4a Cursa Popular Solidària "Corre amb l'Apel·les!"

4a Cursa Popular Solidària "Corre amb l'Apel·les!"

01 Des 2014 12:03 #1 per correamblapeles (Visitant)
  El pròxim 8 de febrer de 2015  la Cursa “Corre amb l’Apel·les” arriba a la seva 4a edició. I ho fa més solidària que mai: el 100 % de les inscripcions aniran destinades a la FECAMM, la Federació Catalana de Malalties Minoritàries. Això ha estat possible degut al suport econòmic d’algunes empreses que, amb les seves aportacions, s’han fet càrrec de les despeses de la cursa (cronometratge, obsequis, entrepans, avituallament, etc.) Aquest any, doncs, sota el lema CÓRRER PER UNA IMMENSA MINORIA! t@ts els ‘runers’ que corrin la cursa ho faran sabent que la recaptació íntegra de les seves inscripcions tindrà una destinació absolutament solidària. A més a més, hem pogut retallar el preu  (10 € amb xip i 11 sense).  Hi haurà també una ludoteca per aquells pares i mares que vulgueu córrer i deixar en bones mans els vostres fills. Tota la informació podreu trobar-la a la nostra web (també renovada gràcies a la col·laboració d’uns grans professionals). Estem treballant perquè disposeu, també, d’unes llebres que us ajudin a fer els temps desitjats. Hi haurà mes novetat que us anirem  dient a mesura que ens arribin.
  La web de la cursa és www.correamblapeles.org .  Des d0’allí o a ChamnpionChip us podeu inscriure.
  Recordeu-vos-en: a les 9:30 hores del matí del proper 8 de febrer de 2015.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2014 03:38 #2 per Rafa Pérez (Associat/da)
Allà ens veurem!!

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2014 06:09 #3 per cristina (Associat/da)
Parte del equipo de Can Mercader ira a correrla. Alli nos vemos  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2014 14:01 #4 per Danigoal (Associat/da)

   El pròxim 8 de febrer de 2015  la Cursa “Corre amb l’Apel·les” arriba a la seva 4a edició. I ho fa més solidària que mai: el 100 % de les inscripcions aniran destinades a la FECAMM, la Federació Catalana de Malalties Minoritàries. Això ha estat possible degut al suport econòmic d’algunes empreses que, amb les seves aportacions, s’han fet càrrec de les despeses de la cursa (cronometratge, obsequis, entrepans, avituallament, etc.) Aquest any, doncs, sota el lema CÓRRER PER UNA IMMENSA MINORIA! t@ts els ‘runers’ que corrin la cursa ho faran sabent que la recaptació íntegra de les seves inscripcions tindrà una destinació absolutament solidària. A més a més, hem pogut retallar el preu  (10 € amb xip i 11 sense).  Hi haurà també una ludoteca per aquells pares i mares que vulgueu córrer i deixar en bones mans els vostres fills. Tota la informació podreu trobar-la a la nostra web (també renovada gràcies a la col·laboració d’uns grans professionals). Estem treballant perquè disposeu, també, d’unes llebres que us ajudin a fer els temps desitjats. Hi haurà mes novetat que us anirem  dient a mesura que ens arribin.



He vist això a la seva pàgina de facebook  :great:
"Los inscritos antes del 31 de diciembre entran en el sorteo de una equipación Taymori. Una para hombres y otra para mujeres"
www.facebook.com/correamblapeles2015/pho...2520/?type=1&theater

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2014 11:52 #5 per correamblapeles (Visitant)
Tens raó, Danigoal. Els inscrits abans que acabi l'any tindran la possibilitat de fer-se amb una equipació Taymori. Pensàvem que això engrescaria a la gent a fer les inscripcións amb temps. Sogui com sigui, el cas és que el 31 de desembre es farà el sorteig. Que tingueu sort els inscrits!
Ens veiem el 8 de febrer de 2015.
Correamblapeles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2014 13:20 #6 per (Visitant)
Veo que el 100% de las inscripciones son para una entidad social, en primer lugar felicidades, pocas carreras lo hacen, aún haciendo hincapié en su solidaridad.

Yo me apuntó ya a ver si además tengo suerte de conseguir la equipación Taymori

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2014 10:32 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jo també hi seré però faré de guia del JB  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2014 23:11 #8 per DIEGOLH (Visitant)
Bonita Cursa ( es en mi barrio de nacimiento de L`H), y bonita iniciativa solidaria. El año pasado fuimos muchos los que participamos en esta Cursa, incluso colaboramos con ellos poniendo las liebres de Corredors.cat . Pues bien, este año al ver nuevamente la Cursa, queríamos colaborar con ellos, poniendo nuestras liebres a su disposición. Ya sabéis todos, que a cambio de poner las liebres, pedimos un pequeño descuento para nuestros asociados, o bien pagar el servicio de liebres. Pues bien, la organización de la Cursa, ha decidido que no hay descuento para Corredors.cat , y por lo tanto no contar con nuestros servicios. No voy a despotricar de la Cursa, considero que está muy bien montada y que el precio es muy bueno. Pero compañeros de Corredors.cat , lo digo mas que nada para que lo sepáis.

Eso si, a cambio a través de un patrocinador de la Cursa, la organización ha invitado a 20 personas a correr gratuitamente.

Me duele porque es la Cursa de mi barrio, pero sintiéndolo mucho, donde no quieren los servicios de mi club, tampoco voy yo. Y carreras hay muchas. Ese mismo dia, dos Mitjas (no voy a decir cuales, para no hacerles publicidad gratuita).

Y por cierto, no querrán nuestros servicios, pero si quieren nuestra imagen, ya que tienen en su cabecera de la web, la foto de grupo de Corredors.cat, con bandera incluida. correamblapeles.org/

Solo le deseo a esa Cursa mucha suerte, y que cada uno haga lo que quiera.

Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2014 20:41 #9 per correamblapeles (Visitant)
Hola Diego:
  Me parece que lo que dices no se ajusta a la realidad.
  Desde la organización pensamos primero en vosotros; y no pensamos en condiciones distintas a las del años pasado: liebres gratis y descuento para vuestro club, Nos contestasteis que este año cobrabais por el servicio. Ante esto,  os contestamos  que, dado el carácter 100 por 100 solidario de la carrera, no podíamos pagar dicho servicio, pero que manteníamos el mismo descuento que el del año pasado para todos los que quisierais inscribiros. Eso de que no os ofrecemos descuentos no es cierto: tenemos lo que nos mandasteis para hacer las inscripciones, que lo recibiréis en los próximos días. En ningún momento hemos dicho que no hay descuento para corredors.cat.  Lamento esta confusión y malentendido.  Si quieres los correos mantenidos, los pongo a tu disposición.
  Lo de las 20 inscripciones gratuitas del patrocinador, ahí no entro. Es su dinero. Peros vosotros, como he dichos, recibiréis las mismas posibilidades que los demás grupos para correr con descuento.
Repito: si quieres los correos , los pongo a tu disposición y veras qué se comentó.
  Nos gustaría veros en la carrera.
  En todo caso, podemos seguir la conversaciónb a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Correamblapeles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2014 14:06 #10 per Jorfer (Associat/da)
Un cop aclarit el malentés us informem que en breu tindrem obert el TPV amb descompte per a associats en aquesta cursa
Quan estigui obert ja us a isarem
Bon Any a tothom

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2015 12:56 #11 per Jorfer (Associat/da)
Ja tenim obert el TPV d'aquesta cursa així que qualsevol persona associada que es vulgui beneficiar d'aquest descompte haurà de passar per a La BoTiGa.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2015 15:51 #12 per pirata agus (Associat/da)

Jo també hi seré però faré de guia del JB  ;)

Quin guia més bo que s'ha buscat per a aquesta i altres curses el JB , jo el vaig acompanyar l'any passat en diverses, inclosa aquesta i em va acabar matant el tio  :he: :he:  , però un gran gust córrer amb ell... 8)
Miquel us veuré a Polinya.  :yes:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2015 21:23 #13 per Rafa Pérez (Associat/da)
Jo soc Correcat i estic convidat, Cris és Correcat i està convidada, LLum és Correcat i està convidada...només per dir uns quants noms.
No hauran llebres correcats i encara així tots els associats tenen descompte en una cursa en que el 100% és a finalitats benéfiques (jo el preu de la meva inscripció el donaré com ajuda, faltaria menys)
A vegades ens escalfem massa amb els comentaris.
Bones mitjes per alguns, bona cursa d'Apel-les per la resta !!


5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2015 21:26 #14 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Jo també hi seré però faré de guia del JB  ;)

Quin guia més bo que s'ha buscat per a aquesta i altres curses el JB , jo el vaig acompanyar l'any passat en diverses, inclosa aquesta i em va acabar matant el tio  :he: :he:  , però un gran gust córrer amb ell... 8)
Miquel us veuré a Polinya.  :yes:


molt bé pirata ens veiem crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2015 21:37 #15 per cristina (Associat/da)

Jo soc Correcat i estic convidat, Cris és Correcat i està convidada, LLum és Correcat i està convidada...només per dir uns quants noms.
No hauran llebres correcats i encara així tots els associats tenen descompte en una cursa en que el 100% és a finalitats benéfiques (jo el preu de la meva inscripció el donaré com ajuda, faltaria menys)
A vegades ens escalfem massa amb els comentaris.
Bones mitjes per alguns, bona cursa d'Apel-les per la resta !!


Muy bien dicho Rafa. Esto se hace para divertirse no para meterse en zizañas asi que a disfrutar y pasar de los malos rollos

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2015 23:51 - 09 Gen 2015 00:06 #16 per wolves (Associat/da)
Rafa Pérez y Cristina...  8)
A veces parece que nos ponemos a escribir en el foro habiendo acabado una serie de 10 de 1000 a menos de 4:00 el km...
Un posquito de por favós!  ;)

Jo soc Correcat i estic convidat, Cris és Correcat i està convidada, LLum és Correcat i està convidada...només per dir uns quants noms.
No hauran llebres correcats i encara així tots els associats tenen descompte en una cursa en que el 100% és a finalitats benéfiques (jo el preu de la meva inscripció el donaré com ajuda, faltaria menys)
A vegades ens escalfem massa amb els comentaris.
Bones mitjes per alguns, bona cursa d'Apel-les per la resta !!


Muy bien dicho Rafa. Esto se hace para divertirse no para meterse en zizañas asi que a disfrutar y pasar de los malos rollos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2015 13:26 #17 per Jorfer (Associat/da)
Us informo que tancarem el TPV per a fer inscripcions per a persones associades el diumenge a les 20.00  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2015 09:40 #18 per MIGUEL SBD (Associat/da)
quin dies és pot anar a recollir el dorsal i lloc  :neutral:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2015 11:30 #19 per (Visitant)
Molt bona cursa !!! i després de l'Apeles... LA Bdn Running de Badalona memorial Luís Condon!  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: Una de les millors curses i amb la millor bossa del corredor que hageu vist mai!! Checkajeu la de l'any passat .... www.facebook.com/bdnrunning/photos/pb.26...4516/?type=3&theater

Jo no me la perdré ni l'Apeles ni la Bdn Running  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2015 19:24 #20 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort a tothom i guardeu forces per a la segona volta  :wink2: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.