Hola, soc Aurora

Hola, soc Aurora

28 Des 2009 17:05 #61 per squash (Associat/da)
Hola

doncs ja era hora !!!  :great:

I ara toca cnviar-te el nom... ladyglamour estaria bé, no? És una bona opció  :winktongue:

Fins ara.

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 23:08 #62 per RunTino (Visitant)
Feia temps que no m'entretenia a "xafardejar" pels foros i va i me'n trobo un que es diu "Hola, soc Aurora". He mirat totes les benvingudes que t'han fet i estic al·lucinat de "lo" famosa que ets!!! De fet ja era hora que et registressis!!! i a més a més ja t'has associat!!!! Aviat m'hauré d'associar jo!!!!!
Per cert, no sabia que anaves a Lloret. Sembla que finalment se t'ha contagiat aquesta malatia que tenim tots pel running!!!. Suposo que al tenir al Tri-Gat tant a prop deu haver-hi ajudat  ;).

Has vist la meva foto!! És guai eh!!! Segur que cap correcat té com a imatge una foto feta per tu!!!

Per cert, i ara qui em farà les fotos??  ;)

Una abraçada  :love: (amb permís del Tri-Gat) i fins aviat.

RunTino

28 Des 2009 23:18 #63 per ratadesants (Associat/da)

Bon dia!!

Per fi estic associada!

Ara el següent serà demanar-me la semarreta correcat, i com no, intentar ser capaç algún cop, de respondre "SI" a la típica pregunta que sempre feu tots: "has fet marca??".   8)  :mdr:

De moment ja has dit dos cops que SI, la propera la Mitja de Barcelona  8)  8)

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

28 Des 2009 23:23 #64 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola¡ Aurora ayer en Lloret demostrasteis que sois una pareja fantástica, gracias por los piropos a mi nieta,que paseis un buen final de año junto a toda vuestra familia.

un abrazo para est@s campeones

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

03 Gen 2010 18:04 #65 per Aurora (Visitant)
HOLA!!!
Ara m'ha ensenyat el TRI-GAT com es miren els fils antics.... (jo em pensava que no m'havia respós ningú... :whistle:). Moltes gràcies!
Toni, la teva foto és genial! i tens raó ningú més té una foto feta per mi...
Estic bastant engantxadeta amb lo de correr.., però que vols, amb la gent tant guay que hi ha a corredors.cat, no es pot evitar.  :yes:
Per cert, avui he batut el meu rècord i he estat rodant durant 1h i 11m, INCREÍBLE!!  :mdr:
Virginia...todavía sin asociarte? ya tardas!!  :great:
Manolo, nada de piropos, tienes una nieta que no puede ser más linda. Me alegro mucho por ti.
Pedrito..., lo de la media lo veo muyyyyy lejossss (de momento). Recuerda que tengo una edad.  :grrrrrr:
I Jordi, de moment em continuaré dient Aurora.... però gràcies per la protosta.  :-*
Petons a tots!!!  :love:

MMP Milla: 7'16''50 Canal olímpic 2010
MMP 5.000 - 24'45'' 2on 5.000 Sant Cugat 2011
MMP 10.000 - 50'10'' Can Mercader 2011
MMP Behobia/SS 2010 2h04'17''
MMP Mitja Marató: 2h09'52'' Praga 2010

04 Gen 2010 23:05 #66 per Parisienne (Visitant)

HOLA!!!
Ara m'ha ensenyat el TRI-GAT com es miren els fils antics.... (jo em pensava que no m'havia respós ningú... :whistle:). Moltes gràcies!
Toni, la teva foto és genial! i tens raó ningú més té una foto feta per mi...
Estic bastant engantxadeta amb lo de correr.., però que vols, amb la gent tant guay que hi ha a corredors.cat, no es pot evitar.  :yes:
Per cert, avui he batut el meu rècord i he estat rodant durant 1h i 11m, INCREÍBLE!!  :mdr:
Virginia...todavía sin asociarte? ya tardas!!  :great:
Manolo, nada de piropos, tienes una nieta que no puede ser más linda. Me alegro mucho por ti.
Pedrito..., lo de la media lo veo muyyyyy lejossss (de momento). Recuerda que tengo una edad.  :grrrrrr:
I Jordi, de moment em continuaré dient Aurora.... però gràcies per la protosta.  :-*
Petons a tots!!!   :love:

Aurora: Pues ya estoy asociada yo también!!  :yipi:  :yipi: Ahora sólo nos falta la samarreta pastanaga, aunque me parece  que eso va para muuuuuuy largo... :arf:

Ya veo que has empezado a hacer tiradas largas!!  :surprised: Nena molt bé!!! Menuda máquina!! 

Per cert Squash, no està malament la teva proposta de nick... :mdr: Aurora: yo de ti me lo pensaba  :P

Petonets per la meva cosineta Correcat  :love:

Mitja Marató Granollers 2012 1h38'26"
10.000 Sant Antoni 2012  45'17"
5.000 últims 5km Mitja Granollers 2012 21'34"

08 Gen 2010 14:22 #67 per mariamerce (Associat/da)
Hola Aurora,
ya ves, yo también me he asociado al final, de hecho ha sido uno de mis regalos de reyes de mi maridito. Ahora solo me falta poner-me la mitad de en forma de lo que estas tu para poder empezar a correr.

Un beso guapa y un placer que seamos ya correcats como dios manda.
Ahora solo nos falta equipar-nos como dice Parisienne

Nos vemos el domingo en Sitges

08 Gen 2010 21:20 #68 per Serju16 (Visitant)
Hola Aurora , aqui un impresentable que fins ara no s'adonat del teu fil  :whip: :whip: :whip: :whip: , be BENVINGUDA GUAPA  :love: :love: , no em castiguis gaire per aquesta petitat patinada  :'( :'(

Sergi  :eyes:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

08 Gen 2010 21:24 #69 per Aurora (Visitant)

Hola Aurora , aqui un impresentable que fins ara no s'adonat del teu fil  :whip: :whip: :whip: :whip: , be BENVINGUDA GUAPA   :love: :love: , no em castiguis gaire per aquesta petitat patinada  :'( :'(

Sergi  :eyes:

Aaaayyyyy Sergi,
Amb el que m'agrada que em cuidis i em facis mimitos i tú passant de la meva cara constantment.  :grrrrrr:
Ja saps qeu cada patinada després et costa cara... o sigui que tú ves fent!  :-*
A veure si ens veiem aviat, eh??
Un petó molt gran a tú i tota la teva family!  :love: :love:

09 Gen 2010 00:20 #70 per RunnerSantBoi (Visitant)
Animo Aurora, ya mismo le harás sombra a Xavier
adeu maravellosa pareja.

Ainhoa ya comienza ha hablarme en turcochipriota, vamos en idioma bebé

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

20 Gen 2010 13:29 #71 per AlbertBP (Visitant)
Aurora, m'he quedat  :surprised: quan he llegit que faràs la mitja de Praga. T'animo a fer-la, tens temps per preparar-la i segur que et va millor del que et penses!  :great:

Ànims, que ens ho passarem de conya!  :yipi:

Albert

28 Mar 2010 20:00 #72 per Alice (Associat/da)
MOLTES FELICITATS,CAMPIONA!!!!!!!!! :yipi: :yipi:

Ja ets migmaratoniana, ets una crack!!!!  :party: :party: :party:
Espero que hagis disfrutat molt!!! ara.... a buscar-se nous reptes o.... a repetir-los  :whistle: :whistle:

Estic molt contenta per tu, segur que ara estàs com en un núvol....gaudeix molt d'aquest moment!!

Un petó fort :love:

29 Mar 2010 00:13 #73 per Aurora (Visitant)

MOLTES FELICITATS,CAMPIONA!!!!!!!!! :yipi: :yipi:

Ja ets migmaratoniana, ets una crack!!!!  :party: :party: :party:
Espero que hagis disfrutat molt!!! ara.... a buscar-se nous reptes o.... a repetir-los  :whistle: :whistle:

Estic molt contenta per tu, segur que ara estàs com en un núvol....gaudeix molt d'aquest moment!!

Un petó fort :love:

Hola guapíssima!
moltíssimes gràcies! que malament ho vaig passar.....ja t'ho explicaré. M'ha fet molta il·lusió el teu missatge.
ja parlarem a la tornada. Un petó molt gran.  :love:

29 Mar 2010 14:38 #74 per Serju16 (Visitant)
MOLTES FELICITATS   :party: :party: :party: :party: :party: :party:

i això nomes es el principi , que es prepari el grandote  :love: :love:

Fins la tornada

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

06 Abr 2010 12:08 #75 per kasumei (Associat/da)
Guapa, ja t'ho vaig dir en persona però....
Moltes felicitats pel teu debut en Mitja!
Ets una crack!
:love: :love:

08 Abr 2010 12:42 #76 per (Visitant)

que malament ho vaig passar.....

Aurora he llegit la teva crònica de Praga i només espero que vulguis tornar a fer la distància un altre cop. Tot i patir ho vas aconseguir i la vas acabar. Vas poder dedicar-li la cursa a la Mariló i la pròxima vegada arribaràs amb una altra motivació per fer-la, més entrenada i amb el teu petitó recuperat i acompanyant-te. Lluitar i no rendir-se és de valents i és per això que et felicito per arribar fins el final. I la teva marca per molt que diguis és una bona marca i té molt de mèrit! Segur que a la següent amb millor condicions rebaixes molt el crono! Ens veiem a la pròxima, potser Amsterdam? 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats