34ª Cursa de la Llagosta 5 i 10k 24/09/23

34ª Cursa de la Llagosta 5 i 10k 24/09/23

18 Set 2023 23:39 #1 per joseluisblanco (Associat/da)
Per 2ª edició La Sansi, amb l’Ajuntament de La Llagosta, organitza la mítica 34ª Cursa de la Llagosta de 5 i 10km el 24/09/23

La diputació de Barcelona col·labora a la cursa, amb el patrocini de diferents empreses del sector.

Distancia de 5 i 10k m amb sortida conjunta a les 09.30h, recorregut ràpid i urbà, un test important per començar la temporada desprès de l’estiu.

Puntua per a la Lliga Championchip.

Les curses de menors començaran a les 11.00h amb distancies de 200 a 800 metres.

En finalitzar la prova matinal es realitzarà un sorteig entre tots els/les participants, que podran participar automàticament amb el dorsal de la cursa.

Límit de 600 inscrits/es

Informació Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

www.cursalallagosta.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2023 20:06 #2 per mario.cat (Associat/da)
Crec recordar en alguna assemblea de fa uns anys, que es va decidir que cap persona que no fos associat, podria anunciar les seves curses en el web de Corredors.cat.
Si estic equivocat prego disculpes anticipades, però si estic en lo cert, demanaria a algun administrador de la pàgina web faci desaparèixer l’anterior post d’una persona no associada.

Salutacions i llarga vida a Corredors.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2023 20:47 #3 per grampy (Associat/da)

mario.cat va escriure: Crec recordar en alguna assemblea de fa uns anys, que es va decidir que cap persona que no fos associat, podria anunciar les seves curses en el web de Corredors.cat.
Si estic equivocat prego disculpes anticipades, però si estic en lo cert, demanaria a algun administrador de la pàgina web faci desaparèixer l’anterior post d’una persona no associada.

Salutacions i llarga vida a Corredors.cat


:scream: :scream: al Infierno que vas!!!!!!:fire: :fire: :evil: :evil:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2023 17:04 #4 per joseluisblanco (Associat/da)
si no vaig mal equivocat se'm cobra la quota d'associat des de fa anys i porto en aquest fòrum des de fa molts anys. Així mateix justament en aquesta cursa els dorsals assignats he donat preferència personalment a inscrits de corredors.cat (15 als 10km) amb millor numero de dorsal.

Els dorsals de límit a la Cursa de la Mercè (esgotats els 10.000 6 dies abans, tot i aixo 2 membres de corredors.cat van rebre un dorsal extra a la fira quan no donavem a ningú) i en el cas d'aquesta cursa ja es van esgotar els 600 de límit, tot i així és bo que membres d'aquest fòrum tinguin informació de la cursa. gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2023 10:04 #5 per Barceruel (Associat/da)
No, Mario.cat. El fòrum és d’ús públic i qualsevol usuari pot publicar la informació sobre una cursa (tant si és l’organitzador, la cursa del seu poble o senzillament una cursa on participarà). I vaig més enllà, crec que és desitjable que els organitzadors ens comparteixin aquestes informacions, que en el fons donen contingut a aquest fòrum.

Un cas diferent sería la publicació de publicitat sobre productes o serveis, que si que hauria d’anar lligada a algún tipus de benefici per a correcats previament parlat amb qui correspongui (junta, comissió…).

En quant a la condició d’associat d’en joseluisblanco, ara mateix no ets associat. Fa 2-3 anys que va vindre retornada la teva quota, se’t va contactar pel mail que constava a la base de dades i, en no obtenir resposta, vam procedir a gestionar la baixa. Si vols continuar sent-ho, has de tornar a fer l’alta. Però ja dic que aixó no és motiu per no fer servir el fòrum, per suposat.

I disculpeu que respongui jo, que no soc moderador, ja he deixat la presidencia i ni tant sols estic a la junta. :)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2023 15:27 #6 per joseluisblanco (Associat/da)
Gràcies Barceruel, el meu email es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i no m'ha arribat a priori res. Crec que el compte de fa anys ja no el tinc, però la propera setmana tornem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2023 15:29 #7 per joseluisblanco (Associat/da)
Al final hem ampliat de 600 a 650

Informació de la cursa www.lasansieventos.com/ca/cursa-de-la-llagosta/informacio

Dorsals www.lasansieventos.com/ca/cursa-de-la-ll...liurament-de-dorsals

RECOLLIDA DE DORSAL I SAMARRETA i XIP si cal ho podràs recollir el dissabte o diumenge: Al costat de la sortida i de la policia local de La Llagosta a 100mts de l'estació de tren de Renfe, al col·legí JOAN MARAGALL, al carrer/Pintor Sert, 1-9 de La Llagosta

Dissabte dia 23 de 12:00h a 14.00h (dorsals adults i infantils)

Diumenge dia 24 de 07:00h a 08.30h (dorsals adults i infantils)

Diumenge dia 24 de 08.30h a 10.30h (infantils)

S’entregarà la bossa d’obsequis a l’arribada (per qui agafi aquesta opció).
Per poder accedir i facilitar les tasques d’organització cal:
• DNI o resguard d’inscripció (es pot presentar mostrant-lo des del mòbil).
• Recordar el dorsal assignat (el llistat es penjarà al web de la cursa i tindreu un email informatiu amb el vostre número de dorsal).
• En cas de recollir altres dorsals, a més del propi, caldrà l’autorització corresponent (fotocòpia o foto del DNI de la persona).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2023 17:12 #8 per grampy (Associat/da)

Barceruel va escriure: No, Mario.cat. El fòrum és d’ús públic i qualsevol usuari pot publicar la informació sobre una cursa (tant si és l’organitzador, la cursa del seu poble o senzillament una cursa on participarà). I vaig més enllà, crec que és desitjable que els organitzadors ens comparteixin aquestes informacions, que en el fons donen contingut a aquest fòrum.

Un cas diferent sería la publicació de publicitat sobre productes o serveis, que si que hauria d’anar lligada a algún tipus de benefici per a correcats previament parlat amb qui correspongui (junta, comissió…).

En quant a la condició d’associat d’en joseluisblanco, ara mateix no ets associat. Fa 2-3 anys que va vindre retornada la teva quota, se’t va contactar pel mail que constava a la base de dades i, en no obtenir resposta, vam procedir a gestionar la baixa. Si vols continuar sent-ho, has de tornar a fer l’alta. Però ja dic que aixó no és motiu per no fer servir el fòrum, per suposat.

I disculpeu que respongui jo, que no soc moderador, ja he deixat la presidencia i ni tant sols estic a la junta. :)


Doncs no ho acabo de veure clar....no sabia que el fòrum fos d'ús públic, pensava que era per afiliats que som els que paguem la quota i així poder pagar entre altres coses aquesta web que ens costa un dineral. Així qualsevol pot entrar i fer la seva propaganda del que sigui mentre sigui alguna cosa esportiva?, ostres s'ha "obert un melo" del qual no sé si vull continuar ajudar a finançar... ho haurem de parlar a una altra assemblea i veure que opinen la resta i decidir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2023 10:28 #9 per jaume86 (Associat/da)

grampy va escriure: Doncs no ho acabo de veure clar....no sabia que el fòrum fos d'ús públic, pensava que era per afiliats que som els que paguem la quota i així poder pagar entre altres coses aquesta web que ens costa un dineral. Així qualsevol pot entrar i fer la seva propaganda del que sigui mentre sigui alguna cosa esportiva?, ostres s'ha "obert un melo" del qual no sé si vull continuar ajudar a finançar... ho haurem de parlar a una altra assemblea i veure que opinen la resta i decidir.


Bona idea grampy, a l'Assamblea és on hem de discutir les coses importants i segur que es crea un bon debat, cosa que és sempre positiva i senyal democràtica per excel·lència a l'acabar en votació :thumbup: :ok_hand: :clap:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2023 13:56 #10 per Mona (Associat/da)
Hem estat repassant les actes de les assemblees, i sí, el 2013 es va debatre si gent que no era associada podia obrir temes nous amb finalitats promocionals o publicitàries, i en assemblea es va decidir que si que es podria obrir el tema si es tractava d'anunciar curses o esdeveniments directament relacionats amb el córrer i que siguin de clar interès pels corredors. Per tant, s'enten que la promoció d'una cursa és d'interès pels corredors.
En tot cas, es pot proposar en la propera assemblea d'introduir aquest punt en l'ordre del dia i tornar-ne a parlar ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2023 16:38 - 23 Set 2023 16:55 #11 per mario.cat (Associat/da)

Mona va escriure: Hem estat repassant les actes de les assemblees, i sí, el 2013 es va debatre si gent que no era associada podia obrir temes nous amb finalitats promocionals o publicitàries, i en assemblea es va decidir que si que es podria obrir el tema si es tractava d'anunciar curses o esdeveniments directament relacionats amb el córrer i que siguin de clar interès pels corredors. Per tant, s'enten que la promoció d'una cursa és d'interès pels corredors.
En tot cas, es pot proposar en la propera assemblea d'introduir aquest punt en l'ordre del dia i tornar-ne a parlar ;)


Gracies per l’aclariment Mona. Jo recordava d’haver decidit en assemblea que aquelles persones que volguessin fer promoció comercial de les seves curses, com a mínim tenien que ser associats. I crec recordar que aquesta persona es va fer soci per poder anunciar les seves curses. Però com sembla ser que estic errat, torno a demanar perdó una vegada mes.

Dit això, no estic d’acord en que una persona que NO es associada de fa dos o tres anys, faci servir una eina nostra que paguem per mantenir-la i perquè segueixi funcionant, per anunciar massivament totes les seves curses i treure un benefici lucratiu de la publicació. I per contra, jo que SI que soc associat i estic contribuint al manteniment de la web, no puc anunciar per exemple la meva marca de sabatilles de còrrer si no arribo abans a un acord amb qui sigui de la Junta. No ho entenc, el meu producte son les sabatilles i el seu producte son les curses. Les sabatilles d’un associat han de pagar per fer propaganda i les curses d’un no associat ho tenen gratis.

Trobo molt bé que tothom pugui anunciar curses que interessin. Jo per exemple puc informar sobre la cursa del meu poble però no hi trec cap profit ja que no soc part i no busco cap benefici comercial, nomes informar. En canvi, si la persona que anuncia les curses es el cap visible d’una empresa on es cerquen els beneficis, com es el cas, doncs no accepto fer servir gratuïtament per ell, una eina que en una petita part he pagat jo.

Ja he donat la meva opinió al respecte. Trobo molt bé que si voleu en properes assemblees es pugui tractar aquest tema i per part meva dono per tancat el tema.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2023 13:59 #12 per jramon (Associat/da)
Potser aixó dona per un altre fil. Podem ara opinar de com ha anat la cursa i fer les cróniques.

Per part meva, he trobat positiu trobar-me amb uns quants correcats, la organització bona tret de la llebre de 50 que m'ha adelantat al km 3 amb un minut per sota del seu ritme. Quan m'he creuat amb ella de tornada fent el 9, portava 2 minuts per sota i ha arribat satisfeta amb 48:23. He sentit molts comentaris inclús de corredors que la van avisar, pero es veu que ella volia "batir" la marca de 50 que tenia assignada. Un pesim servei.

El circuit m'ha agradat pel poc desnivell i perque era força distret. Al final un 49:39, que per la època d'entrenament que porto, em dona anims per continuar.

Hi tornaré i espero que hagi un millor servei de llebres

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2023 18:50 - 24 Set 2023 22:06 #13 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

No l'havia fet mai i, en general, m'ha agradat força. Té un perfil força pla que es bo per anar a per marca.

Estic d'acord amb el jramon amb el tema de la llebre. A la segona volta, a la pujadeta, m'ha avançat la llebre i el seu company i jo portava dos minuts per sota del sub50. Li he dit que anava massa ràpida i m'ha contestat que anava a 5:40 :wonder: A la baixada els he tornat a avançar i crec que han afluixat perquè els he deixat enrere. Anaven bastant sols, crec que s'han anat carregant la barqueta dels que volien fer sub50.

Un altre aspecte que milloraria és l'aigua a l'arribada, no l'han donat fins que no hem agafat la bossa. Potser un got d'aigua només arribar hagués estat bé.

Encantat de saludar a uns quants companys, alguns feia temps que no hi coincidiem. Moltes felicitats al Marc i a la Luz Marina pels seus podis :clap: :clap: :clap: :muscle: :muscle: :muscle:

Salut companys i companyes :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2023 08:10 - 25 Set 2023 08:10 #14 per sandmannn (Associat/da)
Bones!

Jo ahir també vaig fer la cursa de la La Llagosta (no tinc excusa, visc aquí jeje) i també puc dir que la llebre de 50' no anava a 5'/km ni res semblant.
De fet la vaig seguir casi tota la cursa i anava a 4:45'. Només em vaig desfer d'ella al darrer km i vaig acabar en 47' 34''.... (molt lluny dels 43' del 2017....)

