Entrevistem... mario.cat

Entrevistem... mario.cat

18 Abr 2018 21:01 #1 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Publiquem l'entrevista a mario.cat!!! 

Una altra llebre de categoria que coneixeu de sobres, però que ara coneixereu una mica millor quan llegiu:


JTPC  

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 21:04 #2 per Jorfer (Associat/da)
Guai, un catxondo de la casa. :great: :great:

Quan penso en el Mario.cat em venen al cap dues imatges: el seu somriure i el video espectacular de Queen d'un sopar. :) :) :)

Quan pugui la llegiré amb atenció per conèixer una mica més aquest gran home.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 22:21 #3 per Biel54 (Associat/da)
Mario.cat un bon correcat, sempre disposat a ajudar-te.
Tenim algunes coses en comú, tots dos som de Ripollet, jo també he gaudit molt entrenant per la llera del Riu Ripoll i varem fer junts la Marxa Ripollet - Montserrat.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 23:08 #4 per fandes (Associat/da)
Que bé conèixer més de tu Mario! Per exemple que compartim zona d'arrels, el meu avi era d'Used, un poblet ben a prop de Daroca, mira per on! L'entrevista té aquesta frescor que tu sempre transmets, i això no té preu.

Recordo especialment el dia de l'anècdota que expliques... La de gent que va mobilitzar el gran Grampy a Tortosa i esperant-vos a l'altra banda del pont! Si per nosaltres van ser emocionants aquells metres, no vull ni imaginar tots els vostres kms.

Salut i ens seguim trobant de pastanagues!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 23:11 #5 per grampy (Associat/da)
Un Gran amic, una molt bona persona, el millor company que un pot trovar.... Futur de molts proyectes per fer i gaudir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2018 08:45 #6 per Alfons 99 (Visitant)
Bravo, Mario.
Ets un crack. I molt autèntic.
Gràcies per ser-hi.

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2018 09:18 #7 per RugbyMan (Associat/da)
Mario.Cat? :? :?

Qui es aquest? Voleu dir que es associat? Ostres vaig a llegir l'entrevista per sapiguer qui es aquest paio amb bigoti que surt a la foto :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2018 09:23 #8 per pinelli (Associat/da)
Bona entrevista mario.cat , encara recordo la meva primera mitja a Terrassa .. ? , si no hagués sigut per tu , encara estaba a la rambla ? ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2018 09:58 #9 per sergio (Associat/da)
Mario... m'ha agradat l'entrevista, però té un error... Només cervesa?...:heart: :laughing:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2018 10:34 #10 per Oriol_TBID (Associat/da)
Molt gran el Mario! En tots els sentits!

M'ha agradat molt l'entrevista ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2018 17:26 #11 per Kiske (Associat/da)
Ese Mario!!!! Gran estrevista i grans respostes. Espero que recuperis aviat i poder tornar-te a veure pel mon aquest de les curses.

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2018 08:19 #12 per Tiny (Associat/da)
Gran entrevista!

Ets una persona amb la que sempre es pot contar :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2018 13:53 #13 per bernaus (Associat/da)
Un paio ben parit aquest Mario.

Gran organitzador com ho ha demostrat fa poquet amb l´homenatge al Zenón a L´Almunia.

M´ha agradat molt el No Surrender de Vilanova de Bellpuig.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2018 12:48 #14 per Antirco (Associat/da)
Mario un correcat amb bona empatia i això es nota, a mi personalment en cau molt be i en fa riure, les seves cròniques “GENIALS” els seus comentaris sempre ocurrents, la seva participació en la associació i com a company no te digo.
Me ha agradat molt saber una mica mes de tu.
Recupera aviat aquets menisc.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2018 21:59 #15 per pirata agus (Associat/da)
Quin paio mes ben parit aquest Mario !!!
sempre pendent de tot i de tots .....
Ets moooooooolt gran carinyu !!
Pero , opino ídem que el Sergio ....Nomes cervessa ? :kissheart:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 18:51 #16 per Jorfer (Associat/da)
Mario.cat ja et conec una mica més i llegint la teva entrevista es confirma les sensacions que ja tenia que ets una gran persona.

Coincideixo amb tu en la importància que li donem els sentits mentre correm, ens importa tot el que ens envolta. Moltes vegades no comprenc la gent que corre amb cascs o similars, fins i tot, en competicions.

Endavant i espero que puguis continuar molts anys gaudint del córrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2018 21:49 #17 per mario.cat (Associat/da)
Moltes gràcies companys pel temps de lectura que heu invertit en coneixem una mica més.

Biel54. Bon veí del poble. Encara ens queden unes quantes Ripollet-Montserrat. Segur que les gaudirem.

Fandes. Doncs si, el poble del teu avi està a tocar del de la meva família materna. El poble es diu Atea i de fet, d’allà surt una carretera que va fins a Used. Segur que els nostres avis es coneixien !!!! Potser feien curses junts !!!! :joy: :joy:

Grampy. De ben segur que trobarem molts mes projectes per fer junts. De fet ja tinc uns quants al cap. :whistle: :whistle: :whistle:

Alfons99. Gràcies per tot. Tu si que ets autèntic.

RugbyMan. Qui es aquest ??? No el conec. Segur que deu ser algun friky que fa curses amb faldilla. :666: :666: :666:

Pinelli. Quins records d’aquella teva primera MM a Terrassa. Mare meva, quina por duies al damunt !!!!!

Sergio. T’ho juro que només cervesa. Hi ha fotos circulant que em volen comprometre però son fakes !!!! :joy: :joy: :joy:

Oriol_TBID. Gràcies per tot, i ja saps perquè ho dic !!!!

Kiske. Encara no ens donarem compte i ja tornaré a donar guerra. No et pensis que t’has lliurat de mi.

Tiny. Ets molt gran amic i encara mes gran persona. :great: :great:

Bernaus. Fa no se quants anys que et dic que haig d’anar a Ibars i cada any tinc entrabancs. Ara lesionat de llarga durada !!!. T’ho prometo que aniré .:thumbup: :thumbup:

Antirco. Ets d’aquelles persones que crec que no tens límits. Quan penso en quelcom molt difícil per mi, allà estàs tu fent-la. Ets la repera Josep !!!!

Pirata Agus. De tu, que vols que et digui que no sàpigues ja i que no t’hagi dit. Segueix així, no canviïs mai. I si, només cervessa. Ho negaré tot davant del jutge !!!! :laughing: :laughing: :laughing:

Jorfer. Un dels tòtems de l’Associació. Corredors no s’entendria sense tu. Disposat a tot, ajudant a tots. Gràcies per ser com ets. :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 12:28 #18 per No Surrender (Associat/da)
Ooooooohhhhh!!!! Feia dies que sabia que havien publicat l'entrevista, i encara no l'havia pogut llegir!!!
Recordo perfectament el dia i on ens vàrem conéixer....al "Córrer per córrer de Manlleu"...t'enrecordes?
Osti.....aquell dia no m'hagues imaginta mai el que acabariem vivin junts!!!! ara estic de parada tècnica....però ja saps que tenim alguna cosa pendent...o unes quantes....
M'ha agradat molt llegir la teva entrevista, sobretot saber coses de tu que no sabia!!!!

Una abraçada de les GEGANTS!!!!!!! :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 16:47 - 22 Mai 2018 07:32 #19 per mario.cat (Associat/da)

No Surrender va escriure: Ooooooohhhhh!!!! Feia dies que sabia que havien publicat l'entrevista, i encara no l'havia pogut llegir!!!
Recordo perfectament el dia i on ens vàrem conéixer....al "Córrer per córrer de Manlleu"...t'enrecordes?
Osti.....aquell dia no m'hagues imaginta mai el que acabariem vivin junts!!!! ara estic de parada tècnica....però ja saps que tenim alguna cosa pendent...o unes quantes....
M'ha agradat molt llegir la teva entrevista, sobretot saber coses de tu que no sabia!!!!

Una abraçada de les GEGANTS!!!!!!! :kissheart:


I tant que m'enrecordo de Manlleu, Helena.

El que no et sabria dir és l'any, però deuria ser sobre el 2013 més o menys.

Jo també estic parat a boxes obligatòriament per arreglar el "motor", però tan aviat estigui jo arreglat i tu amb disponibilitat, de ben segur que reprenem tots els projectes que tenim pendents.

Ganes de fer coses, ganes de projectes, ganes de córrer, ganes d'Iron, ganes d'amics, ganes d'Helena.

Un petonàs :kissheart: :kissheart::kissheart: :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2018 13:08 #20 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Em semblar que ens coneixem no :smirk: crec que som del mateix any de naixement :mask: ets un puto crak :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.