Natacio

Natacio

10 Abr 2007 16:51 #81 per JRR (Visitant)
Pues si, juerguista, juerguista... amb 22 anys i d'erasmus és lo mínim!!! I entre juerga i juerga, encara m'ha quedat temps per debutar en marató i aprendre una miqueta de natació... no està mal!!!!

A més ja saps que a Alemanya....



Bé, ja he fet la digestió, marxo a nedar... a veure si encara floto...  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2007 22:04 #82 per Cabrix (Visitant)
No, si et dono la raó !! de jove cal forjar-se un passat el més fosc millor,  :666: , per a de gran dir "con lo que yo habia llegado a ser..."  :he:

I no dic més, que tinc una imatge !!  :he:

Bueno, al jamon, que aquest és un fil de natació triatletera. Per cert, quan millori el temps, canviaré un dia de piscina per un de natació en aigues obertes.

El menú ? 1a part de tècnica de natació en aigues obertes (peus, braços, nedar amb el cap fora, orientació, etc) i nado continu. Això farà que la resta de sessions perdin treball continu i el guanyin de treball de qualitat i tècnica...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2007 14:52 #83 per JRR (Visitant)
Avui torno a nedar, "estoy que me salgo..."

Havia pensat de posar-hi sèries, què acostumeu a fer?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2007 21:29 #84 per Cabrix (Visitant)
Dame más pistas...

- quant fa que no nedes?
- com vas de tesnica?
- quan tens previst un triatló i de què distància?
- quants dies faras a la setmana?

Ala, maco, ja tens deures ...  :he: 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2007 23:02 #85 per JRR (Visitant)
Més que dir quan fa que no nedo, diré que quan fa que nedo. Aquest hivern m'hi he posat, vaig parar per fer la marató de Barcelona i actualment faig uns sis dies a la setmana d'entrenament, tres d'aigua i tres de cursa, dos d'ells fent exercicis amb gomes i tal al acabar. Em resulta una mica extrany entrenar sense objectiu, perquè ara mateix només tinc previst córrer una mitja.

El debut no l'espero fins l'any que ve ja que actualment estic a Berlín fins el Septembre. A partir d'aquell moment espero buscar-me club aprop de casa i començar, fent algun duatló i al inici de la temporada de triatló fer algun esprint i si s'escau un olímpic a fi de temporada. Però és clar que veient que a curtes distàncies la natació adquireix tanta importància, un s'hi posa aviat  :neutral:

Sobre tècnica vaig fer un curs d'iniciació i ara n'iniciaré un segon de millora de la tècnica, o perfeccionament. O sigui que no sóc una meravella nedant.

Ara mateix als entrenaments em surten entre 1500 i 2000 metres de natació, depenent del dia, però he de dir que vaig millorant a poquet a poquet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2007 18:36 #86 per Cabrix (Visitant)
JRR, la natació pren importància al triatló si vols estar entre els primers. Si no, l'objectiu és tenir un nivell tal de natació que et permeti sortir "fresc" de l'aigua.

Si entrenes sense objectiu, ja tens un objectiu : posar-te a la "linia de sortida" de la temporada seguent en les millors condicions possibles. Continua matxacant tècnica, que és el més important. Si no t'apreten les competicions (com és el cas), tecnica i metres.

Depen de com vagi la preparació, pots ser una mica més ambicions i proposar-te dos olímpics : un sobre el juliol i l'altre a l'octubre.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 17:19 #87 per krlos (Associat/da)
Be, ja m'he decidit i el mes que be em llanço a la piscina  :whip:
Fa temps que no nedo, aixi que he de començar a fer una bona base de quilometres i a intentar millorar la tecnica tot el posible.

M'he repasat tot aquest fil, i em sembla que deu correr per algun dels vostres mails algun arxiu sobre conceptes que he de tenir en compte de cara a la part "tesnica" i a com m'he de plantejar l'entrenament. M'aniria molt be tenir-la i com que al mestre Cabrix ja el tinc acribillat a preguntes, a veure si em podeu fotre un cop de ma (a ser posible no per enfonsar-me sota l'aigua) per començar a crear una bona base.

Ah, no he fet mai ni duatlons ni triatlons i nomes porto tres curses de 10000, aixi que la meva experiencia es nula a tot arreu, pero tinc ganes i temps, aixi que tot consell sera molt ben rebut. :smile:

A10

Pdt. M'apunto al Club Natacio Manresa. Algu del foro n'es soci?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 18:13 #88 per JRR (Visitant)
El millor consell que et puc donar jo és que aquí molta gent et podrà parlar de quins volums has de nedar, no obstant, crec que el millor és que et busquis cursos de perfeccionament per millorar la tècnica. A mi m'està anant molt bé, cada dia vas polint coses i la millora es nota. Perquè pots fer moltíssims metres amb pullboy, taula i tal però si no et veu ningú i et va corregint, la tècnica no millora. A vegades penso que la natació més que un esport és un art.
Salut i metres!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 19:47 #89 per Cabrix (Visitant)
Krlos, com diu en JRR, el millor i més si t'hi apuntes a CN Manresa, és que puguis fer un curset de perfeccionament. A més, allà tenen secció de triatló, o sigui que segur que podràs tenir assessorament directe !!

Aps, sobre lo teu, que estoy en ello...  :great:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 17:16 #90 per krlos (Associat/da)
Vinga, continuem amb les preguntes enrevesades.
Jo soc dels que no pot sortir a entrenar sense el meu FR 305 i encara que se que es submergible, no tinc ganes de provar-ho a la piscina. Pero la pregunta es, ¿Feu servir pulsometre quan nadeu per controlar l'esforç de l'entrenament?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 17:42 #91 per Cabrix (Visitant)
Quan nedo al mar (als triatlons) el duc posat i no em dona cap problema, tot i que sé que per les caracterítiques de conducció electrica de l'aigua pot haver-hi alguna alteració.

A la piscina encara no l'he posat, més que res per que hi ha més corrents elètriques "paràsites" : aquest migdia, sense dur la banda posada, el Polar ja marcava 35ppm de promig...  :surprised:

El que no sé és si posaria a l'aigua un FR 205 ó 305. Tot i que digui que si que s'hi pot, no les tindria totes...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 17:57 - 21 Mai 2007 20:36 #92 per Rivendel (Visitant)
Krlos, el 305 NO es pot posar dins l'aigua!!!
hi han varios casos que ho han fet i adeu garmin!

El 305 aguanta, per especificacions  IPX7 fins 1m sota l'aigua no mes de 30' , es a dir la pressió d'un metre d'aigua, que es ben poc. Nedant sofreix mes pressió , pel moviment i llavors es quan entra aigua pels botons i la pantalla.
Caldria que tingués la IPX8 per poder nedar amb ell.
Ta,mbé hi ha gent que recomana i  l'ha posat dins una bosseta amb cremallera i dins el casquet de bany...no pas jo eh!

Et poso les especificacions IPX7 que están ala web de garmin.

Most newer Garmin® GPS units are waterproof in accordance with IEC 60529 IPX7. IEC 60529 is a European system of test specification standards for classifying the degrees of protection provided by the enclosures of electrical equipment. An IPX7 designation means the GPS case can withstand accidental immersion in one meter of water for up to 30 minutes. An IPX8 designation is for continuous underwater use.



Anims i a nedar per sensacions!! ;)




Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 18:17 #93 per Cabrix (Visitant)
Pues ja saps : ONLY FOR CHAPOTEING, AND NOT FOR NADING...  :he:

A posar-te la ma al coll i pendre pulsacions com al segle XX !!  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 21:17 #94 per krlos (Associat/da)

Krlos, el 305 NO es pot posar dins l'aigua!!!
hi han varios casos que ho han fet i adeu garmin!


No, si por ja em feia, ja. Doncs res, pasarem de fer-lo servir i em comprare un de baratillo del decarton per ofegar-lo de tant en tant i que me'l vagin cambiant  :yes:

A posar-te la ma al coll i pendre pulsacions com al segle XX !!  :he:


Doncs res, aconselles algun caxarret en concret? Que tingui com a minim memories, please. :money:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 09:54 #95 per Cabrix (Visitant)
Ejem, jo no m’hi vaig capaç d’aconsellar ningú perque son trastus carets, i no tothom té les mateixes prioritats ni recursos, però jo estic força content dels meus Polars : el 610i per a entrenar i fer cursa a peu i els 725i per a bici i triatló. Es poden mullar (son WR fins 50m), la part cardio és per mi la més fiable del mercat i només en mode bici quan nedes fa l’indio (el baròmetre es torna boig, la resta, de perles), puc descarregar els entrenos al PC i son xaximolonguis...

En serio, per a entrenar només la natació, no me’l compraria. Per tot en conjunt, potser sí, però ja tens el FR... Tu mateix !!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 11:24 #96 per krlos (Associat/da)
Be, doncs ja mirare que faig al respecte. La veritat es que m'agrada controlar l'entrenament i saber per pulsacions mes que per sensacions com he anat, aixi que alguna cosa haure de comprar-me en aquest sentit.

Ara cambio de tema. Ulleres per nadar. Estic mirant que comprar i he vist ara aquestes tipo mascara (Aqua Sphere...). La gent porta aixo avui en dia o amb unes de 6 euros del decarton tiro milles?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 12:33 #97 per ironyoyito (Visitant)
Si vas bé amb unes barates i senzilles no cal gastar-se els calers. Jo he tingut unes grosses de musclaire :mdr: (les aquasphere que tu dius) i la veritat és que són molt xules i et donen una diafanitat (¿?) acollonant, però si haig de nedar amb unes altres no tinc cap problema.

Només tres consideracions:

·És bo tenir dues ulleres disponibles (a la bossa, vull dir). Sempre es trenquen al pitjor moment.
·És convenient que no tinguin parts dures, ja que en un triatló no és descartable rebre una patada en tota la cara i si la ullera és tota "soft" fa menys mal.
·És convenient tenir unes ulleres transparents i unes "de sol", ja que a vegades en nedar en aigües obertes si fa molt sol és força molest anar rebent "fogonazos" de llum cada cop que respires.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 13:34 #98 per Cabrix (Visitant)
Totalment d'acord amb el mestre !!

Si son per entrenar, gasta't lo just que et vagi bé. Vull dir que el clor de les piscines matxaca força els materials, i si t'has de gastar 18 loretes cada quatre o cinc mesos, pues...

Jo tot just m'he comprat un parell de 6 euretes, marca Arena (el model ja te'l diré, que no el tinc per aqui...)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 15:15 #99 per krlos (Associat/da)
Visto lo visto...
Ara vinc del decathlon i m'he comprat un parell (unes de 6 euros i unes de 12) que son les que mes s'avenien amb la meva..."dificil" fesonomia (per dir-ho d'una manera suau)

Tambe m'he comprat "gurritus" de silicona, i com vaig apuntar a un altre fil, costa trobar un on pugui encabir tot el meu cap (cabells inclosos, es clar) i he vist que n'hi havien especifics per cabells llargs...que naturalment nomes estan pensats per dones. Be, per una vegada som nosaltres els que patim la discriminacio en l'esport envers l'altre sexe. Al final, a mes dels tipics colors tipus rosa i tal, he trobat un gurritu llampantment blanc per cabells llargs, aixi que no haure de posar boia si algun dia vaig a nedar al mar.

He aprofitat i com que vull començar a respirar per totes dues bandes (aixo si que sera complicat. Mes que aprendre a nedar) m'he comprat taps per les oides, per que sempre que he provat de respirar per la banda equivocada, m'entra una galleda d'aigua. Dec tenir-ho foradat per aquest costat!



45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2007 15:21 #100 per Cabrix (Visitant)
Ben pensat lo dels taps !! És una sensació molt molesta quan surts de l'aigua...

Ejem, jo, de gorritu per cabells llargs... :sarcastic: :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.