4/09/16 Mitja de Sabadell

4/09/16 Mitja de Sabadell

04 Set 2016 06:24 #141 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Ostres Miguel SBD, no semblava que havies fet ja més de 25 kms al matí  :eyes:

Anant cap a la Rambla de SBD (per on demà passem 3 cops..) pot ser que hagi vist a la Genzebe Dibaba prenent un café a la cantonada del Carrer Comerç? Vindrà també demà?

Jo me la he creuat entrenant per matí  quant he la tirada jo anavar per sota de 5' I ella volavar a comparació están encare en Sabadell ls Didaba 

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 06:26 #142 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Els de Renault no saben a qui han fet enfadar.. Helena fot-lis fort!  :mdr:

Mos veurem demà! avui he pogut saludar a en MIGUEL_SBD ...  8)

A veure que tal demà! estic una mica cagat de por  :whistle:


Ha sigut un plaer de saludar-te  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 13:28 #143 per Jordi (Associat/da)
:party: :party:

En MIGUEL SBD no ha fallat i jo tampoc que l'he vist a les tres corbes  :yipi: :yipi:

Mati calorós, sense companys de barqueta, però amb la sensació de tornada al "cole" on he pogut saludar uns quants correcats  :^^:

El recorregut a tres voltes m'ha agradat  :whistle: i els serveis més que correctes  :^^:

En carrera patit ensurt del Polgi i de la No Surrender; el primer ja m'ha avisat que amb les cames escalfades tirava i que estava allà de pas  :mdr: i la segona estava posant remei als seus mals amb molta sereno i tranquil·litat per part meva  :great:

El primer i segon de la mitja crec que m'han doblat a la segona volta  :grrrrrr:, però per la resta només he patit l'avançament d'en Sandman i no d'en jordi mas, al que només he vist a la sortida  :he:

A l'espera del resultat oficial temps de 1h51min40s (bastant per sota dels 1h55min  :whistle:), les voltes han passat ràpid tot i la calor i l'aigua calenta, el tram més agraït el d'anada i tornada on he pogut saludar més companys i els bombers i corva MIGUEL; llàstima que els ràpids i els lents han quedat fora del meu abast  :^^:

www.strava.com/activities/699984475

Al acabar intercanvi llarg d'impressions/objectius amb en Carles#22 i vist i no vist de la No Surrender que anava amb preses, però perfectament recuperada :yes:

Hem aprofitat per fer massatge on hem coincidit em en DaniRSabater  :happy:; he comprovat que tenim un bon fitxatge, ja veureu que ràpid progressarà i amb molt més seny que alguns altres  :yes: :whistle:

El pitjor que després de la dutxa ja era prou tard i he marxat sense ST  :surprised:

Propera parada la Mercè on anirem a per totes i amb la motivació extra d'en jordi mas, objectiu sub42 o millor dit sub jordi mas  :666: :love:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 13:33 #144 per DaniRSabater (Associat/da)
El plaer ha estat meu MIGUEL SBD!!  8)

Be!! un cop a casa es hora de fer balanç d'aquesta cursa: he de dir que ha estat una experiència genial i dura a parts iguals  :wink2:

faig 3 evaluacions personals positives i una de negativa:

1er : he acabat! ja se que sona conformista però es el meu debut aixi que  8)
2on: no he caminat. també sona conformista però creieu-me quan dic que he tengut sa temptació de fer-ho més d'una vegada  :arf:
3er: res de lesions ni recaigudes. Havia tengut mal de genolls i ni l'he notat.  :party:

la part negativa: he pecat de ignorant/novato/flipat (digueu-li com volgueu  :mdr:) i m'havia marcat un objectiu de 1h 50m
he arribat en 1h 58m 58s pero també he de dir en defensa meva que el meu GPS m'ha marcat gairebe 21,5km!! . Igualment sense excuses .. un objectiu de 1h55 o fins i tot de 2h hauria estat mes realista  :whistle:

En l'apartat noves amistats també molt content!! m'he tornat a trobar amb No Surrender durant la cursa i ens hem animat mutuament. Permet-me que te digui que estas a tope!!  :yipi:
També m'he trobat amb en Jordi69 amb qui he conversat una estona un cop acabada sa carrera..

En definitiva, un plaer!!  :party:

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 14:10 #145 per jordi mas (Associat/da)

:party: :party:


Propera parada la Mercè on anirem a per totes i amb la motivació extra d'en jordi mas, objectiu sub42 o millor dit sub jordi mas  :666: :love:


Salut!
Jordi


Ens veiem a la Mercè.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 14:16 #146 per MIGUEL SBD (Associat/da)

:party: :party:


Propera parada la Mercè on anirem a per totes i amb la motivació extra d'en jordi mas, objectiu sub42 o millor dit sub jordi mas  :666: :love:


Salut!
Jordi


Ens veiem a la Mercè.

Anem junts en la Mercè  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 14:19 #147 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Gràcies per vindre a totes I tots  ha sigut un gran plaer de poder animar-vos sou la ostia ús he vist molt bé sent un día molt caluros tinc encare les mans dolorides d'aplaudir  :love: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 14:28 #148 per ericmm (Associat/da)





Ha sido una carrera muy buena! 

Gracias a MiguelSBD y los otros voluntarios :great: :great:

Fotos en highres: www.dropbox.com/sh/v1l6azg12nqixfy/AAB6I...6-Fu5Q74VwV9_da?dl=0



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 17:13 - 04 Set 2016 17:19 #149 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola companys!!!

Hem tocat fons, oi, avui amb el temps.

Moltes gràcies Paisà Ericmm per la foto, i Miguel SBD per els ànims x 3  :great: :great:

Bé, començo amb una crítica (constructiva, és clar), però si una cursa val 17€, pots també demanar els serveis  :whistle: :whistle:

Punts negatius:
* Una cua impressionant a falta de 20', perquè hi ha havia només un senyor (gran feina per la seva part, fent centenars de sèries de 30 metres) a la guardaropia, apuntant el teu número, grapant-lo, i deixant la bossa al seu lloc. Per sort, quan faltaven 20' van venir un noi i una noia jove que ajudaven...
* Les dutxes estaven a un bon lloc, prou a prop de l'arribada, però no hi havia cap cartell indicant les dutxes de les noies.
(alguns van tenir una sorpresa agradable, i algunes una sopresa desagradable, però tenia fàcil solució :whistle:)
* Una sortida amb 3500 persones, per un carrer estret i sense calaixos.... em sembla que no és lo més adient. De fet, no entenc que els de la mitja no sortin uns minuts abans, que hi havia móólts corredors de la cursa popular.

Està clar que no m'hauria recordat de tot això si hagués fet una bona cursa, però bé  :sarcastic:

Un plaer poder saludar a tants amics i amigues Correcats, abans i després de la sortida!!
La meva idea era anar amb el Dani, Hansi i Guiri, però sempre surts una mica nerviós amb tanta gent, i encara que anava molt lent, ja no els veia. El meu error va ser després seguir durant un parell de kms a un Carles #22 en gran estat de forma (només veure´l ja es veia). Era fàcil seguir-li, però sabia que avui no era dia per intentar-ho. Li vaig deixar (sense dir res), de amagat, i ell va fer una gran cursa sub 1h30  :party:

Així que vaig anar sól, no molt davant de Dani i Hansi, i una mica adarrerit el Guiri , i va ser un plaer rebre els ànims de Miguel!!
Vaig fer la primera volta a 30:55 i veia al tandem Dani&Hansi a només 15", i esperava que podia anar amb ells... però no van passarme fins molt després. Vaig fer la segona volta a 31:07 (1:02:02) i ara estaven a només 10".
Gràcies cachirulo pels ànims :great:

Encara estava més o menys viu, però al km 16, en plena pujada, ja vaig perdre les ganes de córrer, i començava a fer càlculs.
1:11. Es a dir, si feia 2 kms de 5:00 i 3 de 4:30 encara baixava de la hora 35.
I fent càlculs, xocant la mà amb nens, iaies, i Miguel, vaig anant fent fins que al km 18 em van passar D&H. Deien que els podia fer l'atxassu al final, però ja sabia que avui era cosa impossible.
Però els 3 kms més durs (17-19) vaig fer raonablement bé (4:43+4:39+4:42) i ja passat l'últim avituallament sabia que baixaria de la hora 35 (com ha baixat el llistó  :oops:)

I així va ser. Vaig anar fent els últims 2 kms, fins que a falta de 200 metres un guiri boig  :love: va gridar "Dennis va va vaáá", i sense saber que era ell, guiri, vaig accelerant per arribar junt amb ell.
Moltes gràcies campió, que gràcies a tu vaig fer uns últims 100 mtr sub 3'50"/km, però estava tan fet pols que no podia ni parlar amb tu...

Total: 1:34:07, mig satisfet, però clar....es pitjor temps en 6 anys  :whip: :whip:

Lo millor, una llarga Sessió Tècnica amb moltes birres i bona companyia  :party: :party:

Només llàstima que no hagi pogut fer una foto dels plats de Hansi amb la seva recuperació post-cursa  :rofl: :rofl:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 17:30 #150 per Dennis Teuling (Associat/da)

El primer i segon de la mitja crec que m'han doblat a la segona volta  :grrrrrr:, però per la resta només he patit l'avançament d'en Sandman i no d'en jordi mas, al que només he vist a la sortida  :he:


Vigila, que una volta més així l'any vinent el Jordi Maset dobla també a tu  :whistle:

He vist alguns amb molt bones sensacions, David77 (5è), Carles#22, Jordi Mas, Genís, ......   :great: :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 17:38 #151 per cachirulo (Associat/da)
Dennis en la segunda vuelta tu cara era muy distinta a la de Dani y Hansi y se veía claro que te pillarían.
El tema cajones es el de siempre,cultura deportiva. Alguna vez se ha hecho lo de salir 10' después la media y te aseguro que es insufrible,un continuo slalom.
Cuando he terminado la de 7 he brindado con cerveza fresca,apiadandome de vuestras almas por lo que os esperaba. :he: :love:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 18:01 #152 per Jordi (Associat/da)
Gracies per les fotos  :great: Molt d'acord amb els punts negatius d'en Dennis  :yes:

El primer i segon de la mitja crec que m'han doblat a la segona volta  :grrrrrr:, però per la resta només he patit l'avançament d'en Sandman i no d'en jordi mas, al que només he vist a la sortida  :he:

Vigila, que una volta més així l'any vinent el Jordi Maset dobla també a tu  :whistle:

Anava mirant enredera per si calia esprintar lo just per no se doblat :whistle:

:party: :party:


Propera parada la Mercè on anirem a per totes i amb la motivació extra d'en jordi mas, objectiu sub42 o millor dit sub jordi mas  :666: :love:


Salut!
Jordi


Ens veiem a la Mercè.

Anem junts en la Mercè  ;)

Quina por de barqueta, ara no hem puc tirar enrrere  :beurk: m'encanta :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 18:07 #153 per Dani (Associat/da)
Vinga, del 10 al 0.

10 -> Dues dones grans, bastant grans, animant soletes cap al km2 Hauran estat més d'hora i picu animant a tots els corredors. Encantadores.

9 -> No haber pres mal. Ja se que sona molt heavy. Però avui era un dia per agafar un pajarón del 17. Hem encertat de ple en el ritme i en progressio . Voltes 31.10 31.06 30.37 + meta, total 1h33'18"

8 -> Fer tota la cursa acompanyat del Hansi. Que per molt que digui, anava molt més sobrat que jo.

7 -> En Miguel SBD no falla, quin crack. Tot i que no estava a la seva curva per canvi de circuit, que per mi, ha estat un encert.

6 -> Acabar la mitja marató de Sabadell numero 11 consecutives 11/11 ! Oju al datuuu

5 -> No fer barqueta amb en guiri i en Dennis. Ens ha fallat la planificació i algú que ha dit que sortiria a 4.30 i ha fet sub1.30

4 -> Cues inexplicables. Al guardabosses el pobre home no donava l'abast !

3 -> Aigua calenta al acabar. Es com beure sopa calenta a l'estiu, dios...

2 -> La calor. Avui queia foc

1 o 0 -> Per ningú. Ningú s'ho ha merescut  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 19:22 #154 per Paco Barcia (Associat/da)
Bueno pues eso.

Primera media después de cinco años y medio y cinco sin salir a correr así que mas que contento.
Como ya he comentado antes por diversas circunstancias que suelen pasar en la vida he estado cinco años sin correr, empece ha salir otra vez hace poco mas de cuatro meses, justo después de la cursa de San Quirçe, memorial David Rovira en este tiempo he corrido la cursa de la Campana en Vacarisses, y la de festa major de Terrassa asi que ahora tocaba una media, me queda pendiente una de diez pero por motivos laborales no he podido cuadrar ninguna, no es que vaya a parar cuando haga la de 10 no, no es esa mi intención mi intención es probar a ver que tal va mi entreno hasta ahora.

De la media de hoy muy contento hasta el Km 17 he mantenido un ritmo cómodo sin ir forzado en ningún momento, el objetivo era ver como respondía a la distancia, intentando mantener siempre el mismo ritmo 6/6:10 y a partir del km 17 cambiar el ritmo a ver que tal y así lo hice baje hasta 5:30/5:35 y las sensaciones seguían siendo estupendas quizás podía haber apretado mas, pero eso no tocaba hoy, al final 2:08. para mi muy bien.

Como siempre un placer saludar a los Correcat, a los conocidos y a los (para mi), nuevos/as, a los que poco a poco espero ir viendo en las cursa que pueda correr.

Dani, un placer como siempre volver a saludarte a ti hacia 6 años que no te veia y sigues igual de joven y corriendo veo igual que siempre junto a Hansi que como tu otro Crac.


Saludos.







No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 20:07 #155 per tonivet (Associat/da)
Despres d'un munt d'anys sense correr aquesta mitja, vaig decidir apuntar-me per a fer un entrenament amb una mica mes d'alicient, la ultima tirada llarga de la setmana passada vaig acabar fatal, parant un km abans.

He vist un munt de correcats adanistal, rül, cachirulo, dennis teuling, carles22, jramon, amic, pol26, JRDi69, dani, hansi, ferrun, guiri, gorka, jordi mas, polgi, gemma, sandmannn, jordi mas, MIGUEL SBD, JJ SBD, DAVID77 i mes que m'oblido.

La veritat es que aquesta setmana nomes he entrenat 5 dies per cansament, portava 3 fent-ne 6 i m'ha anat be aquest descans. L'objectiu era fer la mitja a 4'45" aprox a 1h 40' i les 3 voltes m'han sortit molt regulars: 32'35", 32'57" i 32'27". He acabat molt satisfet i molt sencer, no he acusat massa la calor , finalment 1h39'34" a 4'39" de mitjana segons el meu fore.

He intentat enganxar-me a la barqueta de 1h40 quan m'ha agafat pero no m´hi trobava comode i els he deixat marxar, tambe m'han passat en danistal i en guiri que els he vist molt forts.

Sembla que torno a tenir la preparacio de NY encarrilada, ara nomes falta que baixi la calor  :grrrrrr:

La setmana que ve tinc tirada llarga de 2h15' a veure si trobo una manera de correr en grup  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 20:08 #156 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Enlace clasificaciones cursa Sabadell 7, 14 y 21 Km.
sportmaniacs.com/ca/races/xi-mitja-marato-de-sabadell-2016

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 20:13 - 04 Set 2016 20:17 #157 per No Surrender (Associat/da)
Una més a la butxaca!!!!  :party:
És la tercera vegada que faig aquesta mitja (i només n'he fet 18 en total), la veritat és que el circuit no me mata. és a principi de temporada i normalment fa una calda increïble (lo d'avui no ha tengut nom), però tot i així si puc la faig. A més, els tri- ànims de'n Miguelón fan molta, moltíssima il.lusió.
Avui el Míster ja m'havia dit que xino-xano, i jo que som una al.lota aplicada li he fet cas, amb la previsió de calor que faria ja he fet un mini-escalfament i he sortit ja amb una aigua a la mà, no tenia cap intenció de patir gens ni mica. Tot anava més o menys dins lo previst fins que al KM 10 i pico (uns 300m després de veure en Miguelón he començat a notar que me marejava, abans que anàs a més, m'he aturat, he pres un gel, he begut aigua i quan he vist que tot tornava a la normalitat he decidit seguri amb ritme una mica més lent...la intenció era arribar als 14km, que allà hi havia en tonisp que havia acabta la seva cursa, una vegada allà decidiriria si segui o no....així ho he fet, i com quan he vist a en tonisp ja me trobava millor he decidit continuar, tot avisant-lo que aniria una mica més lenta...al final han caigut els 21.097 en 1h52'24". Per mi satisfeta, ja que he pogut acabar l'entrenament. Però la veritat que molt avorrida, ja que avui no he acabt trobat grupet per poder anar fent, només m'heu fet somriure quan m'he creuat o he coincicit algun momentet amb algún de voltros.  :love:
Dani, jo anava a un ritme bastant més lent que el teu i he vist a les dues senyores, i estaven amb una al.legria que no vegis, a la darrera volta les he piropejat una mica i s'han posat a riure...jo de gran vull ser com elles!  :love:
Polgi, com has cabat?, després quan m'has avançat he suposat que el tema ja estava més controlat...esper que no sigui res!!!!
DaniRSabater Enhorabona pel teu debut!!! Avui has fet una Mitja i a més tens marca a Sabadell!  :intello: ...però tens raó, probablement essent la primera, tenint en compte el perfil i la calor que feia, has pecat d'agoserat, però això t'ha de servir coma aprenentage positiu. Igualment enhorabona!!! Als darrers 100m t'he vist i t'he cridat, però no m'has sentit. i no passis pena, que és una Mitja ben mesurada, el GPS t'ha de servir d'orinetació, una mitja ja és normal que te surti lo que t'ha sortit al rellotge, si te surten molts metres de menys, llavors és quan t'has de preocupar!. Descansa i prepara nous objectius!!!
Barcia, felicitats per la teva cursa després de tant d temps  :yes:.

Vos he vist a uns quants, especial il.lusió poder saludar amolts del JBTeam, la veritat és que m'hagués agradat poder quedar-me més a saludar a molts altres, però com sempre amb presses!  :whistle:
Felicitats a tots els que heu fet la cursa, ja que avui ha estat horrorós la calor que feia... :beurk:
Au, fins a la propera!!!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 20:35 #158 per periku (Visitant)
Bones gent,

Avui tot i ser prudent ja sabia que patiria i com no , he patit els darrers 4 kms però he salvat el meu entrenament dignament per tal com estic  :party:

He fet 5,5 kms previs i m'ha anat de poc no arribar tard a la sortida  :whip:, després la Mitja a un ritme "lent" completant una  tirada llarga total de 26,6 kms per la meva preparació "valenciana".

Aquesta ha estat la meva tercera participación en aquesta Mitja i li poso nota alta, per organització i serveis, pels voluntaris i en especial Mr.Miguel SBD li poso un excelent  8)

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 21:23 #159 per Jordi (Associat/da)
Classificacions CoRReCaTS

7 Kms
sportmaniacs.com/ca/races/xi-mitja-marat...search/CORREDORS.CAT

14 Kms
sportmaniacs.com/ca/races/xi-mitja-marat...search/CORREDORS.CAT

21 Kms
sportmaniacs.com/ca/races/xi-mitja-marat...search/CORREDORS.CAT

El meu temps oficial 1h51min35s, molt lluny dels 1h38min04s  :whistle:; crec que ja no juguem a la mateixa lliga  :beurk:, però intentarem donar la sorpresa  :666:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2016 22:27 #160 per gorka (Associat/da)
No us hi capfiqueu gaire, que la cursa és més per a superar-la que no per fer grans registres.
Un 10 per les senyores que ha dit en Dani, també pel Miguel_SBD i en Pau que estaven allí animant.
Per a l'organització: felicitin el senyor del guardarroba, que s'ho mereix... però l'any vinent no el deixin sol. Mirin de solucionar el tema de la temperatura de l'aigua als avituallaments. A banda d'això, prou bé!
Gràcies als bombers per la cortina d'aigua i per deixar mig carrer sec per a els que no ens agrada mullar-nos quan no plou.
Efectivament, com pronosticaven en Dani i Hansi abans de sortir he fet gasosa... però justeta. He pogut anar amb progressió fins a l'últim avituallament, però allí m'he fos i m'han sobrat un parell de quilòmetres... llàstima perque eren de baixadeta :'(
He acabat amb 1h45' que era el temps que creia que podia fer... potser amb una calor "normal" hauria sigut una mica menys.
Un plaer compartir-la amb vosaltres, amics.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.