Ivan (BurningSun)

Ivan (BurningSun)

10 Gen 2007 00:20 - 27 Des 2008 22:46 #1 per BurningSun (Associat/da)
Hola a todos,

Mi nombre es Iván, nick BurningSun.

Correr, correr, siempre me ha gustado correr, pero ha sido en el año 2006 cuando me decidí a practicarlo asiduamente.

Actualmente mis mejores marcas son:

10.000 :   42:04 Bombers'07
Media  : 1:43:18 Sitges'07 (1:39:xx Barcelona'07 oficioso)
Maratón: 3:51:31 Barcelona'07

Mis proximos retos son

- Bombers'09 sub42
- Maraton de Barcelona'09 sub 3h45
- 24 horas de TV3 '09 (esta vez si)

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2007 10:29 #2 per BurningSun (Associat/da)
Hola de nuevo,

Mañana toca la "Mitja de Sitges'07", no haré marca seguro, pero iré a disfrutar de un dia, seguro que soleado en compañia de unos amigos cojonudos.

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2007 10:44 #3 per BurningSun (Associat/da)
Se me olvidaba, me estoy preparando para la Maratón de Barcelona '07, el próximo dia 4-Marzo-2007.

Estoy en el grupo de 4h00-4h30 que dirige, anima, aconseja, en Miquel Pucurull (Mestre Pucu)  8).

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2007 00:20 - 31 Gen 2007 22:18 #4 per BurningSun (Associat/da)
Diumenge passat vaig anar a Sitges a correr la Mitja, amb en Roger, em sembla que va fer marca, jo vaig fer marca 1:43:18, quasi 4' per sota de l'anterior. M'oblidava d'agrair al Kurt i al Francesc la feina per tirar de mi, gracies.

Espero que l'esforç no hagi malmes, els tendons a la part del tormell (aquiles, soleo,...) una mica atrotinats les darreres setmanes.

Demá toca CDLA (Carretera De Les Aigues 8h), faré una tiradeta de uns 14km, i diumenge (8h) em sembla que toquen 25km, ahir (6:30h) vaig fer 8km. (53') a 6'30, una mica lents, amb semafors, etc..., espero anar a 6' o 5'45 a la CDLA.

El que s'ha de fer per correr la marató!!!.

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2007 00:13 #5 per BurningSun (Associat/da)
Bè avui he fet els meus primers 32km non.stop en solitari, tota una experiencia, el recorregut, Premia-Masnou, 4km i 3 hores de anar i tornar, potser una mica aborrit, pero els 32km s'han de fer. L'aigua fresca de les fonts que hi han, han mitigat una mica l'estres de les cames, i potser menjar algo cap als kms 12 i 20 m'han aguantat fins al km 26.

km 0-10 a 5'55-5'30
km 11-20 a 5'45-5'25
km 21-28 a 5'20-5'00
km 29-32 a 5'15-5'35

Al km 26 la gambada s'escurça i al 28 les cames fan figa, cap al 30 tens ganes de que s'acabi, al 32 s'ha acabat..., ¿que passará amb els 10 seguents?

Confio plenament amb la preparació per tal d'aguantar fins al 42 tal com he acabat avui els 32.

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2007 22:21 #6 per crica (Visitant)
Ivan, no tinguis cap dubte que acabarès/em tots.  Uns millor, altres pitjor, però tots acabarem. El cas e´s que gaudeixis de la cursa. EStic segur que els de les 4 hores farem un grupet d'alló més ben parit.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2007 22:27 #7 per BurningSun (Associat/da)
Gracies Crica, estic segur que entre tots ens ho passarem pipa, el que passa es que soc una mica ploramiques.

Ens veiem,

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2007 22:36 #8 per BurningSun (Associat/da)
Per cert, soc soci fundador del Corredors.cat, jo i altres 50 més (por lo menos).

Si vols asociarte no ho dubtis, fes-ho YA !, i podrás escollir el nostre nou Logo (em sembla que tens fins demá), i moltes mes coses que estan per vindre.

Parlant de mi, ara mateix tinc en ment la Mitja de Barcelona'07. Aquesta em fa il.lusió, será un bon test per la marató, espero fer-la en 1h40, encara que la petita pujada del paralel ... ja veurem.

km's

i feste soci!!!


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2007 21:31 #9 per BurningSun (Associat/da)
Aviu he tingut una idea, i no hay mal que por bien no venga, el natxo te la "culpa".

He decidit portar el nom d'aquells que no podran correr a la Marató Barcelona'07 per culpa de les lesions, etc. en un dorsal que portaré a l'esquena, espero que no pesi gaire  :great: , mes aviat em donarà ales.

Va por ustedes.

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2007 09:46 #10 per Debutante (Associat/da)
BurningSun,

Me parece una idea brillante. Enhorabuena!!! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2007 10:31 #11 per totvabe (Associat/da)

Aviu he tingut una idea, i no hay mal que por bien no venga, el natxo te la "culpa".

He decidit portar el nom d'aquells que no podran correr a la Marató Barcelona'07 per culpa de les lesions, etc. en un dorsal que portaré a l'esquena, espero que no pesi gaire  :great: , mes aviat em donarà ales.

Va por ustedes.

km's


BurningSun, em sembla bona idea però no esperis portar el meu nom entre aquests que hi dius. Ni parlar-ne! Penso estar molt recuperat i "guanyar" la meva primera marató.

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2007 11:16 #12 per XaviPapell (Associat/da)

Aviu he tingut una idea, i no hay mal que por bien no venga, el natxo te la "culpa".

He decidit portar el nom d'aquells que no podran correr a la Marató Barcelona'07 per culpa de les lesions, etc. en un dorsal que portaré a l'esquena, espero que no pesi gaire  :great: , mes aviat em donarà ales.

Va por ustedes.


km's


Pués ja pots començar a apuntarm-he a mi el primer que ja porto tres anys en el dique seco, bueno no, húmedo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2007 23:08 #13 per BurningSun (Associat/da)
Espero que no sean muchos nombres, los que tenga que llevar, por lo que ello significaria. Aunque alguno/a me ha comentado que no le gustaria que alguien llevara su nombre (por motivos diversos), estoy dispuesto a llevar el de aquellos que así lo deseen.

XaviPapell pots comptar-hi!  :great:

Alguien más quiere que lleve su nick o nombre en la Maratón BCN'07 ?


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2007 22:42 #14 per BurningSun (Associat/da)
Aviu, he comprat la tela que portaré com a dorsal, si dorsal perque es posa a la esquena, encara que tots el portem al pit, i llavors es tindria que dir frontal.
Bé, com deia ja tinc la tela, faré unes proves d'impresió i a esperar a la Marató.

No vull ser pesat, si algú vol que porti el seu Nick al dorsal, que m'ho faci saber.

No se si obrir un fil, per aquest tema?

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2007 08:55 #15 per gorka (Associat/da)
Em sembla una iniciativa fantàstica això de córrer una mica pels altres.

Jo sovint quan corro una Marató, i com entreteniment, penso en persones especials en els moments difícils.
Per exemple: estic patint més del compte i penso "Això no li podré explicar a ...." o sigui que millor concentrar-se en deixar de patir.
O també al acabar: "Quina alegria que tindria .... si li pogués explicar tot això"


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2007 00:52 - 10 febrer 2007 01:48 #16 per BurningSun (Associat/da)
Gracies Gorka1.

Ya sabeis, si no puedes correr la maratón, estoy dispuesto a llevar un dorsal con tu Nick el dia de la maratón. Si quieres apuntarte responde aquí mismo.

Continuando con mis experiencias del correr, hoy he ido a la CDLA (Carretera De Las Aguas) sobre las 20h., si ya era de noche, pero como la primera y última vez que lo hice me gustó y solo hice los 5 primeros kms (total 10km ida y vuelta), hoy he querido repetir pero haciendo los 16km.

Hoy ha sido algo distinto, ya no tenia ese miedo incrustado en el cuerpo, el recorrido ya me lo voy conociendo, no hacia tanto frio, y aunque hoy no habia luna la visibilidad era suficiente, aunque es mejor con luna llena, me he cruzado con 4 corredores por el camino, llevaba los auriculares puestos con lo que no podia oir mucho el ambiente nocturno.

He empezado los 2 primeros kms algo rapidos a 5' (para mi y en esas condiciones) y he frenado un poco ya que queria ir a 6', sobre el km3 me he cruzado, a unos jovenes tocando los bombos. Se les oia desde el primer kilometro.
Pasando sin pena ni gloria por el trozo más iluminado, del km 3,5 al 6 (quitando el cruze con la carretera, muy oscuro).
La parte más dificil a sido del km 6 al 7'5, el trozo que está en mas mal estado (depende de como se mire), por lo menos para correr, y también de visibilidad. Precisamente en este trozo me he cruzado con otro corredor y hemos estado a punto de chocar, mira que teniamos espacio, pero el uno por el otro, bueno ha roto un poco la monotonia de la noche.
En la parte final, km 7'5 al 8 el viento puede hacerte quedar parado.
Comentar también para los que no han corrido por esa zona de noche, que hay que tener mucho cuidado con las cadenas que van de lado a lado del camino, si no se sabe que están, puedes tener un disgusto en forma de caida. Por eso es conveniente ir con algún tipo de linterna o frontal si la noche es cerrada, ya que no se vé a dos palmos en ciertos trozos del recorrido. Por no decir de algunas curvas.
La vuelta ha sido igual pero al reves, es posible que la visibilidad fuera menor. Hay que decir que las luces de la ciudad en este sentido no ayudan, ya que deslumbra en ciertos momentos, para evitar esto es mejor ir con una gorra con visera ( o ponerse la mano , pero es algo incomodo )
Un trozo también muy oscuro (aunque no lo parezca) es al cruzar la carretera, muy peligroso (sobre todo si vas escuchado musica y no oyes los coches).
El trozo final de vuelta (o sea los primeros 3km) suelen ser más rápidos y la visibilidad es buena, aunque el camino se intuye.

En definitiva una experiencia para repetir. Adrenalina a tope y te olvidas realmente de todo, ya que tienes que estar pendiente del camino al 120%.

km's


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2007 13:35 #17 per BurningSun (Associat/da)
Hoy tocaba Mitja Bcn 07.
(copio el post del hilo correspondiente, por ahorrar tiempo  :whistle:)

Me ha gustado esta Mitja. He conegut gent nova en persona, Tianenc, Cristina, ManoloM , Carles (ex-PauG) i mes corredors, perdoneu que no recordi els noms.
Lo dolent ha sigut, i per culpa meva, el no portar el xip :ouch:.

El dia comença amb nuvols, amb una temperatura agradable, per la data.
Començem apintu, un amic que no recordo el nom :neutral:, cristina i jo. El primer km una mica rapid 4'38, em ve 'flato' fins al final del paralel km 5, tinc que afluixar i perdo de vista els companys, pel cami m'avançen un grup entre ells ManoloM que em reconeix (gracies pel consell).
Cap al km 7, diviso la cristina i m'enganxo fins al 12 o 13, cap al km 10 ens espera la fotografa per la foto. Em sembla que el ritme de la cristina m'ha portat amb prou energies fins la meta, ja que portaba 2' per sota del que volia fer i potser alentir una mica el ritme m'ha sortit bé.
Cap al km 17  diviso l'apintu & cia. faig uns metres amb ells pero el seu ritme es una mica lent per aconseguir 1h40, els deixo i vaig fins la meta darrera d'un amb gorro pirata.
Abans de arriba veig la dona del roger donan anims (gracies).
Per fí veig la meta i el crono en 1h39'15 apreto per que no s'escapi la marca i al final.
1h39'30 (oficios) quasi 4' per sota de l'ultima marca.
Felicitats a tots els que heu fet marca.
Gracies a tots el que han vingut a animar i a tirar fotos, tianenc, xeix, fotografas, i als que no conec.

m'oblidava, molt bó aixó de les enganxines i la pancarta  :great:.

km's


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2007 18:47 #18 per carles (Visitant)
BurningSun, molt de gust de coneixer-te avui a la mitja de Barcelona i felicitats per la nova marca: 4' de millora despres de dues setmanes es una passada, com es nota que prepares la marato...
Per cert, em sembla molt bé això del dorsal del lesionats.
Ja veuras quan facis un 10mil, arrasaras amb els 45 minuts, i jo estare darrera teu per veure´ho  :whistle:.
Carles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2007 16:55 #19 per cristina (Associat/da)
:party: Muchas felicidades por la marca. Al final pudistes bajar de 1h40'. Ya veras como en el maraton haces una buena marca. Un saludo.  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2007 09:02 #20 per gorka (Associat/da)
Bona marca, si senyor! Ara a resrervar energies per a la Marató!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.