XIV Terra de Remences 08/05/2011

XIV Terra de Remences 08/05/2011

09 Mai 2011 10:23 #161 per stone_apo (Visitant)
Bona crònica nens.....

TRI-GAT l'excusa per no pujar Bracons és lamentable, eh ?? que ho sàpigues....tot i així...dpm...

Jo, com sempre lentot tot i que vaig gaudir molt....sobretot a Bracons... :666: :666:

Al final curta + Bracons = 111kms....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2011 12:15 #162 per Oriol_TBID (Associat/da)
Doncs ahir va caure la llarga. Amb molt bones sensacions i un temps de 6:03:55.

La nota negativa el llantazo que li vaig pegar a la roda al punxar baixant bracons. Haurem de fer alguna xapuza per posar l'aro de frenada a lloc  :grrrrrr:

Lanzarote 12 dies  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2011 13:27 #163 per u_ktan (Associat/da)


Li agraeixo sincerament al Jordi que m'anés esperant l'últim port; estava molt cansat i amb ganes d'acabar i ell em va anar esperant per arribar junts a meta.


i jo t'agraeixo que em volguessis acompanyar a fer tota la volta. Moltes gràcies  :happy:...


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2011 21:16 #164 per Serju16 (Visitant)
La meva primera Terra de Remences i pel meu parer espectacular , m'ho vaig passar pipa  :party: :party: mai havia fet una cicloturista i com diuen per aqui et sents cicliste de veritat.
Comparteixo plenament el que diu el Dragan Bracons es el millor port que he fet mai , he patit com un cab....... :666: amb el 39 però s'ha pujat i la sensacio una vegada dalt era com d'haver guanyat una cursa... una vegada dalt de bracons em vaig trobar a l'Stone , el dragan , el yuki i vam estar xerrant una estona ( no gaire i cap a baix ) :love:
Per mi el calvari va ser coll de bac i condreu no em va agardar gens i s'em van fer eterns..però ja està al sac.
Al final temps oficial 6h59' incloses les parades amb pa amb tomaquet i embotit.

Em va agradar de nou trobar forces correcats que fei molt temps que no veia , ja que no faig gaires cursess :'( :'( TRI-GAT , Galtix, Albert BP, Oriol TBID, el yuki , dragan , caloreta i algun mes que segur que em deixo ...

l'any que ve segur que hi torno

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2011 22:03 #165 per Vall (Visitant)
Per fi una Remences sense pluja.

La llarga patint al ultim port  :great: i després transició  :grrrrrr:.

Lo negatiu les hosties que es van fotrè alguns baixant, s´ha de tenir una mica més de cap, aixó només és un hobby i per gaunyar uns quants minuts no crec que valgui la pena estampar-se.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2011 15:40 #166 per dragan (Visitant)


¿ algú sap a on trobar fotos que no siguin les de fotoinstant ?  :neutral: :yipi:

Jo he buscat al picasaweb.com , però hi ha molt poc ........  :sarcastic:


Eduard.

You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.