eDreams Mitja Marató de Barcelona (14/02/2016 8:45)

eDreams Mitja Marató de Barcelona (14/02/2016 8:45)

14 febrer 2016 19:16 #181 per per (Associat/da)
Hoy se me ha hecho muy duro, he salido en el grupo de los guiris y Dani, pero a pesar de mi origen se ha mostrado que no era el grupo más apto para mí.

Les he seguido hasta finales de Gran Vía, después no podía mantener el ritmo (4:05) y he tenido que aflojar. Ken ha tirado de mí un rato - gracias! - pero lo mío entonces no tenía remedio. A partir de allí ejercicio de sobrevivencia, y al final 1:30:38, casi dos minutos más que el 2015.

Ha sido un caso claro de querer más de lo que uno puede, y una falta de humildad para bajar el ritmo a tiempo. A ver si aprendo  :whip: :whip: !

Espero que la lección por lo menos me ayude en la maratón, hoy ha dolido bastante...

10000    40:23 (Nassos 2013)
21097 1:28:48 (Barcelona 2015)
42195 3:09:30 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 19:26 #182 per ergofo (Visitant)
Avui tocava prendre's la mitja de Barcelona d'una altra manera una setmana abans de Sevilla, així que em vaig decidir apuntar a la barqueta de sub 1.45 amb el pinell31, amb qui a les 24h vam compartir equip ELAskamot (fente els relleus de matinada) a un ritme que s'adaptava força de cara a regular per la marató. Tot i això, com sempre arribo tard a la sortida i hi havia cua per entrar pels calaixos (gent saltant per les valles i han acabat obrint les valles) i avanço abans de sortir on hem trobo la barqueta  sub 1.50 amb la Gemma (felicitats per la marca!!), Francesc, DavidC i crec que Kanu. Al final no trobo al pinelli així que surto darrere les llebres i ja el trobaré, cosa que passa just davant de l'estació de França, acompanyat d'en darkfenris.

Primers kms complicats, molta gent a ritmes molt més lents dels teòrics pel calaix i la pujada del Paral·lel on regulem, tot i que anem avançant corredors a canvis de ritme. A Gran Via ja es pot correr millor i l'encert de no baixar per Passeig Sant Joan fa que agafem ritme de creuer, per recuperar els 30 segons que hem perdut al primer 5000.

Fins al final a ritme, un plaer passar per l'avituallament correcat, i tot i el vent després de Diagonal Mar i el calor que començava a fer anem avançant corredors i al km 18 després de un km. darrere les llebres el pinelli està fart (i fort) i avancem les llebres i comencem a incrementar el ritme amb en darkfenris que està molt sencer tot i voler sortir a fer sub 1.50. Del 18 al 20 ens surten a 4.43 i l'últim km en 4.30, fent un últim esforç i arribant tots tres junts i amb dues MMP (1.44.17), el sub1.44 el teniu segur que us he vist molt sencers i xerrant durant bona part de la cursa!!!!  :surprised: Ara ja a fer bondat de cara la marató!!

Felicitar als molts correcats que m'he anat trobant, us deixo unes fotos:

goo.gl/photos/qEMgYmYr3qvoEvbs9


Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 20:04 #183 per david (Associat/da)
Bones,
1.33.48 i patint des de el zero la veritat. La cursa té coses bones i dolentes com ja heu comentat.

Potser podrien fer una versió més barata sense medalla ni samarreta.


Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 20:04 #184 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://lh3.googleusercontent.com/D0rRqVIhMn7adbfo9mmDTrNbvxal9IwfOX06cJ_mrMYyWov6ZB80Kl-kFIffIEEJhIN6IS0BvSlzBgieSaikTfJWbdQDikvwGmBx3nCFSikY01Ofo-rkIGs3GppSL4xS_DaiTaRkUhgYrf3ks12guuGxee7dfUBiy8isimZbbmG2D6dMF8x2YVBE6LJJAQQnqvUlFqf_rqzt6PqWJUuxjp9NGGeTXSYHVowzP5sZh6YGvNohmODmNcXp3KlccUBHo_7ltJKD78asvnXO42RsS8obXRqjU6xrvds9TM6XSnyiUmIFtQvsr8Dq8To7isGLuVASjM4R3i_hEe6YMOquISPZaXtmZK8Z3ojGWuQogAX6-lNFFh3NfO3odU9qNvYdZ_AfVsRtd94YaERwWc9YUpJ6ldZ6ZTsAz4wn4jfYKN1mdhiML4qmiwQv6UWQi3lLVanLRIpwB1x8UsuoOTAcwQsvunCIOd3W7-RyIsZTZ-MKNPhrbnFIhrV-Bzt5UTcUlcvVcdIgbOA4-4GcaWfbRT16z__8FRaoHZ2Dmhqcys0dMbPCIpiHTRD4uTrHX_FY6Rg8=w914-h685-no

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 20:05 - 14 febrer 2016 20:35 #185 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda! Primer de tot gràcies a en cachirulo pel plan de les últimes 3 setmanes, a en joan3 per ser de les poques llebres que ha funcionat a sobre amb patacada inclosa (tema llebres seria un capítol a part, però no em vull carregar de pressió pel meu debut  :rofl: :666: ), a la gent de l'avituallament del k10, als que animaveu pel recorregut i als fotògrafs.


Podria buscar algunes excuses però no, l'objectiu era molt difícil per mi (sub1h20), crec que en un dia rodó podria haver sigut, però el normal era que no ho aconseguís. He lluitat amb les llebres fins al k15 on ja no he pogut més i he anat a pel planB sub 1h21. He patit, els últims 5k practicament sol i desfondat han sigut durs i m'han fet dubtar del plan B, però al final he pogut apretar un pèl i entrar en 1:20:53, MMP per casi 1 minut i mig. Resultat que em deixa més que content, no puc demanar més a la temporada, porto 8 MMPs desde Octubre en les 8 curses que ho he intentat. Com a extra, em fa il.lusió la marca doncs és mínima per NY2017

Mal de muchos consuelo de tontos diuen, pel que s'ha pogut comentar i veure, ha anat força malament en general, menys a la bestia david77, en JRDi69, pinelli... felicitats a tots. Comentar també l'alt nivell femení demostrat tan en elit com les cracks que hi ha per aquí, felicitats noies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 20:10 #186 per Dennis Teuling (Associat/da)
A propósito, mención especial a los ánimos de ManoloM :great: :great:

Debe de haber sido muy duro estar aquí, sin poder participar, y ver como todos estábamos "disfrutando" de la Mitja de la ciudad.

Gràcies campió!!

Enhorabona a tots, veig moltes MMP i molta gent decebuda 
(i a sobre molts que han fet MMP i tot i així decebudes :whistle: )
:mdr: :mdr:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 20:35 #187 per Kurt (Associat/da)
Bona nit,

  Doncs jo tambe he tingut un resultat leugerament decepcionant, tot i que no del tot inesperat perque ja m'havia vist últimament un pel fluix i que no podria aguantar el ritme de l'any pasat: al final casi 2 minuts més que fa un any i un temps final de 1h32m25 ... el pitjor dels últims anys (i potser de fa molt temps) en aquesta mitja, que per algun motiu inexplicable sempre se m'havia donat excepcionalment be.

  No se si ha influit la temperatura, el vent, que ja no assimilo l'entrenament igual, o ves a saber, però en qualsevol cas les sensacions no han sigut les de l'any pasat... mancava aquella facilitat de quan estàs be.

  Ara si que em queda clar que aquest any no és com l'any pasat i no toca MMP (l'any passat és que em sortia tot bé, i em sembla que això de millorar marca estarà cada any més difícil) i haurem de reajustar els objectius a alguna cosa més realista i d'acord amb el meu estat de forma en cada moment... :smile:

  Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 21:03 #188 per rutxi (Associat/da)
Passo a dir-hi la meva que cada dia no es fa MMP! :yes:
Jo sóc dels que no les tenia totes, sabia que estava prou entrenat (massa i tot jeje) pel Pablo de cara a la marató, però era una incògnita què podria fer avui. En els últims cinc anys no havia fet cap mitja (excepte terrassa i santako rollo entreno seguint les indicacions del míster) i ja tenim una edat :whistle:
A més segueixo el plà prò a la part baixa de kilometratge, saltant-me els entrenos de "bulto" i els cores i les tècniques i les cuestas :whip:
Però sabia que avui era el gran dia, el test, i també pensava si em resoldria algun dubte de cara a com sortir a la marató, si a 4' o a menys... Avui encara tinc més lio prò :sarcastic:
Sortida demencial, no es pot córrer a ritme i el Wallaby i jo fotent slàlom i cops de colze per no entrabancar-nos amb tanta gent com hi havia sortint molt més lenta. A veure quan arreglen el tema calaixos per marca q això, senyors, és un drama.
Arribats a Colom jo decideixo abaixar una marxa i pujar a 3:45 fins la GV, és el moment més complicat per perfil i jo assenyat. Un cop a la GV ja recupero el ritme inicial i a intentar enllaçar amb el Wallaby que m'ha agafat uns 100mts quasi i seria un bon company de barqueta preveient q fot vent. Em comenta amb la mirada que avui no és el dia i decideixo anar endavant (ànims tio!!), una mica acollonit pq començo a trobar-me i passar algun il.lustre que em fa pensar en gesta atlètica :oh: arribo a l'avituallament correcat i la canya, tots animant-me un munt :party: tbé recordo en danili donant ànims una mica abans. Gràcies a tota la claca que ens doneu ales!!
Un cop arribat a Prim allà ja comença l'escabetxina, el sol de cara i el vent q ja es fa notar pq no trobo cap grupet i anem en fila i separats 20mts tots. Em dedico a marcar-me objectius d'anar atrapant corredors i quedar-me a roda una estoneta per si el vent apreta, però allà la gent va a menys i jo, com sempre, intento anar a més, amb el que sé que correré solet la resta de la mitja :whip:
Anar picant els kms a 3:35 fins al litoral on aquí sí, el vent ja bufa q deunidó, i a igualtat d'esforç veig q el fore ja marca 3:40.... I una merda! Avui m'haig de buidar penso, i apreto per anar caçant més corredors. Aprofito l'estela d'un Picornell q anava prou bé i tirem un parell de kms plegats, però al encarar el rampot de rda litoral ja em torno a quedar sol. Aprofito per al.lucinar amb les retallades animals que foten tots abans d'encarar la pujadeta... Pensava que era cosa d'inexperts, però veig que la marquitis arriba a límits insospitats. Doncs apa, adelantem-los un altre cop, que avui faré marca i legal :yes:
Arribo al km20 en 1:12 molt llargs, i em venen al cap unes paraules del cachirulo, q si estàs fort pots fer els últims km i pico sub4', faig números i veig q si ho faig, faré sub1h17 :oh: em flipo tant q em poso com una moto a la recta d'arribada a fotre un sprint agònic per arribar en 1:16:31 :party: com q en el fons soc una mica nyonyo, se m'entelen els ulls i tot per l'esforç i per l'alegria del moment... 3 minuts menys que la meva marca, no me'n sé avenir. Quina canya, jo que pensava que no tornaria a fer mai asfalt seriosament, i ves per on, el repte amb el Pablo ha estat no només un estímul, sino que a més se m'està posant d'allò més bé i ho estic disfrutant.
Ara sí que vaig ben perdut en quant al ritme de marató, però crec que seré caute i sortiré a 2h45 i ja es veurà, que una marató son palabras mayores :whistle:
Felicitats a tots els q heu fet mmp, als fotògrafs, als companys que ens hem trobat al final i m'heu animat tant de cara a la marató i a la claca q doneu molts ànims!
Ara ja només dues parades per la marató, la maratest i el sopar correcat :intello: ens veiem allà, companys!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 21:27 #189 per cachirulo (Associat/da)
Enhorabuena Rutxi,pero mi consejo es para sub1h20 pelada. Jodio,que has hecho el ultimo y pico en 3'43 a 3'23 el km. :surprised:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 21:52 #190 per rutxi (Associat/da)

Enhorabuena Rutxi,pero mi consejo es para sub1h20 pelada. Jodio,que has hecho el ultimo y pico en 3'43 a 3'23 el km. :surprised:

El subidón de la marca te hace cometer locuras! :bad:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 00:12 - 15 febrer 2016 00:17 #191 per pinelli (Associat/da)
bona nit !! avui era un día per provar un sub 1:45 ... a granollers sense voler em vaig quedar a 16 segons .. i avui amb un circuit pla que a mi no m'agraden gens tocava l'intent .. despres de fer cafeto amb els col.legues  :love: .. anem cap a la sortida .. calaix verd i la llebre no apareix  :mad: .. darkfenris i jo comentem la jugada i ell en principi anava a fer 1:50 , pero decideix provar sort .. en aquest moment s'afexeix ergofo .. diu que vindra amb nosaltres ..  deixem passar les llebres (4 llebres en linea )  :surprised: .. , sortida i avançar a gent fins a paral.lel que agafem un ritme creuer .. la barqueta comandada per ergofo .. en tot moment controlant el crono .. nosaltres tan tsols tenim que seguir les seves passes ..  les llebres sempre a la vista pero es desfan en dos grups de dos llebres .. em tornen boix .. sort que no tinc ni que preocupar-me de res .. ergofo ho fa tot .. agafa aigua , ara ve pujadeta , baixadeta ,el gels.. un crack .. darkfenris com si res .. el tio esta molt fort  :great: .. arribem al avituallament correcat  :love: i quin goig de penya .. gracies a tots.. s'agraeix molt els anims que foteu  :great: .. continuem a ritmes de 4.50 , aixo va be .. al km 12 noto unes puntxades a l'isquio esquerre , pero vaig molt ficat i concentrat .. la llebre que no acabem de agafarla tot i que anem a temps previst..
al km 14 ens ens trobem el anims de manu1.1 i xavher  :love: que han fet la tiradeta pel litoral i s'han quedat animar , diuen que he passat tant rapid que no els ha donat temps per fer foto ..  :rofl:  ( que cabrons  ) ..  al km 17 agafem les  primeres  llebres i li dic a ergofo que les avanci sense contemplacions.. no volia ni veure-les .. dit i fet , ara es quan començo a veure que aixo ja no s'escapa .. ergofo aprofita l'avançament per canviar de ritme i aqui em quedo amb la imatge de ergofo tirant i darkfenris i jo al darrere adelantant a to kiki  quan sonava al meu mp3 aixo: imagine dragons


aquesta sensacio de superioritat es brutal .. km 20 adelantem l'altre parella de llebres i ara si que anem a full .. tota la llarga recta ..
ens ajuntem i entrada a meta per enmarcar  :love: ..  1:44:17 i mmp ..  gran treball nois .. molt currat .. un plaer compartir kms amb aquests montres ergofo (molta sort a sevilla)  :great: i darkfenris que continua cada vegada mes fort..  :great:
despres st amb diegolh que a acabat tocat   :grrrrrr: , tambe el nostre estimat francesc a tingut una lesio que esperem no sigui res.. avui t'has portat crack ..  :love:
felicitats a tots els que heu fet mmp .. els que no i a tots els fotografs  :love:
diegolh recuperat aviat  :great:
aurelian disfruta mmp , que no es gens facil  :yes:
carsobe i obadia un fent de llebre i l'altre a les seves ordres.. mmp guanyada i currada ..
gemma avui has trencat el crono literalment .. enhorabona  :great:
null00 m'agradat veure't de nou al repte .. ja queda menys  :great:
jdi69 nova mmp amb el jordi mas .. quins cracks  :great:
xik3ta , manolo.m , manu1.1 , xavher .. i a molts mes que no conec.. gracies per vindre a animar..  :love:
a l'avituallament correcat , un 10  :love: ..
i a tots els companys del repte .. gaaaasss !!!!! que ja queda menys  .. ara ja a pensar en mode marathon .. perdoneu pel totxo pero no crec que faci una mitja d'asfalt a aquest ritme .. l'asfalt definitivament m'estressa  :intello:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 07:35 #192 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Un altre gran matinal avui a BCN, un munt de pastanaga donant color a una cursa que ets sens com en futbol seria " avui juguem a casa ". Un pler com sempre, encara que no tens temps de saludar a tothom. Un luxe veure a companys en els avituallaments animam  :love:


Tot comença al bar fen el tallat amb els companys i amics mes propers, pinelli31, Aurelian, Carsobe, G3mma, Oriol, i al final del mateix a apar-escut el company Carles.cat amb la seva inseparable càmera de fotos. Gracies Carles i a tots el que eu aportat fotos.  :love:

Avui la estratègia era clara, Carsobe portaria a L ' Oriol a MMP, Aurelian , pinelli31 i la G3mma intentarien el MMP.  Tots han aconseguit el seu objectiu :yipi: :yipi:

Felicitats a tots els que ho eu aconseguit MMP, la Kanu ha sortit amb nosaltres i al final m'ha avançat fen MMP. Feliçitats :love:

A nivell personal ,,,, dir que ha sigut un dia agredolç, per un costat tenia clar que no estava per anar a per MMP, però mai se sap; i en principi he decidit que aniria a acompanyar la G3mma a per el seu MMP, he intentat posar un ritme adequat. Ho he passat molt bé fins el km 15, que he tingut molèsties lumbars, i a partir del km 18 dolor, hi acabat de miracle, amb molt de esforç i patiment. Els últims 2 km molt mes lent. Menys mal que com si ho sàpigues, ha apar-escut el squash i a ajudat a portar a terme el MMP. 
:yipi: :yipi:

Xavher i Manu1.1 molta alegria per vostres ànims al km 18, abraçada campions, Manu Sevilla es tuya.  :love:

Per rematar la jugada en el guarda bosses al ajupir-me m'he quedat encolat. ( tinc hernia discal ) A veure si puc estar a la pròxima parada de la Maratest, si puc segur que en serà sense  entrenar aquesta setmana. :grrrrrr:  :grrrrrr:

Ens veiem a la pròxima, molta salut i salut per a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 08:43 #193 per litbas (Visitant)
Felicidades a todos por vuestras marcas,

5km - 16min 46seg - Can Mercader 2016
10km - 35min 17seg - Sagrera 2015
mitja: 1:18:50 barcelona 2016
marathon: la veo muy lejos pero tiempo al tiempo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 09:45 - 15 febrer 2016 12:03 #194 per Lucius (Visitant)
Hola companys

un altre cop que arribo tard a la foto correcat, i desprès cercant un lavabo on pode fer una ultima visita urgent, vaig escalfant una mica ja amb poc temps per entrar al calaix.

Salutacions als que hi trobo alla mateix, esrafiki, estanis, Joan, guissona... i sense més temps ni estirar una mica, el gps m'agafa el senyal just uns segons abans de la sortida.

En principi volia anar sense gaires expectatives, degut a una setmana atipica i amb un objectiu realista de seguir a la llebre de 1h20. Però l'ambiet m'empeny i em sento amb certa confiança per intentar apropar-me al 1h19... al final ha sigut molt més complicat i amb no gaires sensaciones bones desde el km8, la resta ha sigut aguantar mentalment i no deixar-me anar. Els dos ultims kms amb lumbalgia i veient que no m'apropare al 1h19 ni de lluny.

Finalmet un 1h19'44'' que no em satisfa gaire. Desprès anant enrera per esperar a la meva companya Rosae que sí ha fet una bona cursa rebaixant quasi tres minuts la marca i amb bones perspectives per la seva primera marató. Feliç de creuar la meta amb ella...

Ara ja gairabé tot encetat per la marató. Només cal no espatllar-ho, mantenir la confiança i els nervis sota control.

Gràcies als fotografs. He trobat un parell de fotos que m'agraden molt.

Fins la propera.

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 09:55 #195 per jdanoz (Visitant)
Bon dia a tots!

En primer lloc voldria felicitar a tots i totes per les vostres marques. I els que no hagueu aconseguit l'objectiu, un altre cop serà! No va ser un bon dia per fer grans marques.

Normalment soc més de llegir aquí que d'escriure, però voldria comentar un parell de coses respecte les llebres.

[DISCLAIMER: Sóc llebre de 1h20'].

Entenc molts dels vostres comentaris cada any respecte a les llebres. Però no som màquines de precissió suissa. Encara que la majoria de vosaltres sempre ens agraiu el treball fet.

Aquest any he escoltat dos o tres vegades comentaris negatius en carrera, sobre el ritme.

Poso aquí els parcials amb temps acumulats per fer per exemple: 1h20'10''.

Es tracta de un ritme -mes o menys- de 3:48'/km.

Aquí van els parcials:

km 0-5: 19:00
km 5-10: 38:00
km 10-15: 57:00
km 15-20: 1:16:00
km 21,097: 1:20:10

I aquí estan els meus parcials com a llebre:

Dorsal #9516
Temps real: 1:20:17
Temps oficial: 1:20:28
Ritme: 3:49

km 0-5: 18:56 (acumulat 18:56)
km 5-10: 19:00 (acumulat 37:56)
km 11-15: 19:05 (acumulat 57:00)
km 15-20: 19:09 (acumulat 1:16:09)
km 21,097: acumulat final 1:20:17

Jo crec que està ben clavat. Aquí el problema de sempre és que els GPS acumulen un marge d'error significant (inclós en el ritme, que no es 100% exacte al milimetre). En aquests casos lo millor es marcar manualmente el lap a cada quilòmetre o parcial, per veure el temps real).

Per criticar ens em de fixar en els parcials i els acumulats (sempre i quan no hi hagi molts canvis de ritme que ens puguin matar a meitat de carrera, cosa que no va passar). Pot ser que hi hagi quilómetres o metres a 3:48 i d'altres a 3:45 o menys (baixades, vent d'esquena...), altres a 3:50. Es molt molt molt complicat clavar exactes els kilómetres, la primera part et trobes molta gent que no surt al calaix que toca, has d'anar esquivant, després vent de cara i d'esquena...

En general sempre acabo molt feliç perque a meta hi ha molta molta gent que ens agraeix el treball. Aixó em recompensa molt.

Jo sóc només un com tots vosaltres, amb un treball a diari i robant hores al dia per entrenar i fer el que m'agrada.

Moltes gràcies a tots els que confieu en nosaltres, tant si feu el temps que voleu com si no.

Per suposat accepto tots els comentaris i les crítiques.

Una abraçada a tots.

Salutacions,
Jorge Danoz

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 11:00 #196 per G3mma (Associat/da)
Bon dia Companys,

Ahir era dia de provar sub 1:50. La veritat és que no ho tenia gens clar.

Quedem un grupet en un bar pinelli, Francesc, Carsobe, Obadia, Aurelian, xerradeta i riure una mica.
Quedem amb en Francesc, que anirem junts, que m'ajudarà a fer mmp. Que gran ets Francesc!.

Ens posicicionem al calaix verd, saludem a uns quants correcats Kanu, Albert, ergofro i sortim a ritme.

Aguanto bé els primers 10 km, les llebres de 1:50 ens van passant i les anem passant, però jo, d'entrada mantenint la calma i sense posar-me nerviosa si en algún km baixo una mica el ritme.

Passem l'avituallament correcat  :love:, quins ànims, i seguim, al km 15 em començo a notar una mica cansada, però Francesc i jo seguim junts i tenim a les llebres al costat.

Per la diagonal ens creuem amb Jordi mas i amb Tete Xavi  :love:.

Al litoral, el vent em mata i junt amb el cansament veig que potser no arribo a fer la marca.

Al km 17 uns ànims de manu 1.1 i havher, em fan tirar una mica més, gràcies companys!  i als 100 metres veig a squash que entra per ajudar-nos, uffff, per flipar en aquell moment, no m'ho podia ni creure  8), en aquell moment estava apurada i la marca se m'escapava.

Es posa dabant i manté el ritme, Francesc i jo radera d'ell.
Jo enganxada a l'esquena  de l'squash sense mirar ni el crono, aguantant els 3 km finals i sabent que ell porta el ritme. Em deixa a 200 metres de l'arribada, que apreto, sense saber si faré marca o no i sense mirar el rellotge.

Entro mmp 1:49:54, tres minuts menys que la meva anterior marca  i molt contenta.

I molt agraïda, molt Francesc i Squash  :love:.

Felicitats a tots per les vostres curses companys.
Esperar que els que no us heu trobat bé us recupereu aviat.
I moltes felicitats als que heu fet marca personal, sou la bomba!





Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 11:16 #197 per cachirulo (Associat/da)
Jorge tu labor de liebre impecable. Y en cursas como esta el ritmo es de 19 cada 5000.
Yo le comente a Estanis que no os siguiera no porque no se haga bien sino porque el primer 5k tiene que ser mas lento y vosotros tenéis que ser una referencia no dogma de fe. Yo le dije de pasar sobre 19'15-19'20 y aprovechar del 6-9 para apretar y vosotros haciéndolo bien mantenéis el ritmo en carrera.
Pasa también en la maratón de Barcelona que los de sub3h suben los primeros 5 a 4'15 y ya la gente se va torrando. Pero es porque la gente no sabe leer las carreras.
Por lo demás decirte que espero que sea la ultima vez que haces de liebre de 1h20. Que tu estas ya para hacer de 1h15. :yes:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 11:27 #198 per aurelian (Associat/da)
Vinga doncs, amb la mitja de Barcelona acabo un cicle atletic de 13 setmanas. Al principi del Novembre pensava que un sub84 em deixaria amb opcions per atacar un sub 3 en una marató aquest 2016. Vaig camviar d'opinio despres de fer 14.8km en una hora en pista en els 24h.

Els objectius: A): sub 1:26, o una mitja a 4:05/km. B): marca o sub 1:28.

Anem per feina. KM5 i ja amb 5 segons de retard, el vent, el Paral•lel í tot això. Estic amb en Carles#22 fins baixar de Gran Via, on es possa a 3:55, jo em quedo a 4:00-4:02. L'animació del Arc de Triumf impressionant. Moltes gràcies.

KM9 una ratxa de vent em deixa molt tocat de moral, no em poc concentrar ni lliutar amb això. M'adelanta Dani, que va molt bé. Carles#22 uns 10-20 metres davant.

KM10: constant però amb +10segons per recuperar. L'avituallament correcat espectacular.

Segueixo així, vaig molt fort pel Diagonal però no poc recuperar res KM 15: +15segons.

Pel Passeig del Taulat fa una ventasca brutal. Estic guanyant metres amb respecte en Carles#22, pero veig que el sub86 es impossible. Així que em quedo amb el Plan B: aguantar fins al final í fer marca.

En els ultims 97m em passa Carles#22 com una moto. Felicitats company, t'ho mereixes!  :great:

1:26:50, MMP í res mes a tornar intentar-lo  ;)

Moltes gràcies pels ànims Manu 1.1, Xavher km 17.5 a Cuineta d'en Pep, Manolo M km 21 :love: als fotografs í voluntaris.

Felicitats per les vostres curses, sou molt grans.


10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 12:12 #199 per anguru (Associat/da)
Bones,

Feia temps que no em posava amb mode asfaltero, i la veritat és que no em va desagradar la sensació de correr per asfalt.

Per la meva part vaig tindre una cursa un poc a remolc, remuntant el temps perdut en els primers 5km per culpa d'uns quants errors meus de previsió :whip:, el que va provocar que els últims 3/4km em faltes força per rematar la feina, al final vaig aconseguir fer MMP millorant la marca en 10 minuts, 01:37:52 :party:

Donar les gracies a tots els correcats que em vaig trobar per el camí i em van animar, en els moments bons com els dolents.

Moltes gracies a tots. :love: :love: :love: :love:

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 13:14 #200 per DortCe (Associat/da)

Bon dia a tots!

En primer lloc voldria felicitar a tots i totes per les vostres marques. I els que no hagueu aconseguit l'objectiu, un altre cop serà! No va ser un bon dia per fer grans marques.

Normalment soc més de llegir aquí que d'escriure, però voldria comentar un parell de coses respecte les llebres.

[DISCLAIMER: Sóc llebre de 1h20'].

Entenc molts dels vostres comentaris cada any respecte a les llebres. Però no som màquines de precissió suissa. Encara que la majoria de vosaltres sempre ens agraiu el treball fet.

Aquest any he escoltat dos o tres vegades comentaris negatius en carrera, sobre el ritme.

Poso aquí els parcials amb temps acumulats per fer per exemple: 1h20'10''.

Es tracta de un ritme -mes o menys- de 3:48'/km.

Aquí van els parcials:

km 0-5: 19:00
km 5-10: 38:00
km 10-15: 57:00
km 15-20: 1:16:00
km 21,097: 1:20:10

I aquí estan els meus parcials com a llebre:

Dorsal #9516
Temps real: 1:20:17
Temps oficial: 1:20:28
Ritme: 3:49

km 0-5: 18:56 (acumulat 18:56)
km 5-10: 19:00 (acumulat 37:56)
km 11-15: 19:05 (acumulat 57:00)
km 15-20: 19:09 (acumulat 1:16:09)
km 21,097: acumulat final 1:20:17

Jo crec que està ben clavat. Aquí el problema de sempre és que els GPS acumulen un marge d'error significant (inclós en el ritme, que no es 100% exacte al milimetre). En aquests casos lo millor es marcar manualmente el lap a cada quilòmetre o parcial, per veure el temps real).

Per criticar ens em de fixar en els parcials i els acumulats (sempre i quan no hi hagi molts canvis de ritme que ens puguin matar a meitat de carrera, cosa que no va passar). Pot ser que hi hagi quilómetres o metres a 3:48 i d'altres a 3:45 o menys (baixades, vent d'esquena...), altres a 3:50. Es molt molt molt complicat clavar exactes els kilómetres, la primera part et trobes molta gent que no surt al calaix que toca, has d'anar esquivant, després vent de cara i d'esquena...

En general sempre acabo molt feliç perque a meta hi ha molta molta gent que ens agraeix el treball. Aixó em recompensa molt.

Jo sóc només un com tots vosaltres, amb un treball a diari i robant hores al dia per entrenar i fer el que m'agrada.

Moltes gràcies a tots els que confieu en nosaltres, tant si feu el temps que voleu com si no.

Per suposat accepto tots els comentaris i les crítiques.

Una abraçada a tots.

Salutacions,
Jorge Danoz


Jorge,

Crec, que el comentari d'en Pepuri, no anava precisament per tú.

Ser llebre de 1h20 i fer 1h20'17'' és pràcticament clavar el temps, tenint en compte que acostumen a sortir bastants metres de més als GPS.

Tant de bo totes les llebres afinessin tant.

Però entenc que veure abandonar 2 de les 4 llebres de 1h25, no hauria de ser habitual.

Salutacions,
Dani.

10km - 39:03 - La Sansi Mataró 2016
21km - 1h28'39'' - Mitja Marató BCN 2016
42km - 3h26'11'' - Marató BCN 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.