eDreams Mitja Marató de Barcelona (14/02/2016 8:45)

eDreams Mitja Marató de Barcelona (14/02/2016 8:45)

14 febrer 2016 15:21 #161 per guissona (Associat/da)

Doncs ha sortit una mitja amb bastant males sensacions, de més a menys, tot i això la MMP no s'ha escapat: 1h28'37''

a mi m'ha passat igual...sensacions horribles...cagada monumental intentant seguir al dani... però també he baixat 1'20'' la meva última marca en mitja per arribar 7'' abans que tu xD...

guissona antes muerta que con marquitis.... :666:


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 15:41 #162 per pepuri (Visitant)
Hola, a tots. És el primer missatge que poso però crec que és interessant la meva experiència respecte les llebres.

Resulta que és la primera mitja que faig i anava per fer 1h25min més o menys. En general la gent es veritat que no ha estat contenta amb els resultats i carrera. El punt negre i gran errada per mi és que no hi hagi avituallament sòlid entre el km 10 i 15. Cosa que m'ha fet arribar molt molt just de forces. A banda del vent. Finalment 1h 26min i 12 segons.

Dit això respecte les llebres: resulta que les llebres de 1.25 eren dos parelles. Unes anaven sub 4' i les tenia molt al davant. La segona parella anava al ritme que tocava més o menys. Pues el primer dels dos ha petat en el gir de diagonal mar, s'ha tret la bandera i au cap a casa. El segon en la pujadeta que pica del litoral. Resultat... he seguit tirant al ritme i del grupet de 4 o 5 que érem contra el vent. Demanant relleu i ningú fotia cas, al final m'han passat 3 en la recta abans de la darrer corba.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 16:16 #163 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt lleig pepuri, molt lleig :whip: :whip:

De totes maneres, una bona marca, tot i així!!

cachirulo, bona marca, sí senyor! i això amb el fre de ma posat :whistle:

jejeje Dani :rofl: :rofl:  El grup de guiris!!
Doncs, els altres guiris han fet marca, doncs ja em dono per content.

Stone_apo, la veritat que quan em vau passar Dani i tú, vaig tenir-te durant molts kms molt a prop, fins al km 9 a ritme sub 1h28. Seguía somniant que a la recta final et passaria :mdr:
Però després, al km 10 vaig baixar el ritme de 4'09 a 4'18" i amb prou feines vaig poder baixar de la hora 30.

Tot i així, a mi no em va agradar la mitja de Granollers, però aquesta mitja m'encanta de debò. El proper any ho farem millor segur!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 16:17 #164 per kanu (Visitant)
Doncs jo dec ser de les poques persones que ha acabat contenta la mitja, amb millor marca personal 1h49min 57seg  :party:
He començat amb en Francesc i la Gemma , però de seguida he vist que anaven a un ritme massa alt per a mi. He seguit amb en David C i la Laura fins pràcticament la meitat de la cursa. Després sense adonar-me'n he anat accelerant i he mantingut fins al final.

Alguns aspectes negatius per a mi són la falta de WC ( per la quantitat de persones que participen a la cursa, em semblen escassíssims), les cues que es generen al guardarroba ( altres curses a ciutats més petites, però amb nombre similar de participants s'organitzen molt més bé) i el fet que no hi hagi opció de poder disposar de pavellons o poliesportius per a poder canviar-se / dutxar-se. Els de Barcelona es poden dutxar a casa i els guiris a l' hotel, però i la gent que ve de la resta de Catalunya?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 16:27 #165 per Antirco (Associat/da)
La idea inicial aconseguir 1:40 com a test de marato en 3:30
Per algun error en colocan dorsal gris, mooooolt enrera, surto a 6:15 tap humà sense mases opcions de millorar el ritme, cap el km 6 ja puc rodar a 5:00, pero ara ja no en preocupa la marca, vaig fen un progressiu fins a 4:45 i acabant en cames molt senceres, en fi, jo diria que al final es pot dir que ha estat un bon entrenament.
Ah, el meu temps ha estat 1:47  :beurk:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 16:34 #166 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS, poques perquè avui tocava sortir con Deu mana, des de el calaix que em tocava.
Desprès de seguir al costat de una barqueta de 2 hores fins el km 20 al final no he pogut baixar de les 2 hores, 2:00:08 :'(
picasaweb.google.com/1021832189711183982...aratoDeBarcelona2016

Moltíssimes gracies als voluntaris i animadors. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 16:46 #167 per ratadesants (Associat/da)
Bona tarda,
aquí us deixo unes fotos de la mitja d'avui.

