Bé, un any més i per 3r any consecutiu, hem anat a Formentera a córrer a mitjans de maig
Com cada any, una experiència molt i molt bona, diferent, i molt i molt grata. Un plaer tornar-hi amb es meu compant de mitja de Formentera, en Joan Cirer, i tot un plaer trobar-me amb es correcats
Tete Xavi,
Santi Pérez i
kurt :yes:
Com sempre, una passada córrer as paradís, amb començament as Pilar de La Mola, passant per La Mola, baixant pes Mirador, i fent tota s'illa de punta a punta, passant pes Caló de Sant Agustí, per Sant Ferran, Es Pujols i acabant a La Savina just devora la mar :^^:
D'organització tot molt bé, excepte una cosa, es temps reals no surten a sa classificació… i després d'intentar posar-me en contacte amb s'organització i elitechip, he sabut que sa persona encarregada d'activar es control de xip de sa línia de sortida no va fer-ho o no va fer-ho bé, i es perdre aquet control. Un error garrafal i totalment impresentable i imperdonable, des des meu humil punt de vist; però que d'altra banda, crec que no pot empanyar una organització d'excel·lent, sens dubte, que si no hagués set per aquesta errada, molt i molt greu per això, seria de matrícula d'honor.
Vaig sortir amb en
Tete Xavi amb una sortida i un ambient, i un emplaçament també, espectaculars. No obstant, a partir des km.2 mos vam començar a distanciar i ja mos vam separar. Tot i això, per jo va ser un plaer immens, compartir ses hores anteriors a sa sortida i es primers quilòmetres amb tu, me va fer molta il·lusió :wink2: També em va fer especial gràcia compartir i intercanviar impressions amb en
Santi Pérez i en
kurt :yes:
Em vaig veure fort i animat, i vaig intentar tirar força, i a mesura que anaven passant es quilòmetres un darrera de s'altre, em veia capaç de provar per primera vegada intentar aguantar un ritme inferior a 5 min/km durant 21 km… i tot i que vaig patir lo meu, puc dir que vaig aconseguir mantenir aquet ritme fins es final, en una mitja que tot i ser plana i tenir una baixada pronunciada as principi i que fa que molta gent la qualifiqui com una mitja fàcil a priori, per jo psicològicament és una mitja força dura i més dura que mitges com Granollers, Sitges o Barcelona…
Finalment, vaig aconseguir creuar s'arribada en un temps oficial de 1h43'51" sense comptar es control de sortida, que vaig estar potser prop d'1 minut en creuar… i per tant em qued amb es temps amb que vaig aturar es meu rellotge (que vaig engegar una mica abans de trepitjar es control de sortida i que vaig aturar bastants segons després de creuar s'arribada per disfrutar es moment i no esguerrar ses fotos)… tot i això, agaf aquet temps com a bo (tot i que es temps real segur que encara seria de s'ordre d'uns 10-20 segons inferior), i que ha resultat ser de
1h43'34" .
Contentíssim. Mai havia corregut una mitja tan ràpid. Sub1h45' per primera vegada, MMP baixada en més de 6 minuts :surprised: respecte sa mitja de Gavà es passat mes de març que era sa meua MMP i primer i únic sub1h50' fins ahir… sense paraules, la veritat. Molt i molt content, exhultant de com ha anat s'any, i des canvi des mes de gener cap aquí. No tornaré a fer-me pesat explicant sa història des punt d'inflexió i es canvi de mentalitat i es procés de recuperació de s'estat de forma… estic contentíssim, la veritat :yipi:
I més content encara de que correcats com en
Tete Xavi ja m'hagin dit que repetiran. És una mitja preciosa que anim a tothom qui pugui fer-la per dates i demés circumstàncies, a fer-la perquè val molt la pena.
I per cert, mos veim
Santi Pérez es proper
18 d'octubre a
Amsterdam. I mos veim
Tete Xavi es proper
22 de febrer a
Sevilla. A més de vore-mos tots 3 una altra vegada l'any que ve a Formentera… :yes: :wink2:
Si tot va bé, mos tornam a vore as paradís es maig de l'any que ve! :yes:
Salut i km!! :biggrin: