Entrevistem... Zaldibia

Entrevistem... Zaldibia

21 Mai 2017 18:02 #41 per zaldibia (Associat/da)

M'ha agradat molt la entrevista Maite.

Ja fa uns quant anys que ens coneixem i sempre es un plaer compartir curses i xerrades amb tu.

Que et recuperis aviat  :love:

Gràcies Ramón!!! Doncs igualment és un plaer poder anar-ho's veient en curses, pre-curses i post -curses!!!! Tú segueix mantenint aquesta forma i no decaiguis!  :love:

10K : 00:50:09 Nassos 2013
Mitja marató: 1:49:54 Mitja BCN 2014
Behobia /SS : 01:46:24 (2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2017 22:10 #42 per JoanDeGracia (Associat/da)
Per fi m'he posat i he llegit l'entrevista a la Zaldibia.
Maite, m'ha agradat molt llegir-la i m'ha fet molta gràcia el bilby  :great:  I es que soc dels que penso que per tenir un peluix... no hi ha edat!!!  8)
No recordo el primer dia que vem parlar, pero sí que recordo especialment quan et vaig trobar cap al km.40 de la marató de Barcelona del 2015, en un moment on veia que se m'escapava el sub 4h que tant havia preparat aquell any.
Vem acabar fent bona part de la pujada del paral.lel junts (tinc posada una foto d'aquest moment a la meva entrevista  ;)  ) i realment em vas animar molt, tal i com has fet en altre ocasions en que em coincidit en curses.
Ja sabem que les maratons tenen un quelcom especial que fa que una bona part dels records com a corredor popular quedin associats a aquesta mítica prova.

Espero que ens podem seguir veient en altres ocasions, estic segur que els ànims mai faltaràn !!  :great:

Una forta abraçada !!!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2017 00:26 #43 per No Surrender (Associat/da)
Guapíssima!!! M'ha agradar legar l'entrevista, i m'ha agradat beire que una de les fotos escollides és del día que varemos Fer la sortija a la Mola de les correcat@s, haurem de repetir-ho!
I per suposat, que jo també m'apunt a la tasta de vinets!!! Només faltaria!!!
A veure si et recuperes bé i tornem a coincidir en una cursa!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2017 23:36 #44 per zaldibia (Associat/da)

Per fi m'he posat i he llegit l'entrevista a la Zaldibia.
Maite, m'ha agradat molt llegir-la i m'ha fet molta gràcia el bilby  :great:  I es que soc dels que penso que per tenir un peluix... no hi ha edat!!!   8)
No recordo el primer dia que vem parlar, pero sí que recordo especialment quan et vaig trobar cap al km.40 de la marató de Barcelona del 2015, en un moment on veia que se m'escapava el sub 4h que tant havia preparat aquell any.
Vem acabar fent bona part de la pujada del paral.lel junts (tinc posada una foto d'aquest moment a la meva entrevista  ;)  ) i realment em vas animar molt, tal i com has fet en altre ocasions en que em coincidit en curses.
Ja sabem que les maratons tenen un quelcom especial que fa que una bona part dels records com a corredor popular quedin associats a aquesta mítica prova.

Espero que ens podem seguir veient en altres ocasions, estic segur que els ànims mai faltaràn !!   :great:

Una forta abraçada !!!


Joan i tant que m'en recordo!! quins 2 km de final de marató eh!!!! jejejeje. Al final córrer diuen que es de solitaris i crec que no. La prova són aquests fets! També recordo la mitja de Santa Coloma que volies fer marca i et vam acompanyar tots!!!  :party: gran cursa també!


Una abraçada Joan i ens anirem trobant!  ;) 8)

10K : 00:50:09 Nassos 2013
Mitja marató: 1:49:54 Mitja BCN 2014
Behobia /SS : 01:46:24 (2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2017 23:38 #45 per zaldibia (Associat/da)

Guapíssima!!! M'ha agradar legar l'entrevista, i m'ha agradat beire que una de les fotos escollides és del día que varemos Fer la sortija a la Mola de les correcat@s, haurem de repetir-ho!
I per suposat, que jo també m'apunt a la tasta de vinets!!! Només faltaria!!!
A veure si et recuperes bé i tornem a coincidir en una cursa!!  :love:


Guapa!!! I també podia haver posat més de la campana  :yipi: A veure si torno i seguim en contacte! Amb tú tenim 2 coses: la muntanya i els vins!!! jejejejej  :love: :love: :intello:

10K : 00:50:09 Nassos 2013
Mitja marató: 1:49:54 Mitja BCN 2014
Behobia /SS : 01:46:24 (2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2017 19:40 #46 per socanna (Associat/da)
Maite, m'ha agradat conèixer una mica més de tu 8)
Un detall posar la foto de la sortida a la Mola :yes: :yes:
Jo de vins....no en sé gaire, però la meva parella si, i .....Clar...m'ha acostumat a un bon paladar.
Una gran sort haver-te conegut :love:
Apa.......que tinguis un bon viatge i estada a ...................on ets ara???? :whistle: :whistle:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.