- Missatges: 18727
Es sap més o menys quin sera el ordre de les series de la combinada? Em refereixo a si primer es faran els 1000m, després els 400 i per últim els 100 o al revés. Merci!
pirata agus trobare a faltar el "hachaso" que ens vas fotre a la serie del Any passat
Continuem.
Ja tenim preparades les series. Us les penjem aquí per a que pogueu saber el vostre dorsal i quina serie correreu.
Evidentment no sempre esteu a la serie a la que voldriau, però l'hem intentat fer el millor possible. Esperem haver encertat les series per a que siguin mes competitives i tothom s'ho passi bé corrent.
Us preguem accepteu esportivament la serie assignada.
Recordeu que els organitzadors arribarem a les 9:00 i que la primera serie tenim pensada que s'iniciii a les 9:30. Us caldrà recollir el dorsal. Porteu imperdibles.
Ens veiem dissabte.
Salu2 i kms!!
Dorsal 13 a la serie 2 amb tots els cracks de corredors (Hansi, Korfbaler, Jorfer, Miguel_SBD, Anrol58.....)..tranquils nois que ja sabeu qui paga les birres per arribar l'ultim :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Dorsal 13 a la serie 2 amb tots els cracks de corredors (Hansi, Korfbaler, Jorfer, Miguel_SBD, Anrol58.....)..tranquils nois que ja sabeu qui paga les birres per arribar l'ultim :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Si et dic el que jo he entrenat en els darrers 3 mesos.....per riure.... :intello: Ara, per guanyar-te a tu, m'esforçaré
Ja tenim preparades les series. Us les penjem aquí per a que pogueu saber el vostre dorsal i quina serie correreu.
Evidentment no sempre esteu a la serie a la que voldriau, però l'hem intentat fer el millor possible. Esperem haver encertat les series per a que siguin mes competitives i tothom s'ho passi bé corrent.
Recordeu que els organitzadors arribarem a les 9:00 i que la primera serie tenim pensada que s'iniciii a les 9:30. Us caldrà recollir el dorsal. Porteu imperdibles.
Ens veiem dissabte.
Salu2 i kms!!
Doncs jo ho veig molt clar: en mxirau doblarà a més d'un :oh:Dorsal 13 a la serie 2 amb tots els cracks de corredors (Hansi, Korfbaler, Jorfer, Miguel_SBD, Anrol58.....)..tranquils nois que ja sabeu qui paga les birres per arribar l'ultim :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Si et dic el que jo he entrenat en els darrers 3 mesos.....per riure.... :intello: Ara, per guanyar-te a tu, m'esforçaré
amb una mà a l'esquena ja ho faràs sense esforçar-te'n gaire Toni . :love: :love:
Però com diuen per aquí : 'L'important es participar' :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ens veiem dissabte.
Salu2 i kms!!
Debu fa una setmana vaig dir que no podrà assistir i estava apuntat a la sèrie de 1000 i veig que estic a la sèrie 3 ... no podre anar per feina en el meu buit fica a un altre.
gracies ja esta feta la Donacio passar-lo molt be :yipi: :yipi: