- Missatges: 1045
perquè ? bufes almohades ?? :rofl: :rofl:Nurita, que plorem...
Jo, des que no em parla, no dormo a les nits ...
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
tota la que puguis......i et deixi....jojojoque dius, ja està bè aquesta herba....perquè vols canviar ??Segueix fent veure que no li hem dit res ... ai aquesta Nurita ...
Reiet, potser va sent hora que anem a pasturar per altres contrades ... :^^:
Que ens l'hem de fumar tota aquesta??
guiaita Lluiís, una aspirant a kabreta......serà l'alumne kbretupe !!! :rofl: :rofl:UPE A VER CUANDO COINCIDIMOS EN ALGUNA CURSA QUE YA HACE QUE NO TE VEO
Nurita, estic una mica com les cabretes, però en sentit literal: em tiro a la muntanya cada cop més; ho trobo més sà i natural.
Por fa Nurita, fes una mica de cas a les cabretes, que les tens oblidades i t'ho reclamen. Ja se sap que estan una mica boges, però no et costa tant, oi? Ja saps, allò dels escoltes: "Una bona obra al dia..."
Amb una mica de retard m'he llegit l'entrevista de la Nurita i m'ha encantat.
Està clar que darrera d'aquest nick n'hi ha una gran persona.
Per cert, podries haver triat la cançó de Jarabe de Palo de. "Depende..." :wink2:
UPE agradezco tus consejos, pero a mis 30 años tengo las ideas suuuuper claras, así que si en algún momento no contesto a algo algun motivo hay
transpa-què ?? doncs tu ves que em vas veure l'altre dia, eh granota ??Les cabretes són transparent! :rofl:
transpa-què ?? doncs tu ves que em vas veure l'altre dia, eh granota ??Les cabretes són transparent! :rofl:
vas veure les super-sèries que feiem ?? jojojojo.....de dalt a baix....al final vam trobar el bar.... :rofl: :rofl:
doncs no ho diràs per mi....no anava depil.lat però el melenas del yuís és tot un espectacle, oi que si ? :rofl: :rofl:transpa-què ?? doncs tu ves que em vas veure l'altre dia, eh granota ??Les cabretes són transparent! :rofl:
vas veure les super-sèries que feiem ?? jojojojo.....de dalt a baix....al final vam trobar el bar.... :rofl: :rofl:
Ostres, jo sí que em pixo! :rofl:
Impagable el grupet de l'altra dia al parc de la Ciutadella. Les sèries semblaven un passe de models :glasses:
Aviseu quan torneu pel parc: us prepararé una sessió especial