Només molta passió

Només molta passió

10 Jul 2009 00:11 #21 per Adalpu (Associat/da)
Benvingut, Edu!!  :party:

Veuras com disfrutes del l'ambientillu que hi ha per aqui  :rofl:

Les S.T. son les sesions tecniques de despres de les curses...perque m'entenguis la cerveceta  :whistle:

Esta molt be que corris per ser feliç, molt ho fem per aixo perque de marques poca cosa, pero vaja que si fesim els 10km en 40min seriem feliços  :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2009 00:54 #22 per (Visitant)

Les S.T. son les sesions tecniques de despres de les curses...perque m'entenguis la cerveceta   :whistle:

Amb lo sanots que jo us feia!  :rofl: Però el llevat us reforça els abdominals  :oops:

Doncs això, que hauré de probar això de les S.T. centrant-me en la botifarra, que gana no me'n falta!  :intello: (Evitar comentaris fàcils a la meva innocència)  :oops: :oops: :oops:

10 Jul 2009 01:04 #23 per Sancho (Associat/da)
Tranquil Edu
Como ya te han explicado las S.T. o Sesión Tecnica son la mejor parte del entreno o competición.  :party:
Es donde yo tengo buenas marcas  :rofl:
Y, no se como, pero el primer dia que coincidamos, consigo un clavel y me lo pongo en la samarreta (si es carrera en el dorsal).
RunnerSantBoi estate atento. Por cierto, somos de la misma quinta y nos conservamos muy bien .... :oops:

10 Jul 2009 09:22 - 10 Jul 2009 11:51 #24 per RunnerSantBoi (Visitant)

Tranquil Edu
Como ya te han explicado las S.T. o Sesión Tecnica son la mejor parte del entreno o competición.  :party:
Y, no se como, pero el primer dia que coincidamos, consigo un clavel y me lo pongo en la samarreta (si es carrera en el dorsal).
RunnerSantBoi estate atento. Por cierto, somos de la misma quinta y nos conservamos muy bien .... :oops:

Hola ¡ Kalimero, una mujer me comentó al respecto "yo no me conservo, ya que no soy una lata" en todo caso nos mantenemos estupendamente guay¡¡¡ :love:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

10 Jul 2009 10:24 #25 per (Visitant)
Pero Kalimero va enlatado en un huevo, bien conservado y esperemos que con el calor sin salmonela  :666:

:jap: I aquest diumenge a córrer a Andorra com dos xinos!  :jap: I després de córrer sessió tècnica a la meva manera!!! jejeje  :whistle:

10 Jul 2009 11:39 #26 per cat (Visitant)

Tranquil Edu

cuidadin Edu,con el Kali...
que le quedaron marcas en una ST y aun tiene ganas de repetir  :rofl:

10 Jul 2009 13:54 #27 per Sancho (Associat/da)
Aqui el estado lamentable despues de la ultima S.T.  :rofl:

10 Jul 2009 14:27 #28 per (Visitant)
Kali... espero que no sigui contagiós  :aww:

Per fi divendres!!!

Salut i Km!
Eduard

13 Jul 2009 11:32 #29 per (Visitant)
Jo creia que el campionat de migfons d'Andorra (els 10 Km) seria fresquet i quina suada!!!  :'(  :'(

Després de la dutxa molt millor i trobada i claca de Corredors.Cat amb bandera i tot!  :party:  :yipi: 8)  :he:  :intello:  :party:

Ja he conegut a més CoRReDoRS.CaT com Zenon  :great: , Alèxia  :great: , Merce008  :great: , i un que va renegar de corredors i es va treure la samarreta  :beurk:

Felicitats Mercè i MJMarilion pel trofeu!!!    :yipi: :yipi: :yipi:

13 Jul 2009 23:31 #30 per mjmarillion (Visitant)
Gràcies!
Vaig disfrutar molt molt.

Mjmarillion.

13 Jul 2009 23:36 #31 per merce008 (Associat/da)
Moltes gràcies!!
si, si, fresqueta :surprised: :surprised:
Fins aviat :glasses:

21 Jul 2009 08:30 - 21 Jul 2009 08:32 #32 per (Visitant)

i un que va renegar de corredors i es va treure la samarreta  :beurk:

Ja sé qui és! Era Debutante que per aquí te aspecte de pastanaga acabada de collir  :666:

Ahir vaig estrenar-me amb unes sèries. No sé pas quants anys feia que no n'havia fet!!! :oops:
A veure si aquest cap de setmana no fa tanta calor i es pot córrer més a gust  :glasses:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats