Entrevistem... josecarnero

Entrevistem... josecarnero

23 Jun 2019 13:51 #21 per Josep58 (Associat/da)
josecarnero com deia el ManoloM en el post anterior, com passa el temps tot recordant el 10 de 1000 i això vol dir que fa molts anys que ens hem trobat cursa aquí, cursa allà, compartin aquest estil de vida.

Llegint la teva entrevista veig que compartim algunes mànies, arribar amb prou temps a la cursa, l'esmorzar dues hores abans de la cursa per mi també es sagrat, no he fet mai cap cursa al matí sense menjar abans, la ST posterior a les curses amb una bona cervesa.

I pel que dius de fer de llebre, hi ha moltes curses on l'associació fa aquest servei, espero que alguna d'elles et vagi bé fer-ho.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 17:13 #22 per Kiske (Associat/da)
Oxtia josecarnero no te habia leido todavia, llevaba tiempo sin entrar a Corredors y ya no me acordaba. Coincidimos en bastantes cosas aparte del nombre jejeje. Espero compartir muchas mas curses juntos aunque luego me saques las pegatinas!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 20:33 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hola Josep amb una mica de retard he vist la teva entrevista m'agradat molt sobretot la foto de Coll de Pal va ser el teu debut crak :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2019 17:17 #24 per piri (Associat/da)
Seguint el meu repàs sobre les entrevistes per renovar les meves forces per seguir corrent, em quedava pendent el Jose.

M'ha alegrat saber d'ell, conèixer que és optometrista ja que del seu caràcter de voler millorar i seguir corrent ja en sabia.

Espero que puguis tornar al Coll de pal amb millor condicions físiques si cap, i espero que si no haveu ampliat ja la família ho feu el més aviat possible.

Una abraçada.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.