XVII Medio Maratón de Madrid - 02/04/17 9h

XVII Medio Maratón de Madrid - 02/04/17 9h

07 Abr 2017 18:05 #21 per NACHOSBOYS (Associat/da)

Ha anat perfecte, he patejat Madrid tot tapejant com magrada sense miraments ni consciencia; només el Dissabte vam fer "bondat" sopant a un italia per allò de la càrrega d'hidrats i em vaig hidratar amb aigua; cosa que no havia fet des de que vaig arribar Divendres a la nit i em va sentar malament perque Diumenge al matí vaig fer net del tot :oops:

Espero estar més a prop del Sub1h50 que del Sub1h55, però amb les pujades i la distancia m'estimo ser més conservador que de costum  per gaudir més i no patir tant ;)

Començaré pel final amb dos detalls; objectiu més que aconseguit 1:51:31, sense patir i amb pit stop per alliberà l'extra d'hidratació abans del Km 10  :mdr:

Ens aixequem a les 5:30 sense que soni el despertador programat a les 6h (la sortida era a les 9h i la foto a les 8h30 màxim), com que hi ha temps em dutxo i esmorço les galetes amb mel, plàtan, orellanes (orejones); tot d'importació de casa  :^^: i fem unes quantes visites al bany  :oh: l'aigua del sopar que era de la aixeta no m'ha sentat gens bé; sort que avui vinc a "passejar"  :beurk:

Em torno al llit i m'adormo fins les 7h45 que sona el despertador i després de la última visita al bany ya tenim tot a punt per anar a una foto de "correcats espanyols"; he de buscar suport de grup durant el recorregut i potser així el trobaré  :clown:

Caminant fins el punt de trobada a 2Kms de l'hotel al costat de la sortida i amb un ambient fresc però ideal per correr  :yipi:
Retrobada amb l'unic conegut el dia anterior recollint la samarreta i presentació amb un parrell més dels "correcats espanyols"; no és lo mateix i vaig amb la samarreta CoRReCaT  :love:; sensació de ser l'ovella negre del grup tot i la semblança de colors  :winktongue:

Ens acomiadem i vaig xerrant fins el lavabo on faré l'últim riu abans d'anar cap al calaix  :party: :party:

Els calaixos separats per número  :surprised: i ja veig per les posicions dels globos que no han tingut en compte la marca indicada, però millor així tindré sensació de passar gent  :^^:
Apareix un integrant de la foto del matí e intercanviem quatre paraules per veure intenció, però vol fer 2h; ja porta 5Kms previs i està fent tirada llarga així que sort i cadascu per la seva banda  :^^:

Sortida neta i buscant sensacions, no he escalfat més que del lavabo al calaix  :eyes:; 5:46 primer kilòmetre de volta automàtica. Avui gaudirás  :rofl: :rofl:
No hem trobo malament, però el ritme es bastant superior a l'esperat i tampoc vull pasar tot el matí corrent/caminant; 5:42 segon kilòmetre de volta automàtica. Feia pujada, però millor deixo de mirar i el que demani el cos  :^^:

5:17 tercer kilòmetre de volta automàtica, aixó s'anima i ja he escalfat o fa baixada o ja no hi ha tanta gent; i a partir d'quí es va acabar el mirar el rellotge  :yes:

Els punts kilòmetrics veia algun de tant en tant, però no em semblavem significatius per mirar el crono i anava fent buscant integrants de la foto del matí per distreurem  :happy:

Vaig creuar amb un que fará la marató de Madrid i que feia tirada llarga suau i el vaig deixar derrera després de intercanviar quatre paraules.

Les sensacions durant la cursa van millorant de manera exponencial, però... sempre hi ha un però i és que tenim pixera i no em veig arribant al final aguantan-me  :beurk: Arribant al Km 10 pit stop i com nou  :oops:

Aprofitant que fa baixada i que he frenat accelero una mica més de lo normal ja que vaig que ara sí això està fet (acabaré sense problemes) i arribant al Km 11 em prenc el gel per no defallir i per si vull accelerá i tenir xispa al final per l'atxassu  :666:

En algun moment diria que sobre el Km 16 em passen tres fletxes integrants de la foto del matí que van dos llebregant a un tercer que va rondinant que l'han rebentat aquests cabrons i que van accelerant  :rofl: :rofl: Quatre paraules i marxen endevant; dubto en enganchar-me, però només parla el reventat i potser els altres no els fa gracia la meva samarreta així que guardo puntet per la pujada del Km 18,5  :great:

Això ja està a tocar i tenim la pujadeta anunciada :yipi: es nota que tinc força i he guardat prou així que a patir una mica i que no baixi el ritme  :party: :party:

Com sempre quan surts d'on toca i vas accelerant son pocs els que m'avancen i la moral va pujant i pujant; Km 20 mirem crono i calculem; sub1h55 sense problemes, em de fer sub1h52, però no descartem sub1h51  :glasses:
Una altre marxa més i a meta que m'espera la medalla i el final d'un dia atletic esplendid  :party: :party:

Últim kilòmetre a 4:44 i metres finals a 4:17  :yipi: :yipi:
Sense atxassus que hi ha massa gent i ningú conegut  :clown:

Deix-ho el track perque critiqueu  ;):
https://www.strava.com/activities/925364925

21,46 km a ritme mitjà de 5:12 i pulsacions màximes i mitjanes de 172 i 158 respectivament  :great:

M'estic espantant perquè còrrer per sensacions es lo millor que hi ha per no patir i gaudir, però els atxassus han de tornar i l'atac a MMP també i no vull deixar-ho tan aviat :P


Salut!
Jordi


Bona crònica company!!  :love:

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.