Eiiiiiiiiii!!! Hola gent!!!! Ja sembla que em puc moure una miqueta. Cursa bastant dureta no pel desnivell (nomes 800+), sino per la varietat de recorregut que hi ha. Asfalt, platja, terra, pista, corriol, pedra, roca solta, terres de cultiu.... qualsevol cosa que us podeu imaginar, molt i molt toboganera :surprised: massa pel meu gust.
Començem a les 8 del mati del centre de Tarragona i baixem cap a l'anfiteatre, el creuem i baixem cap a la platja, passem per unes caletes precioses pero no em puc encantar gaire perque el terreny es roca i si fallaves al mar que te n'anaves. Fem els recorreguts de platja(insufrible corre a la platja es lo pitjor) i ja pugem cap a la muntanya(ja era hora), fem un primer tram de pujada i molt be. Arribem al primer avituallament en menys d'una hora(km.9). Despres enfilem una pujada bastant forta pero curta i despres una baixada sostinguda i molt bonica per correr. Segon avituallament (km.15). Vaig molt be de forces i quasi no paro a caminar en cap moment. (km.20) en menys de dues hores, flipant amb mi mateix, pero arriba el mal moment del dia. Despres de passar per unes terres de cultiu i una estació de l'Ave baixem per un corriol molt tecnic amb pedra solta i que va directe a un tunel que passa per sota l'autopista. Abans d'arribar al tunel hi ha un gir de 180º per entrar i alla el genoll dret se,m regira i caic cap a baix fins als peus del tunel. Osti quin dolor al genoll, insuportable. Pero no podia abandonar alla, tenia que seguir, ja que estava alla. Arribo al 25. Avituallament, genoll una mica inflat, em posen unes cremes i palante. Pero ja caminant i nomes corrent per pistes de baixada facils. Km.33, darrer avituallament a l'acueducte(per cert, impresionant :surprised:). Alla em posen reflex a les dues cames perque ja tinc els cuadriceps una mica carregats. Vaig bastant be pero nomes caminant i em fot perque aquests darrers kms. si estas be pots anar molt rapid. Quan em falten 500 metres, merda!!! Em passa el primer de l'ultratrail(si, si, heu llegit be 84 kms. en 7 hores :yes: :yes: peaso makina). Total que el meu moment de gloria a l'arribada a la merda perque ha arribat el de l'ultratrail i a mi ni putu cas :rofl: Pero oblidar-se s'obliden fins i tot de posar-me la medalla :grrrrrr:
Pero bueno, en general molt content, sobretot dels 23 primers kilometres, recorregut molt ben parit(tret de 3 o 4 kilometres per una riera insufrible), senyalització inmillorable i molt ben organitzada en general. Punts a criticar(sempre de forma constructiva) pocs voluntaris (nomes avituallaments i prou), no havia ningu al recorregut, i potser un avituallament al 38 o aixi perque hi ha una sorpreseta que no surt al perfil que no t'esperes..
El meu genoll sembla que esta be, de moment no puc baixar escales, pero lo demes perfectament!!!
Gracies a tots pel seguiment, sobretot a pinelli31 que als cinc minuts d'haver acabat ja m'estava enviant whatsapps de felicitació i demes. I això reconforta i molt.
I fins aqui el totxo d'avui. Proxima parada X-Trail Arenys..