tatza

tatza

25 Nov 2007 21:50 #121 per cristina (Associat/da)
Hola yo quiero apuntarme al clinic que vas a hacer el sabado en sabadell, pero no se donde apuntarme. Yo ire, dime por favor donde me puedo apuntar. Gracias.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2007 00:56 #122 per kijotheh (Associat/da)

Hola yo quiero apuntarme al clinic que vas a hacer el sabado en sabadell, pero no se donde apuntarme. Yo ire, dime por favor donde me puedo apuntar. Gracias.

Te puedes apuntar aqui...!

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=2301.0

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

29 Nov 2007 09:15 #123 per caloreta (Visitant)
El dissabte ?
No m'havia enterat  :whip: :whip:
On és la informació ?
Doncs potser repetiexo .....

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

29 Nov 2007 09:17 #124 per tatza (Visitant)
Caloreta... normal que no t'hagis enterat... DEUS ESTAR EN UN NUVOL!!!!!!! si vens (veniu) el dissabte segur que estas levitant a un pam de terra... PEASSO MARATONIANA
Per cert com van les tibies?????

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

29 Nov 2007 09:25 #125 per caloreta (Visitant)
Molt bé, ni notar-los. La única molestia que vaig tenir a la marató a part de tenir els quadriceps plens d'agulletes,  :whistle: no sé per què  :whistle: Es una sobrecarrega al lateral del genoll dret, pero dos dies i fora.
Tinc comprovat que a la que el cos es cança treballen els qudriceps. Mira que sóc rara .....  :oops:

Dissabte al mateix lloc que l'altre vegada ? Al matí ? A quina hora ? On hi ha la informació ?

Gràcies  ;)

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

29 Nov 2007 09:38 - 29 Nov 2007 09:39 #126 per gemmota (Visitant)

Jo també hi volia anar, cristina i caloreta, però aquest clínic està dins del projecte de l'Abel Anton... :'(. En el meu cas li he dit al davidgi que pari molta atenció i que m'ho intenti explicar bé quan arribi a casa... :arf:

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

03 Des 2007 16:45 #127 per caloreta (Visitant)
Demà a la tarda potser em passo per les pistes a portar informació d ela milla nadalenca. Hi seràs ?

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

07 Des 2007 08:25 #128 per XaviPapell (Associat/da)
Natalia com estas?? els genolls com els tens ?? eiiiiiii!!!! tenim que treballar molt aquest genolls, crec que vas sobrada i si els genolls t'aguanten .....  . Segurament no podrem córrer 30 kms seguits però fins aquí segur que ho portarem be, a partir d'aquí ja serà el coco el que ens fará arribar.
Fes l'impossible, les genolleres, posatel.les creume. El traumel per el genoll no e que vagi be perquè realment no tens una inflamació però un bon massatjet cada dia desprès de fer l'exercis no esta malament.
Tens que treballar molt més el quàdriceps, tens el gym a les pistes, fotli canya de la bona creume
Fins Diumenge a les 09:00 ?? farem tot terra i gespa, deixarem l'asfalt de moment

07 Des 2007 09:45 #129 per tatza (Visitant)
ok, coach... ahir em feien bastant mals els genolltes, sobretot l'esquerre i per la tarda estava un xic desanimada. Avui no em fan tan mal, no fare res, dema potser un passeget en BTT sense forçar f¡genols, es a dir amb pinyó gran i plat petit. I diumenge segona prova de foc... intentarem arribar a les 2 hores (alternant corrent-caminant)... crec que ho haig de fer, ja et vaig dr que no se correr lenta i molta estona i en aquest sentit m'haig d'educar (ja vas veure que si vaig be em flipo i pujo el ritme).
D'una cosa si estic contenta, cardiovascularment s´que estic preparada ara mateix per afrontat la marató... nomes em cal adaptar la musculatura i sobretot el caparró.

gràcies i fins diumenge.... t'estas guanyant el cel!!! :love: :love:

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

07 Des 2007 12:37 #130 per XaviPapell (Associat/da)
Tatza no pensis que jo ahir quan em vaig aixecar del cotxe quan vaig arribar a Castellar anava ben coix, així que tranquil.la, tot arribarà. Si fas BTT el seient lo més alt possible però la meva opiniò es que no surtis i que facis quàdriceps i vastos, tens que matxacar això si vols que els genolls et donguin de tant en tant una alegria. La clau es que els genolls estiguin be cada vegada que tinguis que surtir encara que sigui cada dos o tres dies.
Diumenge ?? no et preocupis, no tens els genolls be, farem 3/4 qms fora de les pistes i la resta per la gespa. Si veiem que al cap de 60/70' no pots seguir per que et comencen a molestar, no cal forçar, fas un stop i se acabó.
No vulguis fer tot de cop, sin pausa pero poco a poco, jo vaig trigar 3 setmanes per poder fer 80' i la meitat caminant i fet caldo i rebentat i mira tu. A la marató segur que no podrem córrer 25/30 qms seguits però segur que dos setmanes abans podrás fer 30 kms encara que cada 3/4 tinguis que caminar i si arribas als 30 ho tindràs xupat per acabar
Jo avuí he anat al gym i he fet quàdriceps i vastos i estiraments, demá a lo millor faig 25' i estiraments.

Natalia la paraula no puc, no podré o desanimada, te la tens que treure del cap i del teu vocabulari, si et sents així te la guardes i ja esta i el dia que et sentis sense ganes es quan tens que dir: "per els meus ovaris que ho faig"  :mdr:.

""LES GENOLLERAS""

21 Gen 2008 23:11 #131 per XaviPapell (Associat/da)
Reina, carinyu digues alguna cosa que em tens preocupat. Com estàs ??

10 Set 2008 12:32 #132 per tatza (Visitant)
A veure carapets!!!
Vaig perdre el mobil, ja en tinc un de nou, passeu-me per privat el numero de mobil vostre, en tenia uns quants!!!
...àsies!!!

EAT ME RIVER OF YOU!!!
The bròkil it's over...

10 Set 2008 12:49 #133 per caloreta (Visitant)

A veure carapets!!!
Vaig perdre el mobil, ja en tinc un de nou, passeu-me per privat el numero de mobil vostre, en tenia uns quants!!!
...àsies!!!

Vols el meu móbil ?  :mdr:

:love: :love: :love: :love: :love:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

10 Set 2008 14:08 #134 per XaviPapell (Associat/da)
Si lo de carapets et refereixes a mi i respons al meu post del dia 21 de Gener pensa que deus haver pres alguna cosa i em sembla que no carbura gaire be  :rofl:

El mòbil del Papell es 5555sincorriente   :rofl: :rofl:

10 Nov 2008 13:50 #135 per Hernan (Visitant)
Hola Tatza! Fa un moment remenava la Internet tot aborrit aquí a la feina :sleep: i he anat a parar al qui és qui i he anat passant gent fins que he arribat a la teva linia. He pensat: "a veure què hi ha darrera d'aquesta misteriosa mirada felina?" i deu n'hi do quantes coses :oh:.

Tres curiositats:
1) Jo vaig arribar a Corredors.cat aviat farà un any buscant al google "sabatilles esportives" i anant a parar a un dels teus posts (no sé exactament amb quina veu, potser una marca concreta). Em vaig comprar unes NB755, seguint el teu consell, i molt bé. Merci 8).
2) Sempre que veig un post teu penso "eat me river of you, eat me river of you...", però avui he vist la llum amb això del bròquil (que no fa gaire que ho tens, no?), he anat a un traductor automàtic i he confirmat les meves sospites: molt bo!
3) Veig que no coneixies ningú del 22 de febrer... doncs el meu millor amic és del 22 de febrer (es diu Ignasi, és cuiner i viu a Donosti). I per cert també era del 22 de febrer un tal Baden Powell, fundador de l'escoltisme (els boy scouts i tal).

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats