Natacio

Natacio

21 Ago 2007 11:07 #141 per kAikU (Visitant)
Upsss, se me olvido adjuntar el link el otro día. :he:

www.elmundo.es/ofertasaloslectores/2007/...on04/1170413863.html

yo me refería a este que tiene buena pinta.  :glasses:


eL qUe vA aL líMiTe eS pOrqUe Lo tIeNe

jaranae.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2007 10:28 #142 per kAikU (Visitant)
Maldita natación!!,  :grrrrrr: , cada día que entreno me doy cuenta de la importancia de la técnica, por mucho que le des caña a los brazos si no lo acompañas bien con los pies no haces más de 2 largos...  :intello:

Para septiembre "cursillo" de técnica obligado!.  :jap:

¿Alguien sabe algún truquillo para que no se hundan tanto las piernas?  :frown: , nado más rápido con el pull-boy ese que sin él.

eL qUe vA aL líMiTe eS pOrqUe Lo tIeNe

jaranae.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2007 10:51 #143 per Ramon (Visitant)
Kaiku quanta raó que tens, a mi em passa el mateix i també et dic, que el setembre curset de natació  :grrrrrr:
Salut, company.

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2007 01:42 #144 per Cabrix (Visitant)
Dos truquillus : baixar el cap i contreure abdominals.

Més subtil, fer exercicis de tècnica que afavoreixin la sensibilitat a l'aigua (no feu comentaris guarrus) i el lliscament...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2007 18:24 #145 per hdfcat (Visitant)
Per pujar cames, neda amb la barbeta tocant el coll .... això ajuda a aixecar cames.

I amb el temps ho podràs deixar de fer, i de fet s'ha de procurar nedar amb el cap alt, mirant endevant per dins l'aigua, .. i aixins també és més fàcil cercar les boies quan treiem el cap fora de l'aigua, cosa bàsica en la natació en aigues obertes. (això és pràctica nedant a estil waterpolo (com si portessis la pilota i el cpa fora de l'aigua)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2007 23:23 #146 per kAikU (Visitant)
Gracias por los consejos!,

Probaré el próximo día en la piscina. Aunque un cursillo de perfeccionamiento no me lo va a quitar nadie.  :jap:


eL qUe vA aL líMiTe eS pOrqUe Lo tIeNe

jaranae.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2007 09:34 #147 per massa (Visitant)
Avui sóc tornat a la piscina per posar en pràctica les ensenyances de la meua profe i he de dir que he sobreviscut  :surprised:,despres de 60' fent putos morts,peus de crwl(sóc el més lent del món mundial),peus de braça,peu d'esquena i més puto mort......

Els progressos de moment no els hi veig per enlloc però amb 4 sessions ja me'n faig el càrrec que és impossible.
Més puto mort,vinga més puto mort  :whip:  :whip:.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2007 10:09 #148 per hdfcat (Visitant)

......(sóc el més lent del món mundial),.....


Això s'hauria de veure, que jo tampoc avanço gaire fent peus !!!

I encara que no t'ho sembli, amb un parell de messos jo crec que notaras un canvin important.
I la natació té un altre "truc", la perseverencia, anar-hi cada 2 dies ja que és un medi aliè, i en el que els que no venim de la natació tenim grans mancançes tècniques a les que "anirem possant parxes" però que nomès amb la constància, anirem millorant les sensacions i la sensibilitat per aprofitar tot el moviment del cos per avançar.

Apali, vaja "toston" que acabo de deixar anar.  :oh:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2007 10:19 #149 per massa (Visitant)
Gràcies pels ànims hdfcat,jo hi vaig 3 dies a la setmana dilluns,dimecres i divendres i si puc algun dissabte i/o diumenge,però no sempre.

Un altre tema en que haig de millorar i moolt és en la respiració,no hi ha collons de sincronitzar-la i anar relaxat......

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2007 11:27 #150 per Rivendel (Visitant)
Josep...el que et diuen es cert, no deixar passar mes de 2 dies entre sessió i sessió i perseverància.
El "puto mort" es durillo però jo l'he matxacat molt i he millorat crec que bastant...això es el que em diu el meu profe que m'estima molt  :love:

Important que aquesta profe et vagi corretgint sovint els errors.
La respiració es entrenar-la, fent exercicis especifics..demana-li, digali el que et pasa.
Jo m'ofegaba molt fà 4 mesos i la tinc bastant controlada a base de exercicis .

Dar cera pulir cera

....Quina por que fas...encara haurem de patir atxasus teus a l'aigua també  ;)

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2007 12:48 #151 per massa (Visitant)
Rivendel ja parlaré amb la meua profe i li diré que m'expliqui com ho haig de fer això de dar cera pulir cera que vull apendre a respirar jo i no encerar cotxes  :mdr:  :mdr:  :mdr:.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2007 21:50 #152 per Rivendel (Visitant)
Avui he tornat a provar el neopré a la piscina exterior i es un escàndol la rebaixa de temps en 100mts :surprised:.. El meu profe m'ha filmat i aviat estare al youtube :mdr:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2007 13:25 #153 per krlos (Associat/da)
Acabo d'escoltar a la radio que Luis Moya (Trata de arrancarlo!!!!) acaba de travesar nedant l'estret de Gibraltar (15 km). Per quan un Ironman Luis!!!  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2007 23:20 #154 per Oscar (Visitant)
A veure, no estic preparant cap IM, de moment en conformo en millorar la tecnica i sensacions en natació, de cara a la temporada de Triatlons vinent.
Perque us feu una idea, faig uns 24´x Km en piscina de 25m.
Fa un parell de setmanes he començat un entrenament "exclusiu" a la natació, total, que per tema d'horaris hi ha dies que disposo de temps per fer sessions i d'altres que no.
La meva pregunta seria si es posible fer sessions partides, us explico les meves idees:
Suposant una sessio de 2km.

Opció 1: 1a sessió:1Km Crol / 2a sessió:1km tècnica.
Opció 2: 1a sessió:0.5Km Crol 0.5Km tècnica/ 2a sessió:Idem a l'anterior.

Ja sé que seria molt millor fer els 2km alhora.
Alguna sugerencia ??? ;)

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2007 23:26 #155 per Cabrix (Visitant)
Oscar, no t'acabo de pillar...

Proposes de doblar sessions de natació? O l'estructura per a una sessió de 2.000m?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2007 20:58 #156 per Oscar (Visitant)
Proposo si veieu factible, fer dues sessions de natació en un mateix dia.
Per qüestió de temps seria dos sessions de 1 km, perque no puc estar el temps de fer 2 km seguits.
La pregunta seria, si val la pena i si es millor fer una sessio de tecnica i una altre de Crol (1Km+1Km) o potser fer tecnica+Crol alhora.

Hi ha dos dies a la setmana que tinc 35´ al migdia i uns altres 35´a la nit
Es tracta d'aprofitar aquest espais de temps, perque sino aquest dos dies no hi hauria entreno de cap clase.
D´aqui les dues opcions que proposo.
Avui en 40' m´ha donat temps de fer 1100m crol + 400 braça,esquena. Però m'he quedat amb ganes de fer tecnica.
No se si s´enten ara millor.


... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2007 21:07 #157 per Cabrix (Visitant)
Em quedo amb la primera part del post i jo faria una sessió de continu i l'altra de tècnica + ritmes (o sigui, canvis de ritme, series, etc)...

Jo estic ara més o menys en la mateixa tesitura molts dies. No puc fer la sessió sencera i faig o bé continu o bé un breu escalfament i sèries o tècnica...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2007 14:14 #158 per suki (Associat/da)
Estic fent els entrenos per la marató de BCN i continuo amb les sessions de piscina; m'ha sorprés la diferència en la manera de realitzar les séries, especialment el descans. P.ex., en les de 1000 (corrent) es marca una recuperació de 3' mentres  i en piscina ahir la monitora em volia fer fer 8x100 a 1'20'' (faig 1'12'' a tope) descansant fins els 1'45'', uns 25'' de descans!! Vaig aguantar-ne dues així i la resta les vaig fer a 1'25'' i descans fins completar els 2'. En altres ocasions he fet 8x100 a 1'35'' amb descans inclós (faig els 800 en 12'18''). En definitiva, trobo que els descansos són molt curts, ja ha de ser així?
(I ademés em cauen cadascun dels tres dies que hi vaig: curtes de 50, mitjanes de 100 o 200 i llargues, no hi ha ni un dia de nedar suau i tranquil.)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2007 15:10 #159 per Oriol_TBID (Associat/da)
davidand bufff vas moooolt ràpid!  8)

Temes de com hauria de ser, potser en Cabrix pot posar algo de llum a l'assumpte

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2007 15:16 #160 per ironyoyito (Visitant)
Aquesta pregunta la vaig fer jo fa un any, i em van contestar que a l'aigua el cor treballa més descansat ja que el cos està horitzontal i el bombeig és més fàcil i per tant és aconsellable que les recuperacions siguin moooolt més curtes.

Pel que tu dius, David, jo crec que vas passar de fer un entreno d'unes determinades característiques a un altre de diferent. Ignoro si això és bo o dolent :oh:. Jo penso que si ets capaç de fer un 100 a 1'12 :surprised: has de poder fer el 8x100 cada 1'45 de sobres, amb la gorra, però en lloc de fer les 3 primeres a 1'20 fes-les a 1'30 i veuràs el canvi.

Jo a tope et faré un 100 en 1'35  :'( , però t'aguanto un 8x100 cada 1'55 fent les sèries a 1'42-1'45...acabant  :beurk: mort...

Un consell, aguanta fins la 4a sèrie com sigui :whip:, i ja veuràs com les altres 4 surten millor  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.