Quant a la cursa no sabia que havia canviat una mica el recorregut i encara el veig millor, ja que ens evitem bastants girs que feiem a la rambla del guardarroba.

Com diu en Vladi, si estàs fort, pots anar a per marca. I tb coincideixo en que era millor donar el aigua a la arribada enlloc de haver d'esperar a la entrega de la bossa de regals

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2023 17:17 #15 per joseluisblanco (Associat/da)

mario.cat va escriure:

Mona va escriure: Hem estat repassant les actes de les assemblees, i sí, el 2013 es va debatre si gent que no era associada podia obrir temes nous amb finalitats promocionals o publicitàries, i en assemblea es va decidir que si que es podria obrir el tema si es tractava d'anunciar curses o esdeveniments directament relacionats amb el córrer i que siguin de clar interès pels corredors. Per tant, s'enten que la promoció d'una cursa és d'interès pels corredors.
En tot cas, es pot proposar en la propera assemblea d'introduir aquest punt en l'ordre del dia i tornar-ne a parlar ;)


Gracies per l’aclariment Mona. Jo recordava d’haver decidit en assemblea que aquelles persones que volguessin fer promoció comercial de les seves curses, com a mínim tenien que ser associats. I crec recordar que aquesta persona es va fer soci per poder anunciar les seves curses. Però com sembla ser que estic errat, torno a demanar perdó una vegada mes.

Dit això, no estic d’acord en que una persona que NO es associada de fa dos o tres anys, faci servir una eina nostra que paguem per mantenir-la i perquè segueixi funcionant, per anunciar massivament totes les seves curses i treure un benefici lucratiu de la publicació. I per contra, jo que SI que soc associat i estic contribuint al manteniment de la web, no puc anunciar per exemple la meva marca de sabatilles de còrrer si no arribo abans a un acord amb qui sigui de la Junta. No ho entenc, el meu producte son les sabatilles i el seu producte son les curses. Les sabatilles d’un associat han de pagar per fer propaganda i les curses d’un no associat ho tenen gratis.

Trobo molt bé que tothom pugui anunciar curses que interessin. Jo per exemple puc informar sobre la cursa del meu poble però no hi trec cap profit ja que no soc part i no busco cap benefici comercial, nomes informar. En canvi, si la persona que anuncia les curses es el cap visible d’una empresa on es cerquen els beneficis, com es el cas, doncs no accepto fer servir gratuïtament per ell, una eina que en una petita part he pagat jo.

Ja he donat la meva opinió al respecte. Trobo molt bé que si voleu en properes assemblees es pugui tractar aquest tema i per part meva dono per tancat el tema.


Mario dona-li la volta. Alguns organitzadors NO utilitzem el foto per donar publicitat d’alguna cursa, per això ja tenim altres canals, i mes amb curses on pràcticament totes els dorsals estan esgotats els dies previs com era en el cas de la Cursa de la Mercè o aquesta de la Llagosta.

Per la meva part més que res per un compromís en el meu cas des de fa anys, que m’ho agraeixen Correctas.

Algunes publicacions son fins i tot quan ja estaven exhaurits els dorsals, i son per donar informació sobre tot de la recollida de dorsals.

En el meu cas ja porto molts anys comentant en aquest foro, i el canvi de numero de compte i email va donar a que no es pagues la quota com si s'abonava abans que no m'importa abonar fins i tot les anteriors, faltaria més.

El que crec que no es pot fer per el bé del foro, es que nomes puguin obrir fils associats, per desgracia cada cop te menys visites comparat amb fa anys, i al final es va perden l’essència de la web, es com si obrim una xarxa social de X cursa i nomes pot comentar qui participa a la cursa.

Tema lucratiu no crec que per escriure en aquest foro o en altres fan créixer les inscripcions, actualment son altres canals més directes els que fan pujar l’inscripció.

El que crec que també es te que ser agraït que organitzadors de qualsevol tipus pugui fer aportacions al foro, ho enriqueix amb respostes directes de millores o fins i tot d’informació privilegiada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2023 17:19 #16 per joseluisblanco (Associat/da)

sandmannn va escriure: Bones!

Jo ahir també vaig fer la cursa de la La Llagosta (no tinc excusa, visc aquí jeje) i també puc dir que la llebre de 50' no anava a 5'/km ni res semblant.
De fet la vaig seguir casi tota la cursa i anava a 4:45'. Només em vaig desfer d'ella al darrer km i vaig acabar en 47' 34''.... (molt lluny dels 43' del 2017....)

Quant a la cursa no sabia que havia canviat una mica el recorregut i encara el veig millor, ja que ens evitem bastants girs que feiem a la rambla del guardarroba.

Com diu en Vladi, si estàs fort, pots anar a per marca. I tb coincideixo en que era millor donar el aigua a la arribada enlloc de haver d'esperar a la entrega de la bossa de regals


Gràcies per participar-

recorda que aquesta edició estava homologada, no sé la del 2017. El circuit es ràpid, jo avançaria l'hora 30 minuts abans per sortir a les 09.00h

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2023 17:55 - 07 Oct 2023 17:56 #17 per mario.cat (Associat/da)

joseluisblanco va escriure:

mario.cat va escriure:

Mona va escriure: Hem estat repassant les actes de les assemblees, i sí, el 2013 es va debatre si gent que no era associada podia obrir temes nous amb finalitats promocionals o publicitàries, i en assemblea es va decidir que si que es podria obrir el tema si es tractava d'anunciar curses o esdeveniments directament relacionats amb el córrer i que siguin de clar interès pels corredors. Per tant, s'enten que la promoció d'una cursa és d'interès pels corredors.
En tot cas, es pot proposar en la propera assemblea d'introduir aquest punt en l'ordre del dia i tornar-ne a parlar ;)


Gracies per l’aclariment Mona. Jo recordava d’haver decidit en assemblea que aquelles persones que volguessin fer promoció comercial de les seves curses, com a mínim tenien que ser associats. I crec recordar que aquesta persona es va fer soci per poder anunciar les seves curses. Però com sembla ser que estic errat, torno a demanar perdó una vegada mes.

Dit això, no estic d’acord en que una persona que NO es associada de fa dos o tres anys, faci servir una eina nostra que paguem per mantenir-la i perquè segueixi funcionant, per anunciar massivament totes les seves curses i treure un benefici lucratiu de la publicació. I per contra, jo que SI que soc associat i estic contribuint al manteniment de la web, no puc anunciar per exemple la meva marca de sabatilles de còrrer si no arribo abans a un acord amb qui sigui de la Junta. No ho entenc, el meu producte son les sabatilles i el seu producte son les curses. Les sabatilles d’un associat han de pagar per fer propaganda i les curses d’un no associat ho tenen gratis.

Trobo molt bé que tothom pugui anunciar curses que interessin. Jo per exemple puc informar sobre la cursa del meu poble però no hi trec cap profit ja que no soc part i no busco cap benefici comercial, nomes informar. En canvi, si la persona que anuncia les curses es el cap visible d’una empresa on es cerquen els beneficis, com es el cas, doncs no accepto fer servir gratuïtament per ell, una eina que en una petita part he pagat jo.

Ja he donat la meva opinió al respecte. Trobo molt bé que si voleu en properes assemblees es pugui tractar aquest tema i per part meva dono per tancat el tema.


Mario dona-li la volta. Alguns organitzadors NO utilitzem el foto per donar publicitat d’alguna cursa, per això ja tenim altres canals, i mes amb curses on pràcticament totes els dorsals estan esgotats els dies previs com era en el cas de la Cursa de la Mercè o aquesta de la Llagosta.

Per la meva part més que res per un compromís en el meu cas des de fa anys, que m’ho agraeixen Correctas.

Algunes publicacions son fins i tot quan ja estaven exhaurits els dorsals, i son per donar informació sobre tot de la recollida de dorsals.

En el meu cas ja porto molts anys comentant en aquest foro, i el canvi de numero de compte i email va donar a que no es pagues la quota com si s'abonava abans que no m'importa abonar fins i tot les anteriors, faltaria més.

El que crec que no es pot fer per el bé del foro, es que nomes puguin obrir fils associats, per desgracia cada cop te menys visites comparat amb fa anys, i al final es va perden l’essència de la web, es com si obrim una xarxa social de X cursa i nomes pot comentar qui participa a la cursa.

Tema lucratiu no crec que per escriure en aquest foro o en altres fan créixer les inscripcions, actualment son altres canals més directes els que fan pujar l’inscripció.

El que crec que també es te que ser agraït que organitzadors de qualsevol tipus pugui fer aportacions al foro, ho enriqueix amb respostes directes de millores o fins i tot d’informació privilegiada.


Jose Luis, vaig dir que jo donava per tancat el tema i així serà. Podria contrargumentar molts dels comentaris que fas, però repeteixo, dono per tencat el tema. I mes, si a la resta de companys Correcats ja els hi està bé, no seré jo el que ho contradirà. Mentres vas ser asociat, i creient que només els asociats podien promocionar les seves curses, no vaig dir res. Ara que no ho eres, doncs per això ho vaig comentar. Però per tercera vegada, dono per tancat l'assumpte. Força CoRReDoRS.CaT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2023 22:23 #18 per joseluisblanco (Associat/da)

mario.cat va escriure:

joseluisblanco va escriure:

mario.cat va escriure:

Mona va escriure: Hem estat repassant les actes de les assemblees, i sí, el 2013 es va debatre si gent que no era associada podia obrir temes nous amb finalitats promocionals o publicitàries, i en assemblea es va decidir que si que es podria obrir el tema si es tractava d'anunciar curses o esdeveniments directament relacionats amb el córrer i que siguin de clar interès pels corredors. Per tant, s'enten que la promoció d'una cursa és d'interès pels corredors.
En tot cas, es pot proposar en la propera assemblea d'introduir aquest punt en l'ordre del dia i tornar-ne a parlar ;)


Gracies per l’aclariment Mona. Jo recordava d’haver decidit en assemblea que aquelles persones que volguessin fer promoció comercial de les seves curses, com a mínim tenien que ser associats. I crec recordar que aquesta persona es va fer soci per poder anunciar les seves curses. Però com sembla ser que estic errat, torno a demanar perdó una vegada mes.

Dit això, no estic d’acord en que una persona que NO es associada de fa dos o tres anys, faci servir una eina nostra que paguem per mantenir-la i perquè segueixi funcionant, per anunciar massivament totes les seves curses i treure un benefici lucratiu de la publicació. I per contra, jo que SI que soc associat i estic contribuint al manteniment de la web, no puc anunciar per exemple la meva marca de sabatilles de còrrer si no arribo abans a un acord amb qui sigui de la Junta. No ho entenc, el meu producte son les sabatilles i el seu producte son les curses. Les sabatilles d’un associat han de pagar per fer propaganda i les curses d’un no associat ho tenen gratis.

Trobo molt bé que tothom pugui anunciar curses que interessin. Jo per exemple puc informar sobre la cursa del meu poble però no hi trec cap profit ja que no soc part i no busco cap benefici comercial, nomes informar. En canvi, si la persona que anuncia les curses es el cap visible d’una empresa on es cerquen els beneficis, com es el cas, doncs no accepto fer servir gratuïtament per ell, una eina que en una petita part he pagat jo.

Ja he donat la meva opinió al respecte. Trobo molt bé que si voleu en properes assemblees es pugui tractar aquest tema i per part meva dono per tancat el tema.


Mario dona-li la volta. Alguns organitzadors NO utilitzem el foto per donar publicitat d’alguna cursa, per això ja tenim altres canals, i mes amb curses on pràcticament totes els dorsals estan esgotats els dies previs com era en el cas de la Cursa de la Mercè o aquesta de la Llagosta.

Per la meva part més que res per un compromís en el meu cas des de fa anys, que m’ho agraeixen Correctas.

Algunes publicacions son fins i tot quan ja estaven exhaurits els dorsals, i son per donar informació sobre tot de la recollida de dorsals.

En el meu cas ja porto molts anys comentant en aquest foro, i el canvi de numero de compte i email va donar a que no es pagues la quota com si s'abonava abans que no m'importa abonar fins i tot les anteriors, faltaria més.

El que crec que no es pot fer per el bé del foro, es que nomes puguin obrir fils associats, per desgracia cada cop te menys visites comparat amb fa anys, i al final es va perden l’essència de la web, es com si obrim una xarxa social de X cursa i nomes pot comentar qui participa a la cursa.

Tema lucratiu no crec que per escriure en aquest foro o en altres fan créixer les inscripcions, actualment son altres canals més directes els que fan pujar l’inscripció.

El que crec que també es te que ser agraït que organitzadors de qualsevol tipus pugui fer aportacions al foro, ho enriqueix amb respostes directes de millores o fins i tot d’informació privilegiada.


Jose Luis, vaig dir que jo donava per tancat el tema i així serà. Podria contrargumentar molts dels comentaris que fas, però repeteixo, dono per tencat el tema. I mes, si a la resta de companys Correcats ja els hi està bé, no seré jo el que ho contradirà. Mentres vas ser asociat, i creient que només els asociats podien promocionar les seves curses, no vaig dir res. Ara que no ho eres, doncs per això ho vaig comentar. Però per tercera vegada, dono per tancat l'assumpte. Força CoRReDoRS.CaT


No ho era per que realment l’email crec que era d’un quan hem vaig fer associat fa molts anys pot ser del 2012 i el compte corrent ja no ho tic per que treballo amb altres bancs, i sincerament pensava que se m’estava cobrant i ja li he comentat a la Presidenta que es s’abonarà fins i tots els altres anys.

De totes formes, i no ho volia comentar, però com algú va “atacant” la meva "aportació", sembla que alguns no estan al cas.
Durant anys si no recordo malament del 2013-2014 a com a mínim 2019, en el meu cas abonava una quantitat econòmica i d’inscripcions per un molt bon servei que m’oferia a les meves curses Corredors.cat algun mes amb una despesa per la meva part de prop de 100€ o 200€ o fins i tot prop de 700€ en un mes de desembre (Es “compensava” també amb inscripcions gratuïtes per fer sortejos entre associats, descomptes d’associats, entre d’altres).

De les ultimes curses de ruta que he obert fil (2 en 7 mesos) van ser aquesta de La Llagosta amb pràcticament ja els dorsals exhaurits i al mes de maig passat la Cursa de l’ELA, on al 2016 com recordareu alguns de vosaltres vam fer un homentatge al Correcat Zenon, i li vam donar el dorsal 1.

www.lasansi.com/es/presentacion-1a-ruta-solidaria-por-la-ela
En la presentación, también se ha hecho una mención importante a una persona que nos dejó hace dos días debido a la ELA y que ha sido un referente en el mundo de las carreras populares, en Zenón Cubillas, al que se ha hecho el gesto de dar el dorsal número 1 de la carrera.
En la Presentación también asistieron Oscar Lozano, Anna Vinyals, Manolo Mora representante de Corredors.cat, entre otros.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2023 00:15 #19 per joseluisblanco (Associat/da)
Desprès de llegir algun comentaris al 2023… a una cursa es lucren segur moltes empreses = persones abans que un/a organitzador/a o una empresa/entitat que organitzi esdeveniments, que ho te que fer molt bé per que li quadrin els números i tingui benefici. En canvi les empreses relacionades a un esdeveniment com el que ho fan directament com el de les tanques, les samarretes, les assegurances, la megafonia, els auxiliars, els xips, el del rellotge, ambulàncies, policia local, protecció civil, brigada, i un llarg etc tindran benefici i els primers els esportistes que participaran. També altres tants que es beneficien indirectament d’un esdeveniment com els/les que treballen a hotels, botigues, benzineres, transport públic, bars, restaurants, entre molts altres… TOTS/ES es beneficien d’un esdeveniment...aquí amb algun comentaris sembla que el “dolent de la “pel·lícula son els que organitzem esdeveniments.

Una cursa petita pot fer treballar a entre 50 i 100 persones el mateix día de la cursa, i entre 400 i 500 persones si es una de les grans curses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2023 00:15 #20 per joseluisblanco (Associat/da)
Desprès de llegir algun comentaris al 2023… a una cursa es lucren segur moltes empreses = persones abans que un/a organitzador/a o una empresa/entitat que organitzi esdeveniments, que ho te que fer molt bé per que li quadrin els números i tingui benefici. En canvi les empreses relacionades a un esdeveniment com el que ho fan directament com el de les tanques, les samarretes, les assegurances, la megafonia, els auxiliars, els xips, el del rellotge, ambulàncies, policia local, protecció civil, brigada, i un llarg etc tindran benefici i els primers els esportistes que participaran. També altres tants que es beneficien indirectament d’un esdeveniment com els/les que treballen a hotels, botigues, benzineres, transport públic, bars, restaurants, entre molts altres… TOTS/ES es beneficien d’un esdeveniment...aquí amb algun comentaris sembla que el “dolent de la “pel·lícula son els que organitzem esdeveniments.

Una cursa petita pot fer treballar a entre 50 i 100 persones el mateix día de la cursa, i entre 400 i 500 persones si es una de les grans curses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.