Entrevistem... Carmeta

Entrevistem... Carmeta

16 Jul 2016 10:54 - 28 Jun 2017 11:55 #1 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Avui que és la Verge del Carme publiquem l'entrevista a Carmeta!!!

Amb nosaltres, una dona de La Selva del Camp enamorada de las muntanyes.

JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2016 11:02 #2 per DaniRSabater (Associat/da)
Molt xula l'entrevista!  8)

m'encanta aquesta secció  :love:

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

16 Jul 2016 11:14 #3 per Kiske (Visitant)
Carmeta  :love: :love: De les persones mes grans que he conegut.... Que be que ens ho varem passar fa anys... Quan erem els Sortits(malgrat que jo vaig arribar una mica tard al grup  :intello:) Vam coincidir a poques curses pero van ser moooolt intenses!!! A veure si tornes una mica i ens tornem a veure que fa un temps que no ens veiem  :whistle: :whistle:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

16 Jul 2016 12:35 #4 per Alfons 99 (Visitant)
Bona entrevista

M'agrada la seva filosofia de la vida  :great:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

16 Jul 2016 12:51 #5 per Jorfer (Associat/da)
Carmeta ja et coneixem una mica més.
Gran entrevista plena  d'anècdotes divertides com la del iaio de Ripoll  :666: :666:

Per cert, on és la foto que vas caminant per la línia de cims per un pas estret? És espectacular.

I ara, a compaginar la maternitat amb el córrer que sempre va bé per a desconnectar de tot i aclarir idees.

Una abraçada

16 Jul 2016 18:57 - 16 Jul 2016 19:56 #6 per No Surrender (Associat/da)
Ooooohhh!!! D'aquestes persones , que encara que les coneguis poc te donen bon rotllo!!!  :love:
Jo tenc molt bon record de la meva segona mitja, me vares ajudar moltíssim i els ànims que ens vas dona a La Contxa el Novembre del 2014 tampoc els oblidaré mai!!!
Recorda que gràcies a les xarxes, a casa fa temps que menjam les "magdalenes carmeta"  :intello: , i a part de la cuina, veig que també compartim gust per Camarón...que bó!!!
Encantada que hagis compartit un trocet de tu amb noltros!!  :party:

16 Jul 2016 19:52 #7 per Josep58 (Associat/da)
Grandísssima entrevista Carmeta, ja et conec una mica més  :yes:.

M'agrada la teva manera d'entendre la vida i que a part de correr aprofités molts altres aspectes per disfrutar i gaudir de la vida.  :great:

Moltes felicitats en aquest dia de celebració de la Mare de Déu del Carme  :party: :party: :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

16 Jul 2016 20:21 #8 per XaviPapell (Associat/da)
Carmeta fa anys que ens coneixem i he de dir que et tinc una estima especial, ens hem vist molt poques vegades, l'última va ser a la CdLA i d'això ja fa uns quatre anys. La foto que em vas fer a la sortida de la meva última marató i de la manera que em vas animar, allò no te preu. Aprofito per felicitar-te en el teu sant i et desitjo molta felicitat.
Una forta abraçada  :love:

16 Jul 2016 23:40 #9 per jospon (Associat/da)
Noia la teva filosofia de la vida m´entusiasme.

Em sembla que desde la marató de Donosti del 2012 no ens hem tornat a veure mes,encara que ens seguim comunicant per altres mitjans.

Segueix així Carmeta!!Ets molt gran!!

17 Jul 2016 16:07 #10 per (Visitant)

Llegeixo totes les entrevistes que es publiquen però mai escric cap comentari, mania meva, però avui amb la Carmeta faig o haig de fer una excepció...  :yes:

Que no us enganyin!!!!! Aquesta primera foto de la Carmeta, la de la portada, tot i sortir molt somrient és la foto de la petada més gran que he vist en una Marató. Ho recordes Carme?
Marató de Saragossa del 2010, anaves a buscar el Sub 4h i vas petar al Km 14, però ella amb dos ovaris va fer-la sencera en 4h24'. Quan el més fàcil era deixar-ho estar. I això que en el tros final, en el qual vaig acompanyar-la, no tenia gaire clar si sortiríem vius d'aquella situació. :neutral:
Ho dic perquè no sé si ho recordes,... com dius que tens mala memòria. :whistle: :winktongue:

Per cert un plaer trobar-te ahir a Mataró i poder xerrar una micona  ;)

17 Jul 2016 18:15 #11 per Carmeta (Visitant)
Gràcies per les vostres paraules, em sento molt afortunada  :love:

El Profe volia que féssim una video-entrevista pujant per una trialera, jajaja! Hagués molat, però m'hagués mort de vergonya que em veiés tothom esbufegant com un gos :he: tenint en compte que ara més que pujar quasi repto :yes: Pero la idea és bona, feu-li cas a aquest home que té idees molt bones!!!

Jorfer la foto és al Pas de Cavall pujant al cim del Vallibierna al Pirieneu, ben a prop i molt recomanable, més sencill de passar del que sembla a la foto, oi sigui que ja saps! ;)

XaviPapell, ja saps que és recíproc, Jospon t'he animat algun cop més després però ara no recordo quan... Com no pares! :rofl:
No Surrender tinc moltes ganes de poder-te seguir algun dia... Per si de cas tú menja moltes madalenes que per agafar forces :mdr:

TeteXavi és impossible, per mala memòria que tinguis, oblidsr la petada més gran que mai has tingut. Al km.19 em va avançar la llebre de 3h45m per l'extraradi de Saragossa amb aquell puto "Cierzo" que fotia i d'allà a la meta pels pavellons aquells desangelats de la Expo un calvari que per sort mai més s'ha repetit...Té collons, però la meva família gairebé mai m'havia vist còrrer i aquell dia hi eren, sino la foto ni de conya surt així! Mare meva , si no arriba a ser per tú i algú altre i pels que m'esperaven a meta dubto que hagués tingut valor d'acabar... Alguna cosa dalt a la cocotera no em va funcionar, prova és que era la marató que més bé havia entrenat i que l'endemà de la petada no vaig tenir ni un mínim d'agulletes... Bé, al cervell debia tindre'n que era l'organ més afectat  :oops:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

17 Jul 2016 18:17 #12 per Carmeta (Visitant)

Grandísssima entrevista Carmeta, ja et conec una mica més  :yes:.

M'agrada la teva manera d'entendre la vida i que a part de correr aprofités molts altres aspectes per disfrutar i gaudir de la vida.  :great:

Moltes felicitats en aquest dia de celebració de la Mare de Déu del Carme  :party: :party: :party:

Gràcies! Ets una bona descoberta. Sant twitter :rofl:
Aviate ns trobarem a alguna cursa, en ple rendiment els dos segur!!! ;)

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

17 Jul 2016 18:19 #13 per Carmeta (Visitant)

Carmeta  :love: :love: De les persones mes grans que he conegut.... Que be que ens ho varem passar fa anys... Quan erem els Sortits(malgrat que jo vaig arribar una mica tard al grup  :intello:) Vam coincidir a poques curses pero van ser moooolt intenses!!! A veure si tornes una mica i ens tornem a veure que fa un temps que no ens veiem  :whistle: :whistle:

Si hem de tornar a trobar-nos que sigui a les sis del matí a la caminada dels Gafarrons... Com a mínim aquell dia varem xerrar... Que sino tú vas a muerte, sempre volent seguir-me el cul :he: i no das tregua xaval! :whistle: :whistle: :whistle:

18 Jul 2016 10:11 - 18 Jul 2016 10:14 #14 per Kiske (Visitant)

Si hem de tornar a trobar-nos que sigui a les sis del matí a la caminada dels Gafarrons... Com a mínim aquell dia varem xerrar... Que sino tú vas a muerte, sempre volent seguir-me el cul :he: i no das tregua xaval! :whistle: :whistle: :whistle:

:rofl: :rofl: :rofl: Es que hi han culs bonics, molt bonics i despres ve el teu  :rofl:

Aquella caminada va ser molt maca. Crec que no havia parlat tant en cursa si treiem les megaxerrades que en alguna ultra havia tingut amb DavidC

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

18 Jul 2016 20:10 #15 per RugbyMan (Associat/da)
Molt bona entrevista i una bona forma de coneixer a la gent. Jo no he coincidit molt amb tu Carmeta i em sembla que l'ultima i pot ser primera vegada va ser aquest any a La Campana. Per aqui diran que en tens de sort de no coneixer gent com jo...i la veritat es que en tenen rao  :666: :666: :666:

Aixó si en vull mes detalls de les "magdalenes Carmeta"  :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

18 Jul 2016 21:22 #16 per David C (Visitant)
Jojojo, "quanto paligru" junt en una sola persona ¡¡¡  :whistle:

Graaan Carmeta ¡

Propera parada ... ¿?

19 Jul 2016 10:33 #17 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Carmeta  :love: :love: :love:

M'agradat lleigir la teva entrevista crec que no ens coneixem  :neutral:  però quant et vegís et donaré un petonaaaaaaaaaas ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

19 Jul 2016 17:27 #18 per Alba (Associat/da)
Carmeta!! Ets pura energia!! Què guay tornar-te a veure de curt, encara que de moment només per foto!!
M'ha fet molta gràcia que com a anècdotes recordis els tortazos  :rofl:  :rofl:

Espero veure't aviat!!!  :love:

19 Jul 2016 19:48 #19 per caloreta (Visitant)
Guapi !! Gran entrevista !!

Per cert, felicitats pel teu Sant !!  :mdr:

A veure si ens veiem aviat !!

Una forta abraçada.

Caloreta  :love:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

25 Jul 2016 10:16 #20 per Carmeta (Visitant)

Jojojo, "quanto paligru" junt en una sola persona ¡¡¡   :whistle:

Graaan Carmeta ¡

Mira quin un ha anat a parlar! :whistle:
Sort que no hem estat junts molt més temps perquè entre el teu perill i el meu fijo que acabem fent algo indecent...  :he:
Un petonet guapo

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats