XXVI Travessia de Sau

XXVI Travessia de Sau

20 Ago 2009 22:50 #1 per Tavi (Visitant)
www.cnvic-etb.com

Algú la coneix i en pot dir alguna cosa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2009 23:43 #2 per XaviPapell (Associat/da)
Es increïble, per fer l'inscripció si però d'informació ni pa pipas  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2009 16:32 #3 per Tavi (Visitant)
Sí que hi ha una mica d'informació, però està amagada... a la pàgina principal cal clicar on posa "INSCRIPCIONS I REGLAMENT XXVI TRAVESSIA A SAU" (compte, no en el banner "Inscripcions anticipades"). Un cop fet això s'obre una finestra i abaix de tot hi ha un link -icona "W"- a un document Word amb el reglament. Sí, és una mica rebuscat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2009 16:47 #4 per krlos (Associat/da)
Jo m'havia plantejat fer-la, pero 15 euros em semblen masa (no estic federat en natacio i llavors has de pagar llicencia d'un dia)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2009 17:55 #5 per (Visitant)

Jo també la volia fer però vaig consultar si podia fer la llarga de 2,5 perquè soc master i no m'han contestat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2009 18:30 #6 per pcr35 (Visitant)
wferran

ja diràs algo quan et contestin, també m'interessaria fer els 2500m

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2009 19:43 #7 per krlos (Associat/da)
Es la mateixa que volia fer jo. El dia abans a la tarda tinc el Tri olimpic de Banyoles i aquest seria un bon entrenament per anar afinant de cara a Calella (abans de la natacio tinc 2h30 de bici :he:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2009 17:18 #8 per lluispatins (Visitant)
Aixó si que és una programació com cal Krlos. A més de 10 dies vista ja saps el que et tocarà fer...!
Segur que faràs un "tiempasu" a Calella.

www.lluispatins.blogspot.com

10Km   38'04" (Cursa dels Nassos'10)
Mitja  1h23'36" (Barcelona'11)
Marató 3h00'39" (Barcelona'09)
6h en Pista de Can Dragó'08 61,300Km
24h en Pista al Serrahima'07 126,510Km
Finisher Ironman Frankfurt'09...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2009 14:45 #9 per (Visitant)
Doncs segueixo sense resposta i això que el missatge es de fa una setmana. Per les clasificacions d'anys anteriors semblà que es pot fer tranquil·lament.

El que hem fa dubtar d'apuntar-me es el fet de que només hi ha 16 persones a falta de 2 setmanes espero que pugui el número, no m'agradaria tirar-me a l'aigua i fer la travessia gairebé sol, per exemple a Banyoles encara resta quasi 1 mes i ja tenen unos 40 persones apuntades.

A veure si contesten i sinó decidirem si la fem o no.

Ferran

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 09:59 #10 per (Visitant)

Hola de nou,

Ja tinc la resposta i es la següent.


La normativa de la nostra prova marca que els Masters han de fer la travessia petita. Si esteu federats en la categoria Master podeu fer la gran però fora de concurs. Si no esteu federats o teniu llicència absoluta tot i tenir més de 30 anys, podeu disputar la prova gran, escollint categoria absoluta.

Entenc que podem fer-la almenys en el meu cas al no ser federat si canvio la categoria.

Ferran

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 13:05 #11 per krlos (Associat/da)

La normativa de la nostra prova marca que els Masters han de fer la travessia petita. Si esteu federats en la categoria Master podeu fer la gran però fora de concurs. Si no esteu federats o teniu llicència absoluta tot i tenir més de 30 anys, podeu disputar la prova gran, escollint categoria absoluta.

Entenc que podem fer-la almenys en el meu cas al no ser federat si canvio la categoria.


Pero suposo que el tema d'haver de pagar 4€ mes 11€ per la federativa d'un dia (que em sembla una barbaritat) no ens ho treu ningu als no federats, no?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2009 13:19 #12 per (Visitant)
Molt bona aquesta pregunta, la veritat es que es una mica raro demanes una llicència per 1 dia d'una categoria que no es la teva.

Del tema preus es que no s'enten a l'Estartit vaig pagar 16 (no recordo el preu que deia la llicència) i a Banyoles només 9 per tant no se realment quin es el preu.

La sort es que almenys aquesta no hem de pagar als altres grans recaptadors com son les nostres autopistes.

També m'ha comentat que segurament els clubs encara no s'han inscrit i per això hi ha poca gent, segurament la faré ja que mai l'he fet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats