Autor del tema
Aqui el tenim.....
Hi ha moltes menys que l'any passat (la crisi![]()
)
Albert, aquest és el calendari oficial de la Federació. N'hi ha moooooltes més...! De fet, hi ha les de sempre. Si n'hi ha cap que no veus, però que la vols fer, truca directament a l'organitzador.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aqui el tenim.....
Hi ha moltes menys que l'any passat (la crisi![]()
)
Albert, aquest és el calendari oficial de la Federació. N'hi ha moooooltes més...! De fet, hi ha les de sempre. Si n'hi ha cap que no veus, però que la vols fer, truca directament a l'organitzador.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aqui el tenim.....
Hi ha moltes menys que l'any passat (la crisi![]()
)
Albert, aquest és el calendari oficial de la Federació. N'hi ha moooooltes més...! De fet, hi ha les de sempre. Si n'hi ha cap que no veus, però que la vols fer, truca directament a l'organitzador.
Quines són les de sempre, Enric59? En pots fer 5 cèntims ... :eyes:
Sóc novato "de mena" i tan sols sé la de Tossa (28/06) i la de les Illes Medes (26/07 --> tri BCN).
Moltes gràcies per endavant!
Salut,
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aqui en pots trobar unes quantes més.. aplicant els filtres es molt facil
www.calendariotravesias.com/
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Moltes gràcies companys!
Ens veurem per Tossa?
Salut!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Moltes gràcies companys!
Ens veurem per Tossa?
Salut!
No, aquest any no aniré a Tossa. Si tot va bé, el meu programa pel 28 és:
Matí: Travessia del Masnou + Travessia de Badalona
Tarda: Campionat de Catalunya de Veterans en Pista (5000 m)
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Moltes gràcies companys!
Ens veurem per Tossa?
Salut!
No, aquest any no aniré a Tossa. Si tot va bé, el meu programa pel 28 és:
Matí: Travessia del Masnou + Travessia de Badalona
Tarda: Campionat de Catalunya de Veterans en Pista (5000 m)
Jo m'apunto a BadalonaAmb arrosset inclòs, si pot ser
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo estic buscant travessa pel dia 4 o 5 de Juliol, que es l'únic cap de setmana lliure.. i no en trobo cap ni un :beurk: :beurk:
Si algú en sap alguna per aquest cap de setmana que ho digui...
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aqui en pots trobar unes quantes més.. aplicant els filtres es molt facil
www.calendariotravesias.com/
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Jo estic buscant travessa pel dia 4 o 5 de Juliol, que es l'únic cap de setmana lliure.. i no en trobo cap ni un :beurk: :beurk:
Si algú en sap alguna per aquest cap de setmana que ho digui...
Prova a Calafell.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Només per consultar, quin és el material que s'acostuma a fer per una travessia i s'ha d'estar federat?
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Només per consultar, quin és el material que s'acostuma a fer per una travessia i s'ha d'estar federat?
Cal estar federat, però alguns organitzadors permeten la llicència d'un dia, que cal pagar al fer la inscripció.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola Enric,
No coincideixen amb el horari les dos travessies???
Please Entra or Crear compte to join the conversation.