Entrevistem... mario.cat

Entrevistem... mario.cat

04 Jul 2018 18:24 #21 per FRANCESC57 (Associat/da)
MARIOOOOO :stucktongue

Ens vam anar coneixent a poc a poc, fins al punt que ara ja puc dir-te que ets un crac, tant com a corredor, però sobretot com a persona. :ok_hand:

Segur que et recuperaràs aviat, :hearteyes: i tornaràs a ferma els cops de destral com sempre. :whip:

Segur que seguirem compartint moltes coses i per a mi serà un plaer :party:

Sort, endavant, una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2018 12:12 - 06 Jul 2018 12:17 #22 per mario.cat (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Em semblar que ens coneixem no :smirk: crec que som del mateix any de naixement :mask: ets un puto crak :party:


Tu si que ets un crak Miquel. Som de la mateixa edat i en canvi em passes la mà per la cara. Segueix així, no canviis i a veure si aviat coincidim pel voral del riu, tu baixant cap a la platja i jo pujant cap a Castellar. Una abraçada.

FRANCESC57 va escriure: MARIOOOOO :stucktongue

Ens vam anar coneixent a poc a poc, fins al punt que ara ja puc dir-te que ets un crac, tant com a corredor, però sobretot com a persona. :ok_hand:

Segur que et recuperaràs aviat, :hearteyes: i tornaràs a ferma els cops de destral com sempre. :whip:

Segur que seguirem compartint moltes coses i per a mi serà un plaer :party:

Sort, endavant, una abraçada


Francesc, un plaer haver-te conegut. Encara m'enrecordo a una mitja de Granollers, que encara estavem al carrer principal de la sortida i ja vas treure'm les pegatines. Quin paio !!!!!.
I amb les adversitats que has tingut, mai t'has rendit i segueies donant guerra. Una vegada em recuperi, ens veurem les cares de nou. No creguis que això quedarà així !!!! :joy: :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 11:09 #23 per estanis13 (Associat/da)
Un dels correcats amb majúscules! Almenys per mi un dels que millor la representa ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.