Trobades de natació a mar obert - 2009

Trobades de natació a mar obert - 2009

11 Abr 2009 00:19 #1 per Doti (Visitant)
Hola,
malgrat les darreres plujes, jo tinc unes ganes bojes  :yipi: per tirar-me al mar i començar a nedar i "caçar" crancs :whistle:.
Potser és una mica d'hora i l'aigua encara estarà gelada :o, però qui s'apunta a fer una sortideta el proper dissabte 18 d'abril?

El lloc:
Premià de Mar (A la platja de la dreta del Club Nàutic, és a dir a la banda de Premià, no de Vilassar) A menys d'1km de l'estació de tren.

Hora:
11h

Si hi ha quorum, després podem fer uns quants km corrents per la costa del Maresme.
I evidentment quan acabem, ST ben merescuda. :great:

El lloc no és inamovible, no tenim cap problema en anar a un altre població/platja si hi ha altres propostes.


Àlex i Belén

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2009 02:31 #2 per Enric59 (Visitant)
Hola Belén i Àlex. El dia 18 ho tinc (tenim) malament: fem cursa, excursió i dinar.

El dia 25 el tinc lliure i en podríem parlar. No sé si seria possible una trobada a Castelldefels com l'altra vegada. Que la Bego ens digui quina disponibilitat té.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2009 07:11 #3 per krlos (Associat/da)
Jo tambe tinc ganes de "tirarme a la mar"  :he:

A mi em van be totes dues dates, tot i que em fa una mica d'angunia la temperatura que trobarem ja que fa molts anys que no nedo en aigues fredes de veritat. Sigui com sigui, ja es hora de que em provi el neopre que em vaig comprar al Gener i que no m'he possat mai. :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2009 10:15 #4 per atom ant (Visitant)
Hola,
Només dir que un amic i jo el passat dijous ja vam estar nedant al mar, fent Montgat - Badalona. L'aigua freda, freda...però en un moment s'ens va passar el fred de mans i peus i vam nedar de meravella, de veritat, vam disfrutar molt. En total 35 minuts a l'aigua, dels que uns 20 van ser de natació efectiva. La resta, la tontería de les rises pel fred, ajustar el neopré del meu amic que era nou, etc...
I un cop fora, com que feia solet, cap problema. Fins i tot vam fer servir la dutxa de la platja.
Apa...ànims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2009 11:02 #5 per pcr35 (Visitant)
Jo després d'alguns entrenaments que acabo al passeig de Badalona em banyo al mar, a l'hivern també, però no aguanto massa ...  :whistle:

M'agradaria nedar també a l'hivern o la primavera (zona de Badalona) pero no tinc neoprè. Segurament ho heu comentat en altres fils però, on podria trobar neoprens per nedar al mar, que estiguin bé, que hi hagi varietat, que estiguin bé de preu, que t'assessorin?

Gràcies!

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2009 15:46 #6 per Vall (Visitant)

Jo després d'alguns entrenaments que acabo al passeig de Badalona em banyo al mar, a l'hivern també, però no aguanto massa ...  :whistle:

M'agradaria nedar també a l'hivern o la primavera (zona de Badalona) pero no tinc neoprè. Segurament ho heu comentat en altres fils però, on podria trobar neoprens per nedar al mar, que estiguin bé, que hi hagi varietat, que estiguin bé de preu, que t'assessorin?

Gràcies!


A Esportissim ès on tenen mès varietat.

Però ara ès mala epoca per pillar algun "chollo". Quan s´acaba la Tritemporada (setembre-octubre) potser tens sort i trobes algun barato si no tens una talla diguem-ne "mitjana normal" (que siguis molt petit o molt gran).

El disabte 18. La gent de Sailfish fan una proba de neoprens al canal Olimpic de Castelldefels.

Jo aquest any ja m´he ficat dos cops al aigua, i la veritat ès que encara esta molt gelada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2009 22:21 #7 per bego (Visitant)
Jo el 25 podria, si la fem a Castelldefels, perquè tinc trobada familiar a la tarda i a una hora raonable (les dues?) he d'estar de nou a casa per posar al Luis a dormir abans de que comenci el sarau. Així que si, si es el 25, compteu amb mi.

En tinc mooooltes ganes de nedar al mar!  :yes:
(Segur que em penedeixo, l'aigua deu estar gelada  :beurk:)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2009 23:51 #8 per Doti (Visitant)
Doncs sembla que per quorum i per mal temps, haurem de deixar la primera sortida al mar pel dia 25.
El lloc, ja ens va bé tornar a Castelldefels, sempre i quan tornem a fer un plat de tallarines com la de l'any passat :wink2:

Bego, proposa hora i lloc de trobada.

Salut

Àlex

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2009 00:22 #9 per Enric59 (Visitant)

Doncs sembla que per quorum i per mal temps, haurem de deixar la primera sortida al mar pel dia 25.
El lloc, ja ens va bé tornar a Castelldefels, sempre i quan tornem a fer un plat de tallarines com la de l'any passat :wink2:

Bego, proposa hora i lloc de trobada.

Salut

Àlex


Ok, Àlex. Prenem nota i reservem el dia.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2009 22:35 #10 per Doti (Visitant)
Hola,
nosaltres ens donem de baixa aquest cap de setmana.
Ens han montat una cita que no podem faltar dissabte, i diumenge anem a Vallhonesta.
O sigui que haurem de deixar la remullada per un altre cap de setmana.

Si hi aneu, ja direu què tal l'aigua.

Àlex

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2009 23:25 #11 per bego (Visitant)

Hola,
nosaltres ens donem de baixa aquest cap de setmana.
Ens han montat una cita que no podem faltar dissabte, i diumenge anem a Vallhonesta.
O sigui que haurem de deixar la remullada per un altre cap de setmana.

Si hi aneu, ja direu què tal l'aigua.

Àlex


De fet, Àlex, jo feia un parell dies que pensava "quan et conectis has de dir alguna cosa sobre dissabte....". I se m'ha passat  :whip:
Bé, de totes maneres, el que anava a dir era que a mi tampoc em va bé dissabte, així que encara hauré d'esperar una mica a estrenar el neoprè. Tinc convidats-okupes  :love: instalats a casa el cap de setmana, així que no puc fer-ho tot. A vegades cal triar. Però la propera, platja segur  :yes:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2009 23:42 #12 per Enric59 (Visitant)

Hola,
nosaltres ens donem de baixa aquest cap de setmana.
Ens han montat una cita que no podem faltar dissabte, i diumenge anem a Vallhonesta.
O sigui que haurem de deixar la remullada per un altre cap de setmana.

Si hi aneu, ja direu què tal l'aigua.

Àlex


De fet, Àlex, jo feia un parell dies que pensava "quan et conectis has de dir alguna cosa sobre dissabte....". I se m'ha passat  :whip:
Bé, de totes maneres, el que anava a dir era que a mi tampoc em va bé dissabte, així que encara hauré d'esperar una mica a estrenar el neoprè. Tinc convidats-okupes  :love: instalats a casa el cap de setmana, així que no puc fer-ho tot. A vegades cal triar. Però la propera, platja segur  :yes:


Mira, és un descans que no us vagi bé i que tu, Bego, tinguis la casa ocupada, perquè jo també tinc compromisos aquest cap de setmana. He defer de mainadera. Sí, així com sona: de mai-na-de-ra. Però no em queixo, eh! Hi ha coses que s'han de fer i en aquest cas ho faig per amor.

Trobarem un dia pel mar, la platja i les tallarines.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2009 00:21 #13 per lluispatins (Visitant)
Algú s'anima a fer una tiradeta un dia entre setmana per la tarda a la Mar Bella! A les 18h-19h!

No se que em passa que cada cop que vaig a la piscina agafo unes alergies de colló de mico! Al cap d'uns hores tinc una congestió nasal brutal i ja estic cansat d'estar 2 dies que el nas no para de rajar!

www.lluispatins.blogspot.com

10Km   38'04" (Cursa dels Nassos'10)
Mitja  1h23'36" (Barcelona'11)
Marató 3h00'39" (Barcelona'09)
6h en Pista de Can Dragó'08 61,300Km
24h en Pista al Serrahima'07 126,510Km
Finisher Ironman Frankfurt'09...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2009 00:24 #14 per Enric59 (Visitant)

Algú s'anima a fer una tiradeta un dia entre setmana per la tarda a la Mar Bella! A les 18h-19h!

No se que em passa que cada cop que vaig a la piscina agafo unes alergies de colló de mico! Al cap d'uns hores tinc una congestió nasal brutal i ja estic cansat d'estar 2 dies que el nas no para de rajar!


Si t'esperes un parell o tres de setmanes, tindré alguna tarda lliure i en podem parlar.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2009 11:20 #15 per butahib (Visitant)
Proposo una KDD a les terres de l'Ebre, entre Alcanar i l'Ametlla de foreros. Va que hi han ganes :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2009 11:29 #16 per Oriol_TBID (Associat/da)

Proposo una KDD a les terres de l'Ebre, entre Alcanar i l'Ametlla de foreros. Va que hi han ganes :yes:


a mi aquesta opció em va de perles, però no sé com ho tindrà la gent

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2009 08:50 #17 per Darth Vader (Associat/da)

Proposo una KDD a les terres de l'Ebre, entre Alcanar i l'Ametlla de foreros. Va que hi han ganes :yes:


Quan??? Si puc per dates, m'apunto!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2009 23:51 #18 per Enric59 (Visitant)
Demà 17 de maig ho intentaré. Després de la cursa del Dimoni, a Badalona, si fa sol i bona mar, faré el primer entrenament de natació al mar, a pèl  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2009 01:04 #19 per Eulàlia (Associat/da)
On hi ha pèl hi ha alegria  ;)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2009 18:40 #20 per Enric59 (Visitant)
Fet! Curtet, però primer entrenament de la temporada al mar. Cursa del Dimoni + 10' de natació.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.