Lluis es presenta

Lluis es presenta

10 Mar 2009 16:56 #1 per solteron (Associat/da)
Bona tarda, tinc 52 anys, i corro habitualment per la Carretera de les Aigües, nomes fa 3 anys que corro i el meus temps son molt discrets  :oops: 53 minutets els 10km, encara no he fet cap cursa, nomes entrenament.

Salutacions per a tothom  :biggrin:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2009 17:26 #2 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola, Solteron (porque quieres mujeres ahi), primero de todo benvingut al CoRReDoRs.CaT
Sgundo, a que esperas tiene que apuntante en alguna cursa
un atleta sin cursa es como un jardín sin flores,además la primera es especial,casi casi como cuando acabas tú 1ª marató, bueno más o menos.

Un cordial saludo
Manolo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

10 Mar 2009 18:07 - 10 Mar 2009 21:37 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Lluís. Interessant això d'apuntar-se al fòrum sense haver corregut cap cursa!  A veure quant aguantes!  :intello:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

10 Mar 2009 21:29 #4 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Lluis
Tu entrenes i no fas curses. Jo faig curses i no entreno.  :rofl:
A veure si tu fas curses i jo entreno, una mica de cada es millor.  :whistle:
A10

10 Mar 2009 21:46 #5 per Raimon (Associat/da)
  Hola Lluis! Benvingut a Corredors.Cat! A la Carretera de les Aigües es troben molts companys. Segur que hauras coincidit amb algú. Salutacions!

10 Mar 2009 23:55 #6 per Eulàlia (Associat/da)
Hola solterón, veig que arribes al fòrum amb un pa sota el braç :he: Benvingut al nostre circ, espero que ens veiem en alguna cursa, ara com ara, podria estar en aquest temps  teu en un 10.000, potser ens veiem?  :eyes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

11 Mar 2009 21:02 #7 per solteron (Associat/da)
Moltes gracies a totes i a tots , be, a veure si m'animo i faig alguna cursa jeje pero tindre que esperar una mica perque estic un pel lesionat, aixo m'ha dit el traumatoleg aquesta tarda, que segurament tinc una rotura de fibres, pero ha de ser molt petita perque no em fa mal quan corro. Em fa mal caminant i pujant escales. En faran una ecografia i sesions de fisio.

Segur que mes d'un de corredors.cat m'haurà avançat a la carretera de les aigues  :rofl:

Eulalia, a veure si ens veiem en alguna cursa aviat, es pot parar a mitja cursa a menjar el bocata ?  :party:

Gracies.

11 Mar 2009 23:14 - 12 Mar 2009 21:58 #8 per Eulàlia (Associat/da)

Moltes gracies a totes i a tots , be, a veure si m'animo i faig alguna cursa jeje pero tindre que esperar una mica perque estic un pel lesionat, aixo m'ha dit el traumatoleg aquesta tarda, que segurament tinc una rotura de fibres, pero ha de ser molt petita perque no em fa mal quan corro. Em fa mal caminant i pujant escales. En faran una ecografia i sesions de fisio.

Segur que mes d'un de corredors.cat m'haurà avançat a la carretera de les aigues  :rofl:

Eulalia, a veure si ens veiem en alguna cursa aviat, es pot parar a mitja cursa a menjar el bocata ?   :party:

Gracies.

I a fer un vinet, of course  :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

12 Mar 2009 19:04 #9 per solteron (Associat/da)
Avui m'han fet una ecografia de bessons i no tinc cap trencament de fibres :smile:

12 Mar 2009 21:58 #10 per Eulàlia (Associat/da)
Felicitats!! :party:

Avui m'han fet una ecografia de bessons i no tinc cap trencament de fibres :smile:

12 Mar 2009 22:10 #11 per solteron (Associat/da)
Gracies Eulàlia  :great:

12 Mar 2009 22:55 #12 per Serju16 (Visitant)
Benvingut Lluis,

ja veuras que per aqui t'ho passaras d'allò mes

m'alegro que la lesio no sigui com pensabes . Cursa ? ? ? ? ? :yipi: :yipi:

salutacions

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

13 Mar 2009 18:33 - 13 Mar 2009 18:35 #13 per solteron (Associat/da)
Gracies Serju16  :biggrin:

Bé, si la setmana que bé ja no tinc molesties mirare d'apuntar-me a la cursa de bombers

miraré com sortiu des de l'últim calaix

Salut. Lluis.

13 Mar 2009 18:40 #14 per Serju16 (Visitant)

Gracies Serju16  :biggrin:

Bé, si la setmana que bé ja no tinc molesties mirare d'apuntar-me a la cursa de bombers

miraré com sortiu des de l'últim calaix

Salut. Lluis.

Abans de totes les curses en els fils corresponents es posa el lloc i ll'hora de la foto de grup que es fa en totes les curses.

ens veiem

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

13 Mar 2009 18:46 #15 per Lay-Nah (Visitant)
Benvingut solteron. Doncs el que diuen més companys..si et quedes per aquí a veure quan aguantes sense fer cap cursa  :whistle:

25 Mar 2009 19:56 #16 per solteron (Associat/da)
el doctor m'ha dit que no corri en 2 mesos  :'(

pero si no em fa mal res !  :grrrrrr: i aquesta setmana ja porto 20km sense problemes

la veritat és que no se si apuntar-me a la cursa de bombers  :neutral:

25 Mar 2009 20:05 #17 per solteron (Associat/da)
esta clar que no aniré a la cursa, les inscripcions estan exhaurides  :frown:

23 Abr 2009 19:31 #18 per solteron (Associat/da)
Ja estic associat  ;) , ara falta córrer la meva primera cursa  :sarcastic:

23 Abr 2009 19:48 #19 per Eulàlia (Associat/da)
Piano, piano si va lontano. Ja et trobes bé? Espero que sí i ànims en la teva primera inscripció  :great:

23 Abr 2009 20:33 #20 per solteron (Associat/da)
Ja em trobo força bé, solament una lleugera molèstia en la cama que es passa quan corro :biggrin: si no marxa del tot aniré al fisio.

ja tinc escollida la meva primera cursa, Les Planes - Sant Joan Despi 14-06  :sarcastic:

Gracies. Lluis.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats