Entrevistem... Carmeta

Entrevistem... Carmeta

25 Jul 2016 10:18 #21 per Carmeta (Visitant)

Carmeta  :love: :love: :love:

M'agradat lleigir la teva entrevista crec que no ens coneixem  :neutral:  però quant et vegís et donaré un petonaaaaaaaaaas ;)

Miguel si no te'n recordes del viatge en cotxe de tornada de la marató de Saragossa 2011 amb el jramon és que estàs fatal :rofl:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2016 10:20 #22 per Carmeta (Visitant)

Carmeta!! Ets pura energia!! Què guay tornar-te a veure de curt, encara que de moment només per foto!!
M'ha fet molta gràcia que com a anècdotes recordis els tortazos  :rofl:  :rofl:

Espero veure't aviat!!!  :love:

Gràcies bonica, ja saps que darrera meu sempre hi ha més paraules que kms els darrers dos anys, pero estic segura que això canviarà i ens retrobarem d,una o altra manera... a vegades, el com és el de menys!

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2016 10:21 #23 per Carmeta (Visitant)

Guapi !! Gran entrevista !!

Per cert, felicitats pel teu Sant !!   :mdr:

A veure si ens veiem aviat !!

Una forta abraçada.

Caloreta  :love:

Gràcies Anna, un petonas. Ja tinc ganes que tornem a coincidir! :yes:
Gra

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2016 13:59 #24 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Carmeta  :love: :love: :love:

M'agradat lleigir la teva entrevista crec que no ens coneixem  :neutral:  però quant et vegís et donaré un petonaaaaaaaaaas ;)

Miguel si no te'n recordes del viatge en cotxe de tornada de la marató de Saragossa 2011 amb el jramon és que estàs fatal :rofl:


No vem tornar córrent  :oops:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2016 11:01 #25 per curat (Associat/da)
Molt bona entrevista Carmeta  :great:
Crec que no ens coneixem, ja és raru...

Actualment, tenim una cosa en comú, bé dues: correm poc i tenim un patufet/a per casa que ens acapara la major part del temps i ens roba el cor alhora  :love:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2016 11:54 #26 per ManoloM (Associat/da)
Buena entrevista Carmeta.  Hace mucho que no nos vemos...un besito guapa  :love:


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 14:58 #27 per piri (Associat/da)

També m'ha agradat l'entrevista  :yes:

Continua gaudint de la muntanya que és molt maca i ànims que segur que la "futura" Mitja t'anirà molt bé  :wink2:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2016 10:57 #28 per socanna (Associat/da)
Que siguin molts anys Carme ta que puguis gaudir de la muntanya i corrent per asfalt. Que puguis tornar a gaudir creuant la línia d'arribada d'una marató..... Les marques ja vindran....O no.... però gaudeix i aprofita l'oportunitat que tenim de poder sortir i corre.
Bona entrevista que ens ajuda a tots a conèixer-nos millor!!!!

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2016 20:37 #29 per Carmeta (Visitant)
Gràcies curat, ManoloM, piri i socanna per les vostres paraules :love:, tan debó ens retrobem aviat fent això que tant ens agrada... I sí, teniu raó, això de les enrtrevistes s'ha de promoure, és una bona manera d'anar una mica més enllà en la coneixença que tenim dels associats.
Qui no l'hagi respost mai que s'animi a fer un MP al profe dient-li que en té ganes ;)

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.