Autor del tema
Autor del tema
OK juaniku..... despres de la marató, ja li he demanat al victor que vull morir cada finde sobre la bici.
jo tinc unes quantes teories,.. amb o sense bici... les podem aplicar, ... saps que amb mi tens un voluntari :yes:
Autor del tema
entreno avui :rules:
spinning + cinta :oh: :happy: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:
:love: :love: :love: :love:
estic que se'm cau la llagrimeta![]()
![]()
tic impacient!!!!
Gràcies entrenadora!!!! :happy:
entreno avui :rules:
spinning + cinta :oh: :happy: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:
:love: :love: :love: :love:
estic que se'm cau la llagrimeta![]()
![]()
tic impacient!!!!
Gràcies entrenadora!!!! :happy:
dissabte btt, encara no tinc bici :'(
Autor del tema
dissabte btt, encara no tinc bici :'(
U_Ktan si vols et deixo la meva de bici es btt total xD pero si pots rodar amb ella cap amunt com faig jo a Collcerola te la deixo :mdr: :mdr: Entrenas cames al moment amb la bici meva de 18kg jajajajaj
No em crec ke algú amb 2 dits de front
![]()
![]()
t'hagi dit cinta
A veure
Molt Bones Notícies
![]()
![]()
![]()
Aquest vespre rodant pel Litoral m'he trobat primer amb en fast i poc després amb en NatxoBP ambdós tornant a suar la samarreta :gasp:
Ben Tornats!!!
A veure
Molt Bones Notícies
![]()
![]()
![]()
Aquest vespre rodant pel Litoral m'he trobat primer amb en fast i poc després amb en NatxoBP ambdós tornant a suar la samarreta :gasp:
Ben Tornats!!!
Pues SI senyoretes ja començo a rodar i recordar bones sensacions, aixo ha estat especialment :grrrrrr: dur, llarg i precisament no gustos) Ara piano, piano i a creuar els dits, el meu repte 2011 es recuperar el to sense fer-me mal i el 2012 ja veurem.
Si tot va be espero fer La Tri de La Vila Super o Sprint
M'en alegro de veure tants reptes Challenge, espero poder fer mini entrenus algun cop...
Gracies :love:
NachoA veure
Molt Bones Notícies
![]()
![]()
![]()
Ben Tornats!!!
Pues SI senyoretes ja començo a rodar i recordar bones sensacions, aixo ha estat especialment :grrrrrr: dur, llarg i precisament no gustos) Ara piano, piano i a creuar els dits, el meu repte 2011 es recuperar el to sense fer-me mal i el 2012 ja veurem.
Si tot va be espero fer La Tri de La Vila Super o Sprint
M'en alegro de veure tants reptes Challenge, espero poder fer mini entrenus algun cop...
Gracies :love:
Autor del tema
Content de tornar a veure en Nacho i en FAST que comencen a tope.....
![]()
![]()
Espero compartir amb vosaltres aquest any alguna sortideta.. que sou molt grans.....
Yuki... a veure si et fo tcanya de veritat, perke ultimament els teus entrenos semblen de nena de 5 anys...
Autor del tema
Content de tornar a veure en Nacho i en FAST que comencen a tope.....
![]()
![]()
Espero compartir amb vosaltres aquest any alguna sortideta.. que sou molt grans.....
Yuki... a veure si et fo tcanya de veritat, perke ultimament els teus entrenos semblen de nena de 5 anys...
:rofl: hauria de buscar-me un cosí com tu per millorar-ho, no? :he:
avui que plou, segur que en txevalga està convençut que és un bon dia per sortir amb la bici de carretera :he: