Mitja marató de l’Espirall 19/11/2023

Mitja marató de l’Espirall 19/11/2023

12 Oct 2023 23:06 #1 per RUNandWINE (Associat/da)
Hola!
Dimarts ja van obrir les inscripcions per la mitja de l’Espirall.

Com fa alguns anys, mantenen preus (10 euros la inscripció) i hi ha l’opció de fer el pack mitja + 10k de Vilafranca del 28 de gener per 5€ més.

Tota la informació a la web de la cursa: mitjaespirall.cat/

Ja m’he inscrit, objectiu de baixar de 1:39:41 i fer MMP en mitja i fer sub 45 en 10k mentre preparo el gran objectiu de cada any, la marató de Barcelona.

A veure si coincidim uns quants Correcats i segueixo desvirtualitzant companys.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2023 12:37 #2 per andreugg (Associat/da)
Bones jo vaig poder-me inscriure anticipadament amb el codi que van enviar als corredors de l'anterior edició. És una mitja que m'agrada i a més a mi en tren em cau igual que anar a Barcelona així que bé!

Jo no aniré tant ràpid com tu RUNandWINE jejej jo amb gaudir-la i seguir sumant kms de cara València content.

Salut i ens veiem pastanagues!

Mare meva ara veia que va ser la primera cursa que vaig enregistrar i amb el mòbil cutre cutre el video jeje Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2023 22:49 #3 per andreugg (Associat/da)
Per si algú necessita l'enllaç mitjaespirall.cat/

Data: 19/11/2023
Distancies: 21K 5K
Preu de la mitja: 10€ (Opció a enviar el dorsal a casa per 3€ més)
Circuit i Temps homologats per la Federació Catalana d’Atletisme (FCA)

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 14:03 #4 per Jorfer (Associat/da)
Un més que està apuntat on faré kms de cara els objectius maratonians dels propers mesos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 14:32 #5 per Barceruel (Associat/da)
Acabo de fer també la meva inscripció a la Mitja i la de la Judith als 5km.

L'endemà tinc un entrenament llarguet (80-85 km) amb en Dabit així que, si li poso una mica de seny, igual m'hi poso a tirar d'en RUNAndWINE per ajudar-lo amb la seva MMP. I sinó, dilluns entrenaré "amb cansament". :laughing: :laughing:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2023 00:15 #6 per RUNandWINE (Associat/da)

Barceruel va escriure: Acabo de fer també la meva inscripció a la Mitja i la de la Judith als 5km.

L'endemà tinc un entrenament llarguet (80-85 km) amb en Dabit així que, si li poso una mica de seny, igual m'hi poso a tirar d'en RUNAndWINE per ajudar-lo amb la seva MMP. I sinó, dilluns entrenaré "amb cansament". :laughing: :laughing:


Home, assenyat sí que se’t veu…entrenaré per posar-me a punt 😁

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2023 13:47 #7 per Roubby (Associat/da)
Hola!

Aquí un altre que s’ha apuntat.
L’objectiu és fer-la com un entrenament de cara a l’objectiu de l’any, la marató de València. Suposo que estaré entre 1.40-1.45.

Saluts!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2023 21:18 #8 per andreugg (Associat/da)
Oh quin luxe veure que això s'anima!

Roubby Segur que faràs menys temps! Que el tram de tornada cap a Vilafranca s'acostuma a esgarrapar temps. I res ens veiem per allà i a València qui sap com solament som 4 gats corrent :laughing:

Barceruel res una tiradeta de 21k abans de sumar dues maratons hahaha! Mare meva!! Ens veiem per Vilafranca!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2023 17:32 #9 per Jorfer (Associat/da)
Roubby, farem menys i ho saps. Com molt com molt farem 1:39:59

Andreugg&Barceruel
ens veiem per la terra del cava.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2023 20:05 #10 per Seneca (Associat/da)
Bona tarda, m'afegeixo a la barqueta no oficial d'en Barceruel.
Ens veiem, Corredors!
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2023 18:16 #11 per Mona (Associat/da)
Una altra que està inscrita a l'Espirall aquest diumenge!
Com que la sortida és a les 10:30, ens veiem per fer foto CoRReCaT a les 9:45 al costat de l'arc de sortida, em consta que serem un bon grupet de CoRReCaTS, així que a veure si ens veiem per la foto!
Fins diumenge!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2023 12:01 #12 per Jorfer (Associat/da)
Allà ens veurem.

Fem barquetes?

Sub 1h37'30" Jorfer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 18:50 #13 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda!!

Amb quina alegria tornes a casa quan vens de fer, potser la millor mitja de Catalunya en quan a organització i on el corredor se sent més cuida´t i mima't per l'organització. Tot tipus de detall abans, durant i després de la cursa. Un luxe.

Organitzadors sou molt bona gent!!! I ho feu molt bé!! Teniu una cursa impecable

En quan a la meva mitja m'ha sortit una mica més lenta del previst doncs m'he distret molt a la pujada i no he calculat el temps perdut per a fer la fita que volia, però de totes formes satisfet pel temps fet 1:38:45 per a ser un entreno amb dorsal i pensant en que d'aquí quinze dies tinc una tirada de 42 per València.

Un plaer saludar a molts amics i coneguts i un plaer compartir barqueta amb Roubby, Sèneca, Barceruel, Mamen,Sergicb, germans SinCamiseta?, Nachosboys i RunandWine.

Enhorabona Yeray i Carlos per les vostres mitges extratosfèriques.

Adjunto foto prèvia a la sortida.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 21:25 #14 per RUNandWINE (Associat/da)
Mitja feta i encara hi dono voltes i no trobo explicació de què m’ha passat.
L’objectiu era baixar de 1:39:41 i fer MMP…i he acabat fent 1:46:05, amb molt males sensacions i anant incòmode tota la cursa. De fet, al km 4, abans de sortir de Vilafranca en direcció a Les Cabanyes m’he arribat a plantejar fer mitja volta i deixar-ho estar.
Abans de la cursa estava convençut que faria MMP i que baixaria de 1:39 i fins i tot que podia baixar de 1:38. Fa un parell de mesos vaig fer el circuit de la mitja com a entrenament i sense apretar i vaig fer 1:43. Durant aquests 2 mesos he entrenat bé i he tingut bones sensacions i avui per lògica havia de baixar el registre. No sé si ha estat la calor, els avituallaments amb gots de plàstic o el cansament acumulat o senzillament que avui no era el dia i prou. Però bé, una mala cursa és un bon entrenament i ara canvi de xip i a començar a preparar la Marató de Barcelona. Queden 16 setmanes. Començo la preparació. I l’any que vé a buscar la revenja a l’Espirall!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 22:20 #15 per Jorfer (Associat/da)
No li dones voltes RunandWine no passa res, per la raó que sigui el cos i el cap t'han dit que avui no tenien ganes de patir i ja està. A mi també se m'ha marxat el temps que volia una mica però no passa res.

Continuem sumant que és l'imprtant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 22:29 #16 per RUNandWINE (Associat/da)

Jorfer va escriure: No li dones voltes RunandWine no passa res, per la raó que sigui el cos i el cap t'han dit que avui no tenien ganes de patir i ja està. A mi també se m'ha marxat el temps que volia una mica però no passa res.

Continuem sumant que és l'imprtant.


Si, ja no li donaré més voltes, avui no era el dia i ja està.
Demà començo el compte enrere de 16 setmanes per la Marató de Barcelona i ja aniré penjant els resums setmanals dels entrenaments al fil. Em servirà de teràpia 🤣

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2023 11:30 #17 per Josep80 (Associat/da)
avui he escrit aquest e-mail a l'organització:

"Bon dia,
un any més, i ja en són uns quants, un plaer haver participat en aquesta cursa.
Cursa ben organitzada, felicitacions.

Malgrat tot, hauríeu d'intentar que el que va succeir en l'avituallament de Guardiola de Font-rubí no es repeteixi en pròximes edicions. No és acceptable que bona part dels participants (no, només, els últims) es trobessin sense aigua en arribar en aquest avituallament, i que, a més, se'ls oferissin gels energètics, quan una de les regles d'or del runner és de "NO PRENDRE GELS SENSE UN BON GLOP D'AIGUA", mai en sec, atès que pot provocar l'efecte rebot, i tenir una baixada de rendiment molt important.

Salutacions."

total maratons: 51 (en 36 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2023 15:50 - 20 Nov 2023 15:53 #18 per mario.cat (Associat/da)
Ahir, tal com diu en Josep80, vàrem fer la Mitja de l'Espirall a Vilafranca, encara que no hi soc a les fotos prèvies per un mal entès en els horaris anunciats. Que li farem.

La tenia plantejada com una tirada de manteniment després d'haver fet Porto fa 15 dies i tenir València d'aquí 15 dies. Volia fer-la xino-xano, però renoi, com em costa controlar-me.

La pujada la vaig fer darrera de la llebre de 1h59' i sense buscar mes pretensions. Vaig anar un parell de quilòmetres junt al Josep80 i l'Arcadi. Quin parell de craks, redeu. Poc a poc vaig anar pujant tranquil·lament i vaig passar a la llebre abans d'arribar a Guardiola de Font-rubí.

Però renoi, va ser donar la volta i el turbo es va activar i la vaig fer molt ràpida quan no feia falta i no hi havia cap necessitat. Els darrers 8 k's entre 4'30" i 4'45" i passant les llebres de 1h54' i la de 1h49'. La pujada del k18 a 4'40" constant i arribada a meta en 1h47'55".

Cursa molt ben muntada de cara als corredors (de fet, es l'única que conec que donen esmorzar abans de la cursa) i un plaer de veure a tants Correcats endollats i en tant bon estat

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2023 11:44 #19 per Josep80 (Associat/da)

Josep80 va escriure: avui he escrit aquest e-mail a l'organització:

"Bon dia,
un any més, i ja en són uns quants, un plaer haver participat en aquesta cursa.
Cursa ben organitzada, felicitacions.

Malgrat tot, hauríeu d'intentar que el que va succeir en l'avituallament de Guardiola de Font-rubí no es repeteixi en pròximes edicions. No és acceptable que bona part dels participants (no, només, els últims) es trobessin sense aigua en arribar en aquest avituallament, i que, a més, se'ls oferissin gels energètics, quan una de les regles d'or del runner és de "NO PRENDRE GELS SENSE UN BON GLOP D'AIGUA", mai en sec, atès que pot provocar l'efecte rebot, i tenir una baixada de rendiment molt important.

Salutacions."


Resposta:

"Bon dia Josep, certament ens ha arribat i ens sap greu que hagi sorgit aquesta incidència.
Certament vàrem fer un mal càlcul de gots i, per tant, els col·laboradors no us podien oferir l’aigua necessària.
Que fes molta calor no és cap excusa ja que certament la tendència de temps ha estat de bon temps i, per tant, ho podíem preveure.
Us demanem disculpes per la incidència i en pròximes edicions serem prou previsors perquè això no passi.
Us esperem en pròximes edicions i agraïm les vostres paraules per tal que puguem seguir millorant edició rere edició.

Salutacions,"

total maratons: 51 (en 36 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2023 11:46 #20 per gorka (Associat/da)
Una Mitja que si la gestiones bé, et pot donar molt bon rendiment. Fa anys que no la corro però per poc que pugui hi tornaré.
Una llàstima el que expliqueu de l'avituallament de Guardiola de Font-rubí. Espero que ho arreglin, perquè tenen prou experiència com per no tenir aquestes errades tan greus.
Deixar un sol corredor sense avituallament és una errada greu, sigui el primer corredor o l'últim. Tots mereixen el mateix respecte, s'han de garantir les mateixes condicions per a tothom, s'ha de cuidar la salut de tots els corredors i tots els participants s'han inscrit pagant la tarifa que s'ha fixat.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.