IX Mitja per relleus a Mataro 18-7-2015

IX Mitja per relleus a Mataro 18-7-2015

27 Abr 2015 17:55 #1 per Maimakansu (Visitant)
Pel proper 18 de juliol tenim prevista un any mes la Mitja Marato per relleus de tres corredors dins dels actes de Les Santes Esportives de la Festa Major de Mataro. La prova es el dissabte a les set de la tarda i s'acaba dues hores despres. Si us voleu inscriure podeu fer-ho a l'enllaç www.maimakansu.cat/mitja-per-relleus-mataro-2014/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2015 15:39 #2 per Grinta (Associat/da)
Hay alguien ahí???  :whistle:
Jo torno de viatge el 15 i estaré en un estat pèssim de forma però em faria gràcia fer-la... Som l'Homo Running i jo, algun voluntari per l'altre relleu??  :love:
Va, que ens ho passarem bé. Volia buscar algú ahir als 1000m socials però no em vaig recordar. Ens corre una mica de pressa perquè marxem el dia 1 i ens hauríem d'apuntar abans, no?
Ja direu el què...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

30 Jun 2015 17:26 #3 per Maimakansu (Visitant)
Si us falta un rellevista, us el podem deixar, sempre en tenim de desaparellats.

08 Jul 2015 21:12 #4 per JB_dVM72 (Associat/da)

Hay alguien ahí???  :whistle:
Jo torno de viatge el 15 i estaré en un estat pèssim de forma però em faria gràcia fer-la... Som l'Homo Running i jo, algun voluntari per l'altre relleu??  :love:
Va, que ens ho passarem bé. Volia buscar algú ahir als 1000m socials però no em vaig recordar. Ens corre una mica de pressa perquè marxem el dia 1 i ens hauríem d'apuntar abans, no?
Ja direu el què...

Encara busqueu un rellevista? Jo aquesta prova la he fet moltes edicions i aquest any no tinc equip, si en voleu reclutar...

3 ultres, 9 maratons, 144 mitges, 197 deumils,
467 curses:  Total 820 curses

1000m. 00:03:24  1000m. socials CoRReDoRS.CaT 2014
5Qm.  00:18:47 Paraduatló ParaSkyGsmes - juliol 2012
10Qm.00:40:27 Cursa de la Mercè 2010
1/2 Marató 01:30:32 Mitja Marató de l'espirall 2010
Marató   ...

09 Jul 2015 13:18 #5 per Maimakansu (Visitant)
Recordar-vos que tanquem les inscripcions el dimarts 14 a la una del migdia.

13 Jul 2015 18:09 #6 per Del@ (Associat/da)
Inscrit formant un equip mixte, per mi tot un clàssic de final de temporada des de fa unes quantes edicions  :great:

17 Jul 2015 11:36 #7 per Grinta (Associat/da)
Hola JB!
Ho sento, he estat de vacances a l'estranger i ho acabo de veure ara  :arf:
Em sembla que ja no hi som a temps... Sento si t'he causat alguna molestia.
Al final no m'he inscrit, clar.

17 Jul 2015 13:04 #8 per Maimakansu (Visitant)
Tenim uns quants pitrals per les emergencies de darrera hora, pots venir amb un equip o menys, que correreu.

17 Jul 2015 18:25 #9 per Grinta (Associat/da)

Tenim uns quants pitrals per les emergencies de darrera hora, pots venir amb un equip o menys, que correreu.

Moltes gràcies!
Vaig a veure si ens acabem d'organitzar tots tres i allà hi serem.
Valorar molt positivament la vostra resposta tan ràpida i les facilitats que ens heu posat. Des d'aquí, agrair-vos sincerament la vostra predisposició. Costa trobar curses que t'ho posin tan fàcil, la veritat  :love:
Fins demà  :party:

18 Jul 2015 12:56 #10 per Grinta (Associat/da)
He entès bé? No s'ha de portar xip? Però sí el número apuntat?
Ja direu, gràcies  :love:

18 Jul 2015 13:58 #11 per Vicenç (Associat/da)
Hola Grinta,

Ho has entès be, el "testimoni" del relleu no es un cilindre com a las curses en pista, es un chip, al mateix per tot l'equip que va amb velcro i cal posar-lo al turmell, al fer cada relleu, cal agafar el chip del company i córrer, tu faràs 7 km però el chip 21km.
Tens que portar el numero del teu chip, perquè així et posaran el temps per la Lliga Championchip.
Fins d'aquí una estona  :party: .

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

18 Jul 2015 14:09 #12 per Grinta (Associat/da)
Moltes gràcies Vicenç!!!

18 Jul 2015 14:20 #13 per solteron (Associat/da)
que ho passeu molt bé a Mataró ! , jo prefereixo quedar-me a casa amb l'aire condicionat  :he:

18 Jul 2015 14:49 #14 per Del@ (Associat/da)
Si, com diu el Vicenç no cal portar el nostre xip, però si facilitar el número del mateix al moment d'inscriurens. Després el que és important és no variar l'ordre dels relleus, ja que al fer-ho el temps que ens donarien no seria el nostre, sinó el del company de l'equip que ha fet el relleu en la nostre posició inicial.

El fet de passar-nos el xip d'un membre de l'equip a l'altre fa que el segon i el tercer integrant del relleu perdi uns segons a la seva primera volta, ja que des del moment en que el company passa la línia de meta són segons que es sumaran al corredor que sortirà a continuació, encara que ell no sortirà fins no tenir el xip.

Fins després

18 Jul 2015 22:59 #15 per Del@ (Associat/da)
Com en d'anteriors ocasions molt bona cursa de la mitja de relleus d'aquesta tarda al nou parc central de Mataró  :great: A les 19 hores feia una mica de calor, però als altres relleus ja s'estava una mica millor, encara que seguia fent humitat.

Felicitar a l'equip format a darrera hora per la Grinta, Homo running i JB, que han fet la primera posició d'equip mixte de la seva categoria  :yipi:

Per la meva part l'equip amb el que he competit hem quedat primers absoluts d'equips mixtes, així que també molt content  :party:. Pel que fa a la meva actuació personal he millorat en 13" el temps que tenia de totes les participacions en aquesta cursa deixant-lo en 25'31", així que he acabat la temporada bastant bé.

En principi aquesta anava a ser la darrera cursa de la temporada, però com al final no marxaré fora la primera de setmana d'agost  :'( encara em deixaré per l'Espluga de Francolí (no he pogut fer-la mai) i Port de la Selva (em va agradar l'any passat), aprofitant a fer unes escapades per allà al estar de vacances.

Demà a descansar  :glasses: fent una platja amb bona companyia  :love:

19 Jul 2015 13:21 #16 per Maimakansu (Visitant)
Contents de que us anes be, si en vols una altre per dissabte 25, fem la de Orrius, posiblement un dels circuits mes bonics de les curses que es fan per la provincia de Barcelona

19 Jul 2015 16:01 #17 per Grinta (Associat/da)
Gràcies a l'organització per totes les facilitats.
Enhorabona DEL@, estàs molt fort!
El nostre equip, millor del que pensàvem, el JB està fet un campió i l'Oriol i jo bastant bé malgrat el jetlag i el dinar d'aniversari que havíem fet.
La cursa d'Òrrius me l'estic pensant. Esric sola amb les nenes,  si trobo cangur, vinc. Té molt bona pinta i després aprofitaria i aniria a les Santes.
S'anima algú ?

20 Jul 2015 12:57 #18 per Del@ (Associat/da)

Contents de que us anes be, si en vols una altre per dissabte 25, fem la de Orrius, posiblement un dels circuits mes bonics de les curses que es fan per la provincia de Barcelona

Aquest cap de setmana no tenia pensat fer cap cursa, i menys dissabte a la tarda ja que divendres tinc  :party: :party: grossa, però com he vist que les inscripcions es poden fer la mateixa tarda, doncs ja veurem que acabo fent.

A wikiloc he trobat el recorregut de la cursa d'un altre any i el seu perfil, segueix sent el mateix, oi?

ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1877372

20 Jul 2015 14:01 #19 per curat (Associat/da)
Enhorabona DEL@, Grinta i JB pel podi en aquesta cursa  :party:

L'he feta alguna vegada en modalitat de mitja però sense dubte era molt més dura quan la modalitat era marató (en equips de 4). El primer relleu (10,550km) a la 17h et deixava fulminat  :beurk:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

21 Jul 2015 18:31 #20 per Del@ (Associat/da)
Per sort meva jo no l'he conegut en aquesta modalitat  :mdr:, a les 17 hores (i el segon relleu també) fer 9 voltes al parc i no les 6 que es fan ara seria complicadet amb un dia de calor. 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats