Gràcies
CarlesCat per les fotos
El dia d'avui no el podien espatllar ni els casi 2Kg de més que he agafat amb les festes

i es que quan els companys es posen a fer-te la feina tot es molt més fàcil, s'embla que en
tonivet i en
Pescallunes han arrossegat 1Kg cada un per que jo aconseguis l'objectiu amb facilitat
Arribem d'hora i fa fresca, però petant la xerrada i amb les retrobades dels companys no hi pensem massa

La sortida s'enredereix 15min així que tenim temps de sobra i ens esplaiem

Ja a vint minuts de la sortida anem a escalfar amb en
Pescallunes 
Arribem justet a la reunió en el lavabo per treure les últimes pors i aconseguim accés d'última hora en els calaix davanter, però sense èxit per veure en
tonivet, tot i que en
Pescallunes hem marca que sí que està davant

Surto ràpid, però be tot intentant identificar a en
tonivet 
l'hauré passat?, no el veig, on és?

per fi el veig i ja m'apropo i l'hi comento que avui no podrà escapar-se tan fàcilment
Anem fent amb parcials i quilòmetres perfectes, la tranquil·litat d'en
tonivet es contagiosa

El dia es núvol i fresquet i el circuit crec que no pot ser millor tot i alguns girs punyeteros

Abans del quilòmetre dos ja ens ha atrapat en
Pescallunes que havia quedat tapat pel grup de la llebre de 4:00 i es que anem per davant per poca estona
Ja amb el duo manant la cursa no tinc cap por i vaig fent

Arriben algunes pujadetes que em trenquen el ritme i se m'ennueguen, però són prou curtes i tenen ràpidament la seva compensació així que les anem salvant força bé
Amb la tonteria ja ens em plantat en el quilòmetre cinc amb
21:08 i en
Pescallunes m'agafa l'aigua

no hem preocupa que anem una mica més lents, ja que les forces no estan per tirar massa coets i els quilos de més hem resten confiança

, però el tàndem hem donen tota la tranquil·litat i força per no despenjar-me i aguantar les seves esquenes
Comencen a venir petits amagos de flato, però cada vegada queda menys i si no hem menjat i begut tant amb no fer-li cas i continuar admirant les esquenes del duo passen tots els mals
En
Pescallunes porta la veu cantant i en
tonivet em marca el ritme mínim per l'objectiu, no podia "haver triat" millor parella de ball

Per fi arribem al últim gir de 180 graus i només queda una gran recta amb el pas a nivell

Aguantem a ritme i seguim lluitant, tots els parcials han estat bons i constants així que no cal obsessionar-se només lluitar una mica més
La pujadeta del pas a nivell s'hem torna a ennuega, però se que es la última i ja queda poc més de dos quilòmetres així que ja no podem guardar res
Sembla que el motor dièsel d'en
tonivet no te turbo, així que començo a caçar l'esquena d'en
Pescallunes, no vull fer un tir al pal per no haver sabut patir una mica més al final, total es una "irrisòria" serie de 2000

S'hem fa llarga i no dono caça a en
Pescallunes, que em canta que les previsions son de 41:58, massa just per mi

A falta de l'últim quilòmetre i ja superat els últims girs intento activar una marxa més, ara només queda una serie de 1000, però en
Pescallunes m'ho posa difícil i no l'atrapo mai
Començo a visualitzar meta i ja només resten 500m així que ara no es moment de petar així que últim esforç i última marxa per aturar el crono on volem i acabar l'any exultant

Per fi dono caça a en
Pescallunes i xoquem mans, però jo ja només que veig crono de meta, catifa i MMP assegurada

Sembla que no s'acaba mai, aquest 2000 s'està fent etern; sort que l'he anat desgranant, però per fi trepitjo catifa i aturo el crono en
41:55 el que vol dir que hem fet el segon 5000 en
20:47 i que he aconseguit l'objectiu de sub42 i una nova MMP per sumar al millor any atlètic des de que vaig començar a còrrer
Abraçada amb en
Pescallunes i salutació amb en
tonivet, sense ells això hagués estat molt més difícil per no dir impossible, mil gràcies

i fins la propera
Salut!
Jordi