Barbara

Barbara

19 Nov 2009 10:09 #101 per nyef (Associat/da)

Deixeu-me fer el cafè que encara no sóc persona jo ...  :sleep:

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: Vols que et digui que t'aniria molt bè amb aquest cafè que t'estàs prenent ??  :whistle: :whistle:

Stone ...  :whip: :whip:
Si que t'ha agafat fort això d'entrenar avui ...  :intello: :intello:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2009 10:20 #102 per stone_apo (Visitant)

Deixeu-me fer el cafè que encara no sóc persona jo ...  :sleep:

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: Vols que et digui que t'aniria molt bè amb aquest cafè que t'estàs prenent ??  :whistle: :whistle:

Stone ...  :whip: :whip:
Si que t'ha agafat fort això d'entrenar avui ...  :intello: :intello:

la veritat és que no hauria de sortir..si surto ja he dit que serà poc temps, pocs km's i aun ritme de trote cochinero...bueno, i per fer-li un favor a Bàrbara  :whistle: :whistle: per tal que no corri sola...però com que vosaltres tampoc podeu suposo que no sortirè i ja em reservo per diumenge... :666: :666:

19 Nov 2009 10:23 #103 per nyef (Associat/da)
Aiii Stone ...  :he: :he:
jo si t'he de fer un favor te'l faig eh ...  :666: :666:

bla bla bla bla ....

19 Nov 2009 10:53 #104 per stone_apo (Visitant)

ja ho sè ja...però al final sempre acabem igual....uns somrients i els altres petats ... i no penseu en lo únic, eh guarros ??  :666: :666:

19 Nov 2009 11:10 #105 per nyef (Associat/da)

ja ho sè ja...però al final sempre acabem igual....uns somrients i els altres petats ... i no penseu en lo únic, eh guarros ??  :666: :666:

Ep jo sóc dels que somriu ...  :666: :666:

bla bla bla bla ....

19 Nov 2009 11:13 #106 per stone_apo (Visitant)

Ep jo sóc dels que somriu ...  :666: :666:

i jo sóc dels que acaba petat per tot arreu (menys per 1 puesto  :666:)...

19 Nov 2009 11:15 #107 per fast (Visitant)

STonet  :'(
aixó si que no m ho esperava  :666:
que façil oblides Kabreta Peluda, vàrem compartir "cama" i esbufegades...a mi em va arribar molt endins...
Beeee !!!! imagino que no t agraden peludes  :bad:

19 Nov 2009 11:24 #108 per stone_apo (Visitant)

STonet  :'(
aixó si que no m ho esperava  :666:
que façil oblides Kabreta Peluda, vàrem compartir "cama" i esbufegades...a mi em va arribar molt endins...
Beeee !!!! imagino que no t agraden peludes  :bad:

amor meu....no exposis les nostres intimitats per aquí...ara ja sap tothom que la tinc molt llarga ... però no et vaig fer mal, oi que no ??

a qui li agradaven peludes és en nyef, que no vegis com s'arrapava al pit del mikelo !!!  :666: :666:
:666:

19 Nov 2009 11:24 #109 per nyef (Associat/da)

...a mi em va arribar molt endins...

Ostia KabretaQueBufa, ara entenc perquè corries raro el dimarts ...  :666: :666:

bla bla bla bla ....

19 Nov 2009 11:25 #110 per stone_apo (Visitant)

...a mi em va arribar molt endins...

Ostia KabretaQueBufa, ara entenc perquè corries raro el dimarts ...  :666: :666:

si si...corria per devant meu...perquè no l'enxampès de nou...

19 Nov 2009 11:26 #111 per stone_apo (Visitant)
Bueno Bàrbara...

al final avui podràs venir o no ?? Si es així a quina hora ?? ho dic per esperar o anar tirant ...  :neutral: :neutral:

19 Nov 2009 11:33 #112 per nyef (Associat/da)
Em sembla que em invait una mica el fil i la intimitat de la Bàrbara ...  :he:

bla bla bla bla ....

19 Nov 2009 11:36 #113 per cristina (Associat/da)
Vosotros no parais de invadir hilos y hilos, pero sois la bombaaaaaa  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

19 Nov 2009 11:36 #114 per fast (Visitant)

Bueno Bàrbara...

al final avui podràs venir o no ?? Si es així a quina hora ?? ho dic per esperar o anar tirant ...  :neutral: :neutral:

si et contesta ja tenim una kbreta mes i sinó li veus el pel demostrarä una inteligencia excessiva  :love:
Bàrbara, encara hi ETS a temps  :666:

19 Nov 2009 11:50 #115 per stone_apo (Visitant)

Bueno Bàrbara...

si et contesta ja tenim una kbreta mes i sinó li veus el pel demostrarä una inteligencia excessiva  :love:
Bàrbara, encara hi ETS a temps  :666:

si ve ja veuràs com en 6 mesos la tenim fent triatlons amb nosaltres....si no vè sempre ens tindrem a nosaltres mateixos...kbretes al poder !!!

bàrbara....

19 Nov 2009 12:03 #116 per nyef (Associat/da)

:oops: :oops: heu vist que ens diuen?  :oops: tu si eres la bomba guapa ...  :love:  :oops:

bla bla bla bla ....

19 Nov 2009 12:05 #117 per bego (Visitant)

Stone rei, se que vàrem pasar un cap de setmana junts molt romàntic e inolvidable a Donosti, per la Behobia, però has d'entendre que la Bego es el meu primer amor, i els primers amors no s'obliden mai ...  :666:
De totes maneres, jo a les 19 no arribo enlloc i feina tindré per arribar a les 20.

No pateixis, jo aquesta tarda tampoc puc venir a l'entrenament, així que si vols a les 20 anem a fer un cafè  :whistle:  (ha colat? és que quan he llegit això del teu primer amor m'he posat tova  :love:)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

19 Nov 2009 12:13 #118 per cristina (Associat/da)

:oops: :oops: heu vist que ens diuen?  :oops: tu si eres la bomba guapa ...  :love:  :oops:

:oops: :oops: asi me vas a poner  :mdr:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

19 Nov 2009 14:10 #119 per Tommy Gun (Visitant)
Estaba un servidor ausente por motivos profesionales, como tu Barbara, en el hotel Rejas, en Entensa, y a punto de marcarme un bis a bis guapo con la parienta cuando los coleguis que sintonizan radiocorrecat me han dado la buena nueva: la Barbara se ha manisfestado una ves más. He burlao a los monos, a la parienta, (a riesgos de una separasion matrimonial) y ahora estoy amagao entre dos contenedores en la confluensia de Viladomat y Sepulveda pensando en haser series contigo.
Barbara, a ver si solusionamos este tema de una vegada. Si quedas conmigo, mejor, pero si no queda con quien sea, con el Koldo, con el Nyef, con el Tri-gat, con el Papell, o con las titis. que si no quedas vas a pareser ya un mito sinematográfico como la Marilyn Monroe esa. 

19 Nov 2009 15:59 #120 per solteron (Associat/da)
Barbara, jo acostumo a sortir tot sol per la Carretera dels Aigues, per les tardes dels dies laborables ara esta complicat perquè es fa de nit aviat, però jo també he sortit de nit i es veu bastant bé amb la resplendor de la ciutat, a més és mes divertit perquè et trobes porcs senglars i fins i tot alguna guineu  :surprised: ... i sinó dissabtes o diumenges mati també acostumo a anar, si no tinc cursa. .... i que no corris molt rapid no és problema.

Que et vagi molt bé.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats