- Missatges: 406
ho he fet i tampoc Bernaus a veure si puc fer l'aportació el mateix dia en metalicMiguel, a mi em passava el mateix. Finalment he pogut per l´aportació mitjançant l´enllaç que hi ha al missatge del meep del dia 1 de juny.
De tota manera seria bó sol-lucionar el problema que hi ha a la pàgina de les inscripcions.
Inscrit als 1.000.
INSCRIPCIONS OBERTES!
Inscripcions a les sèries de 1.000m
Inscripcions a la prova combinada (1.000, 400 i 100m)
i també podeu fer les donacions per l'ELA:
Donacions
una pregunteta? Per que les donacions tenen que ser una quantitat ja pre-determinada? Es a dir si vols fer per exemple 30€, per que no pots fer-ho directament i tens que fer-ho en 2 vegades? entenc que es per algú requeriment del programa , oi?
Bé, donació feta :love:
Correcte. Es per un tema informàtic. Espero que no sigui cap impediment per la gent que vulgui donar una quantitat que no s'ajusti a una de les quantitats predefinides.
Salu2 i kms!!
Miguel, a mi em passava el mateix. Finalment he pogut per l´aportació mitjançant l´enllaç que hi ha al missatge del meep del dia 1 de juny.
De tota manera seria bó sol-lucionar el problema que hi ha a la pàgina de les inscripcions.
Inscrit als 1.000.
Yo correr correr como que
Pero la aportación :yes: ya está hecha.
TODOS A LA GRAN FIESTA CORRECAT
Miguel, a mi em passava el mateix. Finalment he pogut per l´aportació mitjançant l´enllaç que hi ha al missatge del meep del dia 1 de juny.
Inscrit als 1.000.
Ja està resolt a la web!
Merci!
Inscrit als 1000
!
Encara no havia participat mai als 1000 en pista, aquest any no m'ho perdo i amb més motiu...
Hauré d'entrenar això del km, fa anys que no faig aquesta distància i segurament voltar pel bosc a ritme cotxinero no ajuda...intentarem fer un paper minimament digne :mdr:
Inscrit als 1000
!
Encara no havia participat mai als 1000 en pista, aquest any no m'ho perdo i amb més motiu...
Hauré d'entrenar això del km, fa anys que no faig aquesta distància i segurament voltar pel bosc a ritme cotxinero no ajuda...intentarem fer un paper minimament digne :mdr:
Segons l'entrenament faràs millor o pitjor marca, però encara més important es el escalfament previ a la cursa, que no passi com l'any passat que com a minim 3 correcats van patir lesions musculars, quan més curta es la cursa més important es escalfar.
Molt ben dit Solteron¡¡¡
Inscrit als 1000
!
Segons l'entrenament faràs millor o pitjor marca, però encara més important es el escalfament previ a la cursa, que no passi com l'any passat que com a minim 3 correcats van patir lesions musculars, quan més curta es la cursa més important es escalfar.
Aquesta combinada s'està posant del més interessant!!!!! :yes: Hi haurà bofetades per "aspirar" al darrer lloc!!!
Jo m'adjudico molts "números"!! :he:
Suposo que no us ho voleu perdre aquest espectacle!!!Ens veiem el dia 21!!
Aquesta combinada s'està posant del més interessant!!!!! :yes: Hi haurà bofetades per "aspirar" al darrer lloc!!!
Sí que s'està possant interessant, si. Em sembla que ens divertirem :mdr:
Hi donen premi pel darrer classificat?
Sí que s'està possant interessant, si. Em sembla que ens divertirem :mdr:
Hi donen premi pel darrer classificat?
Doncs a les hores serà per a mi, d'això n'estic segur :he: