- Missatges: 849
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Debutante va escriure: Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.
Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 16-17 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.
Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes en menys de 2 mesos i quan faltaven més de 3 mesos per disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat novament el nombre de places!!
Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:
Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores
A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.
SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dilluns 11 de Desembre. Seria per quedar cap a les 8:00 aprox, i la feina s'acaba cap a les 16.00 (en funció de lo ràpid que la poguem finalitzar). Es tracta d'anar amb la Mona i la furgo que lloguem a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització. Necessitem 2 persones disponibles durant aquella jornada.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dilluns 11 de Desembre de 8.00-16.00 aprox. 2 voluntaris:
Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:
Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari):
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Dissabte de 19 a 21 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):
Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):
Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:
Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):
Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:
Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:
Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:
Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.
No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).
Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:
Salu2 i kms!!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer va escriure: Un any més s'apropa una nova edició de les 24hores, i, com no, un any més necessitarem de la vostra inestimable ajuda per poder dur a terme aquest gran esdeveniment.
Com ja sabeu, els diners de les inscripcions, així com els donatius que podeu anar fent a través del TPV, o si ho preferiu el mateix cap de setmana del 16-17 de Desembre, a les pistes de Can Dragó (Barcelona), es destinen a la lluita contra l'ELA.
Cada any la nostra prova té més renom dintre del mon de l'ultrafons. La International Association of Ultrarunners (IAU) ens ha tornat a concedir el "Silver Label" a les proves de 24 i 12 hores en pista i el "Bronze Label" per a les 6 hores. Aquesta distinció ens dóna un gran reconeixement, i això fa que la nostra prova tingui molta més repercussió entre els atletes d'ultrafons, nacionals i internacionals. De fet les inscripcions per les 24 hores individuals es van vendre totes en menys de 2 mesos i quan faltaven més de 3 mesos per disputar-se la prova. I mira que aquest any haviem ampliat novament el nombre de places!!
Per aconseguir-ho, a part de traballar per intentar fer-ho cada any millor, necessitem la vostra col·laboració, cosa que no dubtem aconseguir :yes:
Al igual que ja vam fer els anys anteriors, us donem l'oportunitat que trieu la tasca a la que voleu donar un cop de mà i l'horari en el que creieu que podreu ajudar. Com sempre els horaris més complicats d'omplir són els nocturns perquè tots voldríem poder anar a dormir, i és quan fa més fred, però penseu que no té perquè ser tota la nit. Si hi ha prou voluntaris es poden fer torns de dues hores i tothom pot dormir. Pitjor ho tenen els que corren 24 hores
A continuació posarem les tasques que cal dur a terme i el nombre de voluntaris que es necessita per cada tasca. Apunteu el vostre nom al costat, segons la vostra disponibilitat.
SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dilluns 11 de Desembre. Seria per quedar cap a les 8:00 aprox, i la feina s'acaba cap a les 16.00 (en funció de lo ràpid que la poguem finalitzar). Es tracta d'anar amb la Mona i la furgo que lloguem a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització. Necessitem 2 persones disponibles durant aquella jornada.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dilluns 11 de Desembre de 8.00-16.00 aprox. 2 voluntaris:
Muntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: ManoloM, Jorfer
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:
Preparació bosses. Responsable: Bernaus
Dissabte de 9 a 11 (1 voluntari):BurningSun
Dissabte de 11 a 13 (1 voluntari):
Dissabte de 13 a 15 (1 voluntari):
Dissabte de 15 a 17 (1 voluntari):
Dissabte de 17 a 19 (1 voluntari):
Dissabte de 19 a 21 (1 voluntari):
Diumenge de 9 a 10.30 (1 voluntari):
Diumenge de 10.30 a 12 (1 voluntari):
Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris): cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris): cristina, Jordi del Valle
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):
Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:
Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):merce008
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):
Monitors infantils. Responsable Debutante
Dissabte de 16 a 18. 5 voluntaris:
Muntatge circuit infantil. Responsable Debutante
Dissabte de 16.15 a 18.00. 3 voluntaris:
Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Desmuntatge esdeveniment. Responsable Debutante
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:
Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.
No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).
Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!! :love:
Salu2 i kms!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.