Travessies de mar 2009

Travessies de mar 2009

27 Jun 2009 13:34 #41 per Enric59 (Visitant)
Algú més farà demà les travessies del Masnou i/o Badalona?

Podríem fer la primera foto correcat de travessies!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2009 13:37 #42 per (Visitant)
Jo demà aniré a la platja, bé, ha pendre el sol clar.  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2009 14:26 - 28 Jun 2009 14:38 #43 per Enric59 (Visitant)
Matinal triomfal al Maresme. Com ja us vaig dir, avui havia de fer les travessies del Masnou i Badalona. He anat al Masnou i he fet 2n de la meva categoria a la travessia màster. Com que m'havia de quedar per recollir el trofeu, no em donava temps d'anar a Badalona. Total, que m'he quedat al Masnou i he fet la travessia llarga, també. I també he fet 2n de categoria.

Dutxat i premiat, me n'he anat a Badalona a veure el final de la travessia, on hi nedava l'Eulàlia, des de la terrassa del club de natació fent el vermut cara el mar.

Ara, dinar, migdiada, i a les 18:30 el 5000 del Campionat de Catalunya Veterans en pista, a Can Dragó.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2009 16:11 #44 per Eulàlia (Associat/da)
Travessia de Badalona. Aquest matí he nedat per 4a vegada a Badalona, 2500 metres al mar i moltes onades i corrent. De bones a primeres fas un trosset de port i has de girar 180 graus per sortir a mar obert: primer paral·lels al port i sense referents visuals al front perquè no hi ha boies, després seguint les boies grogues que marquen la línia de platja. El fet és que el mar estava molt mogut i el corrent favorable ees veia contrastat per onades i mar de fons. Al final, la preparació dels darrers mesos s'ha imposat i he millorat en més de 5 minuts el temps de l'any passat  :yipi: Prova superada i l'any vinent hi tornaré: l'ambient i l'acollida dels nedadors fan aquesta travessa una fita que es fa dífícil de passar per alt  :great:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2009 16:19 #45 per (Visitant)
M'he n'alegro molt per vosaltres.

Enric, 2 de dos, molt bé. Segóns a totes dues.

Eulàlia, molt bé a tú també. Has millorat i força.

Jo pel que fà a mí, he fet segón de la general i primer de categoria anant a la platja amb la fàmili.

Ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 12:12 #46 per Oriol_TBID (Associat/da)
El 15 d'agost hi ha la travessa nedant del port del fangar!! És a L'Ampolla a les 11h del matí i són 3335 metres. Qui s'anima?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 12:23 #47 per Enric59 (Visitant)

El 15 d'agost hi ha la travessa nedant del port del fangar!! És a L'Ampolla a les 11h del matí i són 3335 metres. Qui s'anima?


M'ho pensaré. El 15 he de ser per allà baix.

On es fan les inscripcions, Oriol?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 12:27 #48 per Oriol_TBID (Associat/da)
Aquí tens la info:

nauticampolla.com/detall_agenda.php?id=ca&idAgenda=174

I aquí les bases:

nauticampolla.com/1/14/135/BasesTravessia.pdf

Pel que veig, es poden fer pre-inscripcions per fax o mail, i les inscripcions són al nàutic de L'Ampolla el mateix dia a partir de les 9.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 12:42 #49 per Rivendel (Visitant)
Valen les travesies en aigua dolça? perque m'estic pensant de fer la travesa de Banyoles al setembre, només son 2100 mts i es va reseguint un fil entre boia i boia..xupat vaja  :intello:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 12:47 #50 per Enric59 (Visitant)
Gràcies, Oriol 8)

Ja estic inscrit  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 12:48 #51 per Enric59 (Visitant)

Valen les travesies en aigua dolça? perque m'estic pensant de fer la travesa de Banyoles al setembre, només son 2100 mts i es va reseguint un fil entre boia i boia..xupat vaja  :intello:


I tant que valen. El fil diu de mar, però valen totes les travessies. T'agradarà la de Banyoles.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 13:11 #52 per Oriol_TBID (Associat/da)

Gràcies, Oriol 8)

Ja estic inscrit  :party:


quina bala!!!

Jo no m'encantaré gaire. És una llàstima perquè coincideix amb la travessa de festes majors del meu poble, L'Hospitalet de l'infant. Però és que allí només es fan uns 400 metres i gràcies.

Per cert, Enric59 quan baixes per aquestes terres? Ho dic perque diumenge hi ha una cursa popular de 4800 metres a L'Hospitalet de l'Infant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 13:17 #53 per Enric59 (Visitant)

Per cert, Enric59 quan baixes per aquestes terres? Ho dic perque diumenge hi ha una cursa popular de 4800 metres a L'Hospitalet de l'Infant.


Si no em surt res més, podria ser que baixi a l'Hospitalet. I si no, el 15 estaré entre l'Ampolla i l'Ametlla. El 16, ja veurem.

El 22 vaig a la trobada del Delta que organitza el Berni.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 13:20 #54 per jaume teres (Visitant)
Hola companys algú sap d'alguna travessa pel finde del 29-30 d'agost?


teres2.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 13:22 #55 per Oriol_TBID (Associat/da)
La info de la cursa, ara n'obro un fil!


La II Cursa popular de l'Hospitalet, prevista pel 9 d'agost

El proper 9 d'agost, a les 19 h., es disputarà la II Cursa popular de l'Hospitalet de l'Infant, organitzada pel Patronat Municipal d'Esports. Hi haurà un recorregut de 900 m. i un altre de 4.800. Les inscripcions hauran de fer-se a la sortida, a l'Estació Nàutica-Plaça Sol Solet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 13:24 #56 per Rivendel (Visitant)

Hola companys algú sap d'alguna travessa pel finde del 29-30 d'agost?


teres2.blogspot.com



Siiiii....una de 3000mts que es farà  a la piscina de Vielha... :mdr:
travesa nedant de 3000 mts a vielha

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 14:33 #57 per korfbaler (Associat/da)
Doncs si no passa res, i aprofitant que estaré a Roquetas, el dia 23 d'agost faré la "Travesia a nado del Puerto de Almeria". Son 2.000metres.
Peró aixó ho haig de parlar amb la organització, ja que segons el reglament, els "Veteranos" hem de fer la cursa de 800metres de distància, i la de 2.000 es pels més "jovenets".

Parlant de 800metres......estic inscrit el dia 16 d'agost a una competició de 800metres en piscina que es fa a Roquetas. Teoricament es a nivell popular, peró amb sèries de classificació si fos necessari. Com els bons....  :rofl:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 15:07 #58 per krlos (Associat/da)

El 15 d'agost hi ha la travessa nedant del port del fangar!! És a L'Ampolla a les 11h del matí i són 3335 metres. Qui s'anima?


Acabo d'enviar el correu amb la preinscripcio i he demanat de pas el preu (no ho he vist per enlloc) i que pasa amb els que no estem federats en natacio (tampoc posa enlloc de la web que nomes sigui per federats de natacio)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 22:35 #59 per Enric59 (Visitant)

El 15 d'agost hi ha la travessa nedant del port del fangar!! És a L'Ampolla a les 11h del matí i són 3335 metres. Qui s'anima?


Acabo d'enviar el correu amb la preinscripcio i he demanat de pas el preu (no ho he vist per enlloc) i que pasa amb els que no estem federats en natacio (tampoc posa enlloc de la web que nomes sigui per federats de natacio)


A les travessies no s'acostuma a pagar inscripció: són gratuïtes. Només paguen els no federats perquè cal pagar l'assegurança.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2009 22:45 #60 per krlos (Associat/da)
A la de Sitges varem haver de pagar :neutral:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.