Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

Megasortida en BTT al Bages. Gener 2010

05 Gen 2010 11:44 #81 per Xeix (Associat/da)
TRI-GAT,

No li havies d'ensenyar el track de cop que després té conseqüències  :whistle:

Aurora,

Dissabte has d'estar bé  :great: que farem una bona passejada, riurem de valent encara que sigui pel rictus del fred  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 17:23 #82 per ecopac (Associat/da)
Hola sóc l'ecopac; eco-pac (com que tothom s'identifica abans d'escriure  :whistle:)

Confirmo que vindrem tots dos a fer la volta llarga i ens quedarem al dinar.  :party:

Pel tema fred penso que ja se sap; al gener farà fred; està clar, però amb capes i fent esprt també es força xulo. Per mi és molt més dur quan fa fred i no fas esfroç (tipus decatlhó) on si que quedes glaçat, però si ens anem movent...

Per tant, ens veiem dissabte a les 8.30 al Pont.

Siau

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 17:52 #83 per gàltix (Associat/da)
el "senyoritu" d'Olot tb confirma que serà a la bicicongelatada :666: general i al posterior dinar  :yes:

Tinc la BTT un pèl en desús,  però mal serà que no faci 60km  :P

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 18:03 #84 per krlos (Associat/da)
Be, això ja comença a tenir quorum  :yipi:

Tri-Gat, esperem a veure temperatures a partir del dijous. Diga-li a l'Aurora que es recuperi.

Ecopac, me n'alegro molt que vingueu els dos

Gàltix, ho donava per fet  :666:

De moment confirmats:
Xeix amb dos tragaldabes més, Oriol_TBID, rubens, u_ktan, ecopac, Alicia, gàltix, Krlos (a banda podrien venir uns amics d'aquí)

Indecisos però vindran  :whip: :666:
TRI-GAT, Aurora

No poden venir
AlbertBP, nyef, Vall

No donen senyals de vida  :grrrrrr:
Spiderz, dragan, Lucius, raulgv

Ara les males noticies. Les previsions per dijous parlen de neu a partir de 300m, fins i tot més baix en segons quines zones. Si es així, la cosa pintarà malament de veritat perquè llavors si que trobarem gel als camins (les passades previsions de neu, parlaven de 300m i va nevar a menys de 200 a aquesta zona, així que de complir-se aquestes previsions per dijous, nevaria a tot el recorregut)
Si s'haguès d'anular, quin dia us va millor?

16, 23 o 30 de gener? No em digueu res de les curses que teniu al dia següent que jo també tinc el diumenge a tope (com aquest  :666:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 19:12 #85 per Xeix (Associat/da)
krlos,

On són les males notícies  :whistle: A sobre que mires perquè no patim un cop de calor  :666:

Si de veritat hi ha neu i amb tanta kabreta suelta només cal que anem cantant nadales  :rofl: :rofl: :rofl: ens ho passarem pipa  :party: :party: :party:

Si cal anular-lo el millor dia per dir-ho és diumenge  ;) :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 19:13 #86 per Xeix (Associat/da)
Per cert, hi ha la possibilitat de dutxar-nos o treure'ns la quisca que durem per poder anar a dinar i no ens facin fora?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 19:48 #87 per krlos (Associat/da)

Per cert, hi ha la possibilitat de dutxar-nos o treure'ns la quisca que durem per poder anar a dinar i no ens facin fora?


Vaig mirar-ho, pero el gimnas tanca a la 1  :arf:

Però de totes maneres, segur que arribarem a suar?  :666:

I sobre el lloc de dinar, no ho havia comentat, peró anirem en plan tapeo per no complicar-nos la vida (espero que ningú tingui cap problema amb aixó). Es un local petit, així que l'omplirem i espantarem als meus veins quan entrin allà i vegin a tant bitxo raru :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2010 23:14 #88 per raulgv (Visitant)
Ja et vaig dir q si!!!!!!!! I quan mes merdè, fang , neu ,tolls i marranades varies millor  :666: :666: :666: :666:
Al dinar segurament no m'hi quedi.

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 11:27 #89 per krlos (Associat/da)
Ok, Raul, perfecte. A veure si els altres 3 que queden diuen alguna cosa.

Avui fa un dia esplèndid, amb molt bona temperatura i amb un sol espatarrant. A veure si aquesta baixada de temperatura no es tan gran com diuen.

Ah, aquí teniu el punt de trobada. maps.google.es/maps/ms?hl=es&ie=UTF8&msa...0047c7c4563cd99caaea
Hi ha aparcament de sobres.
- Si veniu per autopista, sortida Pont de Vilomara.
- Si veniu per la C55, heu d'entrar a Sant Vicenç de Castellet, travessar tot el poble, i a menys de 4km esteu al Pont de Vilomara

Com deia l'ínclit alcalde de BCN, floquet de neu, s'ha de venir pixat de casa (i cagat) :he:, i a ser possible amb el cafetonet ja fet, que no es qüestió de sortir a les 10 del mati  :666: (de veritat, si algu vol fer el cafe abans, que vingui a les 8 i així cap problema de temps). Per suposat, reviseu les bicis abans, no sigui que algu la porti ja punxada per tenir excusa per no sortir :666:

El meu mòbil per qui no el tingui: sis dos nou quatre zero quatre zero cinc nou

I per últim, espero que tothom tingui el recorregut carregat al GPS (perqué ningu m'ha demanat el del Tranining Center que es el que es pot carregar facilment al Forerunner  :whistle:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 12:38 #90 per Oriol_TBID (Associat/da)
krlos jo ja tinc el track carregat al edge 205!  :yipi: 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 13:47 #91 per Xeix (Associat/da)

krlos jo ja tinc el track carregat al edge 205!  :yipi: 8)


Embolica'l amb una bufanda que no es constipi  :666: ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 20:10 #92 per Lucius (Visitant)
hola companys

no puc anar a la sortida BTT perque em vaig lessionar el genoll despres del nassos i porto uns dies repossant, vaig intentar correr abans d'ahir i em vaig tornar a fer mal, aixi que tinc que fer repos de totes maneres, fins i tot he cancelat la mitja de Sitges... es lo que hay!

espero que no us faci molt de fred i que gaudiu de la sortida

fins aviat

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 20:26 #93 per gàltix (Associat/da)
a mi no em podeu deixar enrere que no tinc gps :P algú m'haurà d'esperar  :yes:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 20:36 #94 per rubens (Associat/da)
Avui he revisat la BTT i he fet una mini sortida. De fet, ha estat una mini mini mini sortida. He donat una volta a l´urbanització i he tornat.  :rofl:  He canviat les rodes ja que tenia els slicks posats, he revisat els frens i tot el que crec que calia revisar i ja he deixat la bici més o menys a punt. No sóc mecànic i les meves nocions sobre bicis són mínimes així que us podeu fer una idea de com he fet la revisió.  :rofl:
Feia mesos i mesos que no la tocava.  :whistle:  Ara només queda fer la llista de la roba.  :beurk:

krlos, em passes el track pel Training, please?

Si s´hagués d´anular (cosa que no crec perque estem bojos i sortirem) a mi segur que em va bé el 16. La resta de dies probablement també peró no ho puc confirmar encara.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 20:38 - 06 Gen 2010 20:43 #95 per krlos (Associat/da)

hola companys

no puc anar a la sortida BTT perque em vaig lessionar el genoll despres del nassos i porto uns dies repossant, vaig intentar correr abans d'ahir i em vaig tornar a fer mal, aixi que tinc que fer repos de totes maneres, fins i tot he cancelat la mitja de Sitges... es lo que hay!

espero que no us faci molt de fred i que gaudiu de la sortida

fins aviat


Ho acabo de llegir al fil de sitges. Que et recuperis!

Andreuix, tu tranquil que al ritme que anirem ningú es perdrà (però per si de cas sempre va be tenir el recorregut al GPS, perquè així veus les corbes que et venen a les baixades  :666:)

Be, respecte a ahir a aquesta hora, ja hem baixat 5ºC la temperatura, però encara estem en temperatures positives (altes per l'època), així que de moment no hi ha onada de fred)

Jo encara no em crec que tinguem -8ºC dissabte, ni -6ºC...Divendres al meteocat diuen que fara un sol espatarrant, aixi que traurà la neu del caminet  :he:

Rubens, ara t'ho envio


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 21:36 #96 per gàltix (Associat/da)
Els reis m'han portat una jaqueta Spiuk xulíssima que estrenaré dissabte  :yes:

Jo sempre tinc fred a mans i peus, avui ja he vist que els peücs per sabates de carretera tb aconsegueixo posar-los sobre les de BTT....  8)

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 21:55 #97 per Xeix (Associat/da)

Jo encara no em crec que tinguem -8ºC dissabte, ni -6ºC...Divendres al meteocat diuen que fara un sol espatarrant, aixi que traurà la neu del caminet  :he:


Ideal perquè no s'escalfin les volls  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 08:59 #98 per dragan (Visitant)
Hola !


En principi sóc baixa d'última hora, ja que per un canvi de plans el dissabte pujaré a fer esquí de fons. En cas de re-canvi  :oh: de plans, a les 8.30 estaré al Pont de Vilomara.  :wink2:

Salut !


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 09:01 #99 per krlos (Associat/da)

Hola !


En principi sóc baixa d'última hora, ja que per un canvi de plans el dissabte pujaré a fer esquí de fons. En cas de re-canvi  :oh: de plans, a les 8.30 estaré al Pont de Vilomara.  :wink2:

Salut !


Eduard.


Ok, nen, per igual podras fer esqui de fons aquí mateix  :rofl:

Que no Tri-gat, que avui no hem arribat mes que a -1ºC i ara ja estem en positiu  :wink2:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 11:14 - 07 Gen 2010 11:16 #100 per krlos (Associat/da)
Molt soroll per no res.

http://www.meteocat.com/mediamb_xemec/servmet/radar/composicio.htm

http://www.meteocat.com/mediamb_xemec/servmet/radar/composicio.htm
Estant just al mig d'aquest dibuixet i encara no neva ni plou. Vaig a fer un 5x2000 a veure si així crido al mal temps  :wink2:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.