la Venafocs qui és ? la que es fotia foc a la vena ?? ja m'ho crec de tu ja....Sí, ho sóc habitualment
Un dia descobrireu que sóc un gripau :intello:
Sí, i jo la Venafocs ...
Me estoy quitando ....
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
a mi que me registren.....como me mola.....Sí, ho sóc habitualment
Sí, i jo la Ventafocs ...
Sí, per això arribes tan tard a casa a les nits, perquè la carrossa s'ha convertit en carabassa :rofl:
Stone!! ja has parlat mes del compte?? :grrrrrr:
estoy buscando al doctooor pa que me la resetaaaaa para irme a una farmacia y ponerme sieeego de anfetaaaaaaaah!la Venafocs qui és ? la que es fotia foc a la vena ?? ja m'ho crec de tu ja....Sí, ho sóc habitualment
Sí, i jo la Venafocs ...
Me estoy quitando ....
estoy buscando al doctooor pa que me la resetaaaaa para irme a una farmacia y ponerme sieeego de anfetaaaaaaaah!la Venafocs qui és ? la que es fotia foc a la vena ?? ja m'ho crec de tu ja....Sí, ho sóc habitualment
Sí, i jo la Venafocs ...
Me estoy quitando ....
Squash...ens pots ajudar ?? jajajajaj
David, no ens facis posar gelosos home ... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
res a pelar ?David, no ens facis posar gelosos home ... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Es que no teniu res a pelar, a mi las Kabretes ja m'agraden, pero prefereixo les dones
David, no ens facis posar gelosos home ... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Es que no teniu res a pelar, a mi las Kabretes ja m'agraden, pero prefereixo les dones
Hola
la Nurita és el bombonet del mig de la foto o el chollas del vídeo? :mdr:
Fins ara.
Jordi
jojojojo...Enric, que potser si que té algo a "pelar"....muahahahahahDavid, no ens facis posar gelosos home ... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Em sembla que qui no té res a pelar ets tu, David. Has vist la mirada esbiaixada que té l'Stone? A la que et despistis et clava la banya
A mi lo que se'm perd a les nits ja saps lo que és....ho has tastat....Stone, reiet, però si a tu a la nit la mirada se't "perd" ...
i tu si ?? jojojojo...si no sabies ni d'on et queien les iep.....ades......muahahahah :rofl: :rofl: :rofl:Veus com se't "perd" la mirada a la nit ... :he:
Ja no saps ni qui et iep......a, ni el que et iep......en ...
ni jo, si ho ha començat tot la granota sospitosa aquesta....Sí, però jo no vacil·lo de la meva de mirada ... :he: :he:
Mail? quin mail?? :^^:
Ho parlem aquí perquè la Nurita no ens vol dir res de res ... :no: després de tot el que hem fet per ella ...
joer, però no era una altre qui revisava els textos ?? ara resulta que tu ets la meva inquisició particular....Meu?? No es teu??
Jo em limito a suavitzar les teves intervencions ... que després la gent s'emprenya ... :he: :he: