- Missatges: 430
XaviNad, un servidor a banda de compartir amb aquests fórums de 10de1000 i Corredors.cat, també he tingut la sort de compartir-lo com a company de Club Runnersworld.
Fantàstic corredor, i m'encanta com accepta i prepara els reptes. Sempre endavant i sense por que hi va.
També m'encanta Depeche Mode
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bona entrevista.
No tinc el gust de conèixe't personalment però tens un background que fa por.
Felicitats per la constància i la dedicació
Un altre incombustible de l'associació!!!
Bravo Xavi!!!![]()
:love:
Som veins i fins i tot alguna vegada hem coïncidit en la zona d'entrenament, peró on més ens hem vist crec que és a les curses de l'Alt Empordà, terra d'adopció d'en Xavi-Nad. De pas animo a tothom a fer-les, perquè son molt guapes. :love:
He vist que continúas fent d'ambaixador de Corredors.cat i ens has portat tres equips per fer relleus de 400 m aquest dissabte vinent!
També participaré (a la combinada), ens veiem en la proba dels 1.000 Socials doncs, on espero veure a molts més correcats també!
Bufa Xavi !.
M'adono de la fotragada d'anys que han passat..., sobretot llegint l'edat dels teus fills....!.![]()
I també llegint en Pep, en Julio, en Ferran i tot els companys corredors de sempre. :love:.
Recordo moooolts dies de corredisses. A la Crtra de les Aigües, preparant la Donostiako Maratoia, al Parc de la Ciutadella, pel Litoral....
Recordes un dia d'hivern que anàvem tu i jo i vam passar per la font del Passeig dels Voluntaris de Barcelona i estava glaçada?. Fotia un fred de pelar i nosaltres, com no, corrent! :glasses:.
Una abraçada fortíssima i gràcies company!
Gran Xavi!
Xavi,
Jo et vaig conèixer al Repte de la Marató 2015, i vaig quedar parada i encantada de la teva experiència, de tots els teus anys de corredor, de la teva proximitat amb nosaltres, dels teus concells i dels teus ànims en tots moments.
Molt gran! :yes: :yes:
Jo una mica com la G3mma...
Fa poquet que et conec però de seguida et vas mostrar proper i amb moltes ganes d'ajudar als corredors novells com jo.
A sobre, quan vaig anar a una sessió de descàrrega teva, ja vaig flipar del tot :surprised:
Es nota que t'agrada la teva feina quasi tant com córrer.
M'ha agradat molt l'entrevista perquè t'he pogut conèixer una mica més. Espero continuar coincidint amb tu en d'altres reptes o en alguna trobada.
Ets un crack! :love: