Debutante creat un nou tema ' X Cronoescalada Solidària CoRReDoRS.CaT (29/12/18)' en el fòrum. fa 5 anys

Una vegada han finalitzat les 24h, iniciem la comunicació de la següent cursa solidària que s'organitza des de l'associació.

La data triada per aquest any és el proper 29 de Desembre de 2018.

Es tracta de la X edició de la cronoescalada solidària a Montjuic. Sí, sí... la dècima!! :great: :clap: :clap: :clap:

www.corredors.cat/cronoescalada

Es tracta de una prova benèfica. El recorregut és tant curt i sencill que el poden fer nens, adults i gent gran. Es pot fer corrent (si es fa a tope arribareu fàcilment al vostre màxim de pulsacions) o caminant, sols o acompanyats de pares, avis, fills, nets,amics...

El recorregut comença a la Font Màgica. Es puja per les escales (no es poden agafar les automàtiques perque això seria com retallar) i s'arriba al MNAC. En aquell punt està ubicada la meta volant que ens permetrà saber qui es l'atleta que ha pujat mès ràpid. Després tornem a baixar fins arribar novament a la Font Màgica on a cada participant se li donarà una bossa de obsequis.

El preu de l'inscripció es una joguina nova (o en perfecte estat) que no sigui bélica, i que NO vingui embolicada.

La prova es pot fer de 11:00 a 13:00. Arribeu quan us vagi bé. Doneu la joguina, escalfeu (optatiu) i comenceu quan estigueu preparats. Després de la prova, publicarem els temps de tos els participants. No hi ha premis pels guanyadors, així que la prova té un caracter no competitiu. La recompensa es haver participat en una acte benéfic com aquest.

A les 13:00 vindrà Creu Roja a portar-se totes les joguines per la campanya de CAP NEN SENSE JOGUINA de cara a la nit de Reis.

Us hi esperem a tots el dia 29 de Desembre de 11 a 13 a la Font Màgica!!

Salu2 i kms!!

Llegeix més...

Debutante creat un nou tema ' IX Cronoescalada Solidària CoRReDoRS.CaT (30/12/17)' en el fòrum. fa 6 anys

Una vegada han finalitzat les 24h, iniciem la comunicació de la següent cursa solidària que s'organitza des de l'associació.

La data triada per aquest any és el proper 30 de Desembre de 2017.

Es tracta de la IX edició de la cronoescalada solidària a Montjuic:

www.corredors.cat/cronoescalada

Es tracta de una prova benèfica. El recorregut és tant curt i sencill que el poden fer nens, adults i gent gran. Es pot fer corrent (si es fa a tope arribareu fàcilment al vostre màxim de pulsacions) o caminant, sols o acompanyats de pares, avis, fills, nets,amics...

El recorregut comença a la Font Màgica. Es puja per les escales (no es poden agafar les automàtiques perque això seria com retallar) i s'arriba al MNAC. En aquell punt està ubicada la meta volant que ens permetrà saber qui es l'atleta que ha pujat mès ràpid. Després tornem a baixar fins arribar novament a la Font Màgica on a cada participant se li donarà una bossa de obsequis.

El preu de l'inscripció es una joguina nova (o en perfecte estat) que no sigui bélica, i que NO vingui embolicada.

La prova es pot fer de 11:00 a 13:00. Arribeu quan us vagi bé. Doneu la joguina, escalfeu (optatiu) i comenceu quan estigueu preparats. Després de la prova, publicarem els temps de tos els participants. No hi ha premis pels guanyadors, així que la prova té un caracter no competitiu. La recompensa es haver participat en una acte benéfic com aquest.

A les 13:00 vindrà Creu Roja a portar-se totes les joguines per la campanya de CAP NEN SENSE JOGUINA de cara a la nit de Reis.

Us hi esperem a tots el dia 30 de Desembre de 11 a 13 a la Font Màgica!!

Salu2 i kms!!

Llegeix més...

Debutante creat un nou tema ' Servei de bar per les 24h (16-17/12/17)' en el fòrum. fa 6 anys

Si hi ha algun colectiu, grup d'amics, companys de curses, equip de la Trailwalkers.... que us volgueu fer càrrec del servei de bar de les 24 hores, si us plau, poseu-vos en contacte en privat amb mi (Debutante). Tenim una oportunitat de guanyar a 2 bandes: nosaltres guanyem perque oferim un servei de bar als participants, familiars i public durant les 24h. I vosaltres passeu una jornada treballant al bar que us pot reportar beneficis econòmics.

Els detalls els podem parlar en privat, però si algú està interessat, les condicions bàsiques son:

- Portar vosaltres tot el necessari per organitzar el servei: menjar, begudes, taulell, planxa o similar per fer entrepans, cafetera,.... Nosaltres us cedim punt de llum (endoll) i ubicació a l'inici de la rampa d'accés a la pista d'atletisme per a que tingueu bona visibilitat de cara a les persones que entren i surten de la instalació.

- No heu de pagar res per fer aquest servei. Només us demanem un donatiu amb la quantitat que desitgeu a la guardiola que hi haurà a secreataria durant les 24h. Els beneficis que guanyeu son per vosaltres. Si perdeu diners, nosaltres tampoc no ens fem responsables.

- Els preus i el menú es decisió vostra. Evidentment, uns bons preus i una varietat de productes facilita l'increment del benefici....

- Us demanarem ajuda en alguns moments puntuals com pot ser escalfar la xocolata dels jocs infantils o el tema dels cafés per la nit si no trobem cap patrocinador (estem buscant) que ens ho solucioni.

Si teniu cap dubte o voleu fer-vos càrrec, si us plau, poseu-vos en contacte amb mi personalment.

Moltes gràcies.

Llegeix més...

Debutante creat un nou tema ' Voluntaris per les 24h - 2017 (16-17/12/17)' en el fòrum. fa 6 anys

Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.

Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 16-17 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.

Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes en menys de 2 mesos i quan faltaven més de 3 mesos per disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat novament el nombre de places!! :great:

Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:

Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores :whistle:

A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dilluns 11 de Desembre. Seria per quedar cap a les 8:00 aprox, i la feina s'acaba cap a les 16.00 (en funció de lo ràpid que la poguem finalitzar). Es tracta d'anar amb la Mona i la furgo que lloguem a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització. Necessitem 2 persones disponibles durant aquella jornada.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dilluns 11 de Desembre de 8.00-16.00 aprox. 2 voluntaris:


Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari):
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:

Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:

Salu2 i kms!!

Llegeix més...