Felicitats als que heu aconseguit cumplir objectius, i als que no, endevant i a per la próxima

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 17:02 #168 per (Visitant)

Doncs jo dec ser de les poques persones que ha acabat contenta la mitja, amb millor marca personal 1h49min 57seg  :party:
He començat amb en Francesc i la Gemma , però de seguida he vist que anaven a un ritme massa alt per a mi. He seguit amb en David C i la Laura fins pràcticament la meitat de la cursa. Després sense adonar-me'n he anat accelerant i he mantingut fins al final.

Alguns aspectes negatius per a mi són la falta de WC ( per la quantitat de persones que participen a la cursa, em semblen escassíssims), les cues que es generen al guardarroba ( altres curses a ciutats més petites, però amb nombre similar de participants s'organitzen molt més bé) i el fet que no hi hagi opció de poder disposar de pavellons o poliesportius per a poder canviar-se / dutxar-se. Els de Barcelona es poden dutxar a casa i els guiris a l' hotel, però i la gent que ve de la resta de Catalunya?



Felicidades kanu. También tiemparro de la G3mma i bona cursa de la Laura guanyant al Ramon. Caloreta que ha passat?? Massa cansament pels 10 Km's previs?? Gràcies als que estàveu animant i gràcies als de l'avituallament tot i que només he vist al Mario i al Santi. I gràcies als fotògrafs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 17:23 #169 per jordi mas (Associat/da)
Felicitats Kanu !!

Tete , la Caloreta ha fet 10k previs a la Ciutadella.
El JRDI69 i jo hem complert amb l'objectiu de fer sub 1:40.  Ell ha acabat fent marca personal. Felicitats !! i a la G3mma també que l'he vist arribar amb un temps molt per sota de la seva marca !!
A la resta que hagi aconseguit fer marca felicitats també!!
Moltes gràcies als fotografs, especialment al Rata de Sants que ha fet una foto en la que surto més o menys bé (no és habitual).

Avituallament  :great: :great:
Laura molt bé també, has arribat super bé i molt sonrient.
En general, m'ho he passat bé. Sortida fluïda i bones sensacions.

La Mitja de BCN ja és història. Ens veiem a la Maratest!!


10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 17:31 #170 per caloreta (Visitant)

Hola amics aquí deixo unes FOTOS, poques perquè avui tocava sortir con Deu mana, des de el calaix que em tocava.
Desprès de seguir al costat de una barqueta de 2 hores fins el km 20 al final no he pogut baixar de les 2 hores, 2:00:08 :'(
picasaweb.google.com/1021832189711183982...aratoDeBarcelona2016

Moltíssimes gracies als voluntaris i animadors. 8)


Gràcies per la foto i els ànims a aquelles hores del matí !!!

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 17:37 #171 per Ramon_B (Associat/da)
La meva 33ª mitja Marató al sac !. La Mitja de BCN avui ha estat una gran cursa, només el vent del litoral i la calor in crescendo han estat els principals inconvenients.

He fet tota la mitja amb el Null0 i això ho ha fet tot molt mes suportable. Gràcies Ferran. :great:

El meu objectiu d'avui era intentar el Sub 1h55'. Al final m'he quedat a prop 1h55'29''. Tot i això MMP de l'any en mitja marató i 32'' menys que l'any passat  :party:

Moltes gràcies pels ànims a l'avituallament correcat del Qm 10 i gràcies també als fotògrafs !.

Ens veiem diumenge al Maratest.



694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:00 #172 per jmart (Visitant)
49a mitja marató i ha estat força dura per mi. La setmana passada vaig anar a Granollers i fins el quilòmetre 10 he anat força bé. A partir d'aquí he notat les cames de Granollers i a partir del 16, amb el regal del vent, encara ho he notat més. Al final, 1h34m42s. La següent, Banyoles, on faré el meu mig centenar de mitges.

10km. 39:25. Girona 2012.
Mitja marató. 1:29:07. Ripoll.2012.
Marató. 03:29:50. Barcelona. 2012.
Matagalls Montserrat. 13h09m15s. 2013.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:25 #173 per mas (Associat/da)
Molt content de com ha anat aquet matí sa mitja marató de Barcelona, i més content encara de tornar a passar-me pes fòrum i llegir-vos i escriure-hi… últimament he anat molt liat, i he descuidat es fòrum  :arf:  bé, això sí, esperc haver tornat per no tornar a anar-me'n més  :yes:

Bé, com deia, molt content de com ha anat avui de matí a sa mitja de casa… he intentat anar a un ritme tranquil i constant, sobretot tenint en compte lo que m'espera sa setmana que ve a Sevilla…  :surprised: Tot i això, he anat bastant bé fins es quilòmetre 16, però a partir d'aquell moment ses sensacions començaven a no ser bones i he decidit aixecar una mica es peu de s'accel·lerador (un mig minut més per quilòmetre)… finalment he acabat en un temps de 1h50'41" (clavant pràcticament es temps de fa una setmana a Granollers, 1h50'39"), de manera que molt i molt content per sa constància en es meus temps últimament  :^^:

Com sempre és tot un plaer trobar-me amb tants correcats i tan bona gent a ses curses setmana darrera setmana, és un plaer  :love:

I bé, anam fent via de moment… amb sa d'avui ja van 27 mitges maratons as sac, i 4a consecutiva de Barcelona… i amb il·lusions renovades per provar sort sa setmana que ve a sa marató de Sevilla!  :great:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:34 - 14 febrer 2016 18:36 #174 per stone_apo (Visitant)

Stone_apo, la veritat que quan em vau passar Dani i tú, vaig tenir-te durant molts kms molt a prop, fins al km 9 a ritme sub 1h28. Seguía somniant que a la recta final et passaria :mdr:
Però després, al km 10 vaig baixar el ritme de 4'09 a 4'18" i amb prou feines vaig poder baixar de la hora 30.

Tot i així, a mi no em va agradar la mitja de Granollers, però aquesta mitja m'encanta de debò. El proper any ho farem millor segur!

Suposo que si perquè jo a partir del km10 he fotut una bona petada... si no m'has passat ha sigut de miracle...
la veritat és que per sensacions jo pensava que m'anava a més de 1h30'...
mirant els parcials com el dani... 20:43 20:29 21:14 21:35  :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:35 #175 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12688094_967746289976535_8210394022276583374_n.jpg?oh=e522238a075e904f3dd13153c203437b&oe=572E0DFA

el nostre temps 1h43'07'' anant suman per la marató de BCN  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:41 #176 per Jorfer (Associat/da)
Mas, ergofo i demés que heu fet la darrera mitja/entrenament amb dorsal de cara a Sevilla, molta sort  :great:
Carlescat i Rata moltes mercès per les fotos  :great:

Felicitar a tota la gent que ha fet MMP's doncs tinc constància que han sigut moltes persones i això que les condicions climatològiques no han sigut les millors.

Per la meva banda m'he quedat proper a l'objectiu (01:34:05) però estic content doncs els bessons no han dit ni mu i he corregut bastant relaxat, sense pressió i sense sentir-me al límit en cap moment. Aquesta setmana estic agafant confiança de cara a la marató amb 77 kms a la saca. La primera part l'he feta, potser massa suau i després l'aire i la calor no ha ajudat gaire.

M'ha alegrat sentir comentaris de gent que està fent el repte i que han fet MMP  :yes: :yes:

En quan a la cursa està clar que la mitja és un reclam per a portar turistes/corredors i no deixa de ser un èxit més per a la ciutat. Els perjudicats els de casa en el sentit que no tenim els serveis que donen altres mitges (com dutxes/vestidors) i que paguem un preu que pica una mica. Això si, tenen bons detalls com la medalla, els avituallaments a les dues bandes i amb prou voluntariat, avituallament sòlid i líquid suficient a l'arribada, cangur a l'arribada, bon circuit, ben marcats els kms, llebres, possibilitat de fer tirada prèvia...

La setmana propera, següent prova de foc per a les cames: la Maratest.  :wink2: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:44 - 14 febrer 2016 18:47 #177 per Jordi (Associat/da)
Mitja de BCN al sac i MMP també  :party: :party:

Comencem el dia arribant tard a la foto, però trobant e intentant contagiant-nos d'uns cracks Hansi, Chute, Dennis Teuling i finalment XAVI-NAD  :^^:

De seguida en Dennis va ha escalfar i em quedo finalment sol amb en XAVI-NAD acordant la previsió del dia i l'hora del massatge  :glasses:

Només començar l'escalfament de seguida apareix el meu company de batalla i "llebre personal" en jordi mas i ens posem a escalfar i començen a sortir els mals previs a una cursa important, volem rebentar el crono  :beurk:, mal de genoll, calor, vent,... totes les excuses per si avui no toca...

Anem ràpids al calaix blau (un encert d'en jordi mas per no tenir problemes als primers metres de la cursa :great:) i ens trobem amb un munt de correcats (perdoneu però impossible recordar-los a tots) comentem la jugada i finalment en la barqueta de sub1h40 serem en jordi mas, en T-Run i l'oscense (T... ja no recordo el nick  :oops: de un crack de Huesca que ens llegeix i visitarà per la marató)

La sortida fluïda i vaig seguint o quelcom semblant a una "quadriga romana" amb els pura sang jordi mas i T-run que em fan corre sense perdre gens de temps en els primers 4Kms fins a Gran Via, inclús estem anant més ràpid del que toca i l'oscense s'ha quedat a uns metres tapat, però jo vaig com un coet cap a la victòria  :yipi:

Poc abans del Km 5 en T-Run que arrossegava problemes per una caiguda en bici diu que afluixa, espero que tot estigui ok, i em quedo sol amb el gran jordi mas que no para de marcar-me un ritme que fa por ja que tenim 21Kms i la petada pot ser brutal  :beurk:

Arribem al Km 10 i ja tenim un bon coixí de segons per aconseguir el sub1h40  :yipi:

Perdo una mica a l'avituallament (el del Km 5 només havia agafat un got de Powerade que casi m'ofega al veure-ho) i faig la goma, però aconsegueixo atrapar en jordi mas al Km 11 i continuem amb un ritmes superiors als previstos  :yes:

En arribar al Km 15 tornem a perdre el contacte amb en jordi mas i ja serà insalvable fins a meta, es un crack i m'ha forçat perfecte, però no vull arriscar en intentar atrapar-ho  :great:

Entre els Km 16 i 17 ens contacta i passa l'oscense i ens dona moral per tirar endevant, però també el deixem marxar, ni els crits d'en Manu 1.1 aconsegueixen que provi a seguir-ho, però si em donen l'extra per ara si veure que la MMP la tinc més que de sobres i tenim la sensació de "gallina de piel" indescriptible, gràcies  :yipi:

Els Kms finals es fan molt llargs, però continuem al ritme de creuer que havíem de portar inicialment i els entrenaments d'en Pablo m'estan convertint en una bestia  :mdr:

Amb la moral ja pels núvols i la frase de una serie llarga i ja ho tens arribem a la eterna recta de meta posant el fre de mà per no haver d'entrar caminant i no es fins al Km 21 on ja activo el turbo i esprinto a meta per fer un temps de 1h38min38s; baixem casi 2min la MMP  :surprised: i amb unes molt bones sensacions, sense petada i baixant molt poc el ritme  :party: :party:

Pel camí em pogut saludar en anguru, en Vicenç i potser em deixo algun altre i a l'arribada amb en anguru, Koose, jordi mas, l'oscense,... :party: :party:

Gracies als fotògrafs, als animadors, als voluntaris,... i en especial en jordi mas i al crit d'ànim d'en Manu 1.1  :love: :love:

Per que critiqueu us deixo els temps de pas i el track:
connect.garmin.com/modern/activity/1050016969


Salut!
Jordi

PD: Pròxima parada Maratest i espero arrossegar el "tocayo" per anar en la barqueta de 3:30 abans de baixar dels núvols, ja que a la marató potser serà més complicat  :666:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:45 #178 per teresa57 (Visitant)
Molt contenta avui. No he fet cap temps per llançar cohets, però he acabat sencera. He millorat una mica respecte de Granollers i així em despedeixo de les mitjes fins després de l'estiu.
Aquest any no faig la Marató. No estic preparada i patiria massa, i a mi el que m'agrada és passar-ho bé !! :intello:
Quan ho estigui, tornarem a la càrrega!!  :whip:
Moltes gràcies a tots els animadors de l'avituallament dels 10 km. Sou la canya !!! :love:  i als altres també, eh ?!
I moltes gràcies a tots els fotògrafs  :great:  i a tots els que anavau animant-nos, no sabeu lo bé que senta!!
Montenegro !!  gràcies per la rebuda !!
Fins la propera, que aquest cop serà de 15 km  :smile:

Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 18:56 #179 per Jorfer (Associat/da)
Ànims Teresa que segur que vindran moments millors on et tornaràs a sentir maratoniana.  :yes: :great:

JRDi69 felicitats per aquesta bona mossegada a la MMP  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 19:10 - 15 febrer 2016 10:37 #180 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Definitivamente, la Mitja de casa no se me da nada bien: mi peor marca en Granollers es casi mi mejor marca en Barcelona...

He pogut compartir km amb el gran Oscar, Atleta Visible, i coincidir en diferents punts amb alguns correcats com Koldo, Aurelian, carles 22 o Dani però a mitja cursa no tenia ni ritme ni capacitat per aguantar lallebre de 1h25' i he defallit. Per sort als últims kms he anat recuperant arribant a meta amb 1h26'21". Mal temps i males sensacions de cara a la Marató. Encara i així serà kamikaze: sub3h-

Us deixo fotos, encara estan pujant perquè m'han sortit tantes que tindran que anar en dos links.

goo.gl/photos/vM9CDMsmvAwwHLZM8


Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.