujant del creuament de l'Av.Exposició/Miramar i fins a l'alçada del Museu de l'Esport (és a dir la recta de les piscines i la fundació Miró), el segon al castell, fent una volta una mica més ràpida que el normal i el tercer de baixada. Més o menys seria això?

Aquest cap de setmana canvio totalment d'esport i me'n vaig a fer raquetes de neu per la zona de Vallter.

Apa, bon cap de setmana!!!
Ens veiem!!!
El tema ha estat tancat.
14 Des 2011 14:42 #152 per Enric59 (Visitant)

estava carregat muscularment i nomes he fet 3 x (2000+1000 rec) + 1x 1000.Crec que em feia falta un entrenament al parc per greixar musculatura i articulacions  :yes: 

  8.13 (4.51) - 8.18 (4.58) - 8.24 (5.14)  +  4.07

Francesc,ja veig que tot evoluciona correctament.Al gener ja compartirem entrenaments un altre cop.Tinc el teu xip ben guardat

fins aviat


Hi ha hagut una petita devallada en el ritme. Sempre és millor començar més fluix i invertir la tendència. De tota manera, està prou bé.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 Des 2011 14:45 #153 per Enric59 (Visitant)

Hola,
Pere, on vas fer aquest entrenament?
Jo al final ahir vaig anar cap a Montjuic i vaig incloure 3 canvis de ritme. El primer pujant del creuament de l'Av.Exposició/Miramar i fins a l'alçada del Museu de l'Esport (és a dir la recta de les piscines i la fundació Miró), el segon al castell, fent una volta una mica més ràpida que el normal i el tercer de baixada. Més o menys seria això?

Aquest cap de setmana canvio totalment d'esport i me'n vaig a fer raquetes de neu per la zona de Vallter.

Apa, bon cap de setmana!!!
Ens veiem!!!


Mira, això de les raquetes és una cosa que m'agradaria provar algun dia.

Tots els canvis de ritme van bé, Dolors; sempre i quan controlis bé la respiració i les gambades. És important tenir la sensació que ets tu qui controla l'esforç, i no a l'inrevés.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 Des 2011 14:48 #154 per Enric59 (Visitant)
Entrenament ataràxic

escalfament + 3 (2000 + 1000 rec.) + descalfament

Pere, no sé si podré venir. Si a les 19:15 no hi sóc, tu comença.

El ritme com el de la setmana passada.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 Des 2011 18:28 - 14 Des 2011 21:09 #155 per perekms (Visitant)
entrenament 14/12/11

  7.59 (5.13) - 8.04 (5.15) - 8.04

força millor que la setmana anterior,aquests temps ja son normals.La setmana passada estava cansat i molt pesat de cames
Diumenge anire als 5km de L`Hospitalet a provar ritme de cursa
El tema ha estat tancat.
15 Des 2011 15:39 #156 per dolo (Visitant)
Enric, t'ho recomano. És molt divertit i dur a la vegada. Vaig fer per dos cops el coll de Marrana i, tot i que hi havia molta gent pujant cap a Bastiments, jo que anava sola no em vaig atrevir. Ho tinc pendent per un altre dia!!!.

Ja vaig intentar controlarles dues coses i el que millor controlava era la respiració, noto que la gambada va com més descontrolada. Ho aniré polint!!!.

Ahir vaig sortir per Montjuic cap a les 18h., de rodatge tranquil. Aquest diumenge en principi havia d'anar a la duatló de Terrassa, però des del Club, per error, m'han inscrit a la Cursa de Muntanya de Terrassa, d'uns 10 km. Em feia més gràcia fer la duatló....Ja us explicaré.

Doncs res, parlem!!!


El tema ha estat tancat.
15 Des 2011 22:03 #157 per Enric59 (Visitant)

entrenament 14/12/11

  7.59 (5.13) - 8.04 (5.15) - 8.04

força millor que la setmana anterior,aquests temps ja son normals.La setmana passada estava cansat i molt pesat de cames
Diumenge anire als 5km de L`Hospitalet a provar ritme de cursa


Pere, són molt bons. Pensa que a l'asfalt són uns quants segons de menys. Si ja les fessis totes per sota de 4', em semblaria excepcional.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
15 Des 2011 22:05 #158 per Enric59 (Visitant)

Enric, t'ho recomano. És molt divertit i dur a la vegada. Vaig fer per dos cops el coll de Marrana i, tot i que hi havia molta gent pujant cap a Bastiments, jo que anava sola no em vaig atrevir. Ho tinc pendent per un altre dia!!!.

Ja vaig intentar controlarles dues coses i el que millor controlava era la respiració, noto que la gambada va com més descontrolada. Ho aniré polint!!!.

Ahir vaig sortir per Montjuic cap a les 18h., de rodatge tranquil. Aquest diumenge en principi havia d'anar a la duatló de Terrassa, però des del Club, per error, m'han inscrit a la Cursa de Muntanya de Terrassa, d'uns 10 km. Em feia més gràcia fer la duatló....Ja us explicaré.

Doncs res, parlem!!!


Segur que algun dia ho faré. Ara estic molt baix de forma. I amb poques ganes d'entrenar.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Des 2011 19:12 #159 per danibdn (Visitant)
buf enric, ja som 2 sense ganes d'entrenar!!!
El tema ha estat tancat.
18 Des 2011 16:54 #160 per perekms (Visitant)
Ja he fet l`ultim test abans dels nassos.19:50.Una cursa amb puja i baixa,no era bona per fer marca pero com que era el primer 5000.El primer quilometre (quasi tot de baixada) en 3:27
Ah!! per cert,calçat amb unes kinvara  :he: ,es nota la diferencia pero com que tinc molesties al metatars del peu dret desde la mitja de Mataró,amb aquestes sabatilles es nota mes.
Enric,suposo que si no entrenes,el blog deu estar ple de novetats,ja donare una ullada
El tema ha estat tancat.