L'entrevista: XaviNad

L'entrevista: XaviNad

22 Jun 2015 13:00 #41 per Alfons 99 (Visitant)
Bona entrevista.

No tinc el gust de conèixe't personalment però tens un background que fa por.

Felicitats per la constància i la dedicació

:great:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2015 15:08 #42 per Oriol_TBID (Associat/da)
Un altre incombustible de l'associació!!!

Bravo Xavi!!!  ;) ;) :love:

23 Jun 2015 13:47 #43 per XAVI-NAD (Associat/da)

XAVI-NAD tot un referent de l'atletisme popular català de ruta de les darreres dècades dins i fora de l'associació.
Per mi sempre has sigut un referent  del món maratonià de casa nostra.

Quan vaig debutar a la marató de BCN 1994 tu ja portaves unes quantes i, des de llavors, arribem puntuals com  rellotges a la fita anual de la marató barcelonina, cada cop més grans, però amb la il·lusió de sempre.

Darrerament t'has passat a les ultres i a les muntanyes per a trobar noves motivacions i això sempre està bé per a mantenir viva la flama de la passió pel córrer.

A banda ets una persona acollidora, didàctica i sempre disposada a ajudar als demés.

Continua així ,Xavi, i ens veiem a la sortida de la marató.  :yes: :yes:

Gràcies per les teves paraules company!
Tu si que ets un incansable pencaire perla Associació.  8)
No sempre hem estat d´acord, però hem sumat esforços per tirar endavant els projectes i que l´associat fos el gran beneficiat.  :wink2:
Com bé dius en s veiem a la sortida de la Marató de Barcelona un cop més i ja seran 26 vegades!  :he:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

23 Jun 2015 13:51 #44 per XAVI-NAD (Associat/da)

cuando correr una maraton suponia que te insultaran pues cortaban las calles y los coches te pitaban y no era para animar....entonces XaviNad ya era bueno...muy bueno corriendo.
Lo recuerdo cuando cruzabamos por La Mina corriendo para ir hacia Sant Adria,  saltando las vias de la estación, cruzando por el puente de hierro cuando no pasaban los trenes...era el modo de hacer una tirada larga por la costa.
No usabamos material tan moderno como ahora y la verdad...el resultado era el mismo...nos divertiamos...
Junto con Jordi Olivella (sir) creo que son el espejo donde mirarse, siempre han estado alli y siempre en forma.
Xavi, tan atento, , tan amable, con una sonrisa.....
abrazo de un amigo.

Quins records nano de les primeres tirades de 30 pel Litoral quan creuàvem la Mina, i vosaltres ja sense samarreta  :he: i els veïns flipaven amb l´espectacle. Algun cridava agafant a mb una mà un ruc "viva el deporte!"  :he:
Veritablement eren uns altres temps...
Gràcies per aquestes paraules!  :wink2:

23 Jun 2015 14:00 #45 per XAVI-NAD (Associat/da)

Mes batalletes...

Dos records inoblidables que resalten la teva qualitat humana:

- Quan feies de llebre 1h24'20" (4'/km) de la mitja de Gavà del 2009, quedaven 3km's i tu anaves xerrant amb un company que feia tirada llarga. Em vaig afegir a la conversa i vas dir: tu encara pots xerrar? que fas aqui? tira cap endevant home! :rofl: :rofl: :rofl: Vaig fer 1h23'15" no fos que m'agafessis  :he:

- Marató de Vitoria del 2008, era la teva última a cara o creu i va sortir creu: the show must go on! vas dir. Vas continuar igual de simpàtic i agradable abans i després de la marató  :great:

Toni un altre incombustible queja deus disputar o quasi la categoria dels 50 tacos, no?
Doncs si nano, com recordes molt bé l´any 2008 va ser el darrer intentt de batre la marca personal en Marató que s´haquedat en 2h38min. Primer va ser a Barcelona amb el Repte d´Abel Anton on estava molt fi. Vaig assolir altre cop Mitja de BCN en 1h14min i tot estava de c ara. Però no tot es pot preveure i un allau a la sortida sub3h va fer caure a terre 10 persones i jo entre elles. Vaig aixecar-me magullat, genoll sagnant i amb el dorsal arrancat. Tot i refer-me cap al Km 2 es va escapar la MMP fent 2h44'.
Després amb el grupet correcat a Vitòria ho vaig tornar a intentar amb la llebre de luxe de l´Abel Antón en els primers 10Km, però ja estava passat de forma i no va sortir.
Gràcies per les teves paraules company!  8)

23 Jun 2015 16:11 #46 per Sarcel (Associat/da)
Som veins i fins i tot alguna vegada hem coïncidit en la zona d'entrenament, peró on més ens hem vist crec que és a les curses de l'Alt Empordà, terra d'adopció d'en Xavi-Nad. De pas animo a tothom a fer-les, perquè son molt guapes. :love:

He vist que continúas fent d'ambaixador de Corredors.cat i ens has portat tres equips per fer relleus de 400 m aquest dissabte vinent!  8)

També participaré (a la combinada), ens veiem en la proba dels 1.000 Socials doncs, on espero veure a molts més correcats també!

23 Jun 2015 17:41 #47 per Aire (Visitant)
Bufa Xavi !.

M'adono de la fotragada d'anys que han passat..., sobretot llegint l'edat dels teus fills....!. ;) :great:

I també llegint en Pep, en Julio, en Ferran i tot els companys corredors de sempre. :love:.

Recordo moooolts dies de corredisses. A la Crtra de les Aigües, preparant la Donostiako Maratoia, al Parc de la Ciutadella, pel Litoral....

Recordes un dia d'hivern que anàvem tu i jo i vam passar per la font del Passeig dels Voluntaris de Barcelona i estava glaçada?. Fotia un fred de pelar i nosaltres, com no, corrent!  :glasses:.

Una abraçada fortíssima i gràcies company!

Mai no pensis que no pots

23 Jun 2015 19:04 #48 per solteron (Associat/da)
Gran Xavi!

24 Jun 2015 18:18 #49 per G3mma (Associat/da)
Xavi,

Jo et vaig conèixer al Repte de la Marató 2015, i vaig quedar parada i encantada de la teva experiència, de tots els  teus anys de corredor, de la teva proximitat amb nosaltres, dels teus concells i dels teus ànims en tots moments.
Molt gran!  :yes: :yes:

24 Jun 2015 20:28 #50 per Grinta (Associat/da)
Jo una mica com la G3mma...
Fa poquet que et conec però de seguida et vas mostrar proper i amb moltes ganes d'ajudar als corredors novells com jo.
A sobre, quan vaig anar a una sessió de descàrrega teva, ja vaig flipar del tot  :surprised:
Es nota que t'agrada la teva feina quasi tant com córrer.
M'ha agradat molt l'entrevista perquè t'he pogut conèixer una mica més. Espero continuar coincidint amb tu en d'altres reptes o en alguna trobada.
Ets un crack!  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

26 Jun 2015 11:54 - 26 Jun 2015 11:57 #51 per XAVI-NAD (Associat/da)

Xavi!!

Un altre dels de fa milenis!! Encantat d'haver compartit kms amb vos.

No explico anècdotes amb tu, perquè hi han 1000... només dir que una vegada el vaig guanyar en una cursa!!! Però són més les que ha guanyat ell....  :he:

Què mítica la barqueta de la marató de la foto de portada, amb el Jag, el Pep, Asterix, Laure..... a mi, que aquell dia feia de llebre de barqueta des del 28 s'em veu un torçet a l'esquerra....

Jo vull saber l'anècdota de Gàmbia!!!! Kilometer!! Explica-la!!

A veure si apart de l'asfalt coincidim en alguna cursa de muntanya!!!

Alex quin tiu!! Bon senyal si el trobo en cursa ja que és sinònim de velocitat i ritme. També dels meus, tot terreny, ruta i muntanya!
La foto que m'han posat a l' entrevista, que va ser portada a la revista Marathon de la Marató BCN 2009, és un retrat de la gent de Corredors.cat que ens movíem en 2h40'-2h50' per aquelles dates. Si us fixeu a la foto apareixen: Àlex de rasquitllada marge  esquerre, jag75, jcarpa, Laure, jo, Pep10de1000 i Astèrix. Un luxe de generació Correcat que hem anat deixant pas a gent més  jove  :wink2:
L' anècdota del meu GPS que va fer una ruta de 21000 Km fins Gàmbia no s'ha resolt....igual vaig fer un viatge espai/temps pel Litoral.... :mdr:

26 Jun 2015 12:40 - 26 Jun 2015 23:11 #52 per XAVI-NAD (Associat/da)

Referent.

Com comenta en xevifisio, vaig tenir la sort de compartir amb tu repte maratonià i descobrir-te. Quina sort!

Ets un pedagog d'aquest esport, transmets sabiduria, il·lusió i serenitat. Tot això sempre amb un somriure, quin goig!

Jo que sóc un sac de nervis recordaré sempre la sortida de la TW d'aquest any. Segur que tu sabies l'empresa que teniu davant, que aquest any encara tindrieu més competència per guanyar l'edició i no per això vas deixar de saludar i abraçar.

Es nota que gaudeixes d'això. Ets molt gran!

Jaume un gust haver-nos conegut preparant dos reptes tant diferents però alhora tant interessants con Marató BCN i 100Km Trailwalker. Sempre és genial veure que hi ha gent jove que dóna el relleu. Tens molta fusta per córrer. Quan guanyis experiència entrenant i competint i focalitzis els nervis en la direcció adequada volarás company  :wink2:
A la sortida de la Trailwalker d' enguany podia semblar seré, però és un paper après amb els anys de fer de capità d' equip, de parlar als mitjans abans de la sortida, però sabia perfectamente que seria l' any més exigent per nosaltres i que si volíem optar a guanyar ens havíem de superar a nosaltres mareixos. :great:

02 Jul 2015 00:40 #53 per XAVI-NAD (Associat/da)

M'he quedat amb els gustos cinematogràfics  :party: ;)
La resta de l'entrevista, de què va??  :he:
Doncs a seguir gaudint de tot!!

Vagi bé!

Home Wolves això què vol dir? Que t´agraden molt aquestes pel·lícules o que no aguantes els Depeche Mode??  :he:
Ens veiem corrents o segur a l´avituallament Correcat de la Catedral!  :wink2:

02 Jul 2015 00:44 #54 per XAVI-NAD (Associat/da)

et felicito Xavi NAD, sabia que eres un gran corredor, pero alucino amb els teus números baixar 25 vegades de 3h poquissima gent ho pot dir,  em sembla brutal;    Gens mediàtic, pero molt fiable i tot que t´he tractat poc, molt bon paio.

Salutacions

Eric gràcies per les teves paraules company! El fet de baixar tants cops de tres hores jo el resumiria en: no perdre la il.lusió per entrenar i de competir  8)

03 Jul 2015 00:10 #55 per Tresag (Visitant)
Bona nit,
Si estic escrivint aquí avui és perquè he tingut  la sort de conèixer el XaviNad! Per a mi un MÍSTER amb majúscules! M'ha ensenyat a estimar l'entrenar i córrer com ningú ho havia fet mai abans  :party:  i jo que odiava córrer quan era una adolescent i ara em trobo plantejant-me reptes que mai m'hagués imaginat, tot gràcies a la manera de transmetre que tens, Xavi.
Sortit a córrer els dilluns i els dijous amb tu és un gran privilegi... Sempre proper i disposat a tot! Ja ho han dit els altres companys... Els valors que ens transmets d'estimar el que fas i de superació són impecables. I L'exemple és el que has aconseguit amb el grup que sortim a córrer!

Tu m'has animat a fer la meva primera marató, la meva primera cursa de muntanya, participació en les 24h d'atletisme, els primers 1000m,...i sobretot gaudint sempre! espero descobrir i poder compartir molts més reptes amb tu! Moltes gràcies per la confiança que has tingut en mi!

I mil gràcies per introduir-me a corredors ara fa 8 mesos! Una gran descobriment per a mi!
Bona nit Míster!

Tresa

03 Jul 2015 13:43 - 03 Jul 2015 13:58 #56 per Xavi corredor (Associat/da)
Xavi, una entrevista que se t'ha quedat curta. Però si només amb anècdotes ja ompliries tot un llibre! És impressionant que segueixis baixant de 3h a la marató (quants anys van ja?) o que setmana rere setmana hi hagi 20 tius (i ties) que vagin amb tu amb la confiança absoluta que els portaràs on sigui, s'ho passaran bé i tornaran, ja sigui als 2, 3 o 4 turons, a la platja, a la Diagonal o al Tibidabo, o que cap de setmana sí cap de setmana també inspiris la família a fer vida sana i veure paisatges espectaculars, o que segueixis acumulant grans prestacions i fins i tot victòries a nous reptes com els TW d'aquests anys... M'ha encantat la darrera frase, perquè és ben certa: gaudeixes entrenant encara després de molts anys, ho transmets a altra gent i ells... somnien que aconseguirant assemblar-se una miqueta a tu.

Hi ha una altra cosa que transmets a tothom qui gaudeix d'aquest esport i és dignitat, donant-ho tot cada vegada que et cordes les vambes.

Fins dilluns!

X.

MMP 10Km: 39'00'' Clot-Camp de l'Arpa 2008 // Mitja: 1h'28'00'' L'Espirall 2013 // Marató: 3h09'46'' Lisboa 2011

04 Jul 2015 13:58 #57 per manuciu (Associat/da)
Gran Xavi!! Motivador per defecte, jo que vinc del fútbol em va "drogar" en breu temps... fins l'extrem de poder aconseguir rebaixar temps en marato, mitja i assolir corre curses ultres. Company a ultra de collserola era com  anar amb un famos a Hollywood
Bon tiu, bon company, bon corredor.... M'alegro de haber-me creuat en el teu cami  ;) :great:

09 Jul 2015 12:18 #58 per XAVI-NAD (Associat/da)

Una mica tard, però jo també he llegit la teva entrevista!! Tenia curiositat després de que diumenge a Vacarisses em diguessis que el proper eres tu.

És difícil amb tu no caure en les trampes i tòpics de sempre, però tot i que a Corredors hi ha gent increible i fantàstica, tu sempre has estat per a mi una d'aquelles persones especials amb una gran qualitat humana a banda de l'atlètica. Sempre t'he vist com a una persona entranyable, amb un gran cor i  sempre oberta a escoltar als demes i donar bons  consells. Una delicia de company.

Encara recordo, quan ens va presentar el cachirulo a la Mitja de Terrassa. Ara no recordo si al 2003 o 2004, segurament 2004. Faltaven pocs minuts per començar la cursa i estaves al davant de tot (o gairebė) i el cachirulo, que als màquines els tenia a tots controlats, em va dir, "ven que te voy a presentar a Runners69 que corre la media en 1h1?' (No recordo la marca però el cachirulo classifica a les persones en funció de la marca....jejeje)". Aquell dia vam intercanviar poques paraules, però des d'aquell moment hem tingut moltes ocasions de parlar, entrenar i competir plegats, tot i que malauradament per a mi, tu sempre a dos esgraons per sobre meu.

Per cert, hem tingut vides esportives força paral.leles: inicis, pas de l'asfalt a la muntanya, el senyor de la vespino a la TrailWalker també vam tenir el plaer de "gaudir-lo" en l'edició del 2012 i que ens va explicar durant l'acompanyament que ens va fer l'sprint vistre amb l'equip de Hong Kong.... Però també hem tingut vides complementàries: tu vols fer Berlin i NY..... i jo ja les he fetes...jejeje. Se siente!! Una abraçada company!!

FerRun com deies tu...una mica tard... :mdr: però et responc.
La casualitat ha volgut que també les nostres entrevistes anessin també seguides... ;)
Gràcies per les teves paraules i a seguir endavant encoratjant i ajudant a molta gent a entrenar i córrer i nosaltres en tot lo possible mentres el cos aguanti company!  :great:
Clar que sempre que coincidim amb en cachirulo com el dissabte dels 1000 socials un veterà brutal que ens anima a tots. El veus volar a 2'55" mentres jo sobrevivia a la 1a sèrie amb 3´10"... :winktongue: Com diu la màxima "important participar!"  ;) :yes:

09 Jul 2015 12:21 #59 per XAVI-NAD (Associat/da)

Hola!!!

Todo un crack!!!

Troton

Trotón cuanto tiempo tío!
Un gustazo volver a leerte y saber que andes por el Fòrum.
Grandes tardes atléticas hemos librado compañero a 3'30"/Km de ritmo medio!  ;)
Gracias por tus palabras!  8)

09 Jul 2015 12:27 #60 per XAVI-NAD (Associat/da)

En lloc de XaviNad, hauriem de dir-te Xavi El Gran.

Un gran company i fantàstic corredor.

El teu récord de les trailwalkers serà molt difícil de superar.

Bernaus si un record tinc clar de la primera Trailwalker de 2011 és el teu equip de l´Apoc a poc.
Va ser la Trailwalker catalana més èpica i complicada de les que s´han fet i la vau saber superar com uns valents.
Per a mi al ser la primera i amb l´únic objectiu de finalitzar va ser una gran experiència que vaig gaudir/patir de valent. 8)
El rècord de les Trailwalkers guanyades amb els Kriter´s el temps ho dirà, però només per l´experiència humana, solidària i en equip ja em val. ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats