24 Mitja Marató de València Trinidad Alfonso 2014 (19/10/14 - 9:00)

24 Mitja Marató de València Trinidad Alfonso 2014 (19/10/14 - 9:00)

20 Oct 2014 16:33 #21 per mas (Associat/da)
Moltes gracis Miguel Sbd i G3mma!  :^^:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 17:31 #22 per DION (Associat/da)
No vaig poder saludar-vos companys, només a Wladimir poc abans de la sortida. M’alegra saber que esteu satisfets de la vostra cursa, al final la xafogor no era tan forta, gràcies al circuit ben planer i al magnífic ambient trobo es donaven les circumstàncies  per intentar baixar marques. Ho demostra el “marcote” dels dos primers keniates per sota de l’hora. :surprised: :surprised:    La organització i voluntaris perfectes¡¡

En el terreny personal el plantejament era gaudir d’un cap de setmana turístic amb la dona i aprofitar per córrer la mitja. Una gran satisfacció haver aconseguit fer MMP 1:36:35 en un dia emocionalment difícil per dues coincidències: ahir tot just feia un any que estava a la mitja nocturna de Bilbao celebrant l’anterior MMP amb el meu amic Ricard i també precisament ahir es complien tres mesos del fatal accident de busseig que vam patir i que malauradament se’l va emportar per sempre (qepd).

Però toca seguir endavant i posar tota la il•lusió en nous objectius...el proper serà estrenar-me en una marató d’asfalt, 30nov a Donosti  :yes:

Salut¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 21:41 #23 per liliana (Visitant)
Holaaa!!

Primer de tot enhorabona per la vostra mitja.
Jo crec que des d'ahir sóc una altra persona. Encara estic amb aquesta sensació de no creure realment el que vaig aconseguir.
He corregut la meva primera Mitja Marató...l'he fet a la meva terreta i, a sobre, no he patit gaire en tot el recorregut. Així que he disfrutat moltíssim :yipi: :yipi:

Va hi haver un moment inclús...que pel cap només se'm passava una cosa pel cap: SI US PLAU...NO VULL QUE S'ACABI!!!!!! :P
Estava disfrutant tant i portava tant de temps entrenant i preparant aquest moment que no volia que s'acabés.

Ara a continuar...a seguir entrenant i ja prepararem nous reptes. De moment...vull seguir disfrutant del dia d'ahir, de la bona organització, de la gent animant, dels carrers de València, les xarangues pel carrer, les comissions de falles animant, els corredors que t'anaves trobant i tenien una paraula d'ànim, i també...de vosaltres per formar part d'aquesta gran família correcat. :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 22:45 - 21 Oct 2014 08:00 #24 per Toni VLC (Associat/da)
Magnífic Liliana, i damunt un dia on es va batre rècord al País Valencià, Estat Espanyol i 1a millor marca de l'any.
Eixa sensació no l'abandones mai i que cada passa siga un somni cumplit, a continuar i amunt!  :yipi:

Us deixe amb la retransmissió íntegra de carrera http://videotecahtml5.es/levantetv/media/media-maraton-valencia-2014
Per cert, Wladimir, crec que eres tu qui guaita cap al minut 49  ;)

Us esperem a la marató!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.