Travessies de mar 2009

Travessies de mar 2009

16 Jun 2009 08:46 #21 per ALBERT75 (Associat/da)

Aqui el tenim.....

Hi ha moltes menys que l'any passat (la crisi  :neutral: :neutral:)


Albert, aquest és el calendari oficial de la Federació. N'hi ha moooooltes més...! De fet, hi ha les de sempre. Si n'hi ha cap que no veus, però que la vols fer, truca directament a l'organitzador.


Moltissimes gracies pels consells...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2009 11:28 - 16 Jun 2009 20:15 #22 per putxi (Visitant)

Aqui el tenim.....

Hi ha moltes menys que l'any passat (la crisi  :neutral: :neutral:)


Albert, aquest és el calendari oficial de la Federació. N'hi ha moooooltes més...! De fet, hi ha les de sempre. Si n'hi ha cap que no veus, però que la vols fer, truca directament a l'organitzador.




Quines són les de sempre, Enric59? En pots fer 5 cèntims ...  :eyes:
Sóc novato "de mena" i tan sols sé la de Tossa (28/06) i la de les Illes Medes (26/07 --> tri BCN  :neutral:).

Moltes gràcies per endavant!  :great:

Salut,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2009 15:14 #23 per Enric59 (Visitant)

Aqui el tenim.....

Hi ha moltes menys que l'any passat (la crisi  :neutral: :neutral:)


Albert, aquest és el calendari oficial de la Federació. N'hi ha moooooltes més...! De fet, hi ha les de sempre. Si n'hi ha cap que no veus, però que la vols fer, truca directament a l'organitzador.





Quines són les de sempre, Enric59? En pots fer 5 cèntims ...  :eyes:
Sóc novato "de mena" i tan sols sé la de Tossa (28/06) i la de les Illes Medes (26/07 --> tri BCN  :neutral:).

Moltes gràcies per endavant!  :great:

Salut,


Doncs, aquestes, per exemple: Vilanova, Badalona i el Masnou (28 juny), Calafell, Calella, Begur, Sant Feliu, Platja d'Aro, Sitges, Comarruga, Lloret, Mataró, Tarragona, Salou...

Busca, busca i trobaràs!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2009 16:26 #24 per ALBERT75 (Associat/da)
Aqui en pots trobar unes quantes més.. aplicant els filtres es molt facil

www.calendariotravesias.com/

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2009 17:13 #25 per Enric59 (Visitant)

Aqui en pots trobar unes quantes més.. aplicant els filtres es molt facil

www.calendariotravesias.com/


Aquesta és una molt bona pàgina, Albert, perquè dóna molta informació de les travessies.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2009 17:22 #26 per ALBERT75 (Associat/da)
Espectacular la info que te a la pagina de un company....

www.uv.es/~esanjuan/

Hi han moltissimes travesses de mar....
Putxi, espero que amb aquest info et vagi bé

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2009 20:17 #27 per putxi (Visitant)
Moltes gràcies companys!  :great:

Ens veurem per Tossa?

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 10:35 #28 per Enric59 (Visitant)

Moltes gràcies companys!  :great:

Ens veurem per Tossa?

Salut!


No, aquest any no aniré a Tossa. Si tot va bé, el meu programa pel 28 és:

Matí: Travessia del Masnou + Travessia de Badalona
Tarda: Campionat de Catalunya de Veterans en Pista (5000 m)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 11:28 #29 per Eulàlia (Associat/da)

Moltes gràcies companys!  :great:

Ens veurem per Tossa?

Salut!


No, aquest any no aniré a Tossa. Si tot va bé, el meu programa pel 28 és:

Matí: Travessia del Masnou + Travessia de Badalona
Tarda: Campionat de Catalunya de Veterans en Pista (5000 m)


Jo m'apunto a Badalona  ;) Amb arrosset inclòs, si pot ser  ;)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 11:44 #30 per Enric59 (Visitant)

Moltes gràcies companys!  :great:

Ens veurem per Tossa?

Salut!


No, aquest any no aniré a Tossa. Si tot va bé, el meu programa pel 28 és:

Matí: Travessia del Masnou + Travessia de Badalona
Tarda: Campionat de Catalunya de Veterans en Pista (5000 m)


Jo m'apunto a Badalona  ;) Amb arrosset inclòs, si pot ser  ;)


Complicat l'arròs si a la tarda hi ha un 5000  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 12:07 #31 per ALBERT75 (Associat/da)
Jo estic buscant travessa pel dia 4 o 5 de Juliol, que es l'únic cap de setmana lliure.. i no en trobo cap ni un  :beurk: :beurk:

Si algú en sap alguna per aquest cap de setmana que ho digui...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 12:09 #32 per Enric59 (Visitant)

Jo estic buscant travessa pel dia 4 o 5 de Juliol, que es l'únic cap de setmana lliure.. i no en trobo cap ni un  :beurk: :beurk:

Si algú en sap alguna per aquest cap de setmana que ho digui...


Prova a Calafell.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 13:08 #33 per Danigoal (Associat/da)

Aqui en pots trobar unes quantes més.. aplicant els filtres es molt facil

www.calendariotravesias.com/


Buena.  :great:

Yo me estoy planteando provar el dia 28 en Masnou... :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 14:40 #34 per ALBERT75 (Associat/da)

Jo estic buscant travessa pel dia 4 o 5 de Juliol, que es l'únic cap de setmana lliure.. i no en trobo cap ni un  :beurk: :beurk:

Si algú en sap alguna per aquest cap de setmana que ho digui...


Prova a Calafell.


Res de res....  :beurk: :beurk:

Ja m'han dit a 3 llocs diferents que justament aquell cap de setmana no es fa cap.... Kina rabiaaa... jo que en volia fer vaires aquest estiu, i haure d'esperar a l'agost per el meu debut en travessies...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 18:41 #35 per david (Associat/da)
Només per consultar, quin és el material que s'acostuma a fer per una travessia i s'ha d'estar federat?

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2009 23:25 #36 per Enric59 (Visitant)

Només per consultar, quin és el material que s'acostuma a fer per una travessia i s'ha d'estar federat?


Material: banyador, i ulleres. Alguns organitzadors proporcionen gorro.

Cal estar federat, però alguns organitzadors permeten la llicència d'un dia, que cal pagar al fer la inscripció.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2009 12:41 #37 per Danigoal (Associat/da)

Només per consultar, quin és el material que s'acostuma a fer per una travessia i s'ha d'estar federat?


Cal estar federat, però alguns organitzadors permeten la llicència d'un dia, que cal pagar al fer la inscripció.


Ostras, no lo sabía. Buscando he encontrado esto: http://www.pccervera.org/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=472
Si no se está federado, 12€.
Entonces, yo paso.
Que vaya bien  8)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 10:56 #38 per Enric59 (Visitant)
Jo ja estic inscrit per aquest diumenge a les travessies del Masnou i de Badalona.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 11:07 #39 per (Visitant)
Hola Enric,


No coincideixen amb el horari les dos travessies???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 11:14 #40 per Enric59 (Visitant)

Hola Enric,

No coincideixen amb el horari les dos travessies???


Si és com l'any passat, es poden fer les dues. El Masnou a les 9:30 i Badalona a les 10:45.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats