Recuperació de les entrevistes de l'antiga web

Recuperació de les entrevistes de l'antiga web

27 Jun 2017 17:59 - 27 Jun 2017 18:12 #1 per profe (Associat/da)
Com ja sabeu, estem efectuant la migració de la web antiga a la nova.
Alguns ja us heu adonat que la vostra entrevista ha desaparegut.
No patiu, no s'ha perdut res. No passa res, només que cal adaptarles al nou format, i això porta feina.
Aniran sortint per ordre invers al de publicació: primer les més recents. És a dir: Els darrers seran els primers (LIFO, pels que m'enteneu).

L'unic problema és que quan les hagi entrat totes, com passa sempre que es fa un picot, les més antigues seran les que quedin al davant. Un cop més, els darrers seran els primers *.

Si algú vol canviar quelcom a la seva entrevista - actualitzar-la, afegir fotos, etc. - m'ho pot dir per aquest fil o mitjançant un MP.

Es podran trobar a la secció ENTREVISTES . No apareixeran en portada, com les de nova publicació.
Podriem fer alguna excepció... cristina, quan puguis em faras arribar una foto teva amb el nadó?

* Per cert, la dita no és meva, sino de Jesucrist, que ho va dir en el sentit de que davant de Déu no és cap mérit tenir poder o diners.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2017 19:43 #2 per Spiderz (Visitant)

profe va escriure:
L'unic problema és que quan les hagi entrat totes, com passa sempre que es fa un picot, les més antigues seran les que quedin al davant. Un cop més, els darrers seran els primers *.

Tranquil, ja t'explicaré com ordenar-ho

Spiderz

27 Jun 2017 23:39 #3 per JoanDeGracia (Associat/da)
Has dit que podem afegir fotos???? :woohoo: :woohoo:
Potser t'envio unes 30 o 40 més, crec que t'en vaig enviar massa poques :P :P :P

Gràcies per recuperar les entrevistes, penso que aporten un valor interesant a la web :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015