- Missatges: 498
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
XAVI-NAD tot un referent de l'atletisme popular català de ruta de les darreres dècades dins i fora de l'associació.
Per mi sempre has sigut un referent del món maratonià de casa nostra.
Quan vaig debutar a la marató de BCN 1994 tu ja portaves unes quantes i, des de llavors, arribem puntuals com rellotges a la fita anual de la marató barcelonina, cada cop més grans, però amb la il·lusió de sempre.
Darrerament t'has passat a les ultres i a les muntanyes per a trobar noves motivacions i això sempre està bé per a mantenir viva la flama de la passió pel córrer.
A banda ets una persona acollidora, didàctica i sempre disposada a ajudar als demés.
Continua així ,Xavi, i ens veiem a la sortida de la marató. :yes: :yes:
cuando correr una maraton suponia que te insultaran pues cortaban las calles y los coches te pitaban y no era para animar....entonces XaviNad ya era bueno...muy bueno corriendo.
Lo recuerdo cuando cruzabamos por La Mina corriendo para ir hacia Sant Adria, saltando las vias de la estación, cruzando por el puente de hierro cuando no pasaban los trenes...era el modo de hacer una tirada larga por la costa.
No usabamos material tan moderno como ahora y la verdad...el resultado era el mismo...nos divertiamos...
Junto con Jordi Olivella (sir) creo que son el espejo donde mirarse, siempre han estado alli y siempre en forma.
Xavi, tan atento, , tan amable, con una sonrisa.....
abrazo de un amigo.
Mes batalletes...
Dos records inoblidables que resalten la teva qualitat humana:
- Quan feies de llebre 1h24'20" (4'/km) de la mitja de Gavà del 2009, quedaven 3km's i tu anaves xerrant amb un company que feia tirada llarga. Em vaig afegir a la conversa i vas dir: tu encara pots xerrar? que fas aqui? tira cap endevant home! :rofl: :rofl: :rofl: Vaig fer 1h23'15" no fos que m'agafessis :he:
- Marató de Vitoria del 2008, era la teva última a cara o creu i va sortir creu: the show must go on! vas dir. Vas continuar igual de simpàtic i agradable abans i després de la marató
Xavi!!
Un altre dels de fa milenis!! Encantat d'haver compartit kms amb vos.
No explico anècdotes amb tu, perquè hi han 1000... només dir que una vegada el vaig guanyar en una cursa!!! Però són més les que ha guanyat ell.... :he:
Què mítica la barqueta de la marató de la foto de portada, amb el Jag, el Pep, Asterix, Laure..... a mi, que aquell dia feia de llebre de barqueta des del 28 s'em veu un torçet a l'esquerra....
Jo vull saber l'anècdota de Gàmbia!!!! Kilometer!! Explica-la!!
A veure si apart de l'asfalt coincidim en alguna cursa de muntanya!!!
Referent.
Com comenta en xevifisio, vaig tenir la sort de compartir amb tu repte maratonià i descobrir-te. Quina sort!
Ets un pedagog d'aquest esport, transmets sabiduria, il·lusió i serenitat. Tot això sempre amb un somriure, quin goig!
Jo que sóc un sac de nervis recordaré sempre la sortida de la TW d'aquest any. Segur que tu sabies l'empresa que teniu davant, que aquest any encara tindrieu més competència per guanyar l'edició i no per això vas deixar de saludar i abraçar.
Es nota que gaudeixes d'això. Ets molt gran!
M'he quedat amb els gustos cinematogràfics
La resta de l'entrevista, de què va?? :he:
Doncs a seguir gaudint de tot!!
Vagi bé!
et felicito Xavi NAD, sabia que eres un gran corredor, pero alucino amb els teus números baixar 25 vegades de 3h poquissima gent ho pot dir, em sembla brutal; Gens mediàtic, pero molt fiable i tot que t´he tractat poc, molt bon paio.
Salutacions
Una mica tard, però jo també he llegit la teva entrevista!! Tenia curiositat després de que diumenge a Vacarisses em diguessis que el proper eres tu.
És difícil amb tu no caure en les trampes i tòpics de sempre, però tot i que a Corredors hi ha gent increible i fantàstica, tu sempre has estat per a mi una d'aquelles persones especials amb una gran qualitat humana a banda de l'atlètica. Sempre t'he vist com a una persona entranyable, amb un gran cor i sempre oberta a escoltar als demes i donar bons consells. Una delicia de company.
Encara recordo, quan ens va presentar el cachirulo a la Mitja de Terrassa. Ara no recordo si al 2003 o 2004, segurament 2004. Faltaven pocs minuts per començar la cursa i estaves al davant de tot (o gairebė) i el cachirulo, que als màquines els tenia a tots controlats, em va dir, "ven que te voy a presentar a Runners69 que corre la media en 1h1?' (No recordo la marca però el cachirulo classifica a les persones en funció de la marca....jejeje)". Aquell dia vam intercanviar poques paraules, però des d'aquell moment hem tingut moltes ocasions de parlar, entrenar i competir plegats, tot i que malauradament per a mi, tu sempre a dos esgraons per sobre meu.
Per cert, hem tingut vides esportives força paral.leles: inicis, pas de l'asfalt a la muntanya, el senyor de la vespino a la TrailWalker també vam tenir el plaer de "gaudir-lo" en l'edició del 2012 i que ens va explicar durant l'acompanyament que ens va fer l'sprint vistre amb l'equip de Hong Kong.... Però també hem tingut vides complementàries: tu vols fer Berlin i NY..... i jo ja les he fetes...jejeje. Se siente!! Una abraçada company!!
Hola!!!
Todo un crack!!!
Troton
En lloc de XaviNad, hauriem de dir-te Xavi El Gran.
Un gran company i fantàstic corredor.
El teu récord de les trailwalkers serà molt difícil de superar.